EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משימה 2 טירפוד קידום שופטות פמינאציות: שרון גלר (אהרוני) גרוטאה המשרתת את הג’יהאד הפמיניסטי במחוזי מחוז מרכז. כתבה פסקי דין פמיניסטים הפוגעים בגברים כדי שוועדת השתיים של עדנה ארבל תקדם אותה

שרון גלר היא עוד גרוטאה משפטית אשר משתוקקת לקבל קידום בוועדה למינוי שופטים המתכנסת בנובמבר 2020. לקראת כינוס הוועדה, התנועה למען איכות השפיטה בישראל בהנהגת יהונתן קפאח שיגרה לוועדה מכתב התנגדות נגד הגרוטאה החלאתית שרון גלר. עיקר הטענות נגדה הן שהיא שפחה נרצעת של שדולת הנשים ומרכז רקמן, ובעצמה אישיות פסיכופטית מסוכנת לגברים.

שרון גלר שופטת גרוטאה פמיניסטית- מבבתעת סלקציות בין גברים לנשים כמו מנגלה על הרמפות
שרון גלר שופטת גרוטאה פמיניסטית- מבבתעת סלקציות בין גברים לנשים כמו מנגלה על הרמפות

במכתב ההתנגדות למינויה של הרשמת שרון גלר כשופטת בבית משפט מחוזי בלוד נכתב שחברי הוועדה הנכבדים מתבקשים שלא לקדם את השופטת/רשמת שרון גלר לשום תפקיד שיקדם אותה בעולם המשפט.  מדובר ברשמת שעסקה בענינים זוטרים של פטורים מאגרות וערבונות.  גם את העבודה הזו לא ידעה לעשות שכן השתמשה בטקסטים מוכנים מראש “שליפים” או “שטנצים” שאותם הדביקה כמעט באותם מילים בכל תיק ותיק. 

רשמת זו לא התבלטה שום דבר מיוחד.  מדובר בפקידת טפסים שמתעללת באזרחים.  אם אישה ביקשה פטור מאגרה או ערבון היא קיבלה כמבוקש, לפעמים בו ביום. אבל אם גבר ביקש פטור מאגרה או ערבון, הרשמת שרון גלר מרחה אותו במשך חודשים בלך ושוב עם תגובות על גבי תגובות שבסופם השתמשה באותו שטנץ ידוע מראש שבו כתבה שהמבקש לא הוכיח כי הוא דל אמצעים ואין לו ממה לחיות. 

לאחרונה רשמת מזעזעת זו שרון גלר קבעה שאדם שהוא הומלס, ללא בית וללא רכוש, אשר אפילו גמלת החל”ת שלו מעוקלת ב 100% החל מיולי 2020 איננו אדם עני שאין ביכולתו לשלם אגרה.

מדובר בשופטת/רשמת עצלנית אשר בנוסף לכל גם מתעללת בגברים מטעמים של פמיניזם רדיקלי.  מי שאינה מבינה כי לכל אזרח זכות למשפט הוגן, זכות לשוויון וזכות גישה לערכאות איננה ראויה לשום קידום במדינת ישראל. ראו צרור תלונות שהוגשו נגדה לרבות בקשה לבחירת משפט עליון שהוגשה על רקע שנאתה הקלינית לגברים בגלל מינם. 

לקריאת ההתנגדות ב PDF:

פחע-82-התנגדות-על-שרון-גלר-ועדה-למינוי-שופטים-11-10-2020

Views: 63

One Comment

  1. השופטת הנ”ל שפטה בתביעת דיבה שהגשתי נגד משמיץ שקרן ומתועב שבעברו הרבה עבירת אלימות לרבות תקיפת אביו אבל גלר נתנה פסק דין חסר ידים ורגלים וזיכתה אותו. זה היה ערב קדומה למחוזי ולהערכתי היא פשוט רצתה לגמור מהר עוד תיק כדי להוכיח את יעילותה. פסק הדין אינו עומד בשום מבחן מקצועי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *