EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יפית לוי שחר דמי המלטה 2: עו”ד רות דיין וולפנר כך שודדים מגבר גרוש 15 מיליון ש”ח “דמי המלטה” בסיוע השופטות השודדות סיגלית אופק ועינת משולם – ממציאים “פרשנות להסכם”

רות דיין וולפנר פוערת לוע אחרי שקיבלה 10000 שח הוצאות במקום 100000 שח

זהו סיפור קשה מאוד על תיאבונה המופרז של עו”ד רות דיין וולפנר שפשוט שודדת גברים בשיטות בזויות וסחטניות.  זהו סיפור על שוד בשווי 15 מיליון ש”ח!!!!

כאשר עו”ד רות דיין ולפנר מייצגת נשים בבית משפט למשפחה, אין אף שופטת או רשמת שמוכנה לעצור אותה ולהגיד לה שהתביעות שהיא מגישה הן תביעות שוד וביזה, שקריות, מופרכות וסחטניות.

נדגים לכם איך פעלה רות דיין וולפנר לשדוד עולה חדש אוסטרלי רון שחר בסכום של 15 מיליון ש”ח בגין “פיצויי המלטת ילדים“, כאשר היא מייצגת את הפרחה יפית שחר מרמת השרון, אחת הפילגשות של אפי נוה.

בפועל, השופטת שטיפלה בתיק סיגלית אופק והרשמת שטיפלה בתיק עינת משולם, שתיהן התגייסו במלוא הכוח לסייע לרות דיין וולפנר לשדוד את הגבר, לסחוט אותו, לרושש אותו, לזרוק אותו לרחוב, להרעיב אותו ולנתק אותו מילדיו בתקווה שירים ידיים ויתאבד.

 

רות דיין וולפנר פוערת לוע אחרי שקיבלה 10000 שח הוצאות במקום 100000 שח
רות דיין וולפנר פוערת לוע אחרי שעשתה אמבוש לגבר והשופטת סיגלית אופק זרמה איתה

בתמונה למטה:  עו”ד אלונה סיני מצוות השודדות הסחטניות של רות דיין וולפנר

 

אלונה סיני המיץ של הזבל בדיני משפחה משפריצה מיצי כוס פמיניסטי על הסביבה
אלונה סיני המיץ של הזבל בדיני משפחה משפריצה מיצי כוס פמיניסטי על הסביבה

עוד שודדת מצוות השודדות של רות דיין וולפנר:  טלי סיון להב

טלי סיון להב זונת וולפנר מצוות הסחיטה של רות דיין וולפנר
טלי סיון להב זונת וולפנר מצוות הסחיטה של רות דיין וולפנר

עוד שודדת מצוות השודדות של רות דיין וולפנר עו”ד עדי דובסון

עדי דובסון זונת וולפנר מצוות הערפדות הסוחטות של רות דיין וולפנר
עדי דובסון זונת וולפנר מצוות הערפדות הסוחטות של רות דיין וולפנר

המיוצגת-התובעת היא אחת בשם יפית שחר, אישה שלא עבדה יום בחייה.  במקור היא מחולון וגדלה באותה שכונה בחולון עם סיגלית אופק השופטת שלמדה באותה כיתה עם האח של יפית.

יפית שחר הכירה באפליקציה לגולד-דיגריות יהודי מאוסטרליה ופיתתה אותו לבוא לישראל ולממן אותה.  זה לא הפריע לה להשתרלל עם כל גבר שחשקה בו.  בין שלל מאהביה עו”ד אפי נוה (שמיוצג ע”י אותה עו”ד רות דיין וולפנר, ועו”ד דורון ויגלר המתמחה בדיני תעבורה מרמת השרון.

בתמונה:  דורון ויגלר אחד מאלו שזירגגו את יפית שחר

דורון ויגלר מתעסק עם יפית שחר הגרושה שדורשת דמי המלטה
דורון ויגלר מתעסק עם יפית שחר הגרושה שדורשת דמי המלטה

הבעל (כיום גרוש) הוא רון שחר (לא השחקן הידוע מהמירוץ לעליון).  רון הוא חנון יהודי טיפוסי מהגולה, מהסוג שלא יכול לפגוע בזבוב.  רון עלה על שיטה לעשות הרבה כסף, אבל אפשר לעשות את זה רק בחו”ל, בדובאי ובנגקוק.  הוא ושותפיו רוכשים מטבעות ושטרות שיצאו ממחזור, ופודים אותם בבנקים שהנפיקו את הכסף ברחבי העולם.  לשם כך הוא חייב להיות זמין להקפצות לנסיעות חו”ל, אחרת העסקאות לא יצאו לפועל.

רון שחר חתם עם יפית שחר על הסכם ממון ב 2009 לפיו בגירושין מגיע ליפית פיצוי על הבאת ילדים לעולם (“דמי המלטה“) של $100,000.  ישנם 3 ילדים.  לכאורה מגיע ליפית $300,000.  בהנחה שהדולר הוא אמריקאי דמי ההמלטה עומדים על 950,000 ש”ח.

אבל רות דיין וולפנר דרשה בכתב התביעה 5 מיליון ש”ח דמי המלטה על כל ילד וביחד 15,000,000 ש”ח.  איך זה התאפשר לה?

רות דיין וולפנר עבדה על המזכירות והתחמקה מתשלום אגרה בסך 150,000 ש”ח

על תביעה כזו יפית שחר היתה צריכה לשלם לבית המשפט 150,000 ש”ח אגרה.  רות דיין וולפנר הצליחה לעבוד על המזכירה חנה כהן ולשלם רק 480 ש”ח אגרה.

בסוף היא הצליחה להוציא מרון הפקדה כדי שיוכל לצאת לחו”ל, ואז עיקלה את ההפקדה ולקחה את כספו לשלם את האגרה שנה וחצי אחרי שפתחה את התביעה ואחרי שכבר קיבלה פסק דין לטובתה בהעדר התייצבות (למרות שרון שחר כן התייצב!!!).

מייד עם הגשת התביעה באוגוסט 2020 הינחתה רות דיין וולפנר את הלקוחה שלה לעשות פרובוקציות לבעל, להקליט אותו כשהיא מספרת לו שהיא מזדיינת עם כל גבר בשכונה ושהיא תארג שהוא ימות כמו כלב.  היא גם רצה למשטרה והגישה תלונות שווא על אלימות, כמקובל וגם הגישה בקשה לצו עיכוב יציאה בטענה שאם הוא ייצא מהארץ היא תישאר מול “שוקת שבורה”!!!!!

מה התועלת לעכב יציאה מאדם שלא יכול להתפרנס בישראל?  מה התועלת למנוע מאדם שכל עסקיו בחו”ל להישאר בארץ בלי יכולת לטפל בעסקיו?  איך הוא ישלם לה ולידים מזונות כשכל עסקיו בחו”ל קורסים?  זה כמובן לא ענין את הרשמת עינת משולם שהוציאה צו עיכוב יציאה בכפוף להפקדה של 840,000 ש”ח!  בל נשכח שהתובעת עצמה לא שילמה את האגרה בתיק וגם זה לא הפריע לעינת משולם.

בתמונה:  עינת משולם – רשמת.  נתבעה בארה”ב ע”י אבות גרושים על פשעים נגד האנושות.  בזכות זה קיבלה קידום לשפיטה.

עינת משולם רשמת בהמית ונבזית מוכנה לעל לגברים כליות טחול וגם את כיס המרה
עינת משולם רשמת בהמית ונבזית מוכנה לעל לגברים כליות טחול וגם את כיס המרה

רק כעבור 14 חודש כאשר רון מסולק מביתו, עם צו מניעה ועיקולים על הבנקים וחיי כמו כלב בדירת שותפים הוא הצליח להפחית את הערבון ל 350,000 ש”ח הפקדה בבית משפט למשפחה ועוד 115,000 ש”ח הפקדה בהוצלפ כדי שהוא יוכל לצאת.

אמא שלו פדתה את כל כספי הפנסיה שלה מאוסטרליה ושלחה לו כסף כדי שהוא יוכל לצאת מהגהנום של מדינת ישראל.

הרשמת בהוצל”פ לורן אקוקה קיבלה את הערבות ומייד עיקלה אותה ומסרה את הכסף ליפית שחר.  עם הכסף הזה של האמא של רון יפית שילמה אחר כך את האגרה שהיתה צריכה לשלם 16 חודשים קודם לכן……

 

יפית שחר גרושה משוגעת רוצה פיצוי 5 מיליון שח על כל ילד שהביאה ברחמה
יפית שחר גרושה משוגעת רוצה פיצוי 5 מיליון שח על כל ילד שהביאה ברחמה

איך זה אפשרי לדרוש סכום של 15 מיליון ש”ח על פי חוזה בלי שיש בחוזה שום אפשרות לדרוש סכום שכזה?  זהו שוד בחשכת הדלתיים הסגורות של סיגלית אופק ועינת משולם…..

התשובה היא שבישראל בבית משפט למשפחה הכל אפשרי – אם את מייצגת אישה…..  SKY IS THE LIMIT….

הסכם הממון מ 2009 והתוספת מ 2019:  שוד של 15 מיליון ש”ח ללא בושה!

רון התחתן עם יפית ב 2008 ועשה איתה הסכם ממון לפיו הדירה בארץ בה יגורו היא שלו ורק שלו וכל עסקי חלפנות הכספים שלו הם שלו ומוחרגים מאיזון משאבים.

כעבור שנה ב 2009 לאחר הרבה חינחונים ויללות הוא נכנע ללחץ והסכים לתת לה בחוזה חצי מהדירה (שהיום שווה 6.4 מיליון ש”ח), וחצי מכל הרכוש שלו בישראל וגם פיצויי דמי המלטה. ראו סעיף 21 ג’ להסכם.

את החוזה ערכה עו”ד לאה לי והיא החתימה את הצדדים על דמי המלטה עבור 2 ילדים בלבד.

ב 2019 רות דיין וולפנר עשתה תוספת להסכם הממון ובסעיף 8 כתבה שסעיף 21 (דמי ההמלטה) בסך $100,000 לילד יחולו גם על הילד השלישי שנולד שנתיים קודם לכן, ועל כל ילד או ילדה נוספים שיפית תמליט.

הנה לשיפוטכם סעיף 21 להסכם הממון מ 2009 בניסוח עו”ד לאה לי:

סעיף 21 בהסכם הממון של יפית שחר שעליו היא דורשת 15 מיליון שח
סעיף 21 בהסכם הממון של יפית שחר שעליו היא דורשת 15 מיליון שח

 

והנה לשיפוטכם סעיף 8 לתוספת להסכם הממון מ 2019 בניסוח עו”ד רות דיין וולפנר:

סע 8 לתוספת שניסחה רות דיין וולפנר בענין יפית שחר
סע 8 לתוספת שניסחה רות דיין וולפנר בענין יפית שחר

 

להלן הסכם הממון מ 2009 במלואו.

הסכם ממון יפית שחר הגודדיגרית עם רון שחר 2009
הסכם ממון יפית שחר הגולדיגרית עם רון שחר 2009

להלן התוספת מ 2019 במלואה:

תוספת שניסחה רות דיין וולפנר להסכם ממון כדי לדפוק את הגבר

שימו לב שאת התוספת הזו אישרה השופטת סיגלית אופק בעצמה בנוכחות יפית שחר, רות דיין וולפנר ורון שחר שלא היה מיוצג, ולא ידע עברית והשופטת סיגלית אופק אישרה את ההסכם כשהיא יודעת שרון שחר לא מבין מה כתוב בו, והורתה לרות דיין למסור לרון תרגום – אחרי שהיא כבר אישרה את ההסכם הלא מתורגם!!!

פרוטוקול בו סיגלית אופק מאשר הסכם שהנתבע הגבר לא מבין עברית

ראיתם את החוזים… אז כמה כסף דמי המלטה מגיע ליפית שחר?

ועכשיו עם היד על הלב… כמה דמי המלטה מגיעים ליפית שחר עבור 3 ילדים?  $100,000 לילד או $1,200,000 לילד?  האם מגיע לה $300,000 ל 3 ילדים או שמגיע לה $3,600,000 ל 3 ילדים דמי המלטה?

כל מי שרואה את ההסכמים האלה אומר שברור שמגיע ליפית רק $300,000 עבור 3 הילדים.  אז מה טענה רות דיין וולפנר?

שימו לב שבהסכם יש 2 מודלים ל”פיצוי” יפית:  בסע’ 21 ב’ יש מודל פיצוי אם יפית לא ממליטה ילדים.  אז מגיע לה $25,000 במכפלה של שנות הנישואין.

בסע’ 21 ג’ כתוב שאם יפית כן ממליטה ילדים, מגיע לה פיצוי על פי מספר הילדים ($100,000) – אבל ללא מכפלה של שנות הנישואין.

רות דיין וולפנר טענה שעולה פה מחלוקת פרשנית ושבית המשפט צריך לפרש את החוזה….  יוזכר היא זו שניסחה את התוספת שכיום היא טוענת שיש צורך ב”פרשנות שיפוטית” למה שהיא ניסחה ומה שהשופטת אופק כבר “אישרה”.

טענתה היא שצריך לפרש את סע’ 21 ב’ יחד עם סע’ 21 ג’ ואז לקבוע שמגיע ליפית הסכום החד פעמי לפי מספר הילדים שבסעיף 21 ג’, ואז להכפיל את התוצאה במכפלה של מספר שנות הנישואין (12 שנות נישואין) לפי סע’ 21 ב’.

כך לדעתה צריך להכפיל את הפיצוי פי 36 (12 שנות נישואין כפול 3 ילדים)!!!!

קוראים יקרים, הבנתם מה קורה פה????  רות דיין וולפנר מבקשת לפרש את סע’ 21 ג’ כאילו יש בו את מכפלת שנות הנישואין של סע’ 21 ב’ – כאשר סע’ 21 ב’ רלבנטי רק אם לא נולדו ילדים, ואף שופטת בישראל לא מוכנה להגיש לרות דיין וולפנר שהיא פשוט שקרנית ממדרגה ראשונה.  …

ואת הבלוף הזה בלעו בשקיקה הרשמת העויינת עינת משולם והשופטת העויינת סיגלית אופק.  במשך 14 חודש טענו שתי אלה שזה חוזה שמצריך פרשנות ושאין לשלול את ה”פרשנות” של רות דיין ווולפנר…..

מה העידה יפית שחר בבית המשפט ומה העידה לאה לי שניסחה את ההסכם ב 2009?  

לשיפוטכם.  אי אפשר להאמין שדברים כאלה קורים בבית משפט של מדינה “דמוקרטית”.

מגיעה אישה גולדיגרית (יפית שחר) ונשאלת בצורה הכי פשוטה איפה בהסכם שאת רוצה לאכוף כתוב שמגיע לך 15 מיליון ש”ח?   והתשובה שלה מאוד פשוטה: “מגיע לי”.  היא לא מראה סעיף בחוזה, היא לא מסבירה כלום, והשופטת הבהמה סיגלית אופק יושבת שם בשקט, לא מעירה לה כלום, לא מבקשת שתבהיר כלום, ונותנת לה לברבר ולברבר…..

גולת הכותרת פה היא השאלה שנשאלה יפית שחר: מה היה קורה אם היית מולידה ילד בשנה ה 17 לנישואין, כמה היה מגיע לך?  יפית עונה שאז יהיה אוטומטית מגיע לה $1,700,000 על אותו ילד שייוולד בשנה ה 17 לנישואין….  רק בגלל שהמליטה ילד.  והשופטת סיגלית אופק יושבת ושותקת.

אחריה עולה לעדות העו”ד לאה לי שניסחה את ההסכם ב 2009.  לאה לי שוללת לחלוטין את גרסתה של יפית שחר ואומרת יחד משמעית שכאשר כתוב בהסכם $100,000 לילד, הכוונה היא $100,000 ולא $1,200,000 ולא שום מספר אחר, ולא שום מכפלה של שנות הנישואין…..

ראו הפרוטוקול מתאריך 14/12/2021 בו נחקרו יפית שחר ולאה לי.

פרוטוקול אצל סיגלית אופק חקירת עוד לאה לי ויפית שחר 14-9-2021

זו דוגמא מובהקת לעזות המצח של עורכי דין המייצגים נשים אשר ממציאים טענות מן היקב והגורן בתקווה שבית המשפט עצמו יעזור להם להפוך את ההמצאה הפיקטיבית ל”אמת משפטית”.

מסתבר שאין גבול לעולם הדמיון כאשר נשים בישראל ממציאות עילות תביעה דמיוניות ואסטרונומיות וכל מערכת המשפט מתגייסת לעזור לה לשדוד את הגבר.

מה קרה אחרי העדות של יפית שחר ושל עו”ד לאה לי ב 14/9/2021?  

השופטת סיגלית אופק ראתה שהקייס של יפית אבוד לאור עדותה הכושלת והעדות של לאה לי.  לכן החליטה השופטת סיגלית אופק להזמין לעדות את עו”ד רות דיין וולפנר בעצמה.  המטרה היתה לזרוק ליפית שחר חבל הצלה שאולי בחקירתה של וולפנר, היא תגיד כל מיני משפטים על “כוונת הצדדים” ואז ניתן יהיה לצטט אותה ולאשר ליפית את התביעה על מלוא ה 15 מילין ש”ח.

ראו את ההחלטה אחרי עדות יפית כן להביא את רות דייןן וולפנר, ואת ההחלטה הקודמת שאין צורך להביא את רות דיין וולפנר לעדות.

להלן ההחלטה כן להביא את רות דיין וולפנר לעדות מתאריך 7/12/2021:

בקשה 8 החלטה לזמן את רות דיין וולפנר 7-12-2021

ולהלן ההחלטה לא להביא את רון דיין וולפנר לעדות מתאריך 6/9/2021:

החלטה סיגלית אופק שרות דיין וולפנר לא תיחקר ולא תעיד 6-9-2021

במקביל לקראת החקירה של וולפנר עצמה שנקבעה ל 14/12/2021 הוציאה השופטת סיגלית אופק סידרה של החלטות עוינות עם הוצאות של 3,000 ש”ח על כל החלטה נגד רון:  שהוא לא יוכל לפגוש את הילדים שלו כשהוא יגיע מאוסטרליה לדיון, שהוא לא יוכל לזמן את עד מטעמו, שאמא שלו לא תוכל להעיד על המקור לכספים שהופקדן כדי לאפשר את יציאתו מהארץ, ושאסור לחקור את יפית שום דבר על תביעת המזונות.

שימו לב שהשופטת סיגלית אופק לא הסכימה בשום אופן שרון שחר ינכח בדיון בוידאו קונפרנס כי היא ידעה שיפית מתכננת מלכודת מוות לרון ברגע שינחת:  להוציא צו עיכוב יציאה חדש.

זה בדיוק מה שהשופטת סיגלית אופק רצתה שיקרה:  שרון יפחד להגיע מאוסטרליה,  ואז היא תוכל לתת לעו”ד דיין וולפנר פסק דין בהעדר הגנה על 15 מיליון ש”ח על מגש של כסף, ואם הוא כן יגיע לישראל, הוא יינעל בה בצו עיכוב יציאה וימות מהר מאוד.

רון שחר אכן הגיע לארץ לחקירת עו”ד וולפנר ב 14/12/2021 ונכיח בדיון אולם השופטת אופק הזמינה לו משטרה כדי חברר אם הפר בידוד וקבעה שיש לראות אותו כממי שלא התייצב ולתת ליפית פסק דין על כל מה שהיא רוצה.

יום לאחר הדיון ב 15/12/2022 מימשה רות דיין את איומיה ופנתה להוצל”פ וביקשה עןד צו עיכוב יציאה בטענה שצריך להשתמש בגופה של רון שחר כערבות לתשלום מזונות זמניים, אולם למזלו הוא כבר היה על מטוס לדובאי.

ראו הפרוטוקול המביש מתאריך 14/12/201 (שהוא כמובן מצנזר ע”י השופטת אופק שהשמיטה ממנו 80% ממה שקרה באמת באותו יום.

פרוטוקול סיגלית אופק נותנת פסד פסד בהעדר התיצבות למרות שהנתבע התייצב 14-12-2021

הנתבע רון שחר כאמור רכש את הכרטיס מאוסטרליה שבועיים מראש ואף הודיע לסיגלית אופק על התאריכים מראש, ועו”ס מרמת השרון אף ביקשה לסדר לו מפגשים עם הילדים, והשופטת דחתה זאת.

מה שקרה זה שבדיוק באותו סופ”ש השתנו תקנות הבידוד בגלל האומיקרון (דבר שהיה לא צפוי) והשופטת ניצלה זאת להתריס נגד רון שהוא היה צריך להגיע כמה ימים מראש לארץ…. כדי שלא היה מצב של הפרת בידוד.

אנו חוזרים ומדגישים:  השופטת ידעה שרות דיין וולפנר מאיימת על הוצאת צו עיכוב יציאה חדש, וזו בדיוק הסיבה למה השופטת כותבת שרון היה צריך להגיע כמה ימים מראש…. כדי שיהיה לרות דיין וולפנר זמן להוציא צו עיכוב יציאה ולקבור את רון שחר סופית עד המוות!!!!

אפשר לחשוב…. מדוע בכלל השופטת סיגלית אופק התעקשה שרון יגיע מחו”ל לנכוח בחקירה של רות דיין?  מדוע לא יכלה לאפשר לו היוועדות חזותית?  למה כל כך היה חשוב לה שהוא יגיע ארצה ואז היא תוכל לקבור אותו ולהמית אותו???? זו לא שופטת.  זו רוצחת בדם קר….עם גלימה…..  סיגלית אופק.

ערעור שהגיש רון שחר למחוזי ת”א נקבע ע”י השופטת צילה צפת לדצמבר 2022.

צילה צפת בהמת מגדר פמינאצית רעילה ביותר לגברים
צילה צפת בהמת מגדר פמינאצית רעילה ביותר לגברים
Views: 69

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *