EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

בחירות 2022 1: סוזי עוזסיני ארניה מתמודדת בפריימריז של הליכוד הקימה רשת של 470 בוטים פיקטיביים ויש לה עבר של שוחד אנאלי שהסתיים בבית המעצר של להב 433

סוזי עוזסיני ארניה מציעה את התחת שלה לכל דיכפין

עדנה קרנבל פותחת סדרת כתבות דיוקן על מועמדים לבחירות 2022.  הראשונה בסדרה היא אשת השופט המכה רפי ארניה ששמה בישראל סוזי עוזסיני ארניה (מנישואין שניים לשניהם) והיא עו”ד פליליסטית גרועה הרצה לבחירות הפריימריז בליכוד על משבצת האישה החדשה. 

מצחיק לחשוב שגרוטאה מלאה בוטוקסים, ניתוחים, פיחלוצים ושעווה ברזילאית חושבת שהסחורה שלה מתאימה לרובריקה “האישה החדשה”.  אבל היי..  מי שההורים שלה אוליגרכים טורקיים, אין לה מה לעשות עם הכסף והיא שורפת אותו על פלסטיקה, בוטים ועל יחצ”נים שמפילים אותה בפח.  

סוזי עוזסיני זכתה לתהילה כאשר להב 433 עצרו אותה יחד עם אפי נוה כי פיתתה מינית את אפי נוה בתמורה לזה שהוא יקדם את בעלה השופט הטורקי מבית משפט השלום ראשל”צ למחוזי לוד.  התרגשנו מאוד לקרוא את מסרוני הערגה, תאווה ושקיקה לזיין המפואר של אפי רפי שסוזי שלחה לו.  “רוצה להרגיש אותך אצלי בתחת גומר“, היא כתבה לו, והוסיפה שקנתה לינג’רי חדש ועוד הפתעות.  

שבוע אחר כך כתבה לאפי שבעלה רפי ארניה שמע שהתפנה ג’וב של רשם במחוזי לוד, הג’וב של אבי פורג, ושהיא מצפה מאפי לקדם את בעלה.  וזו האישה החדשה שרוצה לרוץ בפריימריז בליכוד? 

עכשיו תפסו את השרמוטה ארניה פותחת רשת בוטים של 470 פרופילים פיקטיביים שעושים לייק זה לזה, כל בוט עושה לייק לבוטים האחרים וכולם יחד עושים לייק לסוזי.  עבודת הבוטים נעשתה בשת”פ עם איתי הר אור היחצ”ן שלה.    

כתבה של נינה פוקס בידיעות אחרונות 19/7/2022

מועמדת בפריימריז בליכוד שכרה בוטים: “מצג שווא של תמיכה ופופולריות”

לפי ניתוח של “פייק ריפורטר”, חברת ועדת הבחירות המרכזית לשעבר עו”ד סוזי עוזסיני-ארניה שכרה בוטים שקידמו את מסריה בטוויטר עם השקת קמפיין הפריימריז שלה בליכוד: “פגיעה בזכותם של חברי מרכז הליכוד, אותם הקמפיין מנסה להונות”. עו”ד ארניה: “ניסיון לפגוע במועמדותי”

בתמונה: סוזי עוזסיני ארניה. בוטוקסים, מתיחות פלסטיות ושעווה ברזילאית…”אישה חדשה” בליכוד. חחח

חברת ועדת הבחירות המרכזית לשעבר ופעילה בלשכת עורכי הדין עו”ד סוזי עוזסיני-ארניה, שהצהירה כי תתמודד בפריימריז בליכוד, נתפסה שוכרת רשת בוטים שתקדם מצג שווא על הפופולריות שלה במפלגה. כך עולה מניתוח של “פייק ריפורטר”, מיזם מחקר אזרחי למאבק בפעילות זדונית ברשת.

על פי הניתוח של “פייק ריפורטר”, נראה כי ישנה התפתחות במספר הלייקים שקיבלה ארניה, וכי מדובר ברשת בוטים שנפתחו במיוחד וקידמו את מסריה עם השקת קמפיין הפריימריז שלה בליכוד. בטוויטר זיהו את הרשת המזויפת והסירו חלק ניכר מהבוטים.

 

סוזי עוזסיני ארניה סמס לאפי רוצה שעה של סקס מוטרף

 

 

סוזי עוזסיני ארניה כותבת לאפי סקס פאן ונישנושים

 

סוזי עוזסיני ארניה כותבת לאפי נוה להרגיש אותך בתחת שלי גומר

 

 

ארניה צייצה לראשונה ב-31 במרץ, 11 יום אחרי שפתחה את החשבון. הציוץ הראשון זכה לשלושה לייקים. למעט ציוץ אחד שבו צייצה מחדש ציוץ של רני רהב וזכתה ל-71 לייקים, הציוצים שלה זוכים לממוצע של 2.6 לייקים. הסרטון על השקת הקמפיין של ארניה עלה ב-14 ביולי, יום חמישי, ובשבת בבוקר היו לו יותר מ-500 לייקים ו-111 ציוצים מחדש. בצהרי שבת מספר הלייקים ירד ל-461, כנראה עקב הסרת פרופילים מזויפים.

הסרטון המוקדם

בדיקת “פייק ריפורטר” מצביעה שמדובר בקידום לא-אותנטי שנעשה באמצעות רשת “בוטים”. פייק ריפורטר תיעד מאות חשבונות שנפתחו במיוחד וקידמו באופן אוטומטי את מסריה ותכניה של המועמדת עת השקת קמפיין הפריימריז שלה בליכוד. ב-13 ביולי, יום לפני פרסום הציוץ עם הסרטון, קמפיינר הרשת בליכוד ליאור הררי המליץ לעוקבים שלו לעקוב אחריה. “קאבר” חשבון הטוויטר שלו הפך לתמונת הפרופיל שלה והציוץ הנעוץ הוא הסרט של ארניה שאותו העלה שתי דקות אחרי שהסרטון עלה בחשבונה האישי.

 

המידע אודות 470 הפרופילים שנפתחו בין 14 ל-16 ביולי באופן אוטומטי הוא זה שמאפיין אותם – יש להם מספר זעום של עוקבים, בממוצע 1.4 עוקבים לפרופיל, והם כולם עוקבים אחד אחרי השני.

ב”פייק ריפורטר” ציינו כי “מדובר במבצע השפעה פוליטי בטוויטר שנועד לייצר מצג שווא של תמיכה ופופולריות במועמדת”. לדבריהם, טוויטר החלה להסיר את הפרופילים, אולם הנזק כבר נעשה. “הסרטון והתמיכה השקרית בעו”ד ארניה נחשפו לעיני הציבור ובמיוחד לעיני חברי מפלגת הליכוד והפקודים בעלי זכות ההצבעה בפריימריז. מדובר בפגיעה בזכותם של חברי המרכז, אותם הקמפיין מנסה להונות, והם אלו שעלולים להצביע על סמך מידע שקרי ומניפולציות. על הליכוד ושאר המפלגות לעשות כל שביכולתם כדי למגר תופעות אנטי דמוקרטיות מסוג זה, ועל זכותם הדמוקרטית של חברי הליכוד לבחור על סמך מידע מהימן”.

מספר הלייקים שעה אחרי - עם השעון למטה

במכתב שנשלח ליו”ר ועדת הבחירות על ידי המכון הישראלי לדמוקרטיה ו”פייק ריפורטר”, דרש המכון לפרסם הנחיות ברורות לסימון תעמולת בחירות: “אנחנו כותבים כדי להבטיח שהבחירות הקרובות תהיינה תקינות ונטולות מניפולציות תעמולתיות. אנחנו מציעים שוועדת הבחירות המרכזית תפרסם ותשדר תכנים שיסבירו מה המשמעות של שילוב תוכן תעמולה הנחזה להיות תוכן אורגני ומהו אופן סימונו. אנחנו מציעים בנוסף לחייב מועמדים ומפלגות לפרסם באתרי האינטרנט שלהם הסבר כפי שתנסח ועדת הבחירות המרכזית”.

ד”ר תהילה שוורץ אלטשולר, בכירה במכון, הזהירה כי “חשבונות מזויפים ובוטים צפויים להתערב בפריימריז במפלגות. מי שמשתמשים בחשבונות אלו מנסים לייצר מניפולציה פסולה על בוחריהם. על יו”ר ועדת הבחירות להנחות בהקדם האפשרי וללא דיחוי כיצד תסומן תעמולת בחירות המתחזה לתוכן אותנטי. במקביל, על המועמדים והמפלגות לעשות ככל שביכולתם כדי למנוע תופעות שכאלה. כך נבטיח הוגנות ושוויון בכל המפלגות שבהן עומדים להיערך פריימריז, ונמנע הונאת מצביעים שנרכשה בכסף”.

בתמונה: איתי הר אור, הילצ”ן של סוזי, מי שסרסר אותה לאפי….

סוזי עוזסיני עם היחצן שלה איתי הר אור מי שהפגיש אותה עם אפי נוה
סוזי עוזסיני עם היחצן שלה איתי הר אור מי שהפגיש אותה עם אפי נוה

מטעם עו”ד ארניה נמסר: “ברור לי שהמעמד החזק שלי בליכוד ושהמועמדות שלי בפריימריז במשבצת אישה חדשה מהווה איום פוליטי. בטוחה שמתפקדי ומתפקדות הליכוד מכירים אותי היטב ועיניהם רואות שמנסים לפגוע במועמדותי. אני סומכת עליהם ועל שיקול דעתם. זה מחמיא לי שיש מי שמיואש מספיק כדי לנסות לפגוע בי בכל מחיר. לי ולצוות הסושיאל והקמפיין אין כל דרך לדעת איזו חברה מקדמת איזה נושא ובכל מקרה הקידום הוחלף”.

https://www.ynet.co.il/news/article/r1l004r112q

Views: 179

One Comment

  1. אפילו “פשוטי העם” לא מרשים לעצמם לדבר בצורה החולנית הזאת…
    אם אלה הם אנשי מערכת המשפט, ממש אבדנו.
    לקרוא, להיגעל, להקיא, ורק לקוות שמתישהו תהיה תקנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *