EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ליאת בן ארי נאום הניצחון בסיום פרשת אולמרט: “המאמץ היה הירואי! עשיתי היסטוריה!”

ליאת בן ארי באנגליה 5 דקות לפני תחילת הביזיון של עדות מילצ'ן

לאחר הערעורים בפרשת הרשעת אולמרט בשוחד, כתבה ליאת בן ארי מייל פריקת מתח ועצבים.  מייל זה פותח צוהר לעולמה.  צר עולמה כעולם הנמלה.

היום הנמלה הזו לא היתה נוגעת באולמרט.

Date : 12/30/2015 7:17:49 AM
From : “Liat Ben Ari”<[email protected]></[email protected]>
To : “Fiscali_Tlv_All”<[email protected]></[email protected]>
Cc : “Shai Nitzan” <[email protected]>, “Yariv Regev” <[email protected]>, “Eli Abarbanel”<[email protected]></[email protected]></[email protected]></[email protected]>
Subject : המשך הדרך

בוקר טוב לכולם,

כותבת לכם מייל זה לאחר יום ולילה לא פשוטים שעברו עליי.

אז מה היה לנו בפרשת הולילנד:  עד מדינה אחד, חקירה שנפתחה בפברואר 2010, מאות נחקרים, 50 חשודים, 25 מכתבי שימוע,  16 נאשמים, יום אחר יום באולמו של כבוד השופט רוזן, עד מדינה שנפטר במהלך החקירה הנגדית, הסכם עד מדינה עם שולה זקן 3 ימים לפני הכרעת הדין, בקשת לקבלת ראיות חדשות שנדחות על ידי בית המשפט המחוזי אך מתקבלות על ידי בית המשפט העליון בערעור בתיק טלנסקי, הכרעת דין מהדהדת של כב’ השופט רוזן שזועקת די לשחיתות!  גזר דין מהדהד עוד יותר.  ערעור לעליון תוך 3 חודשים.

ואתמול – כעבור שנה – פסק הדין של בית המשפט העליון.

תקופה של 6 שנים מסתיימת אתמול בהרשעת כל הנאשמים שהורשעו בבית המשפט המחוזי. 8 במספר. זיכויים בלא מעט מהאישומים ותחושה לא פשוטה שלנו.

במאמר המערכת של עיתון הארץ נכתב הבוקר “פרשת השחיתות המסועפת ביותר שהובאה לפתחו של בית המשפט בישראל מסתיימת בטעם חמוץ של אי מיצוי הדין עם נבחרי הציבור אף שדבק בהם קלון”

בכל זאת, דווקא ברגעים אלה צריך לזכור ש-8 מורשעים, מבכירי המשק בישראל, עובדי ונבחרי ציבור, כולל ראש הממשלה לשעבר של ישראל, הורשעו אתמול סופית במתן וקבלת שוחד. כולם נשלחו למאסר מאחורי סורג ובריח.

בזיכרון הקולקטיבי של הציבור ובדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל תיזכר פרשה זו כפרשת השוחד הגדולה ביותר ומר אולמרט יזכר כראש הממשלה הראשון שנשלח לבית הסוהר.

המאמץ, העבודה הקשה הסיזיפית לא היו לשווא. עלינו להרים ראשנו בגאווה על היכולת שלנו להתמודד עם פרשה כל כך מורכבת שידעה עליות ומורדות, ודרמות אנושיות ומשפטיות מכל הסוגים והמינים.

ולצוות המופלא – יהונתן, אתי, ירון, עודד, אביבה ואלעד שהצטרף בשלב הערעור, רוצה לומר – עשיתם עבודה גדולה מהחיים! המבחן של כולנו הוא מבחן התהליך ולא מבחן התוצאה.

המאמץ היה גדול עד כדי בלתי נתפס. צודק, מקצועי, ואף יש האומרים – הירואי.

וכך גם התוצאה שבשורה התחתונה – כולם הורשעו וכולם בדרך לבית הסוהר. ציבורית – אין ספק. עשינו היסטוריה, ונמשיך כולנו ביחד להילחם בשחיתות הציבורית בישראל.

ליאת

Liat Ben Ari Shweky
Tel Aviv District Attorney

(Finance & Economy)

ליאת בן ארי שווקי

פרקליטת מחוז תל אביב

(מיסוי וכלכלה)

 

   
 

Date : 12/30/2015 9:03:52 AM
From : “Mina Zamir”<[email protected]></[email protected]>
To : “Liat Ben Ari” <[email protected]>, “Fiscali_Tlv_All”<[email protected]></[email protected]></[email protected]>
Cc : “Shai Nitzan” <[email protected]>, “Yariv Regev” <[email protected]>, “Eli Abarbanel”<[email protected]></[email protected]></[email protected]></[email protected]>
Subject : RE: המשך הדרך

לליאת פרקליטת המחוז ולכל צוות ”הולילנד”,

יישר כח על תרומתכם האדירה למיגור השחיתות בישראל.  מאחלת לכולנו שנוכל לעמוד בזקיפות קומה מול האתגרים [הניסיונות והלחצים ] עוד בוא יבואו…  בהערכה רבה

מינה זמיר

 

Date : 12/30/2015 9:51:51 AM
From : “Yariv Regev”<[email protected]></[email protected]>
To : “Liat Ben Ari” <[email protected]>, “Fiscali_Tlv_All”<[email protected]></[email protected]></[email protected]>
Cc : “Shai Nitzan” <[email protected]>, “Eli Abarbanel”<[email protected]></[email protected]></[email protected]>
Subject : RE: המשך הדרך
Attachment : 654543_image001.jpg;

לליאת, לצוות המופיע ולכל אנשי פרקליטות מיסוי וכלכלה,

 

כמי שליווה את הפרשה עוד מתחילתה והיה שותף, בין היתר, גם להתלבטויות שהובילו להחלטה להטיל את המשימה על פרקליטות המחוז, ובהובלתה של ליאת, אני יכול לומר היום שאני חש בזכותכם תחושת גאווה יוצאת דופן.

 

גאה להשתייך לארגון שמצמיח אנשים כמותכם, המסוגלים לקחת את המשימה האדירה הזו, ולהוביל אותה בנחישות, שיקול דעת ומקצועיות מהמעלה הראשונה, לאורך זמן, במים סוערים, כל הדרך אל עבר מיצוי הדין, שסופו בהרשעה ושליחתם למאסר של מי שנמנו, עד לא מזמן, על צמרת המשק והממשל בישראל.

 

תודה,

יריב

Date : 12/31/2015 9:07:01 AM
From : “Shai Nitzan”<[email protected]></[email protected]>
To : “Yariv Regev” <[email protected]>, “Liat Ben Ari” <[email protected]>, “Fiscali_Tlv_All”<[email protected]></[email protected]></[email protected]></[email protected]>
Cc : “Eli Abarbanel” <[email protected]>, “Nurit Hertzman” <[email protected]>, “Ziv Arieli”<[email protected]></[email protected]></[email protected]></[email protected]>
Subject : המשך הדרך

לליאת, יהונתן, אתי, ירון, אביבה, עודד, אלעד, זיו, נורית, ושאר המסייעים במלאכה.

מיד לאחר פסק הדין אמרתי כי “נפל דבר בישראל”.  אכן. נפל. דבר גדול. ועצוב.

הוספתי כי אני גאה לחיות במדינה שיש בה תביעה עצמאית וחזקה שמסוגלת להעמיד לדין ראש ממשלה ולהביא להרשעתו ולשליחתו לכלא.  ממרחק השנים לא יזכרו דפי ההיסטוריה במה הורשע ראש הממשלה לשעבר ומה אורך התקופה שהוטל עליו לרצות בכלא.

הם יזכרו כי ראש ממשלה הורשע וכי נשלח לרצות מאסר בפועל. את הדף הזה רשמתם אתם.  ולצד הדף הזה, הובלתם הרשעה רחבה של מורשעים רבים בפרשת שחיתות חמורה ביותר.  אני גאה בכם ובמקצועיותכם ומעריך את השקעתכם העצומה.

רציתי לומר פשוט תודה.

שי

 

PDF לקרוא מלמטה מלמעלה

מייל ניצחון של ליאת בן ארי בסיום הרשעת אולמרט אני הרואית ועשיתי היסטוריה

 

 

Views: 249

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *