EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יצחק עמית רשע קוקסינלי טהור: עניים שיבקשו פטור מערבון לערעור יחטפו 3,000 ש”ח הוצאות ומי שתובע עובדות סוציאליות יקבל צריבת מדוזה

יצחק עמית שופט קוקסינל בעליון

שופט העליון יצחק עמית עומד להיות נשיא בית משפט עליון בעוד שנה שנתיים.  זה הולך להיות אסון למדינת ישראל.  זה השופט הכי רעיל, הכי מסוכן והכי שונא אזרחים שאי פעם היה במדינת ישראל.

שיטת המדוזה של יצחק עמית

יצחק עמית לא מבין מה זה זכויות אדם.  אצלו המדינה, המשטרה, הפרקליטות והרווחה הם מעל הכל והאזרחיים צריכים לציית ללא עוררין. לא רק לציית… גם לסגוד סגידה עיוורת.

אצל יצחק עמית עצם העובדה שאזרח תובע עובד מדינה או עובד ציבור או את המדינה זה מטרד וצריך לדאוג שהוא לא יעז לגשת לבית המשפט.

שיטתו של יצחק עמית היא שיטת המדוזה.  להפוך את בית המשפט למדוזה רעילה שכל מי שמתקרב אליה חוטף צריבה קטלנית.

יצחק עמית שופט קוקסינל בעליון
יצחק עמית שופט קוקסינל בעליון (ח”כ דוד ביתן בעצמו אמר שיצחק עמית שתיין כרוני של שתיה חריפה!!!!)

 

הנה מקרה המוכיח עד כמה השופט הרעיל הזה, יצחק עמית מנותק מהעם.  אבא תבע את לשכת הרווחה בראש העין כי הזונות הסוציאליות לחוק נוער ולסדרי דין הכריזו על הילדים שלו כנזקקים – שזה אומר מועמדות להוצאת הילדים מהבית.  העו”ס לסדרי דין פגעו לו בהסדרי הריה ובקשר עם הילדים שלו.

זכותו של האבא לתבוע, לא?  ובכן עמית לא חושב ככה. ראו רע”א 2458/22.

אשרית רוטקופף ממציאה תירוצים:  ממתי מגישים תביעת נזיקין בבימ”ש לנוער????

האבא תבע בתביעות קטנות את העו”סיות מראש העין על 23,000 ש”ח.  השופטת אשרית רוטקופף דחתה לו את התביעה מבלי לקיים הוכחות בטענה שזה מסלול עוקף בית משפט לנוער ושעליו לפנות לבית משפט לנוער.

לדברי יצחק עמית “נקבע כי תביעת המבקש נסבה על טענות נגד התנהלות המשיבים לגבי הסדרי ראייה שנקבעו במסגרת ההליך בבית המשפט לענייני משפחה או במסגרת הליך הנזקקות בבית המשפט לנוער; וכי התביעה הנזיקית שהוגשה אינה אלא “מסלול עוקף”
לבית המשפט לנוער, שהינו האכסניה המתאימה לבירור טענות המבקש”.

 

אשרית רוטקופף גברים זה זבל ולא איתן לגברים לתבוע עובדות סוציאליות קדושות
אשרית רוטקופף גברים זה זבל ולא איתן לגברים לתבוע עובדות סוציאליות קדושות

ברור שזו טעות שיפוטית שכן בית המשפט לנוער נועד לשרת את העובדות הסוציאליות שחוטפות ילדים למוסדות, ואין בו הליכים נזיקיים נגד הרווחה.  יתרה מכך, העו”ס היא יוזמת ההליכים והיא גם מי שמופיעה בבית משפט והיא זו שמפעילה את השופט, שבהרבה מקרים הוא יוצא משרד הרווחה בעצמו.

ועוד דבר, אם העו”סיות פגעו בו גם בבית משפט למשפחה וגם בבית משפט לנוער, אז למה מחליטה אשרית רוטקופף שדווקא בימ”ש לנוער זו ה”אכסניה המתאימה”????  (שתיהן לא האכסניות המתאימות).

הוגש ערעור לבית משפט מחוזי בלוד והרשם גיא שני דרש מהאבא להעמיד עירבון לטובת המדינה בסך 5,000 ש”ח!  זה 22% מסכום התביעה.  בל נשכיח שלמדינה אין הוצאות משטויות מיוחדות כי כל עורכי הדין עובדים לפי שכר חודשי, וזה תפקידם לתת שירותים משפטיים לשירות הציבור.

פמינאצית הלית סילש – לאף גבר אין סיכוי למשפט הוגן אצלה

על הרשם במחוזי צריך לערער לשופטת במחוזי והוא קיבל בהמת מגדר פמינאצית הלית סילש.  הבהמה קבעה שהרשם “איזן” בין “מצבו הכלכלי של המבקש, כמו גם זכאותם של המשיבים לכך שתופקד ערובה שיהא בה כדי להבטיח את הוצאותיהם”.

שימו לב מי שמוציאים לו ילדים מהבית “מצבו הכלכלי” בדרך כלל עומד על “לא סוגר את החודש”, והמשיבים הם מדינת ישראל ומכון סאמיט שעובד בשירות מדינת ישראל, ואיזה זכאות יש להם להבטיח את “ההוצאות שלהם” כשיש להם אין ספור עו”ד במשכורת חודשית וזה התפקיד שלהם לתת שירות ציבורי?  זה לא הוצאות.  זה שירות לציבור ועל זה לא צריך בכלל לדרוש “עירבון להוצאות”.

הלית סילש בהמת מגדר פמינאצית שונאת גברים קלינית
הלית סילש בהמת מגדר פמינאצית שונאת גברים קלינית

יצחק עמית – אצל מנגלה איזה סיכוי יש לך?????

ואז הגיע התיק לנבלה הגדולה מכולם, המנגלה יצחק עמית שלא רק שדחה את הערעור על הפטור מערבון, הוא אפילו החטיף הוצאות בסך 3,000 ש”ח.  הוורמאכט וה SS ישמחו לתת צל”ש לשופט כזה, יצחק עמית.

 

 

 

ראו את תמונתה של העו”ס מראש העין הזונה המשוקמת קרן חברוני:

קרן חברוני עוס ראש העין אסון טבע פמינאצית קלינית
קרן חברוני עוס ראש העין אסון טבע פמינאצית קלינית

 

להלן פסק הדין פלוני נ’ לשכת הרווחה ראש העין רע”א 2458/22:

יצחק עמית הוצאות על אבא שתבע עוסית מראש העין 3000 שח
Views: 20

3 Comments

  1. במערכת המשפט המושחתת בישראל זו בעיה מוכרת שהשופטים יכולים לוסת את כמות העבודה או יותר מדויק הבטלה ע”י פסיקת הוצאות, חובה להפקיד ערובה ערבונות וכד .
    ועניים זה בכלל לא מעניין אותנו.
    אי אפשר לשלוח את לחמנו על פני המים שעה שמדובר במוחלשים אנחנו רוצים חזקים

  2. זה מניאק שקידם את תקסד”א 2018 הארורות ושלא ידע שום צורת סבל מימיו. למה הטיל הוצאות כשהמדינה לא נדרשה לתגובה? ציין שעובדי ציבור נתבעו כשהחוק אינו אוסר על כך מלכתחילה. ציין שהמבקש מייצג עצמו ו”ככל שניתן להבין מהאמור בבקשה” וזאת בכדי להראות שהוא טוען טענות סרק. צריך לשפוט בהאג את הנבלה הזה, חלאת המין האנושי.

  3. יצחק עמית המנוול הרשיע בערעור את זדורוב וכתב שהוא נכנס עכשיו לנעליו של תסריטאי וכותב תסריט איך זדורוב רצח את תאיר. מי שיראה את ההחלטה של הכלב הזה, לא יאמין שזה שופט.
    תסריטאי עאלק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *