EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מיה יניב יו”ר ועד עובדי סלקום מטעם ההסתדרות קראה לשביתת עובדים להזדהות עם אל-אקצה, הפילה את מניית סלקום ב 5% וגרמה לבריחת 75,000 מנויים. מדובר בבהמת מגדר פמינאצית.

מיה יניב בהמת מגדר מטורללת ריסקה את מניות סלקום

לסלקום יש יו”ר ועד עובדים מטעם ההסתדרות מטורללת לחלוטין בשם מיה יניב.  היא עומדת בעין הסערה שהתפתחה אתמול 18/5/2021 כאשר ראשי המגזר הערבי קראו לשביתה של כל העובדים הערבים לאות הזדהות עם אל אקצה.  מיה יניב הזמינה את כל עובדי סלקום לבצע שביתה (לא פחות ולא יותר!!!) לאות הזדהות עם המגזר הערבי.  נזכיר שבימים אלה לא רק שמעזה ירו מעל 6,000 טילים על ישראל, גם ערביי ישראל יצאו לפרעות נגד יהודים ביפו, עכו, לוד ובכל כבישי הארץ.  מעל 12 בתי כנסת נשרפו ויש נפגעים יהודים ברכוש ובנפש.

מיה יניב בהמת מגדר מטורללת ריסקה את מניות סלקום
בתמונה:  מיה יניב בהמת מגדר מטורללת ריסקה את מניות סלקום

זה הזמן לעשות שביתה ולעצור את הטיפול בלקוחות סלקום כאות הזדהות עם אל אקצה?

להלן התגובה שלה לביקורת על השביתה שהיא יזמה:

אתמול יצא לי קצת לראות טלווזיה … (כמה זה כבר קורה? )
ומשדרים בעיקר שנאה שנאה שנאה …
אז החלטתי שמחר חוזרים כולנו לעבודה ויהיה נכון להתחיל גל חיובי , גל של חיבור, של אהבה …
זו תמיד האג׳נדה שלנו
ובטח כאשר עובדים אצלנו בחברה יהודים וערבים זה לצד זה .
היום לקראת הצהריים ולאחר שהוצאנו הודעה מטעם עצמנו שקוראת לאהבת חינם ודו קיום , בלי סאב , בלי מסרים נסתרים, בלי לדעת שיש התארגנות נוספת , בלי לתמוך באף אחד
פשוט נטו אהבת חינם 
ואז זה הכה בי – עלינו על מה שקוראים גל שנאה במימדים עצומים .
אני יכולה לשתף אתכם , שלי באופן אישי איחלו למות מסרטן ועוד שלל מחלות (לא זוכרת את כולם ) כמובן גם הילדים שלי (9 ו- 4 ) 2 חמודים וטובים כאלה
קיבלו איחולים דומים …
ואלה עוד האיחולים והשפה שאני יכולה לשתף .. שהמקלדת יכולה לספוג
אותם טיפוסים איחלו גם לחברה שלנו שהיא החברה הכי ישראלית שיש שמפרנסת אלפי משפחות ועשרות אלפי אנשים לקרוס , לפשוט רגל ועוד …
אני רוצה לשתף ,
אני ישראלית גאה , שירתתי בצבא ועדיין משרתת במילואים כקצינת נפגעים ,
אני בת לאבא הלום קרב ונכה צה״ל שעבר את כל מלחמות ישראל ותמיד לימד אותי להיות גאה בישראליות שלי ! להיות גאה בדגל ! בצבא ההומני שלנו!
אבל לא לשנוא אף אדם בגלל הדת הגזע או הצבע שלו .
אני משקיעה את רוב הזמן שלי בלעשות טוב ולסייע לאנשים במצוקה
זה עושה לי טוב וזה מה שמחזיק אותי שפויה .
אני נגד טרור ! מכל סוג ! ומי שמתנהג כמו טרוריסט (מכל הצדדים ! ) צריך להיות מטופל ככזה !
העור שלי עור של פיל
אני שועלת קרבות דיי ותיקה
אני אמשיך לתמוך באהבת חינם !
בטח לא מתקפלת !
אף חבורת קיצוניים גיבורי מקלדת שניזונים משנאה לא מפחידה אותי !
יש לי חלום שיהיה פה טוב”.

מיה יניב יור ועד העובדים של סלקום פתחה שביתה לתמיכה באל אקצה

מי זאת מיה יניב ומאיזו מחילה הגיחה הבהמה????

מיה יניב היא טיפוס מוקצה ומאוס.  הנ”ל פרסמה מאמרי שטנה בגנות גברים, מאמרים פמינאצים של ממש בהם האשימה את גברי ישראל שהם דופקים את נשות ישראל בשם הפטריארכיה, ושהם גוזלים מנשים 30% משווי המשכורות של נשים.  כמובן שאין אפילו עובדת אחת בסלקום שקיבלה שכר של 70% ממשכורת גבר על אותה משרה ואותן שעות עבודה

מיה יניב וההתעללות במזכירה האישית שלה

המזכירה האישית של מיה יניב תבעה אותה על התעמרות בעבודה.  מיה יניב השפילה אותה והפכה אותה לשפחת סידורים למענה, שתיסע לפה ותיסע לשם ותעשה לה סידורים.https://”יו”ר ועד סלקום העסיקה בייביסיטר בחינם, הקימה עסק פרטי והתעמרה, .

לפי הכתבה של טלי חרותי סובר  “מיה יניב קיבלה מחשב יקר מהחברה לצורך עסק פרטי שהקימה בשעות העבודה ודרשה מעובדת לשמור על ילדיה בחינם. סלקום: “ההסתדרות מעורבת בהליך הבדיקה”. לא מעט עדויות שהגיעו ל-TheMarker מוכיחות כי יניב, כמו גם עובדים אחרים, ניצלו היטב את המעמד החדש. ראשונה שילמה את המחיר העוזרת האישית (שמה שמור במערכת), שנדרשה בין היתר לעשות בייביסיטר לבנה של יניב על חשבון שעות עבודה. זאת בזמן שיניב עצמה יוצאת לישיבות דירקטוריון של קק”ל, תפקיד שקיבלה במתנה מאבי ניסנקורן, יו”ר ההסתדרות.

 

עוד נדרשה העוזרת האישית – שאמורה הייתה לסייע ליו”ר בניהול ענייני הוועד בלבד –  לתאם טיפולי שיניים לבני המשפחה של יניב, להוציא טופס 17, לקבוע עבור יניב בדיקות ולבדוק תשלומי ארנונה אישיים. פעם אחת נדרשה העוזרת להגיע אל ביתה של היו”ר, ולחכות בזמן שטכנאי של תמי 4 עושה את עבודתו. מספר פעמים היא נדרשה להוציא את בנה מהגן.

לפחות פעם אחת, בזמן שיניב בחופשת לידה, נדרשה העוזרת להגיע לביתה כדי לשמור על בתה התינוקת, בזמן שהיא בהתעמלות. “היא הפכה לרודנית”, מספרים מקורבים לוועד “נתנה לה פקודות, דיברה לא יפה, ובאופן כללי התעמרה בה”. העוזרת, העובדת בסלקום כבר 11 שנה, ונחשבה עובדת מוערכת, נמצאת היום בחופשת מחלה בתשלום. סלקום הקימה ועדה ובראשה עורכת דין חיצונית, נציג חברה ונציג הסתדרות, כדי לבדוק את טענות ההתעמרות.

לפי התכתבויות ותלונות שהגיעו ל-TheMarker, יניב מדברת באופן לא ממלכתי גם על עובדי החברה. כך למשל היא שלחה לחברי הוועד הודעות ווטסאפ בהן היא שואלת “מי הסתום הזה” (על עובד חברה) “מי ההזויה” או “מי הבת זונה” על עובדת ששלחה טענה אנונימית להנהלה בנושא מתנה שניתנה לעובדים.

אף שמדובר בתפקיד אותו אמורה יניב לנהל מתוך החברה בין 8:30 ל-17:30, הרי ששעות רבות נרשמו ידנית כשעות עבודה (היא אינה מעבירה כרטיס נוכחות) כאשר בפועל יניב בילתה אצל שני ספרים, קוסמטיקאית וכן בחדר כושר והתעמלות, אליהם היא מגיעה שלוש פעמים בשבוע בשעות העבודה.

יניב עושה שימוש גם במתנות לחגים הניתנות לעובדי החברה, דורשת עשרות מתנות נוספות ומפזרת אותן לבני משפחה או מקורבים. המתנות נשלחות בין היתר לחברי כנסת, אנשי קק”ל וחברי ועדים מקבילים. במסיבת פורים האחרונה, אליה הוזמן די ג’יי עופר נסים, התברר כי 100 מעובדי סלקום נותרו ללא כרטיסים. זה לא מנע מיניב להזמין  למסיבה כ- 100 אנשים חיצוניים בהם דפני ליף, ברק לוי (יו”ר ועד פלאפון) ורבים אחרים שאין להם כל קשר לחברה.

 

הטענה החמורה ביותר נגד יניב עולה ממיזם מעניין הנקרא לני פרוג’קט (על שם בתה). לא ברור מה כוללת האפליקציה שהגתה כששבה מחופשת לידה בנובמבר 2016, אך ברור שהקדישה לאותו פרויקט פרטי שעות רבות של עבודה בתוך בניין סלקום ומחוצה לו.

לפרויקט שותפים שני חברי ועד נוספים, שמשתתפים בלא מעט פגישות שנרשמות כקבועות אצלה בלו”ז. בנוסף שותף לאותן פגישות היועץ המשפטי החיצוני של הוועד. מאז החלה העבודה על אותו פרויקט פרטי ביקשה יניב מחשב נייד מהחברה, כפי שמגיע לה. בעוד החברה הציע לה מחשב מסוג מסוים, דרשה יניב לקנות מקופת הוועד מחשב מקינטוש משוכלל שעלה יחד עם האביזרים כ-10,000 שקל. לפחות אדם אחד שמע אותה מסבירה שהיא צריכה דווקא מק עבור הפרויקט.

חברת סלקום טוענת כי לא היתה מודעת להתנהלות הזו וכי הדברים נבדקים. עם זאת, טוענים מקורבים לחברה, ההנהלה ידעה לשתף פעולה היטב עם הוועד כשהדבר היה נוח לה. במארס 2017 התגלה באג במערכת האיכון של סלקום, העוקבת אחרי אנשי המחלקה העסקית, בזמן עבודתם, כשהם מחוץ לבניין. אותם עובדים חותמים כי הם יודעים שהאיכון קיים, אך איש לא אמור לעקוב אחרי העובדים גם אחרי שעות העבודה, וגרוע מכך, לאחר שעזבו את החברה. כאמור, במארס גילה הוועד כי עובדים ממשיכים להיעקב על ידי החברה גם אחרי שעזבו  אותה, ונעשתה פנייה להנהלה. לא ברור אחרי כמה עובדים, ולאורך כמה זמן, איכנה החברה אך הנהלת סלקום טוענת כי מדובר בעובדים ספורים בלבד.

 

כך או כך, בסופה של התדיינות ארוכה בין שני הצדדים הוחלט כי לא תימסר הודעה לעובדים בנושא זה. בין היתר עלה החשש כי יידוע העובדים ייצור תביעות נגד החברה בשל פגיעה בפרטיות.

מקורבים לוועד טוענים כי אירוע נוסף יצר שיתוף פעולה תמוה בין הוועד להנהלה: על פי בדיקות הוועד התגלה כי חדר האוכל אינו עומד בתנאים תברואתיים, אך הוועד לא פירסם זאת, לבקשת ההנהלה. במקום זה נפתחה אפשרות לארוחת צהריים על חשבון החברה במסעדה מיוחדת אליה הגיעו רק חברי הוועד.

 

“יו”ר ועד סלקום עושה בחברה מה שמתחשק לה, ואיש אינו פוצה פה ומצפצף”, אומר גורם המכיר היטב את ההתנהלות. “גם חברי הוועד שנהנים ממשרה מלאה לא נותנים דין וחשבון. הנהלת החברה פוחדת מההסתדרות ולא מפקחת על הוועד או מבקרת את התנהלותו. אף שמדובר בוועד צעיר בן שנתיים, כבר נראים פה עקרונות התנהלות של ועד חברת חשמל והתעשייה האווירית, שפוגעים בעיקר בעובדים. חייבים לעצור את זה, ומהר”.

טלי חרותי סובר כותבת שלמיה יניב הועברה רשימת שאלות ארוכה ומפורטת אך היא בחרה לא לענות על אף אחת.

 

תגובת ועד עובדי סלקום: “מעשיות ודברי הבל הם מתקפה הנועדה לפגוע בעובדי סלקום. המתקפה הזאת הנגועה ברוח רעה במיוחד היא ניסיון להחזיר את העובדים חמש שנים לאחור, לימים בהם לא היתה בחברה התאגדות עובדים עצמאית. הסולידריות ורוח החברות של עובדי סלקום יהדפו את המתקפה הזאת”.

 

מסלקום נמסר: “מערכת ניהול משימות מרחוק באגף העסקי פועלת על פי הדין, העובדים נותנים הסכמה מראש להתקנת המערכת בטלפון המשמש לביצוע תפקיד השטח, המערכת פועלת בימים א’-ה’ בשעות העבודה בלבד ואף מאפשרת לעובדים להתנתק ממנה גם במהלך יום העבודה. עקב תקלה נקודתית, עובדים בודדים שעזבו נותרו מחוברים למערכת ומיד כשנודע הדבר לחברה, העובדים נותקו והנהלים חודדו. סלקום מדגישה כי לא נעשה שימוש כלשהו במערכת לגבי עובדים שעזבו, ובניגוד לנטען, המערכת לא פעלה 24/7 אלא בשעות העבודה בלבד.

 

“אשר לטענותיה של חברת ועד העובדים כנגד יו”ר הוועד, החברה דוחה כל טענה בדבר השתקה ומבקשת להבהיר ששכרה את שירותיה של עורכת דין חיצונית מומחית לדיני עבודה (עו”ד מרים קליינברגר-אתר ממשרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות’) לצורך בדיקה של הטענות הנוגעות לחברה על מנת למנוע כל טענה בדבר השתקה, הסתרה וכו’, כמו כן ההסתדרות מעורבת בהליך הבדיקה”.

https://www.themarker.com/career/1.4172475

להלן תגובתה של מיה יניב, מי שמיתגה עצמה כלוחמת פמיניסטית לזכויות נשים עובדות על הטענות שהיא עצמה פוגעת בנשים:

גם הכתב מתן חודורוב עשה כתבה על מיה יניב וכתב במפורש שהשתן עלה לה לראש.

 

עלילות שווא מופרעות וכזבים של מיה יניב נגד לורי שם טוב

למרות שהכתבות על מיה יניב פורסמו בכל הערוצים הרגילים, כולל כתבת טלוויזיה עליה שעשה מתן חודורוב, מי שאמר על מיה יניב שהשתן עלה לה לראש, מיה יניב הלכה למשטרה והגישה תלונת שווא דווקא נגד לורי שם טוב, כאילו לורי שם טוב אחראית לכל הכתבות על השתן שעלה למיה יניב לראש. הרי ברור שזו אחת שהשתן עלה לה לראש.  היא הרי נולדה בשלולית שתן.

ראו תלונה במשטרה ממנה עולים הפרטים הבאים:  מיה יניב ת”ז 046146304, ילידת 4/9/1981, מרח’ כליל החורש 2 אבן יהודה, טל. 052-4677972, ביתם של זאב וענבר. פרטים אלו באדיבות הפרקליטות עו”ד אושרה גז אייזנשטיין, עו”ד אלקסנדרה קרא (ביתו של השופט ג’ורג’ קרא) ועו”ד מירב גבע מיקנובסקי שהתירו פרסום התלונה לצורך תחקירים של רביבוש דרוקר.

מיה יניב תלונת שווא במשטרה נגד לורי שם טוב

כמה מטומטמת יכולה להיות האישה הזו, מיה יניב

היא רצתה למתג עצמה כפעילה פוליטית על חשבון התדמית הציבורית של סלקום וקראה להפסקת עבודה של עובדים באמצע היום.  זוהי חבלה של ממש בחברה שמעסיקה אותה.  זו גרימת נזק כלכלי (שלא לומר תדמיתי).  המטומטמת יכלה לקרוא לעובדים על חשבון הפסקת הצהריים להתכנס לאירוע של הרמת כוסית למען הדו קיום.  אבל לקרוא לשביתה – כשלא ברור נגד מי היא שובתת, וכלפי מי היא מכוונת את חיציה.

מיה יניב זועמת:  “תנו לחיות בשקט”????   מי מפריע לה לחיות בשקט?  זה לא האניה ומוחמד דף שמפריעים לה לחיות בשקט?

 

האם אפשר לפטר עובדת שמחרחרת מלחמה וגורמת נזק כלכלי

השאלה מעיננת מאוד.  מיה יניב לכאורה מוגנת ע”י ההסתדרות ואם ינסו לפטר אותה, ההסתדרות תהפוך שולחנות כדי להשאיר אותה בעבודה.  אבל מיה יניב יו”ר וועד העובדים, בטמטומה גרמה למניות סלקום להתרסק ולאבד 5% שווי, וכבר מעל 50,00 מנויים ביטלו המנוי בסלקום, והיד נטויה.  גם חברות ומועצות אזוריות עם הסדרים לאספקת שירותי סללור מסלקום כבר הודיעו שהחוזה עם סלקום מבוטל לאלתר.

בתמונה:  מיה יניב עם הבוס שלה, אבי גבאי שהוא מנכ”ל סלקום.

אבי גבאי… אחרי שנכשל בקריירה הפוליטית במפלגת העבודה, הדירקטוריון של סלקום לקח אותו לשמש מנכ”ל , למרות שכישוריו בשוק העבודה החופשי הם אפס. ראו בתמונה את מיה יניב בהמת המגדר של סלקום עם אבי גבאי מנכל סלקום אחרי שריסק את מפלגת העבודה.  הוא ריסק את מפלגת העבודה והיא מרסקת את מניות סלקום.  צוות ריסוק למופת.

את כל זה גרמה המטומטמת מיה יניב.  וזה רק מה שידוע עליה באופן פומבי.  מי יודע אילו עוד נזקים עשתה.  האם אפשר לפטר אחת כזו, או שבגלל שהיא מוגנת ע”י ההסתדרות ראשי סלקום יפחדו להיפטר מהצירעה העוקצנית הזו????

 

Views: 9

One Comment

  1. עלתה להם בהפסדים של מיליונים! מגיע להם שילמדו בפעם הבאה לא לתמוך בטרור ערבי
    ואולי גם יבחרו אנשים הגונים יותר מהזבל הזאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *