EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מי רוצה ייצוג סנגוריה אצל הדחליל שמשון וייס? יעשה לכם עסקת טיעון מאחורי הגב וימכור אתכם לפרקליטות בלי תמורה – רעפ 4060/23

שמשון וייס מלקק לשופטים מלקק לפרקליטות ומוכר את הלקוחות

אצלנו בעדנה קרנבל קראתם המון פעמים על הסנגוריה הציבורית שמוכרת את הלקוחות שלה.  הנה דוגמא.  לקוח, גבר בהליכי גירושין שאשתו הנבלה דפקה לו תלונות שווא קיבל מהסנגוריה את הדחליל ….. שמשון וייס.  רעפ 4060/23.

שמשון וייס – שירותי דחליל כמו כל הסנגוריה הציבורית

שמשון וייס לא עבד.  הלך לפרקליטות, הודיע שהלקוח מוכן להודות ועשה עסקת טיעון.  ללקוח הוא מכר את העסקה כמשהו נהדר שהוא הצליח להשיג בזכות הקשרים הנפלאים שלו בפרקליטות, ושהעונש יהיה קליל ולא מזיק וכדאי מאוד לקחת את העסקה.

 

שמשון וייס מלקק לשופטים מלקק לפרקליטות ומוכר את הלקוחות
שמשון וייס מלקק לשופטים מלקק לפרקליטות ומוכר את הלקוחות

רק פסיכי לא סוגר את מרכיב העונש בעסקה

שמשון וייס לא סגר את מרכיב העונש בעסקה, שזו טעות חמורה ביותר.  הוא פשוט הגיש את ראשו של הנאשם כרות על מגש של כסף לפרקליטות, ולא קיבל שום דבר בתמורה.

קצינת מבחן תמיד אומרת “הנאשם לא מפנים” ודופקת את עסקת הטיעון

העניינים הסתבכו כי קצינת המבחן כתבה על הנאשם שהוא “לא מפנים את חומרת העבירה” והמליצה לזרוק אותו לכלא.  כשגבר “לא מפנים את חומרת העבירה” זה בדרך כלל שהוא עומד על חפותו ואומר לקצינת המבחן שהוא מודה רק כי העו”ד לוחץ עליו להיפטר מהתיק ו”לגמור עם זה”.

הדחליל שמשון וייס בורח אחרי שמכר את הלקוח

משכתבה קצינת המבחן את דברי הנאצה שלה, שמשון וייס ברח וביקש להתפטר מהתיק והשאיר את הלקוח להתמודד לבד עם טיעונים לעונש…  בקיצור שמשון מכר את הלקוח שלו.  ככה נהוג בסנגוריה.  זה לא חדש.

עכשיו תגידו לנו אתם…  בא לכם להיות מיוצגים ע”י שמשון וייס? גם את איציק אברג’יל הוא ייצג.  לא עשה עבורו כלום.  ישב כמו דחליל, דיחלל ודיחלל והגיש לסנגוריה את החשבונות שלו 2,800 ש”ח לכל ישיבה.

תגובתו של הדחליל שמשון וייס: מערכת הצדק נפלאה

“אני מודה על הזכות שנפלה בחלקי לעבוד כסניגור בלב ובנשמה, שנלחם ללא חת, בנחישות וללא פשרות עבור מי שחירותם וחייהם בסכנה ללא כל הבחנה. לצד זאת, לא אחת, במהלך השנה, הבעתי ביקורת נוקבת ואכזבה כלפי מערכת אכיפת החוק ובתי המשפט, אולם יחד עם זאת המערכת בכללותה היא מערכת צודקת יעילה והוגנת, יש לנו רק שיטה אחת, מערכת אחת וצריך לשמור עליה, לשפר אותה ולהגן עליה בחירוף נפש, אין לנו ארץ אחרת! 🇮🇱“. 

סנגור שאומר שהמערכת היא צודקת, יעילה והוגנת…..  זה לא סנגור.  זה מלאך המוות שימכור אותך.  לידיעתך.

בתמונה:  האחראית הארצית על הסנגוריה הציבורית ענת מיסד כנען.  זאת מי שמעודדת סנגורים ציבוריים לעבוד כמו דחלילים ולמכור את הלקוחות שלהם.

 

ענת מיסד כנען סנצית כושלת עלה תאנה של ייצוג משפטי לעצירים בפלילים
ענת מיסד כנען סנצית כושלת עלה תאנה של ייצוג משפטי לעצירים בפלילים

PDF

 

ליביו דן שמחה נ מדי חאלד כבוב עוד שמשון ויס מכר את הלקוח שלו רעפ 4060-23

 

Views: 158

One Comment

  1. עדנה.
    אני חי על הכתיבה שלך,
    מאז שאני קורא עדנה,אני יודע להעריך את כנותך הכל כך ישירה ונוקבת.
    ופשוט הפסקתי להאזין לתקשורת התשקורת.
    מי שמגיע לו פרסום חיובי כי היה ישר את מפרגנת.
    ומי שמפר אמונים לתפקידו ולמדינה,הוא בן של זונה וחייבים להביא לידיעת הציבור.
    אני צודק??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *