ליאת בן ארי שקר חדש: טסה 5 ימים ללונדון לריענון והביאה פתק מרופא מלפני שנתיים שארנון מילצ’ן לא כשיר לטוס אבל הוא טס לפולינזיה לפני שנה – ההיוועדות החזותית הלכה פייפען

ליאת בן ארי מהפה שלה יוצאים רק שקרים

תפסו את הפרקליטה ליאת בן ארי בשקר חדש בתיקי ביבי.  28/3/2023.  אלי ציפורי פרסם את תגובת הסנגורים של ביבי לבקשת הפרקליטות (ליאת בן ארי) להעיד את ארנון מילצ’ן מלונדון בהיוועדות חזותית.

ליאת בן ארי הציגה פתק מרופא מלפני שנתיים שהוא ארנון מילצ’ן חולה ולא יכול לטוס, אבל לפני שנה הוא טס 20 שעות לבורה בורה כל כיוון.  חחח!!!!

כמה עלה לנו לממן את השופינג של ליאת בן ארי בלונדון?  

ליאת בן ארי טסה ללונדון במיוחד עם עוד זוג פרקליטים שאסור לציבור לדת מי הם, כדי “לרענן” את העד מילצ’ן.  הטיול נמשך 6 ימים ועלה 27,000 ש”ח.   כל טיסה עלתה כ 3,500 ש”ח לפי תעריפי סוכנות הנסיעות הממשלתית.  במחיר הזה יכלו לטוס לאוסטרליה.  הים אפשר לטוס ללונדון גם ב 500 ש”ח הלוך חזור.

כל אחד מהם קיבל חדר מפואר בעלות של 200 שטרלינג 900 ש”ח ללילה X 5 לילות 1,000 פאונד שטרלינג (9,000 ש”ח) רק למלון לכל נוסע.

נו….  תקציב הפרקליטות הוא בור ללא תחתית.  כל גחמה שבא להם, ממנים להם.  למה?  כי אולי זה יעזור להרשעה.  שיקולי עלות מול תועלת לא מעניינים אף אחד בפרקליטות.  צריך גם להנות בסופ”ש.  יש שופינג.  יש מיוזיקלס, יש מרקטים.  כשמדינת ישראל היא הלקוח שלך אין הגבלת תקציב.  אין שיקולי עלות מול תועלת.

ומה התועל של הטיול הזה?  חרא בלבן… כפי שתראו.

 

 

חופש מידע נסיעה ליאת בן ארי לרענן את מילצ'ן 6 ימים 1
חופש מידע נסיעה ליאת בן ארי לרענן את מילצ’ן 6 ימים 1
חופש מידע נסיעה ליאת בן ארי לרענן את מילצ'ן 6 ימים 2
חופש מידע נסיעה ליאת בן ארי לרענן את מילצ’ן 6 ימים 2

ליאת בן ארי הכריחה הסנגורים להגיע למשרד שלה פיסית לראות מה כתוב בפתק הרפואי…..

מסתבר שהפוסטמה ליאת בן ארי טענה שמילצ’ן חולה ומנוע מבחינה רפואית לטוס……  אלא מאי?

אפילו יותר מגעיל מכך, ליאת בן ארי טענה שהתעודה הרפואית של מילצ’ן חסויה בחיסיון רפואי ולכן הכריחה את הסנגורים להגיע למשרד כדי לעיין בתעודה במקום לשלוח להם מייל.

הם עיינו בתעודה וראו שם שכתוב שמדובר בתעודה משנת 2021 (מלפני שנתיים) שכתוב בה שיש לו מצב רפואי זמני שעתיד להשתפר.

מה חסוי בתעודה הזאת?  הרי אם הוא יעיד אפשר לשאול אותו כל דבר על התעודה הזאת ומצבו הרפואי.  ולמה הדרמה שצריך להגיע אליה למשרד לראות את הפתק?  סתם רצתה להעיק על הסנגורים ולייקר להם את הייצוג, לטחון להם שעות עבודה מיותרות.

 

ליאת בן ארי מהפה שלה יוצאים רק שקרים
ליאת בן ארי מהפה שלה יוצאים רק שקרים

אבל מילצ’ן טס לפני שנה לבורה בורה 20 שעות כל כיוון

נעזוב את זה שליאת בו ארי הגישה “פתק מרופא” ענטיקה מלפני שנתיים (והיא טסה עם צוות ללונדון על חשבון המדינה להביא את הפתק הזה….) אבל אוי איזה פדיחה…..  העדה הדס קליין (מנהל הנכסים שלו בישראל) סיפרה שבספטמבר 2022 שמילצ’ן טס ללוס אנג’לס מלונדון (10 שעות) והמשיך משם לבורה בורה שבפולינזיה (עוד 10 שעות).

בעברית פשוטה:  ליאת בן ארי שיקרה במצח נחושה ונתפסה על חם.  גם יש לה חוצפה להגיש פתק מרופא מלפני שנתיים, וגם עשתה מצג שווא כאילו זה המצב הרפואי העדכני….  מלונדון לנתב”ג זה 5 שעות.  אם מילצ’ן היה יכול לטוס 20 שעות לבורה בורה, 5 שעות לתל אביב זה כלום עליו…..

מילצ’ן מפחד מצו עיכוב יציאה????

ולכן השאלה:  למה הפרקליטה לא יכלה להגיד לשופטים שמילצ’ן פשוט לא רוצה להגיע לארץ????  יש לו את השיקולים שלו.  הוא מפחד ממשהו.  מפחד מצו עיכוב יציאה כלשהו…..

אם היתה אומרת את האמת אולי היה מוצאים עבורה פתרון כגון חסינות מצו עיכוב יציאה.  יש כזה דבר.  השופטת אספרנצה אלון נהגה להוציא צווים כאלה לנשים המגיעות מחו”ל להעיד אבל חוששות מצו עיכוב יציאה.

הבעיה היא שמעולם לא הוציאו בישראל לגבר חסינות מצו עיכוב יציאה בבואו להעיד מחו”ל….

 

מילצ'ן חבר של יאיר לפיד לא בא לישראל בגלל עבירות המס
מילצ’ן חבר של יאיר לפיד לא בא לישראל בגלל עבירות המס

 

למה ליאת בן ארי לא ריעננה את העד בהיוועדות חזותית? 

אם ליאת בן ארי רוצה שמילצ’ן יעיד בהיוועדות חזותית, למה לא עשתה לו רענון בהיוועדות חזותית????

הפרקליטות החליטה שארנון מילצ’ן הוא עד תביעה, כלומר שהוא יעיד נגד ביבי.  אבל הוא לא הגיע לישראל 6 שנים וגם להלווית אימו לא הגיע.  אלא אם כן יחטפו אותו במזוודה כמו אייכמן, הוא מיוזמתו לא יעלה על מטוס לישראל. שיקוליו עימו.

אז מה עושים בפרקליטות?  קודם כל שלחו צוות כדי להפחיד אותו, כולל ליאת בן ארי שטסה לפינפונים בלונדון עם צוות שלם.  לכאורה רשמית היא אמרה שהמטרה היא ל”רענן עד”.

אם ככה למה צריך לרענן את העד בפגישה אישית בלונדון, אם את העדות שלו הם רוצים שייתן בוידאו?  למה לא יכלו לרענן אותו בוידאו – זום????

בשביל מה בכלל צריך לרענן עד?  הנוהג הזה של רענון עדים ע”י הפרקליטות צריך להתבטל.  זה נוהג נפסד.  זה שתילת גרסאות אצל עדים והינדוס העדויות….

כנראה שרצו להעביר לו מסרים שאם לא יעיד יעקלו לו נכסים וכל מה שיש לו ולמשפחתו בישראל יהפוך בן ערובה ויחולט – אלא אם כן יעיד…..  בשביל זה נסעה ליאת בן ארי ללונדון.

אבל כל מה שמילצ’ן נתן לה זה פתק קנוי מרופא מלפני שנתיים שרופא ממליץ לו לא לטוס….  בעיה רפואית עלק.  מה היא תעשה עכשיו שהשקר נחשף?

האם לא היה עדיף שליאת בן ארי תבוא לשופטים עם האמת על השולחן:  “העד שלי מפחד להגיע לישראל מטעמי מס או מפחד עיכוב יציאה”…..  דווקא האמת יכולה לשכנע את השופטים לאשר וידאו.  אבל עכשיו שהשקר התגלה שהוא כבר טס לפני שנה לבורה בורה, מה יעשו השופטים?

מה עושים כשעד מפחד להגיע לישראל 6 שנים בגל מס הכנסה????

בכלל אנחנו לא מבינים מה ליאת בן ארי רוצה ממילצ’ן?  הוא לא חי בישראל.  6 שנים לא נכנס לישראל.   איזה קלף יש לה עליו?  איזה סמכות יש לה עליו?

בכלל הבנו גם שהעדות שלו היתה דווקא לטובת ביבי….  בשביל מה כל השקרים האלה והתעלולים האלה, ולמה לעזאזל השופטים הדפוקים נותנים לה פעם אחר פעם לשקר ולא מטילים עליה הוצאות אישיות????

כן.  ככה נראית הפרקליטות, בעל התיקים וכל הזמן.  מילה אחת של אמת לא יכולה לצאת ממי שהוא פרקליט במדינת ישראל.  הכל קומבינה, שקרים וצ’יפורים לחברים.

ומי זאת אלינור מילצ’ן – הבת של מילצן???

אלינור מילצ’ן היא הבת של ארנון והייתה בין המייסדים, היוזמים והמנועים של מפלגת “יש עתיד” של יאיר לפיד. היא חתומה על מסמכי ההקמה שנמסרו לוועדת הבחירות.  יאיר לפיד עצמו עבד אצל מילצ’ן והרוויח אצלו הון תועפות וגם קיבל סיגרים ומתנות בלי עין הרע.  לפיד הסתיר 4 פגישות עם מילצ’ן ועם ג’יימס פאקר מיומנו.

 

אלינור מילצ'ן עם האבא ארנון מילצ'ן שמפחד להגיע לישראל
אלינור מילצ’ן עם האבא ארנון מילצ’ן שמפחד להגיע לישראל

 

 

יאיר לפיד וארנון מילצ'ן שמפחד להגיע לישראל
יאיר לפיד וארנון מילצ’ן שמפחד להגיע לישראל

איומים דרך הדליפמנים (גידי וייץ): “נפעיל את משרד המשפטים הבריטי”

נגיד שמילצ’ן שחי בלונדון מודיע שהוא מסכים להגיע וברגע האחרון הוא לא עולה על מטוס.  מה עושים?  בישראל שולחים משטרה עם צו הבאה אבל בחו”ל אי אפשר לשלוח את המשטרה הבריטית להטיס אותו לארץ בעל כורחו.  אז מה עושים?

יש עוד אופציה לבקש חיקור דין בינלאומי דרך משרד המשפטים הישראלי שיבקש שיתוף פעולה בינלאומי מהמקבילים באנגליה.  אבל זה חתיכת עבודה.  זה לוקח חודשים, וליאת בן ארי כבר הפחידה את מילצ’ן שאם הוא לא ישתף פעולה איתה, היא תפעיל את החיקור דין הבינלאומי.

אלא מאי???? אם יבקשו מהאנגלים לכפות עליו עדות, הוא פשוט עולה על הרכבת לצרפת ותוך שעה וחצי הוא בפריז.  ואז מה תעשה ליאת בן ארי?  תפנה לצרפתים????  הם ישימו עליה זין אחד גדול.

אלי ציפורי מדווח שליאת בן ארי כבר איימה על מילצ’ן שהיא תעשה את זה.  היא עצמה הדליפה לגידי וייץ מ”הארץ” לאיים שאם מילצ’ן לא יתיישר ויגיע לעדות “צפוי משרד המשפטים לפנות למקבילו בארה”ב או באנגליה, שתי המדינות שבהן הוא חי לסירוגין, בבקשה לחייב אותו להעיד“.

חחח.  כמו שהוא הביא פתק לליאת בן ארי שהוא לא כשיר לטוס, הוא יביא פתק לשופט באנגליה שהוא לא כשיר לצאת מהבית כי החמצן באנגליה דליל ויש לו אי ספיקת כליות.  או שיעלה על רכבת לילה לפריז……

 

גידי וייץ שירותי הדלפות ואיומים על עדים בשירות הפרקליטות וליאת בן ארי
גידי וייץ שירותי הדלפות ואיומים על עדים בשירות הפרקליטות וליאת בן ארי

הביטו בתגובת הסנגורים של ביבי לבקשת ליאת בן ארי להעיד את מילצ’ן בזום

 

 

 

עדכון:

השופטים החליטו לקבל את עמדת המדינה שמילצ’ן לא בריא ושצריך לתת לו להעיד באנגליה.  ההחלטה הזו לא זמינה בשום מקום.  גם לא בנט המשפט.  גם אביעד גליקמן מתפרץ.

אבל כאן הפרוטוקול שבו דנים בסידורים הלוגיסטיים, 22/5/2023

 

משפט ביבי פרוטוקול דיון על האופן של העדות בההיוועדות החזותית של ארנון מילצ'ן 22-5-2023

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button