EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים שדרות: האבא קיבל צו העברת משמורת הילד אילי מהאם דגנית שאול וכשבא לאכוף רפ”ק משה קליין תקע לו מעצר בית ותיק פלילי

משה קליין שוטר נבלה ממשטרת שדרות עוצר גברים שהם קורבנות

לפנינו עוד פרשה מזעזעת כיצד המשטרה והשופטים מתעללים באבות גרושים.  בשנת 2013 בית הדין הרבני הורה להעביר את המשמורת של הילד אילי שאול שהיה חי אצל אימו דגנית שאול (ת”ז 033074113) בתל אביב/רמת השרון אלא האבא יניב שאול.  האם ברחה לאמא שלה בעיירת המצוקה שדרות.

המשטרה יצאה לאכוף את העברת המשמורת עם פקידת סעד, וכשבאו אל האישה, הילד אמר שהוא לא רצה ללכת עם השוטרים, ופקידת הסעד אמרה לשוטרים להפסיק טיפול ולחזור לתחנה בלי הילד.

האבא יניב שאול נשאר עם צו ביד שהילד צריך להעביר משמורת אליו ואף אחד לא רצה לגשת ולאכוף.  האבא ראה את האמא מטיילת עם הילד ולקח את הילד.  מה עשתה המשטרה?  השוטר משה קליין משדרות עצר את האבא יניב.  עמ”י 54515-12-13 : מדינת ישראל נ’ יניב שאול

משה קליין הביא אותו לשופטת אורית חדד באשקלון שהורתה לשחרר את האבא ל 5 ימי מעצר בית. מ”י 54303-12-13 מדינת ישראל נ’ יניב שאול.

משה קליין ממשטרת נתיבות לא נרגע, והשוטר משה קליין הגיש ערעור ואמר לשופט משה פרידלנדר ש 5 ימי מעצר בית זה לא מספיק ושצריך להאריך את התקופה ולעבות את תנאי השחרור. משה קליין דרש הרחקה של האבא משדרות ל 90 יום!!!

שימו לב האישה דגנית גרה בכלל באזור תל אביב ובגלל שרצתה להתחמק מצו העברת המשמורת ברחה עם הילד עילאי לאמא שלה והתחבאה בשדרות.  והיא עוד מקבלת פרס!!!!

ובשיא חוצפתו השוטר משה קליין שסירב לצאת לבית הסבתא ולהוציא את הילד ולהעביר אותו לאבא שלו, אמר לשופט “חובתנו לשמור על הסדר ולמנוע עשיית דין עצמי”.

ראו את טיעוני בא כוחו של יניב שאול אצל השופט שלמה פרידלנדר בבאר שבע (השופט כיום מפוטר),  כשהמשטרה עצרה את יניב.

 

 

הטיעונים של בכ האבא שנעצר כשבא לאכוף צו משמורת שהילד אמור לעבור אליו
הטיעונים של בכ האבא שנעצר כשבא לאכוף צו משמורת שהילד אמור לעבור אליו

 

רק כעבור שנתיים הצליח האבא יניב שאול להוציא צו חדש להעברת המשמורת אליו

 

לכל הגברים שמקבלים יעוץ שאין לגברים כל סיכוי לקבל משמורת בלעדית, קבלו החלטה של בית דין רבני מתל אביב.  האמא  הפסידה.  הילד אילי שאול עבר לחזקת אביו.  הבקשות של האישה דגנית להחליף פקידת סעד נדחו . נדחתה גם בקשת האם דגנית “לשמוע את הקטין” ואפילו הוציאו צו הרחקה של 100 מטר שאוסר על האישה דגנית להתקרב 100 מטר ממגורי האב ומבית הספר של הילד.

הדיינים:  יצחק אלמליח, שלמה תם ויצחק מרוה.  מספר תיק 352329/3.

שימו לב:  ההחלטה היא ישנה משנת 2015.  החלטות כאלה לא מתפרסמות כדי לא לפגוע במורל הפמיניסטי.  כדי לא ליצור מסה של תקדימים.  כדי לא לפתח ציפיות בקרב האבות.

 

העברת משמורת לאבא יניב שאול האמא דגנית שאול הפסידה משמורת רבני תא 352329-3
העברת משמורת לאבא יניב שאול האמא דגנית שאול הפסידה משמורת רבני תא 352329-3

 

 

 

פרוטוקול הארכת מעצר ליניב שאול שקיבל צו משמורת על הילד ואותו הכניסו לכלא עם שלמה פרידלנדר
פרוטוקול הארכת מעצר ליניב שאול שקיבל צו משמורת על הילד ואותו הכניסו לכלא עם שלמה פרידלנדר

על מעלליו הפמיניסטים של הזבל שלמה פרידלנדר (כיום שופט מפוטר בדימוס) קראו כאן:

השופט שלמה פרידלנדר: הרשעה עם אפס ראיות של מסז’יסט שעיסה דוסית באונס שלא קרה. ההרשעה נתפרה ע”י הפרקליטה הילה דרימר יאיר

בשנת 2022 הנהלת בתי המשפט זרקה אותו, וכיום כמו כל זונת רחוב שלמה פרידלנדר מציע את שירותיו המפוקפקים (עם קונדום ובלי קונדום) לכל מי שישלם לו בהתאם לכישוריו.  לדבריו סיים בר אילן משפטים, פילוסופיה ותלמוד בהזדיינות רקטום.

השופט שלמה פרידלנדר הסתכסך עם הפרקליטה טל שטיין מפרקליטות דרום אזרחי.  הוא אמר לה “תגידי לי את עושה צחוק” והיא נעלבה והפעילה נגדו את כל מכבשי הפרקליטות וגרמה לפיטוריו.  צחוק הגורל….

פרוטוקול הדיון בערעור על מעצר הבית שמשטרת שדרות סידרה ליניב שאול

מי שקורא את הפרוטוקול הזה פשוט מתחלחל איזה שוטרים בזויים יש בישראל.  השוטר משה קליין לא מתבייש להגיד שלאבא יש צו העברת משמורת על הילד לידיו, שאף אחד לא מוכן לאכוף את הצו וכשהוא לקח את הילד בעצמו הכניסו אותו לכלא.

בוז וגועל לשופט שלמה פרידלנדר שקיבל את ערעור המשטרה.  כלבה בן כלב.

 

מהפרוטוקול עולה שהשופט שלמה פרידלנדר שאל את השוטר משה קליין על סמך איזה נימוקים הוא מבקש עיכוב ביצוע ומשה קליין אמר בחוצפה שאף פעם לא שואלים אותו שאלה כזו, והמשטרה לא צריכה לנמק.

משה קליין  אמר שקיבלו במשטרה את הצו והוחלט שהרווחה תבצע את העברת המשמורת והמשטרה רק תתלווה לשמור על הסדר.  הרווחה היא הגורם המקצועי.  לדבריו האבא הגיע חדשות לבקרים למשטרה וביקש לאכוף את הצו ואמרו לו שאי אפשר ולכן האבא עשה דין לעצמו ולקח את הילד בעצמו ופגע בילד. “ובית המשפט קמא סבר שלא כך הם פני הדברים”.  לדבריו תפקיד המשטרה הוא למנוע עשיית דין עצמי.

וזה מה שהשופט פרידלנדר החליט:  זה לא תפקיד המשטרה לאכוף צו של העברת משמורת מהאבא לאבא.  זה תפקיד הרווחה ואם הרווחה לא עושה את תפקידה, שהגבר ילך לאכול זין.  וזה אחרי שהשופט סיים לימודי פילוסופיה ותלמוד בהזדיינות בבר אילן!!!!!

במדינה נורמלית שופט כזה היה צריך מייד לשחרר את האבא ללא תנאים ולהעמיד את השוטר על טעותו.  המשטרה היא הגורם האוכף ולא הרווחה.  איזה שופט אידיוט הוא היה פרידלנדר.

החלטה מטופשת של שלמה פרידלנדר המשטרה לא חייבת לאכוף צווים שהם לטובת גברים 1
החלטה מטופשת של שלמה פרידלנדר המשטרה לא חייבת לאכוף צווים שהם לטובת גברים 1

 

החלטה מטופשת של שלמה פרידלנדר המשטרה לא חייבת לאכוף צווים שהם לטובת גברים 2
החלטה מטופשת של שלמה פרידלנדר המשטרה לא חייבת לאכוף צווים שהם לטובת גברים 2

 

 

פרוטוקול הארכת מעצר ליניב שאול שקיבל צו משמורת על הילד ואותו הכניסו לכלא עם שלמה פרידלנדר

 

Views: 10

One Comment

  1. 99% משופטי מחוזי ב”ש הם זבלים , נוכלים ורמאים. בייחוד אריאל וואגו(ווגינה), הנאצית יעל רז-לוי וגילת שלו. היטלר לא יכול היה לצפות להרכב טוב מזה בביה”ד לערעורים שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *