EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יורם ירקוני וליאת ברטוב-שדה עיתונאי זבל בצוות “חיסול קריירות” לשופטים בעיתיים לפרקליטות והמשטרה – קיבלו הזמנה לעשות שיימינג לשופט דרור קלייטמן. עו”ד אבנר אמוראי מדריך נשים לתלונות שווא

יורם ירקוני עיתונאי זבל שופר זיבלי ולא אמין

יורם ירקוני קורא לעצמו “עיתונאי” בידיעות אחרונות.  אבל הוא לא עיתונאי.  הוא חייל שכיר בצוות חיסול קריירות של שופטים שלא רוקדים לפי החליל של המשטרה והפרקליטות.

לפניכם דוגמא לכתבת זובור שהוא עשה לשופט דרור קלייטמן מפ”ת.

 

יורם ירקוני עיתונאי זבל שופר זיבלי ולא אמין
יורם ירקוני עיתונאי זבל שופר זיבלי ולא אמין “צוות חיסול קריירות של שופטים”. 

 

 

למה יורם ירקוני פותח ג’ורה על השופט דרור קלייטמן

הנה דוגמא (וזו אחת מיני רבים).  השופט דרור קלייטמן עצבן את התביעה המשטרתית.  התביעה הגישה כתב אישום נגד גבר בגירושין שאשתו הגישה תלונת שווא שהוא התפרץ לשירותים וניסה לדחוף את הראש שלה בתוך האסלה.

במשך 3 וחצי שנים האישה הזו לא מצאה את הזמן להגיע ולהעיד כל פעם בתירוץ אחר.

רשימת התירוצים מופיעה בכתבה:  נסיעה לנופש בתאילנד, חלתה בקורונה, נכנסה להריון, נכנסה לבית חולים.  לשופט דרור קלייטמן נמאס מהדחיות האלה והוא דחה את הבקשה לדחות את מועד שמיעת העדות של האישה עם הראש באסלה.

 

 

דרור קלייטמן שופט שהמשטרה רוצה לזמבר אותו
דרור קלייטמן שופט שהמשטרה רוצה לזמבר אותו

מי במשטרה הזמין כתבת זובור אצל יורם ירקוני? 

התביעה המשטרתית התעצבנה שהרי הם רגילים שכל מה שהם מבקשים אמור להתקבל “כמבוקש”.  הוחלט לעשות זובור לשופט ולחסל לו את הקריירה.  זה מאוד פשוט:  מחייגים למשת”פ יורם ירקוני ומזמינים אצלו כתבת חיסול שיעשה לשופט קלייטמן זובור.

כתבת זובור כזו מאוד יעילה.  היא נכנסת לשופט לתיק האישי והוא מסומן כ”בעייתי”.  בפעם הבאה הוא יחשוב פעמיים אם לסרב לבקשות של התביעה.

שימו לב כי אילו היה מדובר בדיון אזרחי, כבר בפעם הראשונה שהאישה לא מופיעה לעדות, היו זורקים לה את התביעה והיא גם היתה חוטפת כמה אלפי שקלים הוצאות.  אז למה בבית משפט פלילי ניתן לדחות ולדחות עד אין קץ את מועד הוכחות רק בגלל שהאישה לא מוצאת זמן להגיע לבית המשפט????

חוץ מזה סביר להניח שהשופט בכלל לא האמין לאישה הזו שהבעל שלה דחף לה את הראש באסלה.

יורם ירקוני עיתונאי זבל המשמש מכפיש שופטים מדופלם

שימו לב כיצד ה”עיתונאי” – סליחה “חרב להשכיר”, חרץ את דינו של הבעל לשעבר כאילו הוא אלים, וכאילו הוא באמת דחף את הראש של הזונה לאסלה. ראו כתבה מ 5/8/2022.

הוא אפילו לא טורח לפנות לסנגור של הבעל לשעבר לקבל תשובה – כי מטרתו היא להכפיש את השופט, לבייש אותו ולהזהיר אותו שפעם הבאה לא יעז לסרב לדרישות של המשטרה.

 

 

יורם ירקוני מכפיש את דרור קלייטמן
יורם ירקוני מכפיש את דרור קלייטמן

לטעמנו השופט דרור קלייטמן גילה פה סבלנות אין קץ.  לחכות 3 וחצי שנים עד שהאישה מואילה למצוא זמן לבוא ולהעיד????  השופט היה צריך לבטל את כתב האישום כבר בפעם השניה שהאישה מבקשת דחיה לפני שנתיים וחצי.

מי שלא מגיעה למשפט צריכה לשאת בתוצאות.  אי אפשר למרוח את השופטים ואת הנאשם שלוש וחצי שנים ואחר כך לעשות שייימינג לשופט רק בגלל שלא רקד לפי החליל.

 

יורם ירקוני חרב להשכיר בשירות משטרת ישראל תמונה 2012
יורם ירקוני חרב להשכיר בשירות משטרת ישראל תמונה 2012

 

ליאת ברטוב שדה – עוד זנזונת פמינאציה שהתגייסה להכפיש את השופט דרור קלייטמן

ויורם ירקוני הוא לא היחיד שגויס להכפיש את השופט קלייטמן.  גם הזונה הזו שבתמונה ליאת ברטוב שדה, בהמת מגדר קלינית, גויסה כדי לעשות שיימינג לשופט קלייטמן – כדי שתהיה מקהלה.  כדי שהקוראים בבית יספגו את ה”חדשות” מכמה ערוצי תקשורת, ואז זה מקנה יותר אמינות לכתבה.

 

ליאת ברטוב שדה דיווחים מהמזבלה עיתונאית בשירות המשטרה
ליאת ברטוב שדה דיווחים מהמזבלה עיתונאית בשירות המשטרה

 

ליאת ברטוב שדה פה פעור לקליטת פאלוס של המשטרה
ליאת ברטוב שדה פה פעור לקליטת פאלוס של המשטרה

 

“אם כמה עיתונאים אומרים את אותו דבר… סימן שזה נכון, אבל בעצם כל המקהלה מופעלת ע”י אותו גורם – התביעה המשטרתית והפרקליטות.

ליאת ברטוב שדה זונת פמיניזם מהזן הבזוי ביותר לוקה בקנאת פאלוס קלינית
ליאת ברטוב שדה זונת פמיניזם מהזן הבזוי ביותר לוקה בקנאת פאלוס קלינית

 

 

 

 

 

האישה מיוצגת ע”י עו”ד אבנר אמוראי מי שהדריך אותה לעשות תלונת שווא

שימו לב שיורם ירקוני כן טרח לצטט את העו”ד של האישה אבנר אמוראי.  כפי הנראה הוא זה שהדריך אותה להגיש את תלונת השווא….. שבעלה לשעבר ניסה לתקוע  את הראש שלה באסלה.

בשביל מה בכלל האישה צריכה להיות מיוצגת שהרי מי שמייצג אותה זו התביעה המשטרתית?

אבנר אמוראי מדריך נשים להגשת תלונות שווא
אבנר אמוראי מדריך נשים להגשת תלונות שווא

 

 

אבנר אמוראי…..   אין ספק שמדובר בטרמפיסט שרצה לעשות לעצמו כותרת בעיתונים.  לדבריו “לא ייתכן שיגבר האינטרס של עינוי הדין של הגבר על האינטרס של העמדה לדין של גברים מוכים”.

אם זה היה כל כך חשוב לו להעמיד לדין “גבר מכה” הוא היה צריך לדאוג שהלקוחה שלו תופיע להעיד בהזדמנות הראשונה, ולא אחרי שלוש וחצי שנים.

ואיפה תגובת הבעל או בא כוחו?  זה כבר מנענייין את התחת של יורם ירקוני.  הוא הרי חדור מטרה לעשות שימינג.

Views: 37

2 Comments

  1. זה לא יורם ירקוני העיתונאי בתמונות, שמתם את עורך הדין הותיק יורם ירקוני שלא קשור כלל לנושאים הללו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *