EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מבצע ערב עיון “אוכלים בתחת 2022” הפגנת אבות גרושים זועמים בערב לפרישת אביחי מנדלבליט “ערכים אידאליזם ופורמליזם” 21/2/2022 בית ציוני אמריקה ת”א. נעלוז!

תמר אלמוג שופרית שמייחצנת את הפרקליטות בליקוקי טלווזיה מלטפים

עדנה קרנבל מסדרת לאביחי מנדלבליט היועמ”ש הפורש ערב עיון שהוא לא ישכח, מבצע אוכלים בתחת 2022 על שם כל המוזמנים האוכלים בתחת שמגיעים לאירוע.

בתאריך 21/2/2022 מגיעים לבית ציוני אמריקה ברח’ דניאל פריש 1 פינת אבן גבירול בתל אביב כל המי ומי שאחראים לשואה המגדרית נגד גברים ואבות גרושים בישראל, בבתי המשפט (כולם), בבתי הדין הרבניים, בפרקליטות, במשטרה ובלשכות הרווחה, וגם בהוצל”פ ובשב”ס.

כל מערכות החוק בישראל מגוייסות לכת הפמיניזם הרדיקלי ולחיסול שיטתי של גברים (ג’נוסייד), והפלא ופלא כל מתווי המדיניות מגיעים לבית ציוני אמריקה ב 21/2/2022.  זו הזדמנות נפלאה לגלות קצת נוכחות….

הערב הוא ערב עיון חגיגי שמסדר אבי חימי ראש לקלוקי לשכת עורכי הדין כדי ללקק לאביחי מנלדבליט עם כל מיני מושחתי שפיטה ושופרות תעמולה והדלפה של הפרקליטות כגון הכתבת / תדמיתנית / יחצ”נית הפרקליטות מיס תמר אלמוג בתור “מנחת ערב” האוכלים בתחת.

מי לא יהיה שם בערב אוכלים בתחת 2022?

הרצוג נשיא המדינה (הקוקסינל הראשון בתפקיד!!!!), אסתי חיות נשיאת המזרונים מחיל הנח”ל שכיום בבית משפט עליון, גלי בהרב מיארה הפרקליטה לשעבר שהפכה יעמשית אחרי שפיברקה המלצות, גדעון סער שר המשפטים שיגיע בלוק חדש ומרענן, נועם סולברג המתנחל הקוקסינל חובש הכיפה שכל פסק דין שלו זה זבל שיפוטי טהור, דפנה ברק ארז מי שהיתה דיקנית הפקולטה למשפטים בתל אביב והפכה את הפקולטה לקן צרעות פמיניסטי והתמקדה בזכויות זונות, ניצול נשים והחפצת הגוף הנשי ולאחר מכן הוצנחה לעליון, מני מזוז מי שהיה שופט עליון גועלי שסתם לאנשים פיות, לא רצה להחזיר למדינה 100,00 ש”ח שקיבל בטעות, ושיקר על אמיר אוחנה ביודעין, מנחם מאוטנר קשיש חטיאר וסנילי מבית המדרש של אהרון ברק, יפעת ביטון תגרנית מהשוק בקזבלנקה שחשה מופלית וסובלת מפרנויה שגברים חוסמים לה את הראייה בגלל תקרת זכוכית פטריאכלית.

עדנה קרנבל לא מבינה למה אבי חימי לא הזמין את אפי נוה לאירוע שכזה?  הרי רק בזכות אפי נוה אבי חימי נהיה מי שהוא.  בלעדי אפי נוה אבי חימי היה עוד סתם עורך דין של שוטרים גנבים ועובדי מדינה פושעים – שזו התמחותו.

אביחי מנדלבליט ומפעיל המריונטה שלו שי ניצן ניצי פיצי
אביחי מנדלבליט ומפעיל המריונטה שלו שי ניצן ניצי פיצי

בתמונה אבי חימי ואישה מוחפצת

אסתר חיות מתחנפת לאבי חימי שיתמוך בבחירת שופטי הזוועות שלה
אסתר חיות מתחנפת לאבי חימי שיתמוך בבחירת שופטי הזוועות שלה

בתמונה למטה:  מנחת הערב תמר אלמוג קוראת לעצמה כתבת טלוויזיה אבל זו יחצנית משטרה ופרקליטות ללא שום אתיקה עיתונאית

תמר אלמוג שופרית שמייחצנת את הפרקליטות בליקוקי טלווזיה מלטפים
תמר אלמוג שופרית שמייחצנת את הפרקליטות בליקוקי טלווזיה מלטפים

בתמונה מימין 2 נשות אקדמיה שהתעסקו עם זכויות זונות דפנה ברק ארז ויפית ביטון

יפעת ביטון שומאת גברים קלינית עם קנאת פאלוס בעייתית
יפעת ביטון שונאת גברים קלינית עם קנאת פאלוס בעייתית

אוכלים בתחת 2022 “ערכים אידאליזם ופורמליזם במשפט הישראלי”

כל ה”טוב” הזה מתכסה בכותרת הערב “ערכים אידאליזם ופורמליזם במשפט הישראלי” שזה מכבסת מילים ל”בואו נדפוק את כל האזרחים (בפרט הגברים), נצבור כוח, נתפור תיקים, ועל הדרך נקדם את את זכויות הווגינה בישראל”.

דבריה של עו”ד טלי גוטליב על האוכלים בתחת בפייסבוק:

https://www.facebook.com/100000307018075/videos/650458046276679

בתמונה:  אבות בכתום מול מרכז הקשר תל אביב מרכז לפיגועים נפשיים בילדים

עדנה קרנבל לא יושבת בשקט לנוכח אירוע זה.  עדנה קרנבל תסדר למוזמנים “אוכלים בתחת 2022” ערב שלא יישכח עם הופעה נפלאה של “אבות בכתום”.

קבלו טעימה.

Views: 10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *