EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יעקב מרגי שר הרווחה מבית המדרש לקוקסינליאדה: הומואים ולסבייים הם הורים לא טובים ואסור לתת להם אימוץ

יעקב מרגי קוקסינל שנולד מזרע עמלק

היום 27/7/2023 הוגשו בעליון עמדות שונות לעתירה של עותרים להט”בים נגד ההפליה והקשיים באימוץ ילדים ע”י זוגות הומואים, לסביות, טראנסים וא-בינאריים.

לפי המדווח, שר הרווחה מרגי שמרגי גיבש דעתו שאין לתקן את החקיקה כדי להשוות בין סטרייטים והומואים, שהוא מתנגד לאימוץ ע”י הורים בעלי נטיות חד מיניות, והסיבה להפליה היא “מורכבות בחיי הילדים המאומצים” ושטובת הילד היא לא לגדול אצל זוגות לא סטרייטים.

 

יעקב מרגי קוקסינל שנולד מזרע עמלק
יעקב מרגי קוקסינל שנולד מזרע עמלק

 

הקוקסינל יעקב מרג שמרגי:  נבלה שחורה משחור

ובכן שר כזה לא ראוי לשרת במדינת ישראל, ומן הראוי להגיש עתירה להדיח אותו.  שיחזור לישיבת הקוקסינלים ממנה הגיח.

 

תגובת שר הרווחה יעקב מרגי לאימוץ ילדים עי זוגות הומואים ולסביות
תגובת שר הרווחה יעקב מרגי לאימוץ ילדים עי זוגות הומואים ולסביות

תרצה יואלס בשוק מהפרימיטיביות של השר יעקב מרגי

הפסיכולוגית תרצה יואלס (לסבית מהזן הבוטשי) כתבה על מרגי שמרגי ככה:

“קראתי את עמדת השר והשטחיות והבורות זועקת לשמיים. חוק האימוץ איננו מדבר רק על ילדים שהוצאו מהבית, ישנם תינוקות הגדלים בחודשי חייהם הראשונים בבתי ילדים, מה יקרה אם יאומצו על ידי משפחות חד מיניות?

מחקרים רציניים מהעולם מראים חד משמשעית כי ילדים במשפחות חד מיניות מתפתחים בדיוק כמו ילדים למשפחות הטרוסקסואליים וישנם מדדים שיש להם אפילו יתרון.

ישנם פעוטות שמלבד הזנחה קשה והתעללות לא זכו לבית מטיב וכנראה על הבסיס הזה הוצאו מהבית.

הם זקוקים לקשר אוהב ומיטיב, להורה שיראה את צרכיהם יהיה רגיש וזמין.

זה המבחן האמיתי ולא סוג המשפחה או הזהות המינית של מי מההורים. באותה נשימה השר יכול לאמר שילד המגיע מבית חילוני לא יאומץ על ידי משפחה דתית וההפך. בושה שהשר לא הקדיש למידה וחשיבה בנושא ושירבט סיסמאות שמזמן לא רלוונטיות”.

עיינו בכתבה על מאבקי לסביות על ההורות כששתי לסביות מתגרשות שבה מרואיינת תרצה יואלס:

מאבקי משמורת אצל זוגות חד מיניים: “את בכלל לא אמא שלה” – Xnet (ynet.co.il)

https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4836950,00.html

בתמונה תרצה יואלס – צד ימין עם מאמן הריצה וטאיתלון שלה

תרצה יואלס עם ניר יואלס - מאמן הריצה וטריאתלון שלה
תרצה יואלס עם ניר יואלס – מאמן הריצה וטריאתלון שלה

גם ענבל קיבנסון בר און הגיבה קשה ובתדהמה “לפטר את השר מרגי”

להלן דבריה של מלכת הטיפולים למיגור ניכור הורי:

“האם אפשר לפטר שר על רקע של בערות, היעדר בקיאות בממצאי מחקר, תפיסה מפלה ולא שוויונית, נקיטת מדיניות על רקע של עמדות אישיות ולא מקצועיות?.
לצערי לא. אבל חשוב שנחשוף את הבערות של שר הרווחה, מרגי, וחשוב עוד יותר שאנשי המקצוע העוסקים בהורות על גווניה השונים יציגו עמדה מדוייקת ולא כזו המאפשרת למשאלות ליבו הגזעניות של השר שאין להן שום יסוד מדעי וביסוס מחקרי כלשהו, במה.
אגב, ממצאי מחקרים בתחום של תוצרים חברתיים רגשיים בקרב ילדים שחיים אצל משפחות חד מיניות מראים שלילדים אלו אינם שונים התפתחותית בשום היבט על פני ילדים שגדלים במשפחות ׳רגילות׳. בשום היבט. ובתור מי שליוותה במשך שנים תהליכי אימוץ יכולה להוסיף שממצאי מחקר מראים שאין לנטייה המינית של ההורה השפעה כלשהי על הסתגלותו של ילד מאומץ. חשוב לעיין בכמה כתבי עת מדעיים לפני שמפזרים לעולם הגיגים שכאלו. מה שמשפיע הוא, בין היתר, סובלנותם והכלתם הרגישה של ההורים.
אז מה אתה אומר ׳כבוד׳ השר, מרגי, אולי תלך לכמה משפחות כאלו כדי ללמוד מהי סובלנות והכלה. גזענות, אגב, לא נמצאה כמנבא הסתגלות טוב אצל ילדים מאומצים.  לידיעתך”.
ענבל קיבנסון בר און בשוק משר הרווחה יעקב מרגי צריך לפטר את הזנזון
ענבל קיבנסון בר און בשוק משר הרווחה יעקב מרגי צריך לפטר את הזנזון

גם היועמ”שית בהרב מיארה מפגרת: “לא צריך חקיקה.  צריך פרשנות”

היועמ”שית מציעה פתרון “לפרש” את החוק כאילו הוא כולל להט”בים.  תגידו איפה למדה משפטים המפגרת הזו?

“לפרש את החוק” פירושו “להמציא הלכה” – כלומר לחוקק באמצעות החלטה של בית משפט עליון.  המפגרת הזו חושבת שאנחנו לא מבינים שהיא מציעה מסלול חקיקה עוקף כנסת?????

אז אם החוק לא נותן מענה, החוק פסול בגלל שהוא נוגד את עיקרון השוויון שכולם שווים בפני החוק, ולכן לא צריך לפרש, אלא לפסול את החוק, ולקצוב לממשלה X ימים לחוקק חוק שעולה בקנה אחד עם השוויון.

 

גלי בהרב מיארה יועמשית חדשה לפמיניסטאן
גלי בהרב מיארה יועמשית חדשה לפמיניסטאן

 

ומה זה “טובת הילד?  ביטוי נבוב וריק מתוכן

האימרות של שר הרווחה מרגי שמרגי שטובת הילד היא לא לגדול במשפחה הומואית או לסבית רק מראה עד כמה המונח “טובת הילד” הפך ריק מתוכן.  כל מי שרוצה לטעון שטובת הילד היא מה שהוא רוצה לטעון, מנופף בסיסמה הנבובה של טובת הילד.

עובדות סוציאליות סתומות עם IQ של חילזון כותבות חוות דעת על “טובת הילד” סתם כי ככה מתחשק להן על סמך תחושות, אינטואיציות, התרשמויות ופמיניזם.  עכשיו לך תוכיח שהן טועוות…. ושטובת הילד היא אחרת….

והנה עכשיו השר האחראי על העובדות הסוציאליות (שכולן תמימות דעים שאין שום פסול באימוץ הומו לסבי) מראה לנו שהביטוי טובת הילד הוא בלוף אחד גדול.

גם הביטוי “מורכבות” זה בלוף אחד גדול.  כל מי שרווצה להסתיר את הבערות והפרימיטיביות שלו משתמש בביטוי “מורכבות”.

כתבה בווינט 27/7/2023 ע”י כתבים שהם עצמם שפוטים של הרווחה קורין אלבז-אלוש, גלעד מורג

 

שר הרווחה נגד אימוץ ע”י להט”ב: “טובת הילד”. היועמ”שית: לא חייבים חקיקה

בתגובת המדינה לעתירה שהוגשה נגד אפליית זוגות להט”ב באימוץ ילדים, כתבה היועמ”שית כי שר המשפטים טוען שאין היתכנות פוליטית לשינוי, אך לדעתה “קיים עוגן משפטי שיוכל לאפשר גם אימוץ של בני זוג מאותו המין”. שר הרווחה מתנגד: “מוסיף מורכבויות וקשיים לילד”

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, מסרה בצהריים (יום חמישי) לבג”ץ את תגובת המדינה לעתירה שהוגשה נגד אפליית זוגות להט”ב באימוץ ילדים. בתגובה כתבה היועצת כי אין היתכנות פוליטית לחקיקה בנושא, ושר הרווחה יעקב מרגי (ש”ס) מתנגד לשינוי החקיקה. עם זאת, לדברי בהרב-מיארה, ניתן לפעול כבר עתה לתיקון האפליה ללא צורך בתיקון חקיקה.

“שר המשפטים סבור ומעריך שבנסיבות הקיימות, אין היתכנות פוליטית בתקופה הקרובה לקידום חקיקה ממשלתית בנושא. כמו כן, נעדכן כי שר הרווחה הודיע כי הוא מתנגד לתיקון החוק כפי שהוצע”, כתבה היועצת בתשובת המדינה. “בנסיבות אלו, ונוכח העובדה כי בעת הנוכחית אין היתכנות פוליטית לתיקון חוק האימוץ, עמדת היועצת המשפטית לממשלה היא כי דרך המלך להסדרת הסוגיה בחקיקה נותרה בעינה וכי בסוגיה עקרונית ורגישה מעין זו, הטומנת בחובה שאלות חברתיות וערכיות מורכבות, גם עתה ראוי להמתין שהמחוקק יידרש לדברים”.

עוד נכתב כי “בנסיבות אלו, וככל שבית המשפט ימצא שלא ניתן בעת הזו להמתין להבשלת ההליך החקיקתי, וכי בשלה העת להידרש לסוגיה הפרשנית בעת הנוכחית, הרי שלעמדת היועצת המשפטית לממשלה, ועל אף שמדובר במהלך מורכב שאינו חף מקשיים, קיים עוגן משפטי אפשרי לפרשנות מרחיבה של סעיף 3 לחוק האימוץ. עוגן משפטי זה יוכל לאפשר גם אימוץ של בני זוג מאותו המין כזוג, וזאת בהמשך לפרשנות שננקטה בשנת 2008 שאפשרה אימוץ של בני זוג מאותו המין כיחידים, ובהמשך לפרשנות שניתנה לסעיף בשנת 2017 ככזו המאפשרת אימוץ על ידי ידועים בציבור”.

יעקב מרגי בסקירה של נציג משרד העבודה אמיר מדינה דיון של ועדת החינוך בנושא יישום חוק פיקוח על מעונות יום לגיל הרך
יעקב מרגי בסקירה של נציג משרד העבודה אמיר מדינה דיון של ועדת החינוך בנושא יישום חוק פיקוח על מעונות יום לגיל הרך
© צילום: אוהד צויגנברג
לתגובה צורפה גם עמדתו של שר הרווחה, שכאמור מתנגד לחקיקה בנושא. “הרני מתנגד לכל פרשנות שמאפשרת מסירת ילדים לאימוץ לזוגות חד מיניים, וזאת מטעמים של טובת הילד. ילד שנמסר לאימוץ נושא על גבו מורכבויות וקשיים, הן מעצם היותו מאומץ והן נוכח נסיבות חייו או הנסיבות שהביאו לאימוץ”, כתב מרגי. “במצב דברים זה, העברתו למסגרת משפחתית חד מינית יש בה בכדי להוסיף לחייו מורכבות נוספת”.

מרגי הוסיף כי “קיימת חשיבות רבה להעברת ילד למסגרת משפחתית הדומה ביותר לזו שממנה הגיע, לקטין שנמסר לאימוץ לא ניתנת האפשרות לשמר את זהות הוריו הביולוגים ולכן יש לעשות מאמץ לשמר עד כמה שניתן את אורח החיים והמסגרת המשפחתית שבה נולד. נוכח האמור, איני רואה מקום לפרשנות על החוק הקיים או לתיקון החוק כפי שהוצע”.

בניגוד לדבריו של מרגי, מטעם גורמי המקצוע במשרד הרווחה נמסר לבג”ץ כי העמדה המקצועית של השירות למען הילד היא “למצוא לילד את המשפחה המתאימה ביותר לגידולו”. זאת, לאחר בחינת יציבות התא המשפחתי – ש”התאמתו לאימוץ נבחנת ללא קשר לסוג הזוגיות או הנטייה המינית של בני הזוג”.

עם זאת, גם אנשי המקצוע מודים שאמנם אימוץ ילד מצד בני זוג מאותו המין מתאפשרת גם היום, אך יש עדיפות למועמדים שהם גבר ואישה נשואים או ידועים בציבור. לפי אנשי המקצוע, בפועל מדובר בילדים בגילים מבוגרים יחסית, וכן בילדים מרקע מורכב או בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף לכל זה מציינים אנשי המקצוע כי היום ישנם יותר מועמדים לאמץ במאגר השירות למען הילדים מאשר ילדים הממתינים לאימוץ.

שר הרווחה נגד אימוץ ע”י להט”ב: “טובת הילד”. היועמ”שית: לא חייבים חקיקה (ynet.co.il)

https://www.ynet.co.il/news/article/b1ey9r1in

 

 

Views: 4

3 Comments

  1. מרגי צודק. ילד צריך אבא ואמא, לא אבא ואבא. לא אמא ואמא ובטח לא חינוך מעוות להטב”י. מה קרה לכם שהתהפכתם ושאתם תומכים בלהטבי”ם?
    הערת מערכת:
    אנחנו בעד כולם ונגד שנאת בני אדם.
    אנחנו כן שונאים שופטים, שוטרים, פרקליטים ועובדות סוציאליות ללא מגבלה של מוצא, גיל או העדפה מינית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *