EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים (ירושלים): דורון תורג’מן הבבון הראשי “אם גבר מותקף פיסית ע”י גרושתו נעצור את הגבר”. הש’ שרון לארי בבלי: נשים גרושות נהנות להעליל על הבעלים תלונות שווא

דורון תורג'מן מפקד משטרת הבבונים בירושלים עושה שואה לגברים גרושים

אין לגבר מה להתקשר למשטרה אם אישה תוקפת אותו, כי הגבר ייעצר.  ממש כמו בימי השואה, אם בריון נאצי היה תוקף יהודי, האם היהודי היה יכול לצפות שהמשטרה הנאצית תעזור לו ותסייע לו?

זה בדיוק מה שקורה בפמיניסטאן מדינית היהודים הנאציים זה לזה.  אם אישה תוקפת את בעלה, והגבר מתקשר למשטרה, המשטרה הפמינאצית ישראלית עוצרת את הגבר.

זה ממש בדיוק כמו בשואה.  גרמניה הנאצית ממשיכה לחיות ולבעוט במדינת ישראל.

והנה מקרה שהגיע לשופטת הירושלמית שרון לארי בבלי, שבו האישה הגיע עם הבעל החדש לאסוף ילדים והאישה והבעל החדש תקפו את הגרוש.  הגרוש צלצל למשטרה ואת מי עצרו?????   את הגרוש.

השופטת שרון לארי בבלי שחררה אותו וכתבה שהיא יודעת שהרבה נשים ישראליות יהודיות מעלילות על הבעל (טופלות”) עליו סיפורי זוועות שלא היו ולא נבראו.

דורון תורג’מן – בבון קלסי עם גנים של מנגלה

מי אחראי לרדיפת האבות הגרושים בירושלים?  הנבלה לובש המדים הכחולים, דורון תורג’מן ראש משטרת הבבונים של ירושלים.

 

דורון תורג'מן מפקד משטרת הבבונים בירושלים עושה שואה לגברים גרושים
דורון תורג’מן מפקד משטרת הבבונים בירושלים עושה שואה לגברים גרושים

 

 

השופטת שרון לארי בבלי הרבה נשים גרושות מעלילות עלילות שווא על הבעלים שלהן
השופטת שרון לארי בבלי הרבה נשים גרושות מעלילות עלילות שווא על הבעלים שלהן

 

להלן כתבה בידיעות של חיים גולדיטש, פורסם 29/8/2022

שופטת שחררה חשוד בתקיפת גרושתו: “נשים רבות טופלות על הפרודים שלהן”

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של תושב ירושלים, אך הוא שוחרר על אף החשד ש”גלגל את גרושתו במדרגות” ואיים עליה. השופטת ציינה כי הגבר הוא שהתקשר למשטרה, וטען בפניה כי הותקף על ידי בן זוגה הנוכחי: “המשטרה נהגה בחוסר הגינות, לא טרחה לחקור את טענותיו ועצרה אותו”

המשטרה עצרה תושב ירושלים (42) בחשד שתקף את גרושתו וגרם לה חבלות. בנוסף, נחשד כי איים עליה שייקח לה את הילדים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, אך שופטת בית משפט השלום בירושלים שרון לארי-בבלי החליטה היום (שני) לשחררו תוך הרחקה מגרושתו ובעלה הנוכחי ל-30 יום. בהחלטתה ציינה כי החשוד הוא שהתקשר למשטרה, וטען כי הותקף על ידי בעלה הנוכחי של גרושתו. היא הסבירה את הצעד באמירה מעוררת מחלוקת: “ישנן נשים רבות שטופלות על הגרושים שלהן”.
המשטרה טענה בדיון כי הגרושה הגישה תלונה ולפיה היא באה לאסוף את הילדים המשותפים שלהם, והוא “גלגל אותה במדרגות”. כתוצאה מכך היא נחבלה. בנוסף טענה המתלוננת כי בעבר הגרוש שלה חנק אותה ופרסם תמונות אינטימיות שלה.
השופטת כאמור שחררה את הגרוש לביתו בתנאי של הרחקה מגרושתו ובעלה ל-30 יום והשאירה את הסדרי הראייה של הילדים על כנם. בהחלטה כתבה השופטת, “בפניי בקשה להארכת מעצרו של המשיב למשך חמישה ימים בחשד לעבירות של אלימות במשפחה”.
לדבריה מתיק החקירה עולה שהאישה הגיעה ביחד עם בעלה לביתו של הגרושה שלה כדי לקחת את ילדיהם. החשוד ביקש ממנה להמתין מחוץ לשער הכניסה, אולם היא ובעלה נכנסו לתוך חצר ביתו ועל פי טענתו הבעל של גרושתו אף ניסה לתקוף אותו. השופטת ציינה כי בעקבות כך דווקא החשוד הוא זה שהזמין את המשטרה.

השופטת הבהירה כי “אין מחלוקת שהמשיב (החשוד) הוא שהתקשר למשטרה”. היא ציינה כי הגרושה ובעלה לא נחקרו באזהרה, הבעל לא נחקר כלל, וזאת על אף שכאמור החשוד הוא שהתלונן והזמין משטרה. “בתוך עמי אני חיה, ואני מודעת לכך שקיימת אלימות קשה נגד נשים. ואולם, אני גם מודעת לכך שישנן נשים רבות שמנצלות על מנת לטפול על הגרושים שלהן”, אמרה.
Views: 11

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *