EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ישראל משחררת מחבלים כי אין להם תנאי כליאה חוקיים אבל שולחת למאסר אסירים אזרחיים בבתי כלא בהם יש תנאים לכליאת אסירים פליליים ואסירים ביטחוניים

גרשון בעס חבר בכנופית הרבנות לוס אנגלס

מדינת ישראל במלחמה עם החמאס 9 חודשים. במהלך השבועות האחרונים עם ישראל גילה שהמדינה משחררת הרבה מחבלים מהכלא בטענה שאין להם מקומות כליאה ראויים בהתאם לחוק ולכן היא משחררת את המחבלים. האמנם? ברור שלא. גילינו כי ראש השב”כ משקר במצח נחושה.

מדינת ישראל שולחת יהודים רבים לכלא בגלל שהם מסרבים לתת גט או בשל חוב דמי זונות (גם אם אין לגבר אפשרות לעמוד בתשלומים) וזאת למרות שמדובר באסירים אזרחיים.

 

בישראל יש בית כלא יחיד שהוכשר למאסר אזרחי כלא מעשיהו המכונה “בית קטן בערבה” למרות זאת מדינת ישראל שולחת אסירים אזרחיים לכליאה בבתי כלא המיועדים לאסירים פלילים או ביטחוניים.

 

יוסי שם בדוי כיום בן 67 גר באמריקה 42 שנים ואף התחתן שם. גרושתו ברחה עם ילדיו מלוס אנגלס לבולטימור מרחק של 4300 ק”מ בהפתעה. במהלך ההליכים בין בני הזוג בארה”ב יוסי עשה טעות והגיע לביקור בישראל. יוסי לא ידע שישראל תחטוף אותו מאז שנת 2010 יוסי הוא אסיר בציון והנה הסיפור שלו בתמצית.

את הראיון עם יוסי ערך הרב ישראל מאיר קין שאף הוא היה קורבן של בתי המשפט הפרטיים בארה”ב. עליו גם כתבנו בעבר.

 

לשאלת המראיין ענה יוסי כי הוא מוכן לתת גט לאשתו אבל לא בישראל ובוודאי שלא בכח. יוסי גם דורש פיצוי כספי ממדינת ישראל על חטיפתו ועל תקופת השבי בה הוא היה בישראל במשך שנים רבות.

בעבר יוסי התנה את קבלת הגט בחזרה של אשתו לגור בלוס אנגלס בקרבת מקום מגוריו כך שיוכל להמשיך לראות ולגדל את ילדיו.

גרושה מהגהנום 39: חיה לאנה רלב”ג סרבנית גט ואישה מורדת (18 שנות סרבנות גט!) מנצלת קשר משפחתי עם הרב דוד לאו האשכנזי למנוע קבורה עתידית של חמיה בישראל על סמך סמכות אוניברסלית על גיטין

מצ”ב קישור לראיון מאמש

 

 

יוסי נחטף על ידי הנוחבות הפמינאציות בישראל

יוסי נכלא וריצה בישראל 10 שנות מאסר בניגוד לחוק ושוחרר בשנת 2019. למרות השחרור נאסר על יוסי לעזוב את ישראל לטענתו אישתו ביקשה שלא לאפשר לו לחזור למולדתו בארה”ב מאחר וחייה יהיו בסכנה . ליוסי אין תעודת זהות רישיון נהיגה או דרכון ישראלים.

לדבריו של שיוסי הרבנות בישראל ואף בתי המשפט בהם הופיע כחטוף טען כי נחטף והוסיף כי אין להם סמכות להעמידו לדין וכי על מדינת ישראל לשחררו מהשבי. תשובת מדינת ישראל שלא במפתיע טוענת כי יש להם סמכות על כל אדם יהודי בכל מקום בעולם.

יוסי סיפר כיצד בכלא כסרבן גט הוא זכה לקבל תנאים מיוחדים וקשים כפי שחטופים ישראלים מקבלים אצל החמאס כאשר כל זכויות האדם שלו נשללות ממנו באכזריות. כך לדוגמא בכל חג הוא נשלח לצינוק כדי שלא יוכל לחגוג את חגי ישראל. לאורך כל תקופת מאסרו נמנע ממנו אוכל כשר. נאסר עליו להניח תפילין או ציצית או להתפלל. התירוצים בהם השתמשו שלטונות הכלא כדי למנוע מיוסי לקיים את דתו מזכירים את מיטב הישויות האנטישמיות בעבר בעולם ובהווה בישראל וזאת מחשש שהוא עלול להשתמש בתפילין הציצית או הטלית בכדי להתאבד.

 

כל זכויות האדם שלו נשללות ממנו באכזריות. כך לדוגמא בכל חג הוא נשלח לצינוק כדי שלא יוכל לחגוג את חגי ישראל. לאורך כל תקופת מאסרו נמנע ממנו אוכל כשר. נאסר עליו להניח תפילין או ציצית או להתפלל.

 

יוסי טוען שההנחיות להתעלל בו מגיעות מהרבנות הישראלית בכדי לשכנע אותו בכפיה לקבל את הדין הישראלי ולהכריח אותו ליתן גט. בדיונים אליהם הגיע יוסי הרבנים ענו לו שהוא אינו יהודי כי אינו מקיים את הנחיות הרבנות ולכן זכותם להורות למנוע ממנו את זכותו לקיים את דתו ודרישתם לגיטימית ונכונה.

המנחה הופתע לגלות כי היחס לאסיר אזרחי בכלא ישראלי הוא גרוע יותר מהיחס של מדינת ישראל לאסירים אחרים ובמיוחד לנוחבות מעזה שלהם יש פריווילגיות מפליגות.

מחר יוסי חוזר שוב לכלא לאחר שהעמידו אותו באופן נקמני לדין פלילי באישום סירוב לתת גט למרות שגם הוא וגם אשתו אינם אזרחי ישראל ואינם מתגוררים בישראל.

נגדיש כי כיום הרבנות מעודדת את הפרקליטות להעמיד לדין סרבני גט באמצעות הגשת כתבי אישום (הליך פלילי) בכדי להעניש בעלים בגין אי-קיום צו שיפוטי של בית הדין הרבני למתן גט (אופציה זו שמורה בסדום רק לגברים וזאת כמיטב המסורת הישראלית למרות שרוב סרבני הגט הן נשים המסרבות לקבל גט).

כנופיות הפשע המאורגן של היהודים בעולם בכלל ובארה”ב בפרט.

 

יוסי חשף בפנינו שהרבנים בלוס אנגלס למעשה פועלים בשירות מדינת ישראל (ידה הארוכה של מדינת ישראל המפעילים בתי דין על אדמת ארה”ב ובכך מפירים את הריבונות האמריקאית) בתי דין פרטיים אלו פוסקים על פי הנחיות הרבנות הראשית בישראל כך שלמעשה הם מתירים לנשים לעשות ככל העולה ברוחן ועדין דורשים מגברים ליתן גט ללא תנאים וזאת בניגוד להלכה היהודית ובעבור חופן דולרים.

רבים לא יודעים אבל מוסדות הרבנות בעולם רובם נשלטים על ידי משפחות פשע של רבנים שהכתירו את עצמם לבתי דין כעסק כלכלי לכל דבר ועניין. ורבנים אלו שולטים בכל הקשור לכשרות שחיטה נישואין גירושין וכו’.

מי תפר ליוסי את התיק בבית הדין הרבני בישראל?

 

בית הדין שתפר ליוסי את התיק בתחבולות בישראל נמצא בלוס אנגלס ונקרא  Rabbinical Council of California: Home – RCC

https://rccvaad.org/

בתי דין רבניים בעולם פועלים מכח בוררויות. הצדדים צריכים להסכים בכתב להתדיין בפניהם שאם לא כן אין לפסקי הדין שלהם שום תוקף. את פסקי הדין שלהם ניתן לאכוף אך ניתן לערער עליהם בבתי משפט רק אם הם מנוגדים לחוקי ארה”ב שאם לא כן אין עילה.

 

עדנה קרנבל  ממליצה לכל מי שעיניו בראשו לא להסכים לעולם לבוררויות אלו. בבתי דין אלו מחתימים את המגיעים בשעריהם על מסמך שנקרא Arbitration agreement הסכם בוררות שמרגע שחתמתם עליו למעשה אכלתם אותה ואין לכם דרך חזרה.

 

 

מי הם הרבניים המתחזים הארורים שפועלים בניו יורק?

גרשון בעס

גרשון בעס חבר בכנופית הרבנות לוס אנגלס
גרשון בעס חבר בכנופית הרבנות לוס אנגלס

אברהם יוניון

אברהם יוניון חבר בכנופית הרבנות לוס אנגלס
אברהם יוניון חבר בכנופית הרבנות לוס אנגלס

נחום סוור (נשמע כמו ביוב באנגלית)

נחום סוור חבר בכנופית הרבנות לוס אנגלס
נחום סוור חבר בכנופית הרבנות לוס אנגלס

 

לקבוצת עברינים אלו הצטרף בתיק זה עבריין אחר ששיך לכנופית בולטימור ושמו משה היינמן התפקיד שלו היה לתווך בין האישה שברחה לבולטימור לבין הכנופיה של הרבנים בלוס אנגלס

 

משה היימנן (המן) חבר בכנופית הרבנות בולטימור
משה היימנן (המן) חבר בכנופית הרבנות בולטימור

 

 

יוסי מבקש להזהיר את היהודים בעולם מלהגיע לישראל מאחר וזו עלולה להיות מלכודת מוות וזו הסיבה מדוע הוא הסכים לעלות לשידור

 

פנינו לממשל האמריקאי לקבלת תגובה מדוע הם לא פועלים לחלץ אזרחים אמריקאים שנפלו בשבי הישראלי והם הפנו אותנו להודעת משרד החוץ האמריקאי שם יש אזהרת מסע לישראל כדלקמן:

סמכות השיפוט של בית המשפט בישראל: בתי המשפט הצבאיים, האזרחיים והדתיים בישראל מפעילים באופן פעיל את סמכותם למנוע מאנשים מסוימים, לרבות תושבי חוץ, לעזוב את הארץ עד לפתרון חובות או תביעות משפטיות אחרות ועניינים נגדם. בתי הדין הדתיים בישראל מפעילים סמכות שיפוט על כל אזרחי ותושבי ישראל במקרים של נישואין, גירושין, משמורת ילדים ומזונות ילדים. אזרחי ארה”ב, לרבות חסרי אזרחות ישראלית, עלולים להיות חשופים לשהייה בלתי רצונית וממושכת (ואף למאסר) בישראל אם יוגש נגדם תיק בבית דין דתי, גם אם נישואיהם התקיימו בארצות הברית, וללא קשר האם בן זוגם נמצא בישראל. שגרירות ארה”ב אינה מסוגלת לבטל את חובו של אזרח ארה”ב או להבטיח את יציאתו מישראל כאשר הם עומדים בפני מניעה מלעזוב את המדינה עד לפתרון החובות.

מבחינת האמריקאים והממשל האנטישמי שונא היהודים מאחר ומדובר באזרחים אמריקאים ממוצא יהודי הם לא מוצאים לנכון להתערב בכדי לחלץ אזרחים אלו משבי מדינת ישראל.

 

למי שעדין לא מאמין שזו התגובה הרשמית של הממשל האמריקאי מוזמן לגשת לקישור הבא

https://travel.state.gov/content/travel/en/international-travel/International-Travel-Country-Information-Pages/IsraeltheWestBankandGaza.html

 תחפשו את הכותרת Israeli Court Jurisdiction

 

Israeli Court Jurisdiction: Military, civil and religious courts in Israel actively exercise their authority to bar certain individuals, including nonresidents, from leaving the country until debts or other legal claims and matters against them are resolved. Israel’s religious courts exercise jurisdiction over all citizens and residents of Israel in cases of marriage, divorce, child custody, and child support. U.S. citizens, including those without Israeli citizenship, may be subject to involuntary and prolonged stays (and even imprisonment) in Israel if a case is filed against them in a religious court, even if their marriage took place in the United States, and regardless of whether their spouse is present in Israel. The U.S. Embassy is unable to cancel the debt of a U.S. citizen or guarantee their departure from Israel when they face a bar from leaving the country until debts are resolved.

אמריקה אחת ושתי תגובות שונות בתכלית אחת של ממשל ביידן והשניה של ממשל טראמפ

 

בניגוד לאמור בכתבה זו ולאור הודעתו של טראמפ מהשבוע וההזהרה אותה שיגר אל ראשי החמאס המציעה להם לשחרר את כל האסירים האמריקאים שנפלו בשבי החמאס למרות שהם יהודים ניתן להבין שההבדל בין המקרים הוא מלמד על כוחה של התנועה הפמינאצית הישראלית הפועלת בארה”ב בכדי לפגוע באבות יהודים וברצותה פועלת לשחרור שבויים וברצותה פועלת להתעלמות הממשל האמריקאי משבויים אמריקאים הנמצאים בשבי מדינת ישראל בשל יהדותם ודתם.

 

צירפנו עבור קוראנו את רשימת בתי הדין בעולם אליהם אסור לגבר יהודי לבוא בשעריהם

רשימת בתי הדין המוכרים על ידי ישראל בעולם אליהם אסור לגבר יהודי לבוא בשעריהם הם מסוכנים לא פחות מהמאפיה

 

 

 

Views: 75

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *