EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים ת”א: השוטר דוד קוריאט מתנפל על אב גרוש אמיר מלמד באמצע מחאה פוליטית נגד שואת הפמינאציה כי “המגפון מעיד על חשש להפרת סדר עתידית”

אמיר מלמד יצא להפגין נגד הפמינאציה ונתקל בשוטרים בבונים

לא בכל יום עדנה קרנבל מקבלת הצצה מתועדת להתנהלות בריונית ועבריינית של משטרת ישראל. משטרת ישראל הינה משטרה של בבונים אלימים ושוטרים המפירים את זכויות האדם של כל מי שמעז להתהלך או לנשום לידם.

23/8/2022 – בשעת ערב מוקדמת הגיע האבא אמיר מלמד לכיכר הבימה לצורך קיום מחאה במקום נגד הפגנת הסתה של פמינאציות במקום.  הפמינאציות התקבצו שם בקריאה לממשלת ישראל להפעיל יד קשה כנגד כל זכר יהודי במדינת ישראל בגין כל תלונה כוזבת ודמיונית ככל שלא תהיה.  אמיר יצא לתת קונטרה לערפדות הפמינאציות.

בתמונה:  הבבון דוד קוריאט, שוטר מהתחת עם פרצוף תחת

 

דוד קוריאת שוטר בבון עבר הכשרה בצפון קוריאה לפיזור הפגנות פוליטיות
דוד קוריאט שוטר בבון עבר הכשרה בצפון קוריאה לפיזור הפגנות פוליטיות

 

מחאה זו הינה אחת מיני עשרות בהן השתתף אמיר נגד השואה המתחוללת בישראל נגד גברים גרושים, הדמוניזציה והתעמולה המסיתה כנגד הזכר היהודי.

אמיר מלמד יצא להפגין נגד הפמינאציה ונתקל בשוטרים בבונים
אמיר מלמד יצא להפגין נגד הפמינאציה ונתקל בשוטרים בבונים

במסגרת המחאה אמיר וחבריו מספרים לעוברים והשבים והמתגוררים במקום כיצד מדינת ישראל כמו אחותה גרמניה הנאצית מנהלת מסע תעמולה במודע שנועד להכשרת רצח זכרים יהודים ומיתוגם כאנסים, פדופילים, אלימים, והורים שאינם ראויים ושבעתיד הנשים משדולת הנשים אף תידרושנה עונש מוות לזכרים יהודים.  זה רק עניין של זמן.

בהגיעו למקום מיד פנה אליו השוטר דוד קוריאט וביקש מאמיר לעזוב את המקום ולעבור למקום אחר מרוחק מהפגנה זו מאחר ובמקום מתנהלת מחאה של ארגונים פמינאצים. אמיר סירב, ובצדק, מאחר ולא ביצע כל עבירה (ואמיר הינו אזרח שומר חוק).

פיזור מחאה בשלל חשש עתידי לסדר הציבורי????

 

השוטר דוד קוריאט טען בפני אמיר כי הוא חושד בו שהוא “עומד להפריע לסדר הציבורי” – לפני שהפרת הסדר הציבורי בכלל התחילה.

אמיר מלמד עמד על זכותו להיות נוכח במקום מאחר וחשד להפרעת הסדר הציבורי אינו עבירה פלילית.  הוא סירב לעזוב את המקום תוך שהוא מתעקש על זכותו להיות נוכח במקום למרות איומי השוטר קוריאט.

המגפון הוא כלי לביצוע עבירות פליליות????

 

בסופו של ויכוח השוטר דוד קוריאט הודה בפני אמיר מלמד כי המגאפון הוא הבסיס לחשד וכי במידה והוא רוצה להישאר במקום הוא דורש ממנו להרחיק את המגאפון מהרחבה. אמיר מלמד כמובן סירב בנימוס.

השוטר דוד קוריאט שכבודו נפגע ניסה לדרוש מאמיר מלמד תעודה מזהה. אמיר מלמד התעקש להבין מהי העבירה שהוא ביצע שבגינה הוא אמור להזדהות והשוטר דוד קוריאט שוב שלף מכובעו את החשש להפרעה לסדר הציבורי.

לשוטר זה הצטרפו שוטרים נוספים כאילו מדובר במחבל מתאבד ולא באזרח, אבא, שמתרגל את זכותו החוקית למחות כנגד ההתנהלות העברינית של מדינת ישראל בכל מה שקשור ביחס של שלטון החוק לזכרים היהודים ולשואה אותה עוברים זכרים יהודים בארץ ישראל.   (נציין כי אזרחים ערבים הינם אזרחים מועדפים ביחס ליהודים בשנים האחרונות.

השוטר מוחמד אשרף מספר אישי 9172975 אם האזרח לא יגיע למוחמד אז מוחמד יבוא להציק לאזרח

 

השוטר שגיא ידעי – חבר בכנופיית הבבונים של משטרת ישראל

השוטר שגיא ידעי בבון מצוי בשירות הממלכה

 

השוטר שגיא ידעי – שוטה מצוי, נגרר בקלות ושונא אזרחים, חובב הפרת זכויות אדם ועומד לו כשהוא מצליח

יניב פישמן קצין חמום מוח

 

יניב פישמן (הדייג) קצין תורן מספר אישי 1904497 , ראש הבבוניאדה של הצוות שנשלח ממשטרת ישראל “לאבטח” את האירוע (שם קוד להציק לאזרחים)

לאחר הגעת קצין המשטרה יניב פישמן למקום ושוטרים נוספים המצב מדרדר ומגיע גם לשימוש בידיים. השוטרים למדו בבית הספר לשוטרים כיצד לתת מכות לאזרח שמצלם אותם כך שלא יראו את זה בצילומים.

בסופו של האירוע אמיר קיבל זוג אזיקי ידים ורגלים. רכושו לרבות טלפון סלולרי, מגאפון, ארנק ומפתחות נבזזים במקום. אמיר נלקח לתחנת המשטרה. את שאר חפציו הם מתעדים ומפקידים בשקית פיקדונות למשמורת. הטלפון נמסר לדבריו של השוטר דוד קוריאט לחוקר בתחנה, ללא תיעוד.

השוטר יניב פישמן קצין משטרה אלים ראש יחידת סיור בבונים

 

מה קורה ב”תא השהייה” של משטרת תל אביב?  

 

למשטרת תל אביב יש חדר מיוחד שבו הם כולאים את כל מי שהם רוצים להציק לו. לחדר הזה קוראים תא השהיה (כי לתא מעצר אסור להכניס מי שאינו חב מעצר).

החדר הזה נראה מרגיש ומריח כמו תא שירותים של התחנה המרכזית הישנה למי שמכיר. לשם אמיר מלמד הוכנס כאשר הוא נותר כבול.

לאחר מספר שעות אמיר שוחרר וחפציו הוחזרו לו. למרבה ההפתעה אמיר מלמד גילה כי בין חפציו שהופקדו לא היה מתועד תפיסת טלפון נייד. אמיר ביקש מהשוטר ירון ג’ובני העתק של דוח התפוסים והשוטר ירון ג’ובני סירב. לאחר שאמיר מלמד התעקש תקף אותו השוטר ירון ג’ובני והפילו על הרצפה.

השוטר ירון ג’ובני בבון עם מספר אישי 1096403. אוהב להכות אזרחים בתחנה.

לאחר מספר שעות מבלי שאמיר מלמד נחקר הוא משוחרר ללא כל תנאי ו/או הגבלה ומקבל את כל חפציו ונזרק מהתחנה.

השוטרים מורידים את הסים ומעתיקים אותו ב”שושו”

אמיר נאלץ לקחת מונית לכיכר הבימה בכדי לקחת את רכבו מהמקום וליסוע לביתו. כשהגיע לביתו גילה אמיר כי השוטרים בתחנה ניסו לפרוץ לו את הניד ולמחוק את הסרטון שצילם ללא הצלחה.

מסתבר כי השוטרים ברוב מצוקתם הוציאו את כרטיס הסים מהנייד והעבירו אותו לטלפון אחר והורידו את כל תכולת הווצאפ לטלפון “משטרתי” כל זאת ללא צו ובניגוד לחוק כאחרוני ההעבריינים.

אמיר מלמד פנה בתלונה למח”ש וכן למשטרת ישראל ובנוסף דורש לקבל את העתק מצלמות הגוף של השוטרים והמצלמות בתחנה המתעדות את התקיפה שעבר את כליאת השוא את החדר שבו נכלא וכן את התקיפה שעבר בתחנה.

לכל מי ששלטון החוק חשוב לו ושמעוניין לדעת איך אירוע זה יגמר אנחנו ממליצים לכם לעקוב אחרי הכתבות באתר ולאחר התביעה שתוגש לבית משפט תגיע לסיומה נפרסם כיצד גלגלי הצדק הישראלי טחנו את האבא אמיר מלמד.
האם חשש להפרעה לסדר הציבורי היא עבירה פלילית? כמובן שלא!

ככל שבדקנו בספר החוקים אין עבירה כזו שנקראת “חשש להפרעה לסדר הציבורי”, אבל מה שכן מצאנו היא בדיחה המסבירה באופן מצוין עד כמה הטענה הזו של משטרת ישראל מטומטמת ומטופשת כדלהלן:

אישה אחת עמדה ליד אגם כשבידה חכה. לצידה היה שלט שעליו כתוב הדיג אסור. לפתע הגיע למקום שוטר וניגש אליה וביקש ממנה תעודה מזהה. האישה פנתה לשוטר ושאלה אותו מדוע אתה מבקש ממני להזדהות? ענה השוטר אני רוצה לרשום לך דוח על דיג במקום האוסר על דייג. ענתה לו האישה אבל אני לא דגה דגים? ענה לה השוטר אבל יש לך חכה ואת כל הציוד הדרוש לדיג האסור במקום. הגישה לו האישה בחוסר רצון את התעודה המזהה שלה והשוטר רשם לה דוח. כשסיים השוטר ביקשה האישה מהשוטר את פרטיו לצורך הגשת תלונה. שאל אותה השוטר מדוע את רוצה את הפרטים שלי? על מה את רוצה להתלונן? ענתה לו האישה אני רוצה להתלונן נגדך על אונס. השוטר המופתע שאל, אבל לא אנסתי אותך! ענתה לו האישה נכון אבל יש לך את כל הציוד הדרוש!

מוסר השכל? שגם אם יש לך את כל הציוד הדרוש החוק קובע כי לצורך קביעת אחריות פלילית צריך גם לבצע את העבירה ולא רק להיות עם הציוד הדרוש!

אז ברור שהשוטר הזה די שוטה. עם פתיל קצר ובטוח שהוא אלוהי הכיכר כמו כל שאר חולי המדים, אבל המציאות הישראלית הינה מחרידה אפילו יותר, לשוטר מותר לעשות הכל גם כשאסור לו. לשוטר מותר לעכב ולעצור אזרח גם אם אין לו כל סיבה. גם אם האזרח יתבע את השוטר על ביצוע פעולה לא חוקית ובית המשפט יקבל את התביעה גם אז השוטר לא ישלם את הקנס אלא המשטרה.  הפרקליטות. תשאלו למה?

הסיבה לכך נעוצה בשיטה הנאצית אותה למדו ולומדים בדמוקרטיות רבות שהופכות אט אט, מי יותר ומי פחות, לדיקטטורות מסוכנות. המטרה היא לוודא שהשוטרים יסתמו את הפה (וגם את האף) ולא יסגירו את מה שמלמדים אותם במשטרה כיצד לפגוע בזכויות האזרחים ולבצע פקודות שאינן חוקיות.

נתחיל בכך שהמשטרה מעודדת ציות עיוור לפקודות גם אם אינן חוקיות בעליל ואם לא די בכך הם מעדיפים לגייס שוטרים אלימים, סוגי האלימות אותם מפעילים השוטרים הינם מגוונים ורבים. היקף האלימות הנדרש משוטר לצורך ביצוע תפקידו אינו מוגבל. התדריך לשוטר מסביר כי דרגת האלימות של השוטר צריכה להיות דרגה אחת מעל האזרח, מה זה אומר בגדול? תעשו מה שבראש שלכם אנחנו נגבה אותכם. זהו רק הדמיון של השוטר שמגביל את אלימותו וכל יום נפרצים גבולות אלימות וטמטום חדשים.

 

דוד קוריאת שוטר בבון פוער פה כדי לקבל שפריצים של כוס פמיניסטי רעיל
דוד קוריאט שוטר בבון פוער פה כדי לקבל שפריצים של כוס פמיניסטי רעיל

מה המניע של המשטר הישראלי לנהוג ביד קשה באזרח הישראלי?

השוטר הישראלי הממוצע המגויס הינו גס וחסר תבונה, הוא אף לא נדרש לתבונה ואין קריטריון אינטלגנציה לסינון מועמדים לתפקידי שיטור. נהפוך הוא ככל שהוא יותר גולם כך יותר קל לנהל אותו. הם מחונכים לאלימות בבית הספר לשוטרים . כחלק מהליך הגיוס למשטרה הקריטריון הדרוש זהה לזה של העברינים ואלו שזוכים להתקבל לעבוד במשטרה הינם כאלו שהאלימות זורמת בעורקיהם. הדרישה הנוספת משוטר היא לדעת היכולת לדעת להשפיל ולייסר את האזרח שהוא למעשה האוייב של המשטר. על כך השוטר מתוגמל.

רוצים דוגמא? בתקופה הקוביד 19 המכונה בישראל קורונה, שוטרים אכפו את “הסדר” כליאת אזרחים בבתים בתמורה השוטרים קיבלו משכורת כרגיל ואילו הציבור אלו שמשלמים את משכורתם של השוטרים נכלאו בבתיהם ונאסר עליהם לעבוד ולהתפרנס. אם לא די בכך כדי לשמור על המשטר חי ונושם כל עובדי המדינה נחו בביתם וזכו לקבל את משכורתם כסדרה כאשר ברובם קיבלו את משכורתם (בקיזוז שעות נוספות בלבד) מה שמוכיח שהכי טוב להיות עובד של המלך והממלכה.

האלימות אותה חווה אזרח הישראלי בשנתיים האחרונות של “הקורונה” היתה במגוון שיטות לא רק השפלה פיזית אלא בעיקר בשליטה על נפשו של האזרח. משטרת ישראל משקיעה מאמצים רבים לסרס את האזרחים שומרי החוק והתקשורת הצטרפה אליהם על פי הנחיית בעלי השליטה בתקשורת.

המשטרה מתגלה במלוא עליבותה תמיד כשהיא פוגשת כנופיה מקבילה מסודרת ומאורגנת כגון אוכלוסייה של כפרים וערים של ערבים שם המשטרה חוששת מלפעול ובכדי להיכנס למקום הם תמיד נערכים בכוחות רבים.

ומה עם מח”ש? מח”ש מתה

את מח”ש הבטיח לפרק ופירק המפכ”ל התימני. באיומו על ראש מח”ש “אני מומחה בפירוק ארגונים עויינים” הבטיח ופירק. כמובן שגם לפני הפירוק ממח”ש לא היו להיט גדול.

האם לשוטר מותר לפנות סתם לאזרח בדרישה להזדהות?

 

בית המשפט הגבוה “לצדק” (בג”ץ) דן בעתירה שהוגשה כנגד נוהל הצגת תעודת זהות וחובת הזדהות בפני שוטר (02.220.008) מיום 6.3.2019 (הנוהל).
בהתאם לנוהל, שוטר רשאי לדרוש אדם להציג בפניו תעודת זהות, גם אם לא קיים חשד שאותו אדם עבר עבירה, וכן לבצע פעולות שיטור נוספות, כגון תשאול, בדיקת פרטים במסוף המשטרתי, קיום בירור טלפוני עם המוקד המשטרתי ועוד.

בג”ץ קבע כי חוק החזקת תעודת זהות והצגתה, במדינת ישראל [הנוהג על פי החוק האנגלי שבו לאזרחים יש פחות זכויות מאשר לנציג המדינה (המלכה והכתר)] אכן מסמיך שוטר במסגרת מילוי תפקידו, לדרוש מאדם להזדהות באמצעות הצגת תעודת זהות, וזאת גם אם אין חשד סביר שאותו אדם ביצע עבירה.

עם זאת, הדרישה לא יכולה להיות שרירותית, וחייב להתקיים קשר רלוונטי בין הדרישה להזדהות ובין המידע המצוי בתעודת הזהות (כגון מקום מגורים, מעמד אישי וכדומה), או לעצם קיומה של תעודת הזהות (למשל בשאלה האם אדם הוא אזרח המדינה).

לגבי פעולות שיטור נוספות כגון בירור מידע במסוף המשטרתי, נקבע כי כל עוד אין חשד לביצוע עבירה, השוטר אינו מוסמך לבצע פעולות אלה, משום שיש בהן פגיעה משמעותית יותר בזכויות אדם, כגון חופש התנועה, הזכות לפרטיות וכבוד האדם.

בג”ץ קובע כי הנוהל מבוטל, וכי על המשטרה לגבש נוהל חדש תחתיו אשר תואם את פסיקת בג”ץ. האם יש למשטרה נוהל חדש? סביר להניח שכן. האם הוא פורסם לציבור? סביר להניח שלא? האם משהוא ישתנה סביר להניח שלעולם לא.

 

ומה המצב החוקי בעולם הדמוקרטי הנאור?

 

במדינת ישראל המתיימרת להיקרא דמוקרטית שבה האזרח הוא הריבון ברור שאין לאפשר לשוטר לפנות לאזרח בדרישה להזדהות מאחר ועצם קיומה של דרישה כזו הינה הפרה בוטה של זכות האדם לפרטיות ומשכך נוכל ללמוד ולקנא רק בזכויות האדם של אזרחי ארה”ב. בארה”ב זכויות אדם נחשבות לערך עליון המוגן בחוקה ואסור לשוטר לדרוש מאדם להזדהות ללא עילה טובה.

בפועל ניתן לראות סרטונים רבים המציגים כיום כיצד שוטרים ניגשים לאזרחים ומציקים להם בדרישה להזדהות. הסיבה לכך נעוצה בשלטון של המפלגה הדמוקרטית המתהדרת בכינוי דמוקרטית אך פועלת באופן שאינו מבייש את המשטרים הכי רודניים שיש ומפוררת צעד אחר צעד את זכויות האדם באמריקה ופועלת להחלשת כוחו של הציבור לטובת המשטר.

אך עדיין אזרח שיתחמש במכשיר טלפון עם מצלמה  ויתעד את האירוע סיכויו מצויינים לקבל פיצוי כספי מהמשטרה וניתן אף במצבים קיצוניים יותר להביא לפיטוריו של השוטר.

אם ישראל הייתה מדינה מתוקנת לשוטר היה אסור לפנות לאזרח בדרישה כל שהיא אלא אם כן הוא ביצע עבירה בפניו או בצו של שופט. כאשר שוטר פונה לאזרח ודורש ממנו להזדהות הוא מפר את הזכות לפרטיות של האזרח. שוטר חייב להבין שאם אין עבירה אין לו סיבה לדרוש מאזרח להזדהות. האזרח הישראלי לא צריך להיות נחמד לשוטר הפוגע בזכותו לפרטיות ואין בחוק הישראלי עבירה שכזו הנקראת חשש להפרת הסדר. בחוק הישראלי אין עבירה פלילית של הפרעה לסדר הציבורי ולכן לא ניתן לעכב אותך או לעצור אותך.

 

צפו בשוטר הבבון דוד קוריאט מציק לאמיר מלמד

 

מצורף סרטון ההטרדה של השוטר דוד קוריאט את האזרח אמיר מלמד (מצורף תמלול השיחה מיד לאחר הסרטון). ראו כיצד ארוע שלא היה צריך להתרחש הופך במהרה לעיכוב, מעצר וכליאה בלתי חוקית בעליל.

 

תזכורת קטנה ומענגת לפסק דין נגד משטרת ישראל

משטרת ישראל שילמה בשנה האחרונה פיצויים לאזרחים שנפגעו משוטרים אלימים 27 מליון ש”ח. בניהם לאבא אמיר מלמד 7,000 ש”ח בגין ביריונות משטרתית (השופט בפסק הדין קיזז כ 3,000 ש”ל מאחר והוא דרש מהאבא אמיר מלמד להסיר את שמה של השופטת הכלבה עידית בן דב ג’וליאן מהתביעה מאחר ויש לה חסינות למרות שהיא ביצעה פשעים ולמרות שאין חסינות לשופטים לביצוע פשעים) הנה קבלו תזכורת מענגת מהכתבה הקודמת איך נאלצה המשטרה לשלם לאבא אמיר מלמד פיצוי כספי בגין עבירות דומות. לעיתים נראה כי השוטרים הינם בעלי התנהגות אוטיסטית – בלי להעליב אוטיסטים שהם להבדיל בני אדם טובים וטהורים  (אוטיסטים חייבים לעשות את אותם דברים שוב ושוב וכל שינוי מוציא אותם משיווי משקל). גם לבתי המשפט כואב הלב לפסוק לטובת האזרחים התובעים את המשטרה ואנחנו בעדנה קרנבל נספר לכם את כל מה שהתקשורת המתועבת הישראלית שואפת להסתיר מכם.

פדיחה המתמחה יוסף סלע שיקר לשופט טל חבקין שהאבא הגרוש אמיר מלמד לא ננעל כאשר עוכב במשטרה בתא המתנה – 4,200 ש”ח פיצוי לאמיר אחרי שעידית בן דב ג’וליאן התלוננה

תמלול השיחה

 

אמיר: טוב חברה מה אתם צריכים ממני?

שוטר דוד קוריאט : אתה מסנוור אותי, תוריד את זה,

אמיר: אז אל תעמוד פה.. אל תעמוד פה…

מותר לשים את זה בשטח הציבורי.

שוטר דוד קוריאט : נכון מותר לך.

אמיר : תודה

שוטר דוד קוריאט : אין שום בעיה

אמיר: אז למה אתה אומר לי דברים?

למה אתה אומר לי דברים בניגוד לחוק?

שוטר דוד קוריאט : אז אני אסביר לך, כרגע יש פה הפגנה, אוקיי אתה מפגין נגד, אין שום בעיה מותר לך .

אמיר: אתה רואה שאני מפגין?

שוטר דוד קוריאט : אין לי שום בעיה מותר לך.. כן אתה עם מגפון ואתה פה לעורר פרובוקציה.

אמיר: אתה רואה שאני מפגין?

שוטר דוד קוריאט : אז אני מסביר לך את הכול, אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, בשורה התחתונה , מה שאני אגיד לך זה מה שנעשה..

אמיר : כן.

שוטר דוד קוריאט : תאהב את זה לא תאהב את זה , פחות מעניין.

אמיר: תעשה מה שבחוק , מה שבחוק תעשה.

שוטר דוד קוריאט : אך ורק

אמיר: לא בחוק, ניפגש בבית משפט.

שוטר דוד קוריאט : אין שום בעיה.בוא לא מפחיד אותי

אמיר : רק אמצעי זיהוי אפשר?

שוטר דוד קוריאט : בבקשה דוד קורייאט.

אמיר: דוד קוריאט ממשטרת ?

שוטר דוד קוריאט : לב תל אביב.

אמיר: או קיי,  עכשיו אני עובר עבירה שאני עומד פה?

שוטר דוד קוריאט : כרגע , כרגע אתה לא עובר עבירה.

אמיר:  אז כרגע אתה מטריד אותי. אל תסביר לי כלום. אל תסביר לי כלום. אני עובר עבירה?

שוטר דוד קוריאט :  אז אני מסביר לך, אני מסביר לך ,  יש פה אירוע או קיי ברישיון,  מדובר כרגע בהפגנה,

אתה בא להפגין מנגד, יש מקום שאתה יכול לעמוד ולהפגין כמה שאתה רוצה,

אמיר: כרגע אני עובר עבירה?

שוטר דוד קוריאט : אני מזהיר אותך,

אמיר: שאלתי אותך אם אני עובר עבירה אחי,

שוטר דוד קוריאט : אני מזהיר אותך,

אמיר : אל תזהיר אותי, אני עברתי עבירה?

שוטר דוד קוריאט : אני מזהיר אותך.

אמיר: אתה לא מקשיב,

שוטר דוד קוריאט : תן לסיים , אני מזהיר אותך לפני, מגפון וכל פרובוקציה הכי קטנה אתה מעוכב לתחנה, הייתי מספיק ברור?

אמיר: בטח

שוטר דוד קוריאט : מצויין

אמיר : בסדר…

שוטר דוד קוריאט : אבל אני מדבר איתך.. אתה לא עובר..(לא הולך) אתה עומד פה.

אמיר: אחי , אני מעוכב כרגע? אני מעוכב?

שוטר דוד קוריאט : אז אני אסביר לך..

אמיר: שאלתי אם אני מעוכב.

שוטר דוד קוריאט : : אז אני אומר לך .

אמיר: לא אל תגיד לי. אני מעוכב?

שוטר דוד קוריאט : אז כן אתה מעוכב..

אמיר: יפה , למה? באיזה עבירה ביצעתי?

שוטר דוד קוריאט : תקשיב

אמיר: חברה לא להתקרב, אין צורך אנחנו לא בורחים . הכול בסדר.

שוטר שגיא :  תקשיב עכשיו, תקשיב תהיה איתי.. כרגע יש פה מחאה שמתקיימת באישור,

אמיר: שאלתי אם אני כרגע מעוכב?

שוטר שגיא : תענה לי ,

אמיר : אני לא חייב לכם שום דבר! באיזה עבירה?

שוטר דוד קוריאט :  הפרת סדר,

אמיר: אני? אתה רואה שאני מפר את הסדר של מישהו?

מי התלונן שאני מפר לו את הסדר פה?

שוטר דוד קוריאט : אני.

אמיר: אתה?  או קיי,  הפרתי לך את הסדר?!  מה עשיתי? מה עשיתי שהפרתי לך את הסדר?

שוטר שגיא : תהיה איתי.

שוטר דוד קוריאט : תהיה איתו דבר איתו.

אמיר: עכשיו איתו?

שוטר דוד קוריאט : כן, דבר  איתו תסיים דבר איתי.

אמיר: אני כרגע מעוכב? אתה מעכב אותי

שוטר שגיא : תהיה איתי, תהיה איתי

אמיר: אתה מעכב אותי?

שוטר שגיא : אני אומר לך

אמיר: שאלתי אם אני מעוכב? אל תספר לי סיפורים. אני מעוכב?

שוטר שגיא :  אם אתה ממשיך ככה אני אצטרך להשתמש בכוח. אני לא רוצה להשתמש בכוח ,

אמיר: אתה צריך לעצור אותי תעצור אותי , אתה צריך לעכב אותי תעכב אותי.לא תפעל כדין, נתבע אותך

אישית , הייתי מספיק ברור?  עכשיו אני שואל אותך.אם אני מעוכב? אני שואל אם אני מעוכב

שוטר שגיא : כרגע, יש פה כרגע..

אמיר: לא לא, לא מעניין אותי מה יש כאן.  אני מעוכב כרגע?

שוטר שגיא : במחאה עצמה

אמיר: אתה לא עונה לי..

שוטר שגיא : 50 מטר מהמקום

אמיר: אני מעוכב?

שוטר שגיא : 50 מטר מהמקום, אתה נמצא פה גם עם מגפון, באת עכשיו להפגין,

אמיר: אחי אתה לא יודע את החוק, אני כרגע ביצעתי עבירה? אתה לא עונה לי..

שוטר שגיא : הלו אני מדבר איתך,

אמיר: אני שאלתי אם אני מעוכב אתה לא יכול לעצור אותי סתם

שוטר שגיא : אבל אתה לא הולך לי מול הפנים.

אמיר: אני מעוכב כרגע?

שוטר שגיא : תעבור לשם.

אמיר: תוריד תיד שלך.

שוטר שגיא : תעבור לשם

אמיר: תוריד ת’יד שלך. אתה תוקף אותי. אתה תוקף אותי.

שוטר שגיא : אין שום בעיה. תתלונן

אמיר: ברור שאני אתלונן..

שוטר שגיא : אתה כרגע עלול להפר את הסדר,

אמיר: אני מעוכב כרגע?

שוטר שגיא : אתה מעוכב כרגע,

אמיר: תוריד ת’יד

שוטר דוד קוריאט : כרגע אתה מעוכב

אמיר: תעכב אותי פה.

שוטר שגיא : תעבור לשם.

אמיר: אתה לא יכול לעכב אותי לאן שאתה רוצה.

שוטר דוד קוריאט : יש לך טעות.

אמיר: אין בעיה

שוטר שגיא : תעבור לשם.

אמיר: אין בעיה

שוטר דוד קוריאט : ועוד רגע אתה גם תהיה עצור.

אמיר: אם צריך אני אהיה עצור.

שוטר דוד קוריאט : תביא לי תעודת זהות.

אמיר: מארחים אותי יפה בתחנת משטרה אחרי זה מתלוננים עליכם. אין שום בעיה.

למה איזה עבירה ביצעתי?

שוטר שגיא :  תעודת זהות, עכשיו קודם כל להזדהות.

אמיר: שאלתי איזה עבירה ביצאתי?

שוטר שגיא : על חשש להפרת הסדר. תביא תעודת זהות.

אמיר: אני על חשש להפרת הסדר? בוא תגיד לי איך הפרתי את הסדר?

שוטר שגיא : תביא לי תעודת זהות,

אמיר: רק תגיד לי איך הפרתי את הסדר?

שוטר שגיא : אתה לא רוצה להביא לי תעודת זהות.. אני יעצור אותך על סירוב להזדהות.

אמיר: אתה חייב להגיד לי איזה עבירה ביצעתי.

אני אתן לך מה שצריך רק תגיד לי איזה עבירה ביצעתי.

שוטר שגיא : תביא לי תעודת זהות אני לא מדבר עם בן אדם שאני לא מכיר.

תביא לי תעודת זהות,

אמיר: סליחה? אני לא חייב לתת לך סתם..

שוטר שגיא : אתה חייב לתת לי תעודת זהות.

אמיר: אז אני אומר לך שאני לא חייב לתת לך סתם..

שוטר שגיא : בוא, בוא,

שוטר דוד קוריאט : אתה מעוכב לצורך זיהוי.

אמיר: יפה איזה עבירה ביצעתי?

שוטר דוד קוריאט : אתה מעוכב לצורך זיהוי.

אמיר: לא חברה תוריד את היד שלך אתה תוקף אותי כרגע.

שוטר דוד קוריאט : אין בעיה.

אמיר: אתה תוקף אותי כרגע.

שוטר שגיא : תביא לי תעודת זהות.

אמיר: אני מעוכב פה.

שוטר שגיא : לא אתה לא מעוכב פה אתה לא תחליט לי איפה אתה מעוכב.

אמיר: רגע תוריד ת’יד שלך.

שוטר דוד קוריאט : יאללה תקדם

אמיר : תוריד ת’יד שלך כרגע.

שוטר שגיא : קדימה.

אמיר : אתה מעכב אותי פה. אתה מעכב אותי פה.

שוטר שגיא : קדימה. אני מסביר לך תעודת זהות.

אמיר: תסביר לי למה אתה צריך לעכב אותי לניידת

אמיר: אז אני שטואל אותך בשביל להזדהות אתה חייב להגיד לי איזה עבירה ביצעתי.תגיד לי איזה עבירה ביצעתי.

שוטר דוד קוריאט : אתה יודע מה? אתה מצלם אני לא רוצה להגיד לך

אמיר: ברור!

שוטר דוד קוריאט : איך?

אמיר: אתה לא רוצה להגיד לי (לענות לי) אני אתן לך (תעודה מזהה) סבבה.

שוטר דוד קוריאט : הכול מצולם תגיש תלונה, וניפגש בבית משפט. מת מפחד, מת מפחד.

אמיר: נעלם לי

שוטר שגיא : אין בעיה, נעלם. בוא..

שוטר דוד קוריאט : אני לא מבין למה אני מחכה ?

שוטר דוד קוריאט : אני לא מבין למה אתה מחכה?

אמיר: אני אסביר לך למה, כאשר אתה  מטריד אותי בניגוד לדין. אתם תשלמו על זה. תשאירו אותנו לבד,

שוטר דוד קוריאט : תביא תעודת זהות

אמיר: אני אומר לך שאתה מבצע עבירה.

שוטר דוד קוריאט : תביא לי תעודת זהות

אמיר: אתה לא עונה לי איזה עבירה ביצעתי.

שוטר שגיא : שוב פעם אני אומר לך . תביא לי תעודת זהות.

אמיר: תן לי בבקשה תעודה אני רוצה לצלם אותה.

שוטר שגיא :אני אביא לך תעודה אתה לא יכול לצלם אותה. אני אביא לך פרטים.

אמיר: אין בעיה תביא לי ת’פרטים.

שוטר שגיא : תצלם ת’תעודה הזאת.

אמיר: לפני שאני מביא לך פרטים אתה חייב להזדהות.

שוטר שגיא :  אני מביא לך.

אמיר: לפני שאני נותן לך זה החוק. אתה יכול לתת לי בבקשה? לא מספר אישי.

שוטר שגיא : מספר אישי תרשום אין בעיה. תביא לי תעודת זהות.

אמיר: מספר אישי מה?

שוטר שגיא : 1248269

אמיר: סבבה

שוטר שגיא : תביא לי.

אמיר: תזכור שלא אמרת לי איזה עבירה ביצעתי.

שוטר שגיא : אין בעיה, אני יכול לחזור גם על מה שאמרתי לך חשש להפרת הסדר הציבורי.

אמיר: זה לא מעניין איזה חשש.

שוטר שגיא : או קיי..

אמיר: אני הפרתי את הסדר? מה זה חשש?! הפרתי את הסדר?

לא הפרעתי לסדר..

 

רעשי רקע….

 

שוטר שגיא : תביא את הטבלט נבדוק אותו.

אמיר: טוב כרגע אני מעוכב חברים, לא אמרו לי מה הסיבה, חשש להפרת הסדר הוא ראה שאני לא הפרתי את הסדר. אבל, חשש להפרת הסדר.

 

רעשי רקע.

 

אמיר: לאיזה סניף אתה שייך? איזה משטרה?

שוטר שגיא : משטרת ישראל.

אמיר: אני שואל איזה סניף? בני ברק? תל אביב?  מה?

שוטר דוד קוריאט : תל אביב…

אמיר: תל אביב.

שוטר דוד קוריאט : מה אתה צריך?

אמיר: אחי אני מותר לי לעמוד פה.

שוטר דוד קוריאט : כן, מותר לך אבל מה אתה צריך?

אמיר: אני לא אומר לך איפה לעמוד אל תגיד לי מה לעמוד.

שוטר דוד קוריאט : אני אענה לך, אני יענה לך על הכול, מה השם שלך קודם כל? שאלת שאלה אני רוצה לענות לך..

אמיר: איזה שאלה שאלתי? שאלתי כמה שאלות, לא עניתם, בסדר זכותכם. אחרי זה ניפגש במכתבים בבית משפט.

 

רעשי רקע

 

אמיר: ארבעה שוטרים מקיפים אותי שאני לא אברח חלילה.

שוטר דוד קוריאט : אתה יכול לברוח אתה יכול ללכת. אתה מצולם, מה..

אמיר: טוב מאוד.

קצין: מה השם?

אמיר: לי קוראים אמיר

קצין: אני יניב קצין תורן של התחנה

אמיר: איזה תחנה?

קצין יניב פישמן : תחנת לב תל אביב, אתה יכול להוריד את הטלפון טיפה?

אמיר: לב תל אביב?

קצין יניב פישמן : אתה יכול להוריד את הטלפון טיפה? או לכבות את הפנס? כי זה מפריע

אמיר: אז רק שניה נכבה את הפנס.

כן?

קצין יניב פישמן : יופי תודה אמיר, מה שלומך?

אמיר: מה?

קצין יניב פישמן: מה שלומך? הכול בסדר?

אמיר: מה אתה צריך לא הבנתי?

קצין יניב פישמן: שואל אותך שאלה הכול בסדר?

אמיר: מה זה משנה? מה אתה צריך?

קצין יניב פישמן: יופי, כרגע אני יש לי חשש בגלל שמתקיים פה אירוע  ציבורי, אתה עם מגפון,

חשש להפרת הסדר הציבורי. אני מבקש ממך כמו שביקש ממך השוטר שגיא לעבור למקום הזה.

אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה שם, להביע את מחאתך לגבי מה שאתה רוצה, זכותך המלאה בתור אזרח,

אבל לאיזור הזה אתה לא יכול להתקרב. אני מבקש ממך,

אמיר: אני מבקש ממך

קצין יניב פישמן: שניה , אני מבקש ממך לפני שאני, עוד פעם אנחנו רוצים בצורה יפה, תביע את מחאתך שם.

אתה יכול לעבור לשם להמשיך את זה, פה אתה לא יכול להישאר. בגלל חשש בגלל המגפון, אתה רוצה תחזיר את המגפון הבייתה בוא לפה ברגל.

אמיר: סיימת?

קצין יניב פישמן: כן..

אמיר: בגלל שיש לך חשש שאני אפר את הסדר הציבורי, זה העבירה שלי.

קצין יניב פישמן זה החשד שלי.. ואני בשביל זה  יכול לקבוע שאתה עובר לשם.

אמיר: בגלל שיש לי..

קצין יניב פישמן: נכון.

אמיר: בגלל שיש לי מגפון. יש חשש לסדר הציבורי, וזה העבירה שלי, וזה העבירה שעברתי.

קצין יניב פישמן : זה שיקול הדעת שלי, זה החשד שלי, יופי, אני לא אומר

אמיר: לא שניה…

קצין יניב פישמן: אני לא אומר.

אמיר: לא אני שואל אם ביצעתי עבירה?

קצין יניב פישמן: אני אומר לך , שזה חשד לביצוע עבירה. לא ביצעת עדיין  אבל שתבצע זה יהיה על…

אמיר: על מה אתה מעכב אותי?!

קצין יניב פישמן : על חשד אני יכול לעכב אותך לשים אותך באוטו.

אמיר: אתה לא יכול לעכב.

קצין יניב פישמן: כרגע אדוני,

אמיר: אם לא ביצעתי עבירה אסור לך לעכב אותי.

קצין יניב פישמן: אתה יכול לפנות לבית משפט, אין בעיה , יניב פישמן.

אמיר: יניב פישמן אני יכול לשאול שאלה?

קצין יניב פישמן: מעולה אמרתי לך את הדברים,

אמיר: יש לי שאלה, אם לא ביצעתי עבירה, האם אתה יכול לעכב אותי? כן או לא

קצין יניב פישמן: על חשד, כן.

אמיר: על חשד?

קצין יניב פישמן: כן,  תמשיך לשם,

אמיר: אני אומר לך שיש לי זכות להיות פה.

קצין יניב פישמן: יופי ואני אומר לך שאין לך זכות, כרגע תזוז לשם

אמיר: ואני אומר לך שיש לי זכות להיות פה, מה תעשה

קצין יניב פישמן: לא לטלפון… אני מסביר לך תעבור לשם.. אם לא תעבור לשם

אמיר: יש לי זכות להיות פה

קצין יניב פישמן: אתה כבר מפר את הסדר הציבורי.

אמיר: אני לא מפר, אתה מפר. אתה מפר את הזכויות שלי פה

קצין יניב פישמן: אמרתי לך יש הוראות שוטר. אני נתתי לך הוראה.

אמיר: ההוראה שלך לא חוקית.

קצין יניב פישמן: יופי תטען את זה בבית משפט. יש לך אפשרות להגיע אני נותן לך 5 דקות לעבור לשם.

לא תעבור אנחנו נרחיק אותך לשם. תישאר פה…

אמיר: תרחיק אותי?

קצין יניב פישמן: כן, צריך כוח? צריך כוח..

אמיר: איך אתה מרחיק אותי?

קצין יניב פישמן הסברתי לך

אמיר: אתה לא תעביר אותי לשם בכוח..

קצין יניב פישמן: אם לא תגיע לשם אין מה לעשות

אמיר: לא מגיע לשם, אתה עוצר אותי? רק תגיד לי אם אתה עוצר אותי?

קצין יניב פישמן: אני נותן לך 5 דקות לחשוב עם עצמך.

אמיר: ואם אני לא הולך אתה עוצר אותי?

קצין יניב פישמן: אמרתי לך אני נותן לך 5 דקות אחרי זה אני מוציא אותך

אמיר:יניב פישמן אתה עוצר אותי כן או לא?

קצין יניב פישמן: אמיר תקשיב אתה ממשיך להתווכח סתם משעמם לך בחיים, תעבור לשם.

אמיר: אני לא מתווכח כי יש לי זכות להיות פה אני לא מתווכח אתה מפר את הזכות שלי ואתה מטריד אותי.

קצין יניב פישמן: זכותך לא להיות פה, עקב זה שיש חשד שאתה הולך להפר סדר .

אמיר: יניב פישמן אפשר לראות תעודת שוטר בבקשה?

קצין יניב פישמן: בבקשה.

אמיר: כי אתה לא מתנהג לפי הדין, לא אי אפשר מותר לי ,

קצין יניב פישמן:אתה לא מצלם את התעודה שלי, תעודת שוטר.

יופי תעודה שלי,

אמיר: אני אומר לך שאני רוצה לצלם,

קצין יניב פישמן: היא פה ראית..

אמיר : אני לא רואה..תן לי מספר אישי..

שוטר שגיא : כל הפגנה אצלך

קצין יניב פישמן : 509359

שוטר שגיא : אמיר בכל הפגנה שלך,

אמיר: אני עדיין מעוכב חברה? איפה התעודה שלי?

קצין יניב פישמן: אני מסביר לך, הסברתי לך. אתה כרגע מעוכב.

שוטר שגיא : התעודה שלך פה.

אמיר: סיימת לזהות אותי תן לי בבקשה את התעודת זהות.

קצין יניב פישמן: אתה עדיין מעוכב, בחשד להפרת הסדר הציבורי. אתה מעוניין לסיים את הסאגה הזאתי ולעבור לשם?

אמיר: לא תעכב אותי כמה זמן שאתה רוצה, אתה רוצה לחקור אותי, מה שאתה רוצה תעשה פה. אין דבר כזה אתה מעכב אותי פה. אני לא זז לאף מקום יש לי זכות לעמוד פה. ואם אתה תפר את הזכות שלי אני אתבע אותך. אל תנצל את המדים שלך.חברה אני עדין מעוכב?

שוטר שגיא :  כן

אמיר: לאיזה צורך? זהית אותי לאיזה צורך?

שוטר שגיא : אני לא אחזור על עצמי בפעם ה-1000. כבר הסברתי לך.. תראה את זה בסרטון.

אמיר: לא לאיזה צורך את מעכב אותי? הזדהתי..

שוטר שגיא : תראה את זה בסרטון שלך.

שוטר דוד קוריאט : אין כבר כוח להגיד לך את זה עוד פעם.

אמיר: אין לך כוח?

שוטר דוד קוריאט : כן.

אמיר: מה זאת אומרת?

שוטר דוד קוריאט : הסברנו לך כבר מיליון פעם.

אמיר: עכבתם אותי כדי להזדהות, הזדהתי. מה עוד אתם רוצים? אתה יודע את סמכות העיכוב.

שוטר שגיא : הפנס מסנוור אותי,

אמיר: בסדר אז אתה יכול ללכת למקום אחר,

שוטר דוד קוריאט : רק שתדע שזאת עילה לתביעה.

שוטר שגיא : אני אלך למקום אחר?

אמיר: אין בעיה נדבר על זה.

שוטר שגיא : אני גם עוד שניה מחרים לך את המגפון.

אמיר: תחרים, נלך לבית משפט. אין בעיה.

שוטר שגיא : אין בעיה. אתה יכול ללכת לבית משפט.

אמיר: כרגע אני מעוכב?

שוטר שגיא : אבל הסברנו לך שכן.

אמיר: עיכוב זה לזהות אותי.

שוטר שגיא : אתה כרגע עובר לשם?

אמיר: זיהית אותי.

שוטר שגיא : אתה עובר לשם?

אמיר: זיהית אותי.

שוטר שגיא : אתה תקבל את

קצין יניב פישמן : אתה החלטת מה אתה רוצה לעשות?

אמיר: אני כאן נשאר.

קצין יניב פישמן: החלטת מה אתה רוצה לעשות? יופי.

תגררו את הבחורצ’יק לשם אם הוא לא רוצה שיעצרו אותו בחשד להפרת הסדר הציבורי. קדימה.

אמיר: אני כרגע מפר את הסדר הציבורי?

קצין יניב פישמן :כרגע כן את מפר את הסדר הציבורי.

אמיר: אז תעצרו אותי על הפרת הסדר הציבורי. יאללה בואו נלך לתחנה, מי עוצר אותי , מי נותן את הפקודה?

קצין יניב פישמן: תכבה את הטלפון.

אמיר: אני לא מכבה זה תעוד לבית משפט, זה לא תעוד בבית משפט.

שוטר דוד קוריאט : אין בעיה שאתה מצלם אבל הפנס,

אמיר: לא רוצה.

שוטר דוד קוריאט : אבל אתה מסנוור אותי.

אמיר: אז תלך למקום אחר.

שוטר דוד קוריאט : אבל אתה מסנוור, אנחנו מדברים איתך.

אמיר: מותר לי לעשות את זה..

שוטר, בסדר אני אתבע אותך

אמיר: זה זכות שלי,

שוטר דוד קוריאט :אני מבטיח לך גם לתבוע אותך.

אמיר: בסדר.. כרגע אני עצור חברה? אם אני לא מעוכב,

קצין יניב פישמן:  אתה מעוכב כרגע בוא איתי לשמה,

אמיר: אני מעוכב זה פה,

קצין יניב פישמן:  אמיר,

אמיר: לאיזה צורך אתה מעכב אותי?

קצין יניב פישמן: אמרתי לך לבוא איתי עכשיו הבנת?

אמיר: לאיזה צורך אתה מעכב אותי?

קצין יניב פישמן: יופי

אמיר:לאיזה צורך אתה מעכב אותי? תענה לי רק..

קצין יניב פישמן: הסברתי לך, על חשד להפרת הסדר הציבורי.

אמיר: להזדהות? לא, להזדהות , הזדהתי.. מותר לי..

קצין יניב פישמן: אתה מסרב לעיכוב,

אמיר: אני לא מסרב. בבקשה נתתי לך תעודה

קצין יניב פישמן: עיכוב אני לוקח אותך לתחנה, יופי?

אמיר: אתה לא יכול לעכב אותי לתחנה. שאני אומר לך מה תעשה תחקור אותי שמה? לא רוצה לחקור שם זין לא נחקר מה תעשה? קח אותי לשופט?

קצין יניב פישמן: מסרב לעיכוב? שאלתי אותך שאלה? מסרב לעיכוב?

אמיר: נתתי לך תעודה.

קצין יניב פישמן: מסרב לעיכוב לתחנה?

אמיר: מה זה עיכוב?

קצין יניב פישמן: מסרב לעיכוב בתחנה?

אמיר: עיכוב זה פה.עיכוב זה לא לתחנה.

קצין יניב פישמן: מעוכב לצורך חקירה, מסרב?

אמיר: לא רוצה להיחקר, לא חייב להיחקר אצלך. לא חייב..

קצין יניב פישמן: מסרב לעיכוב?

אמיר: אחי יש לי זכות פה, נתתי לך תעודה, אני עצור?

שוטר דוד קוריאט : אתה רוצה לעצור אותו?

אמיר: מי עוצר אותי?

קצין יניב פישמן:  אתה זז לשם או לא?

אמיר: שאלתי מי עוצר אותי? מותר לי להיות פה.

קצין יניב פישמן: אתה זז או לא?

אמיר:  אני כרגע ביצעתי עבירה?

קצין יניב פישמן: תעצור אותו ויאללה קדימה..

אמיר: אתה עוצר אותי?

שוטר דוד קוריאט : כן

אמיר: יאללה.

 

 

 

 

 

 

 

Views: 99

2 Comments

  1. כאילו לא די בכך שהמשטרה מגייסת במכוון בבונים לתפקידי שוטרים וכאילו לא די בכך שהם מקבלים הכשרה נוסח השטאזי , ליברמן והקג”ב (כגון כי יש עילת מעצר לגבי “הפרת הסדר הציבורי” או כגון העובדה שהם כלל לא לומדים על פרשת שימשי ) וכאילו לא די שהבבון דוד קוריאת, שוטר עם הכנה למוח, רואה הבעת דיעה כהפרת חוק- כנהוג במולדתו- הרי בהעדר חשד סביר לעבירה לא היה רשאי להטריד את אמיר.

    העיכוב לא היה חוקי, באיזוק יש לראות תקיפה (גם בעיכוב חוקי אסורררר לאזוק) ולכן יש לתבוע ולו בגין כליאת שווא ובגין מניעת מימוש חופש הביטוי.

    כמובן לא נכתוב פה את כל הדרכים החוקיות להרים את המשטרה ואת הפרקליטות הבזויה בביהמ”ש בגין האירוע. רק תזהרו שלא להגיע לשופט הרשע הנאצי עמית יריב, שעובד במשטרה עצמה. בהצלחה.

  2. אחלה כתבה עדנה.
    נעמוד על זכותנו שהשוטרים לכאורה ישלמו מכיסם בגין העוולות.
    כך ננקה את המישטרה מכל החלאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *