EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תחקיר המקור: השופטת עידית בן דב ג’וליאן הפעילה קב”ט דוד אופיר וקיבלה שפריץ של שפיך פטריאכלי בעין. התלוננה על איומים נגד אבא גרוש והמשטרה סגרה בחוסר אשמה

עידית בן דב ג'וליאן כך נראה השטן עם הרבה תלתלים של ציאניד

עידית בן דב ג’וליאן

זונה משוקמת מקרית אונו המשמשת שופטת בית הביוב למשפחה בפ”ת הפעילה קב”ט של בית משפט למשפחה בפ”ת דוד אופיר, כדי להתלונן על בעל דין, אבא גרוש, שהיא דנה בעניינו.  לטענתה במסמך שהגיש לה האבא אמיר מלמד היא חשה מאויימת והיא סברה שבגלל שהיא שופטת יאמינו לה, והמשטרה תטפל בגבר ותכניס אותו לכלא.  לצערה של עידית בן דב ג’וליאן היא קיבלה שפריץ של שפיך עסיסי מהפטריארכיה. עד היום השפיך נוזל מהנמשים שלה.

משנכנסת אדרת מרבין בשמחה.  כל דיכפין ייתי וישפריץ על עידית בן דב ג’וליאן.

לו”ז תחקירים הבאים בתור:  הילה גורביץ, סיגלית אופק.  בקרוב!!!!  משנכנסת אדרת מרבין בשמחה.

בתמונה:  הזונה מקרית אונו עידית בן דב ג’וליאן.  לוטס אוף שפיך.  ווית’ א סייד אוף בולז קרים.

עידית בן דב ג'וליאן כך נראה השטן עם הרבה תלתלים של ציאניד
עידית בן דב ג’וליאן כך נראה השטן עם הרבה תלתלים של ציאניד

מדובר בשופטת פמינאצית שדנה בעניין הגירושין של מר אמיר מלמד.  פעם אחר פעם היא פוסקת לרעתו רק בגלל שהוא גבר ומטילה עליו הוצאות איומות.  בתאריך 26/4/2021 הוא הגיש בקשה לביטול החלטה שנתנה בלי שהוא ידע על כך, וגם הטילה הוצאות בסך 1,500 ש”ח.  אמיר מלמד טען  שהוא בכלל לא קיבל מסירה, ובכלל לא קיבל זכות תגובה ושהשופטת עויינת אתצו בגלל שהיא פמינאצית.  מה שנכן נכון.

לדבריו של אמיר מלמד המזונות השערורייתים שהטילה עליו עלו לו 120,000 ש”ח ובחוצפתה השופטת ייחסה לו הכנסה של 9,500 ש”ח בחודש פרי דמיונה הקודח.  מדובר במשמורתץ משותפת והגבר לא אמור לשלם מזונות בכלל על פי הלכת בע”מ 919/15.

אמיר מלמד כתב לה שהיא שופטת מגדרית עויינת, והוסיף ש”הוא מקווה שלא יהיה אב מיואש שייקח את החוק לידדים ויגיע אליה הביתה, ושהוא “בטוח כי רק ע”י תתשלום מחיר אישי גכבד את תחדלי מהפסיקות המפלות שלך נגד גברים שבניגוד לחוק”.

החלטה של עידית בן דב גוליאן שבגינה הגישה תלונת שווא במשטרה

השופטת עידית בן דב הפעילה את הקב”ט דוד אופיר להגיש תלונת שווא

יומיים אחרי זה ב 28/4/2021 השופטת שלחה את קב”ט בית המשפט דוד אופיר להתלונן בשמה במשטרת פתח תקוה שהיא מאויימת, והמשטרה הוציאה 2 שוטרים בו ביום אליו הביתה לתפוס אותו ולהביאו למשטרה – בלי צו של שופט.  השוטרים הגיעו לבית וביקשו לחפש אותו בתוך הבית, למרות שלא היה להם צו.  השוטר הראל יצחק שורק כתב מזכר מדוע ביצע חיפוש ללא צו:  “שמעתי דיבורים בשתי קולות”.

ראו את התלונה במשטרה שהגיש הקב”ט דוד אופיר בשם עידית בן דב ג’וליאן בשעה 18:32 ב 28/4/2022 אצל החוקר שי שטמר:

1 תלונת קבט בשם עידית בן דב
שי שטמר שלח שוטרים להתפרץ בלי צו לבית של אבא גרוש
שי שטמר שלח שוטרים להתפרץ בלי צו לבית של אבא גרוש  – שי שטמר התעסק מינית עם רוסיה בשם טטיאנה ברזקה אותה פגש במכון

בסופו של דבר אמיר מלמד הגיע למשטרה, השיב לשאלות, ענה שהטקסט בכלל לא מאיים “(אני מקוווה”), והשופטת לוקה בהזיות פמיניסטיות.  התוצאה לא איחרה לבוא:  המשטרה שלחה לאמיר מלמד מכתב המנקה אותו מכל אשמה, וסגרה את התלונה בחוסר אשמה.

ראו את החקירה במשטרה שביצע השוטר דרור שקד בתאריך 29/4/2021

2 חקירת אמיר מלמד במשטרה על תלונה של עידית בן דב ג'וליאן

פירושו של דבר שהשופטת הנבלה עידית בן דב ג’וליאן אכלה זין כי יצא שהיא התלוננה תלונת שווא.  פירושו שהשופטת ביצעה עבירה פלילית של מסירת ידיעות כוזבות למשטרה, עבירה על סעיף 243 לחוק העונשין וניתן להטיל עליה עד 5 שנות מאסר.

דרור שקד השוטר שחקר את האבא הגרוש בתלונה של עידית בן דב ג'וליאן
דרור שקד השוטר שחקר את האבא הגרוש בתלונה של עידית בן דב ג’וליאן

ראו את דו”חות הפעולה של השוטרים אותם הפעיל השוטר שי שטמר:

3 דוחות פעולה של המשטרה בחקירת אמיר מלמד תלונה של עידית בן דב ג'וליאן

וכאן ההודעה על סגירת התלונה של השופטת המזוהמת בחוסר אשמה:

4 הודעה על סגירת תלונה בחוסר אשמה

השוטרים הראל יצחק שורק ושלומי ריקמן יועמדו לדין משמעתי

השוטרים שנשלחו לביתו של אמיר מלמד, הראל יצחק ושלומי ריקמן חטפו בעצמם העמדה לדין.  ראו הודעה של השוטרת עו”ד ענבל קמפנר.  אנו בטוחים שהשופטת עידית בן דב ג’וליאן תגיש נגדה תלונה ותנסה לפטר אותה.  שלומי ריקמן שכן של השופטת עידית בן דב ג’וליאן בקרית אונו.

שלומי ריקמן שוטר מפתח תקוה שפורץ לאנשים הביתה בלי צו
שחר עתמי שוטר אלים במשטרת הבבונים של פתח תקווה
שחר עתמי שוטר אלים במשטרת הבבונים של פתח תקווה

צחוק הגורל שהשוטרים שנשלחו לבית של אמיר מלמד לחפש אותו, הראל יצחק שורק ושלומי ריקמן אשר לא צויידו בצו חיפוש או צו מעצר ובכל זאת ביקשו להיכנס הביתה לחפש את אמיר מלמד….  יחטפו העמדה לדין משמעתי.  זאת עקב נחישותו של אמיר מלמד שלא ויתר והגיש עליהם תלונה.

עיון בפייסבוק מגלה שצמד השוטרים האלה אלימים במיוחד.  אנשים שהפגינו ברחבי פתח תקוה ספגו מהם מכות והעלו לפייסבוק תמונות של האיברים הפצועים שלהם.  הם גם מדווחים שהשניים מזמינים אנשים לחקירות באופן אלים ומאיימים במעצר אם האזרח לא יגיע.

5 הודעה על העמדה לדין של שוטר שביצע צו חיפוש

אמיר מלמד תובע את השופטת עידית בן דב גו’ליאן

הפרשה לא הסתיימה בזה. אמיר מלמד הגיש נגד השופטת הסוררת העבריינית תביעה שנדונה בפני השופט טל חבקין.

להלן כתב התביעה:

כתב תביעה כולל המסמך שהכעיס את עידית בן דב

ולהלן תשובת מדינת ישראל בשמם של השוטרים.  לגבי העבריינית עידית גב ג’וליאן הפרקליטות הגישה בקשה לסילוק על הסף בטענה שהיא חסינה.

2 כתב הגנה משטרה שיר בן גל הראל שורק

האם מגיע לשופטת המזוהמת עידית בן דב ג’וליאן חסינות?

ובנוסף הגישה הפרקליטות בקשה לסילוק על הסף של התביעה נגד השופטת המזוהמת עידית בן דב ג’וליאן מטעמי חסינות.

אמיר נ ג'וליאן בקשה סילוק על הסף חסינות לעידית בן דב ג'וליאן

האם מגיע לשופטת הזו חסינות?  החסינות לשופטים שבסעיף 8 לפקודת הזניקין היא חסינות במסגרת מילוי תפקידו של שופט.  בענייננו השופטת לא מילאה תפקיד של שופט.  היא לא הכריעה בבקשה, היא לא העלתה לנט המשפט החלטה, היא לא קיימה דיון.  היא בחרה כמו כל אזרח אחר להפעיל את המשטרה ולהעליל עלילת שווא, שזהו מעשה פלילי של מסירת ידיעות כוזבות.  פקודת הנזיקין אינה מגינה על מי שרשות מרשויות המדינה, המשטרה במקרה זה, קבעה כי השופטת ביצעה עבירה פלילית.

יודגש עצם העובדה שאמיר מללד נמצא לא אשם בגלל העדר אשמה פלילית, פירושה שמגישת התלונה, השופטת עידית בן דב ג’וליאן הגישה תלונת שווא.  לפיכך דין בקשת החסינות להידחות.

לקוראינו נבהיר שיש חסינות דיונית ויש חסינות מהותית.  חסינות דיונית פירושה שאי אפשר לתבוע את השופט אבל כן אפשר לתבוע את המדינה, ובחסינות מהותית אי אפשר לתבוע את שניהם.  ב 2018 השופט הנאלח מני מזוז קבעה שבתביעות נגד שופטים יש חסינות מהותית, אבל צריך להתקיים התנאי של “תפקיד שיפוטי” ו”במסגרת מילוי תפקידו”.  כאשר שופטת מגישה תלונה נגד אזרח, זה לא “תפקיד שיפוטי” וזה לא במסגרת מילוי תפקידה”.

בכלל לא הצלחנו להבין מדוע עברה שנה והשופטת עדיין שופטת בעניינו של אמיר מלמד, חרף העובדה כי ברור שהיא רוצה להכניס אותו לכלא על לא עול בכפו, היא מוטה נגדו אישית ונכגד בני מינו הגברים, והיא הוכיחה זאת כשאשר הלכה וסידרה לו חקירה במשטרה.

Views: 215

8 Comments

  1. השופטת הזאת היא עושה משפט שלמה..
    רק היא זו שהדם על הידיים שלה.
    היא לו יודעת מהי הורות???
    היא האמא השקרנית שלא קופצת על ההורים להצילם ,על הבת או הבן להצילם.
    היא זאת שחותכת את הילדים לשניים.
    ומתנהגת כמו ערפדית.

  2. לדעתי על הכתבת לעקוב אחרי תלונת הנזיקין על השופטת – אם לא יוחלט לא לפסול את התביעה , נפתחו שערי שמיים וניתן להביא שופט בישראל למשפט.

    העילה היא עבירות או נזק שעשה שלא במילוי תפקידו.

    מאידך אם השופטת לא תשפטו, המשמעות היא שאם תרצח אדם לרבות כזה שנשפט אצלה, תהי חסינה מפני חוק – זה דבר שאני לא מעלה על דעתי שקיים במדינה נורמטיבית.

    לכן כל החלטה ראויה לדיון ולפרשנות. אני משער שכאן המערכת תיזהר או תמרח זמן או תחרטט. חשוב לעקוב אחרי המקרה.

  3. מהכתבה עולה שגבר מגיע לשופטת כזו , הוא יעשה הכל שתפסול את עצמה או שיתאבד.

    איך בית המשפט לענייני משפחה מהווה אבן שואבת לשופטות פמיניסטיות רדיקליות, ששונאות גברים בצורה פתולוגית – לועדה למינוי שופטות פתרונים.

    נקודה למחשבה

    בשנה מערכת בתי המשפט דנה במאות אלפי תיקים בתחום המסחרי, הפלילי, נזיקין, וכדומה.

    כל שנה 11,000 גברים נשלחים רק לבתי המשפט למשפחה.

    הקבוצה הקטנה הזו של הגברים מצליחה לפי הסטטיסטיקה האחרונה עבור 2021 שפורסמה בתקשורת לייצר 43% מסך התלונות על שופטים!!!

    לדעתי הלא מלומדת – רק אפליה מגדרית מטורפת במוסד המיותר שנקרא בית המשפט לענייני משפחה – יכול להביא לכמות אדירה של תלונות מחלק קטן מאילו שמתדיינים בבתי משפט האילו. המבחן יבין.

  4. וואו עדנה,כתבה שווה.שבוע הבא עליימעיבקית בחוף הילטון🔥🔥💃💃👀👀🌹🌹👊👊❤❤✌✌

  5. וואו עדנה כתבה שווה.
    שבוע הבא עליי עיסקית בחוף הילטון.❤❤👊👊🌹🌹👀👀💃💃🔥🔥

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *