EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מכתב פתוח מאבא גרוש יהונתן קאפח לשרת הפנים אילת שקד: “הסכימי לביטול האזרחות הישראלית ישראל הפכה נאצית שאוכלת את גבריה”

אבא גרוש יהונתן קאפח חי כיום בשלווה בקליפורניה.  אבל לפני כן כשגר בישראל היה אסיר ציון.  במשך 20 שנה היה מוטל עליו צו עיכוב יציאה מהארץ, ממש כמו נתן שצ’רנסקי בימי הקומוניזם הסובייטי שאסרו על היהודים לברוח ולהציל את נפשם מברית המועצות.

הסיבה לצו עיכוב היציאה ההזוי הייתה שגרושתו המציאה חובות פיקטיביים למזונות, ובהוצאה לפועל הרשמת דיקה קליין יונה סירבה בכל תוקף לקיים דיון ולמחוק את החובות הפיקטיביים.  היא גם עיקלה לו 100% מהמשכורת במשך 5 חודשים והשאירה אותו עם 0 שקלים בתחילת ובסוף כל חודש להאכיל את משפחתו החדשה וילידיו החדשים.

אחר כך בא יהורם שקד בערעור על דקלה שגם הוא לא היה מוכן לקיים דיון, אלא אם כן יהונתן קאפח יפקיד אלפי שקלים כערבון למקרה שהוא יפסיד.  יהורם שקד לא היה מוכן לשמוע שמי שמעקלים לו את כל המשכורת במשך 5 חודשים לא יכול להביא אלפי שקלים לעירבון, והוא דחה את הערעור.  כך נהגו בסדום, וכך נהגו בגרמניה הנאצית.

כפי שבגרמניה הנאצית רדפו את היהודים בגלל יהדותם, בישראל רודפים את הגברים בגלל הבולבול הנימול.  הסיבה היא כמובן השתלטות כת הפמינאציה על כל מוסדות המדינה, כאשר בראש הפירמידה מככבת פמינאצית העל, הזונה אסתי חיות, נשיאת בית המשפט “העליון”.

כיום קאפח כאמור נהנה מארץ זבת חלב ודבש, אמריקה.  החיים טובים.  בשביל מה הוא צריך את האזרחות הישראלית????  מבחינתו חלה טעות בשם המדינה וצריך להיות מוטבע על הדרכון השם האמיתי “מדינת פמיניסטאן”.

יהונתן קפאח בוועדת האום לזכויות כלכליות סוציאליות ותרבותיות בזנבה 2019
יהונתן קפאח בוועדת האום לזכויות כלכליות סוציאליות ותרבותיות בזנבה 2019

על פי חוק האזרחות 1952 סע’ 10 (א) “ אזרח ישראלי בגיר שאינו תושב ישראל רשאי להצהיר בכתב שהוא מוותר על אזרחותו” ובעיף 10 (ב’) קובע ש”אזרח ישראלי בגיר המודיע שרצונו לחדול להיות תושב ישראל, רשאי להצהיר בכתב שהוא מוותר על אזרחותו”.  אולם הויתור אינו אוטמטי, ונדרשת הסכמה של שרת הפנים, לפי סע’ 10 (ה’):  “ויתור על אזרחות לפי סעיף זה טעון הסכמת שר הפנים, ואם הסכים השר לויתור – האזרחות מתבטלת מהיום שקבע השר”.

על תלונות השווא שיהונתן קפאח לא נספר כעת, אבל גם את נחת זרועם של קלגסי משטרת ישראל בשירות המהכפה הפמינאצית הוא ספג.

יהונתן קפאח שואף תרבות בשוויץ מחוץ למדינת פמיניסטאן
יהונתן קפאח שואף תרבות בשוויץ מחוץ למדינת פמיניסטאן

כיום שרת הפנים היא אילת שקד, ונראה מה יש לה לומר.  אנו נעדכן.

אילת שקד שרת הפנים של ממשלת פמיניסטאן
אילת שקד שרת הפנים של ממשלת פמיניסטאן

להלן המכתב (גרסת וורד ואח”כ PDF):

24/6/2021

לכבוד

איילת שקד, שרת הפנים

משרד הפנים, ירושלים               באמצעות מייל: [email protected]

 

שלום רב,

הנדון:  הסכמת שר המשפטים לפי סע’ 11 (ה) לחוק האזרחות

בבקשה/דרישה לויתור על אזרחות ישראלית

 

שרת פנים נכבדה,

הינך מתבקשת להשתמש בסמכותך המוקנית לך על פי חוק האזרחות סע’ 11 (ה) ולבטל את אזרחותו הישראלית של המבקש הח”מ – מר קאפח יהונתן, לשעבר אסיר בציון, נושא מספר אסיר 024173544.

 

כבר מעל שנה שהח”מ איננו מתגורר בבית הכלא המתקרא מדינת ישראל, והח”מ נהנה מאירוח לבבי במדינת קליפורניה, ארה”ב, מדינה המכבדת זכויות אזרח, חופש הביטוי ואיננה שבויה בדיהן של שדלות נשים מרשעות, ושל שופטים פמיניסטים רדיקלים הששים לרקוד על דמו של כל אב גרוש.

 

תמצית הבקשה:

 

כידוע לך, כל שופט ישראלי, החל באסתי חיות וכלה בכל שופטי העליון, המחוזי וערכאות בשלום, כולל כל רשמי ההוצל”פ היו שמחים מאוד להקים קרמטוריום באולמם ולדחוף לתוכו כל אב גרוש.

מה שמתחולל בישראל זו שואה לכל כבר או אב גרוש.  כל שופט או שופטת בישראל מגלם את דשמותו של מנגלה, והסלקציה על הרמפות של בתי המשפט למשפחה בעיצומה.

 

היות ואין לי כל ענין להיות משוייך למדינת אפרטהייד מגדרי נגד גברים המיישמת תורות נאציות לפיתרון הסופי לבעיית הגבר היהודי – ישראלי ( מוות, התאבדות, התרוששות, שוד רכוש, ניתוק מהילדים, שיימינג על בסיס מגדר, צייד אדם וכליאת שווא בגבולות ה”מדינה”) הכרזתי והודעתי על ויתור וביטול האזרחות הישראלית.  כעת כל מה שנותר זו הסכמך הפורמלית בהתאם לחוק הציונאצי, להשלמת הפעולה.

 

אם יש צורך, הינך מוזמנת להכריז עליי אוייב מדינת ישראל, גורם מתסיס, עוכר ישראל, או כל מה שלא תרצי, והעיקר שלפי סע’ 11 (5) לחוק האזרחות תיתני את הסכמתך, ותפטרי אותו מהכתם המביש בחיי – האזרחות הישראלית.

המלצות בדבר מי אני ומדוע מוגשת בקשה זו ניתן לקבל מאסתי חיות יימח שמה, ציון קפאח יימח שמו, דוד רוזן יימח שמו, השופט יהורם שקד יימח שמו ורשמת ההוצל”פ דקלה קליין יונה, יימח שמה לעד.

 

 

 

רקע כללי:

 

במשך 20 שנה המבקש עבר שואה בישראל באמצעות כל האורגנים ונושאי המשרות מטעמה וכן על ידי כל באי כוחה הרשויות השונות בישראל ובראשן בתי המשפט. כך הופשט המבקש מכל זכויות האדם המוקנות לו בישראל על פי חוק ומכוח הדין הבינ”ל והמבקש הפך לחיה נרדפת וזאת על רקע היותו זכר וזאת חרף העובדה כי במגילת העצמאות נקבע במפורש כי מדינת ישראל תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין.

 

על קצה המזלג ממש כמו בגרמניה הנאצית בשל היותו של המבקש זכר החשוד כיהודי הותר לפגוע בו ולמנוע ממנו את זכויות האדם הבאות כפי שהנאצים אסרו על היהודים כדלקמן:

 

  • נאסר על המבקש להחזיק בדרכון.
  • נאסר על המבקש מלהחזיק ברשיון נהיגה.
  • הוגבלה זכותו של המבקש מיציאה מהארץ.
  • המבקש הוגדר במערכת הבנקאית כמוגבל מיוחד.
  • נאסר על המבקש השימוש בכרטיסי אשראי.
  • הגבלת המבקש בתאגיד.

 

במשך 20 שנים נאבק המבקש בכל כוחו להשבת הסדר המשפטי על כנו וביטול מעשי פסיקה וחקיקה אנטי חוקתיים ואנטי חוקיים הנוגדים את כל ההתשתית המוסרית והחוקית וכן את כל האמנות והחוקים הבינ”ל אליהם כפופה מדינת ישראל. כך הפך המבקש מאוהב מדינת ישראל לגדול שונאיה כיום.

 

אם לא די בכך נשללה זכותו של המבקש לגדל את ביתו וזאת אך ורק על רקע מינו כזכר. יאמר כבר עתה כי ברור למבקש כי אינו היחיד הסובל משואה במדינת ישראל ומדובר בבעיה רוחבית של כלל הזכרים במדינת ישראל, אך לא רק.

 

לאחר מספר שנות מאבק אישי הבין המבקש כי מדובר בבעיה של כלל האוכלוסיה בישראל הנובעת בעיקר ממערכת משפטית עבריינית – פמינאצית הפועלת מתוך אג’נדה זרה המתעלמת במפגיע מהחוק ושאמצה את תורת הגזע הפמיניסטית (אשר מטעמי פרופגנדה מכונה “תורת המגדר”) אשר שורשיה מוטמעים היטב בתורת הגזע הנאצית.

 

כאקט אחרון המבקש הקים בישראל מספר ארגונים הפועלים בעיקר כנגד ארגוני הפשיעה השיפוטיים במטרה להשגת זכויות אדם לגברים השוות לזכויות הניתנות לנשים.

 

בסופו של יום משהבין המבקש כי מדינת ישראל הינה תרמית ששורשיה מתחילים לפני יותר ממאה שנה וכי התנועה הציונית הינה תנועה המתחזה לעם היהודי וכי הקמתה נועדה למען חיסולו של העם היהודי עזב המבקש את מדינת ישראל לא לפני שהוריו נאלצו לשלם דמי כופר בכדי לשחררו לחופשי.

 

לגופה של בקשה:

 

המבקש הודיע לנציגי משרד הפנים, משרד המשפטים והיועץ המשפטי על דרישתו לבטל את אזרחותו הישראלית במספר פניות החל משנת 2019.

חרף זאת בחרו הנציגים השונים להתעלם מבקשתו של המבקש בעילות שונות ואינם מכבדים את בקשתו ומנסים לרפות את ידיו בתירוצים שונים.

 

משכך המבקש מבצע פניה זו כפניה אחרונה לפני הגשת עתירה (למרות שאין לי כל אמון בבית המשפט הישראלי ויש לי רק גועל ורפלקסים של הקאה בכל פעם שהמילים בית משפט ישראלי עולים) הינך מתבקשת לתת הסכמתך לביטול האזרחות הישראלית של המבקש מטעמים הבאים והכל ביחד ובמצטבר על פי חוק האזרחות, תשי”ב-1952 סעיף 10 כדלקמן:

 

(א)  אזרח ישראלי בגיר שאינו תושב ישראל רשאי להצהיר בכתב שהוא מוותר על אזרחותו.

(ה)  ויתור על אזרחות לפי סעיף זה טעון הסכמת שר הפנים, ואם הסכים השר לויתור – האזרחות מתבטלת מהיום שקבע השר.

 

  1. החל מיום 15 למרץ 2020 המבקש איננו מתגורר בישראל.

 

  1. המבקש עזב את ישראל לבלי שוב וכעת המבקש מנהל מערכה מדינית/פוליטית במטרה להביא לסיומה (ניסוח מעודן) של הישות הציונאצית השולטת במדינת ישראל היהודית הכבושה.

 

  1. במיוחד המבקש פועל במטרה להביא את שופטי ישראל לדין (אך לא רק) מאחר ואלו מבצעים בתפקידם יום יום אפרטהייד מיני ופשעים נוספים המוגדרים כפשעים נגד האנושות וכיוצא בזה.

 

  1. למעלה מן הצורך לציין כי המבקש רואה במדינת ישראל את מדינת האוייב שלו לא פחות מהאופן בו החמאס או החיזבאלה ואירן רואים במדינת ישראל כאוייב.

 

  1. אין למבקש ספק מדוע הפלסטינאים רוצים בחיסולה של מדינת ישראל מאחר והמבקש מבין כי מדינת ישראל נהגה בפלסטינאים כפי שהינה נוהגת באבות היהודים הרי כי אין פלא כלל ועיקר.

בסעיף 11 ב (2) לחוק נקבע, כי בית המשפט לעניינים מנהליים רשאי, לבקשת שר הפנים, לבטל את אזרחותו הישראלית של אדם אם מצא ש”אותו אדם עשה מעשה שיש בו משום הפרת אמונים למדינת ישראל”,

 

במקרה דנן מאחר והמבקש/דורש לבטל את אזרחותו בישראל הרי כי מתייתר הצורך להידרש בשאלת עמדת שר הפנים בנושא מאחר והמבקש בהכרה מלאה ובדיעה צלולה דורש את ביטולה של החרפה בהכרתו כאזרח במדינה הציונאצית הרי כי אין לא לבית המשפט ולא לשרת הפנים, אלא לקבל את בקשתו של המבקש.

 

ואלו נימוקי הבקשה:

  1. למבקש יש ארגון הרשום באו”ם הפועל לחשיפת פניה האמיתיות של מדינת ישראל כמדינה שאינה נופלת במאום מגרמניה הנאצית על כל המשתמע מכך. הארגון פועל לחשיפת פשעי השנאה והתעמרות של בעלי שררה (כדוגמת שופטים, חברי כנסת ושרים) באזרחים (בעיקר זכרים אך לא רק) והפרת אמנות בינלאומיות לזכויות אדם עליהם חתומה מדינת ישראל. בין השאר התנועה מתמקדת במיגור האג’נדה הפמיניסטית רדיקלית שהשתלטה על שופטים, פרקליטים, שוטרים ועובדים סוציאליים וגורמת לאפרטהייד מגדרי נגד גברים בעיקר במדינת ישראל.

 

  1. למבקש קיים ענין ציבורי במיוחד לפרסם בעולם כי עליהם להיזהר מפני מומחים ו/או חוקרים פמיניסטיים שמסתבר כמי שאינם ניטרלים מגדרית, אשר לוקים בשנאת גברים קלינית, ויש חובה מוסרית להזהיר את העולם מפניהם. זאת המבקש עושה באמצעות פרסום שמות שופטים ופרוטוקולים משפטיים המסתירים את פשעיהם באמצעות צווי איסור פרסום.

 

  1. המבקש מרגיש חובה מוסרית להזהיר את העולם מהמתחולל במדינת ישראל במיוחד לאור המאמץ של מדינת ישראל ושופטיה להסתיר את פשעיהם באמצעות פרופוגנדה שאינה מביישת את המשטר הנאצי. משכך פועל המבקש לספק לציבור הישראלי בעברית את המידע באמצעות המרשתת בכדי שהציבור יוכל לדעת מה עושים השופטים וחברי הכנסת הישראלים עם המשכורות האדירות שהם מקבלים, ולכן המבקש מפרסם את הכרעות הדין במלואן המהוות דיון וחשבון ראוי לציבור.

 

  1. יאמר לזכותכם כי אינכם היחידים הפועלים לפגיעה בזכויות אדם בישראל וכי הארגונים הפמינאציים עושים “עבודה נהדרת” והינם מגיפה עולמית. הארגונים הפמיניסטים מקבלים רוח גבית מבתי המשפט וסיוע כלכלי אדיר להפצת תורת השנאה, תורת הגזע הפמינאצית ומסייעים למנגנון ההכחשה את קיומן של תופעות אלו בעזרתם האדיבה ובהשתתפות פעילה של שרים, שופטים, משטרת ישראל פרקליטות, רווחה, שב”ס ועוד במנגנון ההסתרה והטיוח אך בעיקר בעזרת צווי איסור פרסום.

 

  1. מדינת ישראל מהווה סכנת חיים ממשית לגברי ישראל ולבני משפחותיהם מאחר והרעל הפמיניסטי מישראל מחלחל בכל מקום בעולם.

 

  1. כידוע למשיבה מדינת ישראל מפעילה בתי דין במדינות רבות בעולם האוכפות לעת עתה את הדין הישראלי על אזרחי העולם (כרגע) היהודים. אף במישור זה המבקש פועל להביא למודעות כלל עולמית את הסכנה שבהפרת הריבונות העולמית על ידי מדינת ישראל.

 

  1. מאחר והמבקש יצא ממדינת ישראל כאשר כותנתו לעורו הרי כי אין בכוונתו של המבקש לשלם אגרה ולכן מתבקשת המשיבה לקבל בקשה זו ולדון בה ולאשרה ללא תשלום אגרה. למבקש ידועה השיטה הציונית לרושש את הבאים בשערי “המשפט” הציוני עד שאין ידם משגת והמבקש מצוי בחוסר כל שנים רבות כתוצאה לפשעי המדינה.

 

  1. המבקש ובתי המשפט מצויים בהליכים משפטיים בבית המשפט לערעורים האמריקאי ומשכך קיים ניגוד עניינים בעצם הגשת בקשה זו לביטול אזרחות מאחר ולו למראית עין בית המשפט הציוני נדרש לקבלה ללא סייגים ומסמרות.

 

  1. אחד הסייגים בחוק הישראלי קובע כי לא תבוטל אזרחות אלא אם “עקב ביטול האזרחות הישראלית ייוותר אדם חסר כל אזרחות” אמנם יש לכך פתרונות רבים אך בקשה זו שונה מהן במספר היבטים האחד הוא כי המבקש דורש את ביטול אזרחותו מהמדינה הציונאצית, כך שכפי שלא ניתן להכריח את שורדי שואת גרמניה להיות אזרחים גרמניים כך אף את שורדי שואת הציוניים לא ניתן להכריח לאחוז באזרחות ציונאצית.

 

  1. היבט נוסף הוא בכך שהמבקש אינו אזרח ישראלי על פי הודעתו הראשונה מיום 8.6.2019 ועל כך המבקש שלח העתק תצהירו לאו”ם מאחר ורואה הוא במדינת ישראל כמדינת אוייב.

 

  1. הוריו של המבקש הועלו לישראל מתימן באמצעות מסכת של הונאה לאור המחסור הגדל וההולך בלוחמים מחד ובאיומים מאידך. כך נאמר להם כי מדינת ישראל הוקם שוב בית לעם היהודי. למבקש ברור כי מדינת ישראל אינה בית לעם היהודי אלא בית ליהודי המפגר וכי מדינת ישראל הינה מדינה ציונית אשר כל קשר בינה לבין היהדות הינו אגדה אורבנית וסיפורי מעשיות משכך המבקש נולד לתוך מציאות מעוותת שקרית אשר כל מטרתו היא לתקנה לאלתר.

 

  1. יצויין כי בסבב הלחימה האחרון בין החמאס למדינת ישראל המבקש איחל הצלחה לשני הצדדים. לבקש אין כל רצון או שאיפות אישיות ו/או לאומיות במדינת ישראל ורואה בה כטעות הדורשת תיקון ברמה העולמית קרי לדרוש מהמנדט לבטל את הכרת במדינת ישראל לאלתר מאחר והאומות המאוחדות הוטעו ומדינת ישראל שהוקמה כמדינה יהודית חושפת כיום את פניה ושואפת לביטולה של המדינה היהודית. אם לא די בכך, מדינת ישראל מהווה סכנה לשלום העולם ממש כפי שהדבר הגיע לכדי ביטוי בפרוטוקולי זקנות ציון.

 

  1. קול דמי ביתי זועק אלי מן האדמה. לעולם לא אשכח כיצד אתם (מדינת ישראל ומוסדותיה)  התעללתם בביתי וכיצד הרחקתם אותי מביתי והעדפתם לתת לאמא שלה חולת הנפש (מאנה דפרסיה, תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח) ברישיון משרד הבריאות, משרד הרווחה ובמימון המוסד לביטול לאומי את הכח להרוס את חייה ולהרחיקה מאביה. לו רק מטעם זה אפעל נגדכם כל עוד נשמתי באפי.

 

  1. יובהר כי הח”מ בעל תעודת עיתונאי מטעם איגוד העיתונאים האמריקאי על כל המשתמע מכך.

ונפרד לסיום בברכת המינים ” לַמַּלְשִׁינִים וְלַמִּינִים אַל תְּהִי תִקְוָה, וְכָל־הַזֵּדִים כְּרֶגַע יֹאבֵדוּ, וְכָל־אוֹיְבֶיךָ וְכָל־שׂוֹנְאֶיךָ מְהֵרָה יִכָּרֵתוּ, וּמַלְכוּת הָרִשְׁעָה מְהֵרָה תְעַקֵּר וּתְשַׁבֵּר, וּתְכַלֵּם וְתַכְנִיעֵם וְתַשְׁמִידֵם, בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ.
בָּרוּךְ אַתָּה ה’, שׁוֹבֵר אוֹיְבִים וּמַכְנִיעַ זֵדִים”

 

יהונתן קפאח 24/6/2021

אסיר בציון לשעבר

לוס אנג’לס, קליפורניה

 

מכתב אבא גרוש יונתן קפאח לאיילת שקד שרת הפנים לביטול אזרחות בגלל פמינאציה 6-24-2021

,

Views: 195

5 Comments

  1. ינון מגל לא יושב בכלא…, אירגוני הנשים אפילו ניסו מחיים רמון להרצות באוניברסיטת תל אביב והוא תבע את האוניברסיטה. גם ביבי לא ישב בכלא, אתה צריך כסף, תמיכה ציבורית, יעוץ משפטי, אסטרטגיה. אל תמעיט בערך של עצמך, דברים יכולים להתהפך. היום אתה בחו”ל , מחר את חבר כנסת בוועדת הרווחה, יש לך עמותות פעילות, תבחן טוב את הקלפים שלך.

    גם אסירי ציון כמו נתן צרניסקי בדוגמא לעיל , גם הוא חשב שזה אבוד מי יזכור אותו מגולג ברוסיה – למיטב זכרוני, שוחרר, נחשב כגיבור גם בעולם, נבחר לכנסת והשאר היסטוריה

  2. מדינת ישרהל אינה מדינה ציונית. היא לא מדינה למעשה אלא ארגון פשיעה בתחפושת
    של מדינה מתוקנת.
    והיא גם אינה ציונית. האידאולוגיה היחידה המנחה אותה היא העדר אידאולוגיה. או
    חק הג’ונגל במלים אחרות. החזקים טורפים את החלשים שמצדם ממשיכים
    לבחור בקלפי פעם אחר פעם בנציגי החזירים העשירים כדי שימשיכו לדרוס
    ולרמוס אותם. בני ישראל הם עם מזוכיסט. כמו אבותיהם העבדים שמשה
    נסה בכל כחו להוציא ממצרים אבל הם תמיד דרשו לחזור למצרים שוב ושוב.
    התגעגעו לפרעה ולשוטריו שהשליכו את תינוקותיהם ליאור…

  3. כרגע מה שמחכה לי זה כלא לכל החיים. בגדי שנוכל לשנות צריך שכולנו יחד נקום ונלחם ממש עם נשק נגד החלאות הנאצים. הם לא יוותרו על מלכותם מרצון

  4. איילת שקד כמו הליכוד כמו בן גביר מכרו את האבות הגרושים – הפתרון הוא שהמכתב הזה יופץ בערוץ 20, קיימים גברים בתקשורת בעבר ובהווה לדוגמא ינון מגל שנפגעו מרדיפת גברים – הם הכתובת

    פוליקאים יגיבו שהתקשורת תעמיד את נושא הגברים הגרושים בכלל ואת עניינך במרכז הדיון הציבורי.

    אל תשכח שלדעת רבים אתה מנהיג, יש לך כח פוליטי, אולי לא בהקמת מפלגה , אבל בפרמייריז, יש לך תמיכה נרחבת של אבות גרושים שנאמנים לך ויכולה להתחרות בכל עסקן מפלגתי. אל תזלזל בזה, אתה יכול להרים ולהוריד מועמדים בפרמייריז, בישראל גירושין זה מגפה והקורונה והמיתון רק יעצימו את העניין.

    תשחק נכון עם הכלים שלך, 20 שנה בישראל כלוא כי היית הראשון. צריך סבלנות, כסף, אסטרטגיה וזה יגיע. אני בטוח בשביל מינוי של שר הרווחה או שר המשפטים… תסכים לחזור לסדום, לעשות תיקון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *