EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מלחמת צ’ילבות הדס שטייף נגד אתי כרייף אצל עלאא מסרוואה: יאחה והדס שטייף מתנגדים להסרת צא”פ על חומרי החקירה נגד אתי כרייף כדי שכרייף לא תוכל לתבוע את המשטרה ואת שטייף

נועה מילשטייין העורכת דין של אתי כרייף

קבלו פרוטוקול דיון שהתנהל 20/11/2022 אצל הערבושקי עלאא מסארווה בקרב החתולות הבלתי נגמר בין הצ’ילבות הדס שטייף (עיתונאית פמיניסטית בגל”צ) ואתי כרייף (שופטת לשעבר מוכשרת ויפהפיה), וכל זה…. בגלל שאשתו הגרושה של אפי נוה, עו”ד חני נוה פרצה לטלפונים שאפי השאיר אצלה בטעות.  עד היום לא הצלחנו להבין למה חני נוה הצליחה לצאת מכל הסמטוחה ומחקירות המשטרה בענין השוחד המיני שקיבל בעלה בלי פגע.

ועל מה המהומה?  אתי כרייף הגישה תביעת נזיקין נגד המדינה על הנזק שנגרם לה.  לתביעתה צירפה מסמכים התומכים בתביעתה מחומרי החקירה נגדה ומולה מתייצבת הזרוע האזרחית של הפרקליטות.  כל המסמכים נמצאים בידי הזרוע הפלילית של הפרקליטות.  אבל בפרוץ הפרשה הוציא השופט אביחי דורון (חבר של אפי) צו איסור פרסום על החומרים, והוא גם זה שמיין את החומר מהטלפון של אפי לקלסר לבן וקלסר שחור.  כלומר הוא זה שהחליט לאשר פתיחת חקירה פלילית נגד אתי כרייף, סוזי עוזסיני ארניה והמתמחה רוית מזרחי.

בתמונה השוטר עודד ראם שהתייצב בדיון מטעם הפרקליטות

עודד ראם מפחד להגיע לבית משפט בפרשת העכוז של סוזי עוזסיני ארניה
עודד ראם מפחד להגיע לבית משפט בפרשת העכוז של סוזי עוזסיני ארניה

הפרקליטות (האזרחית) החליטה למרר לאתי כרייף את החיים ולהתנגד לצירוף הראיות של אתי כרייף לכתב התביעה שלה בטענה שקודם כל היא צריכה לבקש מהשופט שהוציא את צו איסור הפרסום אישור לבטל או לצמצם את צו איסור הפרסום “כדי שתוכל להשתמש בחומרים”.

זו פשוט טענה מטופשת מכל הכיוונים.  המסמכים של כרייף שייכים לכרייף ואם הם מעידים על עוולה אזרחית שנגרמה לה, מה פתאום שהיא צריכה להיות נתונה לחסדי השופט שאישר לפתוח נגדה בחקירה פלילית????

אגב, אמנם אביחי דורון היה השופט הראשון אבל עלאא מסרוואה החליף אותו.

בתמונה העו”ד שאפי נוה שלח לייצג אותו:  גיא רווה ממשרד בועז בן צור.

גיא רווה ממשרד בועז בן צור שמייצג את אפי נוה בפרשות הסקס
גיא רווה ממשרד בועז בן צור שמייצג את אפי נוה בפרשות הסקס

גם הדס שטייף החליטה לא לשבת בשקט והגישה בקשה לביזיון בית משפט נגד אתי כרייף על זה שהיא משתמשת במסמכים לתבוע את מי שהזיק לה (לכרייף). בתמונה דודי זילברבוים שמייצג את שטייף, נכח בדיון ומייצג אותה גם בתביעת ה 7 מיליון ש”ח שאפי נוה הגיש נגד שטייף.

 

דודי זילברבוים העורך דין של הדס שטייף שמייצג אותה בתביעת אפי נוה
דודי זילברבוים העורך דין של הדס שטייף שמייצג אותה בתביעת אפי נוה

וכך הגיעו הצדדים אל השופט מסרוואה שישב בשקט ולא ידע איך לצאת מהסמטוכה.  הוא נתן לעוה”ד לברבר מפה ועד להודעה חדשה.  בסופו של דבר הוא החליט שלא להחליט והוציא החלטה בה הוא מבקש מהצדדים להגיע להסכמות שמותר לכרייף להשתמש במסמכים שקיבלה מהפרקליטות כחומרי חקירה נגדה כדי לתבוע את הפרקליטות על העוולות שהם גרמו לה…

 

נועה מילשטייין העורכת דין של אתי כרייף
נועה מילשטייין העורכת דין של אתי כרייף.  עדנה מודה למילשטיין על הפרוטוקול.  חן חן. 

מה היה קשה כל כך לתת החלטה בו במקום לבטל את צו איסור הפרסום כדי שאתי כרייף תוכל להשתמש במסמכים שמועילים לתביעה שלה????

עלאא מסרוואה שופט מעצרים שרוקד לפי חליל המשטרה
עלאא מסרוואה שופט מעצרים שרוקד לפי חליל המשטרה
פרוטוקול מסרוואה של הדס שטייף נגד אתי כרייף 20-11-2022
Views: 43

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *