EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 39: חיה לאנה רלב”ג סרבנית גט ואישה מורדת (18 שנות סרבנות גט!) מנצלת קשר משפחתי עם הרב דוד לאו האשכנזי למנוע קבורה עתידית של חמיה בישראל על סמך סמכות אוניברסלית על גיטין

חיה לאנה רלב"ג פמיניסטית רדיקאלית עגונה מתחזה

מה מניע אישה לסרב לקבל גט במשך 18 שנה ולצעוק גוועאלד ולכנות את עצמה בכזב “מסורבת גט”? אולי תאוות פרסום? אולי התאהבות בתפקיד הקורבן ואולי רצון עז לפגוע בבעלה הצדיק. אבל כשיצר הרע של אישה מרושעת פוגש את הפמיניזם הרדיקאלי הישראלי מסתבר שיש גבולות רוע חדשים שאפשר לפרוץ…..

בימים אלו מתנהל תיק בבג”צ הרחק מעיני הציבור. מדובר בתביעה אותה הגישה חיה לאנה רלב”ג lonna ralbag אזרחית ארה”ב שבכלל לא חיה בישראל ואין לה קשר לישראל נגד בעלה הרב ישראל מאיר קין אף הוא אזרח ארה”ב שבכלל לא חי בישראל ואין לו קשר לישראל בדרישה לאסור על קבורת אביו (החי) כשיגיע יומו, וזאת כסנקציה כנגד בעלה לשעבר מר קין – לאור סירובו לטענתה ליתן לה גט בארה”ב.

לתביעה זו ביקשו וקיבלו (אוטומטית) חברות עמותת “יד לאישה” אישור להצטרף “כידידי” בית המשפט במטרה לשטוח את עמדתם הפמיניסטית רדיקאלית בנושא.

המטרה שלנו במאמר זה היא לשפוך אור על העובדות בתיק המפריכות אחת לאחת את הטענות של הארגונים הפמיניסטיים המלווים את המאבק הלא צודק הזה. בנוסף להראות שוב כיצד במדינת ישראל העובדות אינן חשובות אלא רק התעמולה הפמיניסטית השולטת בישראל ובשיח הציבורי.

גיבורי הסיפור הם חיה לאנה רלב”ג והרב ישראל מאיר קין שנפרדו איש לדרכו לפני 18 שנה באמריקה בגירושין אזרחיים כחוק במדינת ניו יורק. לשניהם אלו גירושים שניים! העילה לגירושין היא התגובה של הגברת חיה לאנה רלב”ג לחומרי פורנו שנתפסו במחשב האישי של הגברת בביתה ועלילות השווא כנגד בעלה הצדיק שהעלילה כנגדו.

כחלק מהליך הגירושין בבית המשפט בניו יורק בתביעה אותה הגישה הגברת חיה לאנה רלב”ג נטען ואף הוכח כי הגברת החזיקה במחשבה פורנו וכתוצאה לכך בכדי להימנע משלילת הורות לבנם המשותף בצעד אסטרטגי ביקשה וקיבלה את ביטול תביעת הגירושין אותה היא הגישה. מאחר ובתי המשפט בניו יורק הינם פמיניסטיים רדיקלים (מעט פחות מישראל) הוגשה תביעת גירושין על ידי הרב ישראל מאיר קין (שנאלץ לחזור לגור בבית הוריו בלוס אנג’לס) כנגד אשתו במדינת קליפורניה וכפה עליה להתגרש (אזרחית).

בגין חומרי הפורנו שנתפסו במחשב הוציא בית המשפט למשפחה בניו יורק צו איסור פרסום וההערכה שלנו היא כי טענת ההגנה של האם הייתה להאשים את בנותיה באחזקת החומרים האסורים. צו איסור פרסום זה פג תוקפו אך בשלב זה החלטנו שלא לחשוף את כתבי בית הדין הניו יורקי בנושא. עוד גילנו כי ישנם פרטים קשים יותר בכל הנוגע ליכולתה ההורית של הגברת חיה לאנה רלב”ג ויכולת הפיקוח שלה על מעשי ילדיה בדלת אמות. והמבין יבין וידום.

כמובן שהגברת חיה לאנה רלב”ג זכתה לתשלום מזונות מנופח במושגים אמריקאים מאחר ובנם לומד בחינוך היהודי הפרטי וכמנהג היהודיות החדשות היא החלה באופן נמרץ לנכר את בנם המשותף ולמנוע מהרב ישראל מאיר קין להגשים את אבהותו.

בכדי להתגרש גם על פי היהדות פנה במקביל הרב ישראל מאיר קין לרבנות בעיר מגוריו במונסי אצל הרב גשטטנר שבמדינת ניו יורק ולבקשתם הפקיד גט עבור לאנה. מסיבות השמורות עם חיה לאנה רלב”ג (היא לא מוכנה לוותר על השיימינג כנגד בעלה שזהו התנאי לקבלת הגט שנקבע על ידי בית הדין) היא מסרבת במשך 18 שנה לקבל את גיטה אשר הופקד בבית הדין במונסי אצל הרב גשטטנר.

כתוצאה לסירוב גברת חיה לאנה רלב”ג לקבל את גיטה, אישר בית הדין הניו יורקי לרב ישראל מאיר קין לשאת “אישה שניה” על פי ערכי היהדות.

מצ”ב פניית בית הדין שנשלח כתזכורת לגברת חיה לאנה רלב”ג לבוא ולקבל את גיטה.

letter to Lana Kin 09052018

תרגמנו עבורכם לעברית

לכבוד גברת לונה קין

בית דין זה הודיע ​​לך ביום 10 בנובמבר 2008 והודיע ​​לך כי בעלך מר מאיר קין הפקיד עבורך גט ביום 10 במרץ 2008.

בחרת להתעלם מההודעה לתקופה של 7 שנים עד שהתקשרת אליי ב-18/8/2015 בפעם הראשונה. באותו זמן הודיעו לך שההלכה קובעת כי עליך לסדר: (1) כל הסירובים יתבטלו ללא תנאי, (מכיוון שמאיר כל הזמן מציית להלכה וממלא אחר הנחיות ה”בית דין” שזו זכותו, כל הסירובים כנגדו. הם בבחינת לשון הרע ואינם מוצדקים. (2) עליך לוודא כי ניתן יהיה להכניס את בעלך לכל בתי הכנסת עם כל הזכויות ללא כל תנאי. (3) יש להסיר ללא תנאי גם כל צורות של שימינג פומבי לבעלך באמצעות פרסומים, אינטרנט, סרטונים, מכתבים, בלוגים, מדיה חברתית וכו’ לפני ניהול משא ומתן על מסירת ה-גט שלך. ההזנחה שלך לביצוע ההוראות הי שעיכבה את מסירת ה-גט שלך מכיוון שבית הדין לא יכול לנהל משא ומתן על הגט עד להשלמת השלבים הללו על ידך.

לא שמענו ממך תקופה של 3 שנים נוספות עד 3/7/2018 שבו התקשרת אליי שוב ושאלת שוב מה התנאים הנדרשים לפני משא ומתן על גט. חזרתי על כך שההלכה לא השתנה וכל הדרישות נשארות זהות. עגונה איננה אישה שבוחרת להתעלם מדרישות ההלכה המתוארות על ידי בית דין. אם גורמים חיצוניים מונעים ממך את הדרישות ההלכתיות, אז הם אלה שגורמים לך להיות עגונה.

מה שלא מפריע לגברת חיה לאנה רלב”ג לשקר באחד הראיונות שנעשו איתה בו המראינת שואלת “(בעלך) טוען שהוא הביא לך גט וזה מכחיש את הטענות שלך שלא קיבלת גט ומוציא אותך קצת לא שפויה?” הגברת חיה לאנה רלב”ג עונה לה “נראה לך שאם היה לי גט שמחכה לי לא הייתי הולכת לקחת אותו?” ובכן גברת יקרה אנחנו מאוד רוצים לעזור ולכן נרשום לך את הכתבות שם הגט שלך נמצא ואת יכולה גם ליצור קשר טלפוני לתאם את קבלת הגט בטלפון 845-425-9708 תבקשי לדבר עם הרב גסטטנר ותגידי לו שאנחנו שלחנו אותך. 17 Moiser Court Monsey N.Y 10952 USA

כשירות לקוראנו אנו מצרפים לכם את הסרטון המדובר

אם לא די בכך חיה לאנה רלב”ג עשתה ראיונות רבים בהם היא מנסה לשכנע אותה שהיא באמת עגונה, קחו לדוגמא מסרטון זה

בנוסף הגברת חיה לאנה רלב”ג יחד עם ארגונים פמיניסטיים רדיקלים אמריקאים של יהודים מתקדמים הגיעו לביתו של הרב גסטטנר במטרה לדרוש מהרב ליתן לה את גיטה ללא התנאים שקבע בית הדין ובניסיון לצור על ביתו ולאיים על חיו. המשטרה הגיעה למקום כדי לאבטח את ביתו של הרב. עובדה מוזרה כשלעצמה לאור הטענות של הגברת חיה לאנה רלב”ג כי אם היה גט שמחכה לה אצל הרב גסטטנר היא הייתה מגיעה לקחת אותו. מסתבר בסופו של יום שהיא אכן הגיע לקחת את הגט אבל היא מסרבת לעמוד בתנאים הפשוטים של ביטול כל הסירובים והשימינג כנגד בעלה והיא מעדיפה להישאר “עגונה”

הנכם מוזמנים לצפות בסרטון ההפגנה מול ביתו של הרב גסטטנר.

כחלק מהתעמולה הפמיניסטית הישראלית שודרו כתבות רבות על העגונה המזויפת במטרה לשכנע את הציבור בצדקת השתת הסנקציות כנגד גופתה המתה של האם ותזכורת לכל הישראלים כי הזכר היהודי הממוצע הינו רשע ומרושע ויש לנקוט כנגדו צעדים רבים. קבלו מגוון דוגמאות כיצד עובדת מכונת התעמולה הישראלית המזכירה שלא במפתיע את מכונת התעמולה הישנה והטובה של גרמניה הנאצית של המאה הקודמת בשנות ה 30-40.

https://www.facebook.com/watch/?v=353178692233065

https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5576859,00.html

כתוצאה לעיכוב קבורת אימו של הרב ישראל מאיר קין ובמהלך השבעה ישב הרב ישראל מאיר קין ומסר את גרסתו למהלך האנטישמי הישראלי הזה של מניעת קבורת אימו ואת גרסתו לארועים המתישבים עם המציאות, בסרטון המצורף להלן. לאלו שאינם מבינים אנגלית ניתן לקרוא את הכתוביות בלחיצה על CC ובחירת כתוביות בעברית.

הקשבנו גם בקשב רק לרב ישראל מאיר קין בניסיון להבין על מה כל המהומה ונוכחנו לגלות כי הגברת השניה לבית קין (חיה לאנה קין) מצהירה בסרטון שהיא חופשיה !!! קרי קיבלה התר שהיא חופשיה מאחת מבתי הדין בניו יורק המוכרים על ידי מדינת ישראל! אם כך על מה היא מלינה? מומלץ להקשיב לרב ישראל מאיר קין אבל לאלו מכם שממהרים ניתן לקפוץ הישר לדקה 18. כך או אחרת אנחנו מספקים קישור ישיר לקטע המדובר שבו תשמעו את הגברת רלב”ג צועקת בשמחה שהיא חופשיה!

כך או אחרת נראה כי הגברת חיה לאנה רלב”ג בעצמה טרם החליטה האם היא עגונה או אישה משוחררת. לא מאמינים הקשיבו לסרטון הבא שערכנו עבורכם מהסרטון שלעיל

מי שסיפק לחיה לאנה רלב”ג את הפקעת הקידושין הוא הרב שמחה קראוס, מבית דין הממתג את עצמו כבית הדין הבינ”ל (באמריקה) ויש להם אתר אינטרנט לקידום העסקים הכלכלים שלהם המתבססים על מתן שירותי דת לכל מאן דבעי (לכל המעוניין). https://www.internationalbeitdin.org

בקישור המצורף ישנו עוד סרטון שנעשה על ידי הרב ישראל מאיר קין השוטח את משנתו ומגיב לכל טענה וטענה שנטענו כנגדו באופן מפורט מבלי להסתתר כנהוג בישראל מאחורי הדלתיים הסגורות. הנכם מוזמנים לצפות גם בסרטון זה לכל אורכו.

מדוע בג”ץ בישראל דן בסוגיה משפטית עבור אזרחית אמריקאית שכל קשר בינה לבין מדינת ישראל מקרי לחלוטין? 

מדוע וכיצד הצליחה הגברת הנ”ל לקבל דיון בבג”צ הישראלי שעה שמרבית הישראלים נדחים?  התשובה היא די פשוטה היא אישה וזהו נושא מועדף פריבילגי שיכול לקדם את ערכי הפמיניזים הישראלי. מדינת ישראל הפמיניסטית חוקקה חוק שמאפשר לבתי הדין הישראלים לדון באופן מאוד לא חוקי בתובענה כנגד כל יהודי עלי אדמות במה שנראה כמעין סמכות שיפוט אוניברסלית בפועל אף אם מעולם לא היו אזרחי ישראל ו/או תושבים בה. חוקיותו של חוק זה מוטלת בספק רב בלשון המעטה ולמעשה פורצת את גבולות השיפוט של מדינות העולם ופוגעת בריבונותם, מצורף קישור ל”חוק”. להלן חוקי סדום.

מדינות העולם עוצמות את עיניהם נוכח הפרות אלו מאחר ומדובר ביהודים (אנטישמיות קלאסית) וכל עוד יהודים הורגים יהודים העולם לא יגנה.

מצורף קישור לחוק בתי הדין הרבניים https://www.nevo.co.il/law_html/law01/317_003.htm#Seif12

מדוע דוד לאו ביזה את כבוד הגופה של אימו של מאיר קין

בקצרה ביום 20.8.2022 הגיעה גופת אימו של הרב ישראל מאיר קין לקבורה בישראל בחלקת קבר שנרכשה מראש על ידי הוריו. חיה לאנה שזיהתה את ההזדמנות קפצה על ההזדמנות לעשות לעצמה תעמולה ולהזיק לבעלה לשעבר בזכות קשריה המשפחתיים עם “הרב” דוד לאו. היא התקשרה טלפונית אל הרב דוד לאו במטרה לעכב את קבורתה של אימו של ישראל קין במטרה לאלץ אותו ליתן לה גט בתנאים שלה וכמיטב המסורת האנטי יהודית ישראלית.

דוד-לאו-דיין-רבני-שרוצה-להקים-קרמטוריום-לגברים-גרושים
דוד-לאו-דיין-רבני-שרוצה-להקים-קרמטוריום-לגברים-גרושים

רבים בישראל אינם יודעים כי הרב דוד לאו הוא קרוב משפחתה של חיה לאנה רלב”ג ושהיא פנתה היא אליו במטרה שהוא יסדר לה גט בישראל בתנאים שלה במטרה לפגוע ברב ישראל מאיר קין. על “הרב” לאו נאמר הרבה וידוע לכולם עד כמה הוא רקוב ונהנתן ואצלו מינוי מקורבים היא רק אחת התופעות השוליות ביותר שנחשפנו אליהן ועל כך נצטרך להשקיע בכתבת תחקיר מעמיקה. נזכיר שגם אביו היה רב ראשי (אשכנזי) והתפקיד הועבר אליו כיורשו “הטבעי” בזכות הקשרים ובודאי שלא בזכות התורה של עם הארץ זה.

למי מגיע פרס האוסקר על הרעיון של עיכוב הקבורה בכדי לכפות על גבר ליתן גט?

פרס האוסקר צריך להיות מוענק לרב אריה רלב”ג קרוב משפחה אחר של חיה לאנה רלב”ג שהינו ראש הרכב בית הדין של אגודת הרבנים בבית הדין בניו גרזי. הוא פנה לבתי הדין בישראל במטרה לפגוע ברב ישראל מאיר קין. כך שאם עד הרגע לא היה ברור שכל משפחתה מעורבת עד צוואר בפרשה הרי כי כעת התמונה מתחילה להתבהר.

בראיון שנערך עם הגברת חיה לאנה רלב”ג (מביתה בניו יורק) בשל עיכוב הקבורה (כאשר הרבנות לאור בקשתו של הרב לאו מדליפה את הנושא לתקשורת) רצה אלוהים ובראיון נחשפו בהפתעה שני פרטים שהיו אמורים להישאר מוסתרים מעיני הציבור. האחד שהרב לאו קרוב משפחתה של המרואיינת חיה לאנה רלב”ד והשני שהגברת קיבלה מבית הדין בניו יורק הפקעת קידושין כך שהיא אישה משוחררת. אנחנו כשירות לקוראים שלנו ערכנו עבורכם את החלקים הרלווטיים בכתבה. את הכתבה המלאה ניתן לראות בכתובת https://www.facebook.com/watch/?v=353178692233065

האם מותר לפי היהדות לעכב את קבורת המת? לא!

חרף העובדה שלהוריו ואחיו של הרב ישראל מאיר קין אין כל קשר להחלטותיו ו/או מעשיו, הוחלט בישראל שלא לכבד את ההסכם של ההורים עם החברה קדישא לעניין הסכם הקבורה, וכך כאשר גופת האם הגיעה לישראל היא עוכבה כשש שעות מלהגיע לקבורה עד אשר הופעל לחץ אדיר מצד הרבנים הספרדיים אשר התנגדו לעיכוב הקבורה על ידי הרב לאו בשל אינטרסים משפחתיים אישיים והאם הובאה לקבורה.

ביהדות אסור בתכלית האיסור להלין את המת וזה נקרא “בזיון המת”. הענשה קולקטיבית של משפחתו של הרב ישראל מאיר קין אינה מוצדקת אינה נכונה ואינה מוסרית. חמור מכך הענשה זו הינה חילול השם מאחר ובתי המשפט הישראלים מגלגלים את האחריות על כך על הדין היהודי.

בדין היהודי הסנקציה היחידה אותה ניתן להפעיל כנגד “סרבן גט” הינה שיימינג למרות זאת שנים לאחר פריצת היהדות המתקדמת להכרה העולמית החלה היהדות הציונית לשנות את פניה. כבר בזמן שלטון המנדט הבריטי בשנת 1944. אך אין מקום להאריך בסוגיה זו בכתבה זו.

נציין שאפילו הנאצים קברו יהודים ומאוד מפתיע שצאצי שורדי השואה הנאצית מבצעים פשעים שאפילו הנאצים לא חשבו עליהם

רוצים ללמוד עוד על קבורה על פי היהדות הנכם מוזמנים לקרוא בויקיפדיה על כך

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_(%D7%99%D7%94%D7%93%D7%95%D7%AA)

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5572248,00.html

מדינת ישראל מפעילה בתי דין רבניים במדינות מערביות רבות תוך שמדינות אלו עוצמות עינים נוכח הפרת הריבונות שלהם על ידי מדינת ישראל.  מדינת ישראל מחלוקת בתי דין אלו לשני סוגים:  בתי דין רבנים בחו”ל הפועלים על פי דין תורה ובתי דין הפועלים על פי דיון פמינאציה.  מי שפועל על פי דין פמינאציה מקבל הכרה של מדינת ישראל. אלו שדנים על פי חוקי הפמינאציה הינם “מוכרים” על ידי מדינת ישראל ואלו שדנים על פי דיני היהדות המקורית “אינם מוכרים” על ידי מדינת ישראל. הבדל נוסף הוא בכך שבתי הדין המוכרים גובים 300$ לשעת בוררות שעה שאלו שאינם מוכרים עובדים לשם שמיים. ההבדל האחרון כפי הנראה שבתי הדין המוכרים מקבלים תמורה ממדינת ישראל.

זו בדיוק הסיבה מדוע בית הדין של הרב גסטטנר במנסי שבמדינת ניו יורק אינו מוכר על ידי מדינת ישראל.

כשירות לקוראנו אנו מצרפים את רשימת בתי הדין “המוכרים| על ידי מדינת ישראל בעולם כדי שתזהרו לעולם לא להגיע לאף אחד מהם.  כל בי”ד שמדינת ישראל מכירה בו פועל על פי דיני פמינאציה בלבד.   מצ”ב רשימת בתי הדין המוכרים על ידי מדינת ישראל לצורכי גיטין.

https://www.gov.il/he/departments/publications/reports/beit_din_gitin

לדברי יודעי דבר, רבים ישאלו את עצמם מדוע בכלל מדינת ישראל מתערבת בענייני חוץ של מי שאינם אזרחיה?  יודעי דבר עונים כי “התשובה לכך היא היא השאיפה של מדינת ישראל הלא יהודית להחריב כל מה שיהודי”. מדינת ישראל קמה על בסיס הרעיון התנועה הציונית המאמצת לעצמה את הזהות היהודית במטרה אחת להקים מדינה ליוצאי היהדות החילוניים, אך מאז כל מה שהיה יכול להשתבש להם בתוכנית אכן השתבש כשהפמינאציה השתלטה על הציונות.

בתעמולה של העיתונות הישראלית ניתנה במה נרחבת לגרסה של חיה לאנה רלב”ג, כאשר איש מהעיתונאים הישראלים לא טרח לפנות ולשמוע את גרסתו של הרב ישראל מאיר קין, בעלה בנפרד של חיהל’ה .

מלחמות בתי הדין באמריקה הלבנה על ההכרה והסמכות הינה מתחת לפני השטח מאחר והצדדים אלו הסוגדים לכת הציונית ואלו המתנגדים לה חוששים ומפחדים שהאנטישמיות שתחשף למלחמות הפנימיות של היהודים. אנו בקצרה נציג לכם את דעת התורה כנגד בתי הדין של הציוניים על פי הפרסומים שנפלו לידנו.

רבים שואלים מהו הוא מקור הסמכות אשר מתוקפן בכלל פועלים בתי דין רבניים בחו”ל התשובה לכך היא שבתי דין אלו כדי לקנות את הזכות לדון הם חייבים לקבל את הסכמת הצדדים והינם פועלים מכוח הבוררות. כאשר בני זוג חותמים על הסכמתם ניתן לאכוף על הצדדים את פסק הדין. כאשר אין הסכמה אין לבתי דין אלו שום תוקף (וטוב שכך).

בית הדין במונסי הכריז שהאישה אינה עגונה

מצורף לכתבה מכתב ביטול סירוב של בית הדין במונסי ניו יורק המנקה את הרב ישראל מאיר קין מכל אשמה בעגינותה של הגברת חיה לנה רלב”ג

1025 Bitul seruv

אם לא די בכך הרב ישראל מאיר קין הזמין את הרב גרשון בעייס לדין תורה בשל החלטתו התמוה לקבוע כי הוא סרבן גט הודעה רביעית שלא זכתה לכל מענה

LETTER AND SEIRUV AGAINST BESS JUNE 2010

אישור בגין הפקדת גט בבית הדין על ידי הרב ישראל מאיר קין

SharHaMishpat-Meir-Kin-Deposited-GET-Heb

פרסומים של בית הדין כנגד הפייק רבנים ממדינת ניו יורק המשתפים פעולה נגד יהודים בניגוד להלכה היהודית:

קריאה לציבור להיזהר מהרבנים הנוכלים הרשל שכטר נחום אליהו סוור ואברהם מיכאל
הודעה על סירוב הרב גרשון בעייס לבוא לדין תורה
Views: 31

One Comment

  1. הבית דין אחד מתיר גט + בית דין לא מכיר בגט = בית זונות

    אני אישית מודה לרבנות בסדום, בזכותה אחרי גירושיי אני אתאיסט.

    אני מניח שהרבנות תגדיר אותי יהודי גם אם אתבולל מאותה סיבה שסדום תגדיר אותי לעולם כישראלי. אני מגדיר את עצמי כאבא גרוש שלאחר גירושיו, שם זין על הגדרתו ע”י גופים אילו כישראלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *