EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משפט ביבי 10: עו”ד בועז בן צור מתפטר בתיק ביבי אחרי שקיבל 15,000,000 שח שכ”ט ממילצ’ן ונייד ייצוג ממנו לביבי – יש צא”פ!!!

ביבי ומילצ'ן בימים הטובים שתו שמפניות ועשו כייף ביחד

 

היום פורסם כי עו”ד בועז בן צור (אשר מזוהה עם מחנה קפלן) שייצג את ביבי באחד מהתיקים בפרשות השמפניה והסיגרים החליט להתפטר. לטענתו בן משפחתו חש ברע וזו סיבת ההתפטרות.  29/1/2024.

אנו רוצים להזכירכם שגם על שכר הטרחה של בועז בן צור יש צא”פ בתיקי ביבי.  כאשר מילצ’ן נחקר בברייטון אנגליה, אחת השאלות של הפרקליטה היתה כמה כסף הוא שילם לעורכי דין ומילצ’ן פלט שהוא שילם להגנתו 15,000,000 ש”ח לבועז בן צור בזמן שהיה חשוד.

אחרי שהתברר שלא הולכים להגיש נגדו כתב אישום, הוא העביר את הייצוג לביבי על חשבון ה 15 מיליון ש”ח שהוא כבר שילם.  תוך 30 שניות מהפליטת פה השופטת רבקה פלדמן פרידמן הוציאה צא”פ על המידע הזה.

ולמה הוציאו צא”פ על שכר הטרחה של בן צור?  אין לנו מושג.

להלן הכתבה המקורית על היום הראשון בחקירת מילצ’ן 26/6/2023

 

ארנון מילצ’ן העיד אתמול בתיק ביבי מאנגליה יום א’ 26/6/2023.  מה יצא מזה? כלום ושום דבר.  זהו היום הראשון לעדותו והיינו מצפים שהפרקליטה ליאת בן ארי תתחיל להפגיז, בום, בום בום.

במקום הפגזות יצא שבסך הכל השתחררו לליאת בן ארי נפיחות קלילות של גז.

זו הייתה ההזדמנות של ליאת בן ארי להצדיק את כל ההייפ, הנסיעה ללונדון, ההתעקשות על היוועדות חזותית, התדרוכים וההדלפות לדליפמנים.  היא הייתה צריכה להתחיל עם כל הארסנל הכי טוב שיש לה.

אולי הסקופ הכי היסטרי שליאת בן ארי הוציאה ממילצ’ן זה הסיפור שהוא הלך בגשם בניו יורק לקנות בובה של באגס באני ליאיר נתניהו.  משהו.  משהו העדות הזו…..

 

ארנון מילצ'ן באנגליה מגיע להעיד שהוא שיחד את ביבי בשמפניות
ארנון מילצ’ן באנגליה מגיע להעיד שהוא שיחד את ביבי בשמפניות

 

סקופ:  מילצ’ן שילם לבועז בן צור 15,000,000 ש”ח ונייד אותו לביבי

עוד סקופ:  בגלל שליאת בן ארי סידרה למילצ’ן חקירה על שוחד, מילצ’ן לקח את בועז בן צור ושלם לו שכר טרחה של 15,000,000 ש”ח!!!!

בועז בן צור אמר למילצ’ן קח את הרגליים של ותסתלק מישראל ואל תחזור.

אחר כך המיליארד לארי אליסון (הבעלים של אורקל) ביקש ממילצ’ן שינייד את בועז בן צור לביבי, כי הרי בועז בן צור לא נתן תמורה מלאה ל 15 מיליון ש”ח….. .

נדרשים הרבה הסברים מבועז בן צור איך הוא הסכים להיות פורפרה בין מילצ’ן לביבי, אבל היי…   15 מיליון ש”ח שווה הכל.  הרי אף אחד לא יגיש נגד בועז בן צור תלונה באתיקה, למרות שזה ניגוד עניינים הכי חמור שיש.

 

בועז בן צור קיבל 15000000 שכר טרחה מארנון מילצ'ן
בועז בן צור קיבל 15000000 שכר טרחה מארנון מילצ’ן

 

כלומר ברגע שמילצ’ן הגיע לחוף מבטחים באנגליה וליאת בן ארי לא יכולה להזיק לו יותר, מילצ’ן כבר לא היה זקוק לבן צור.  לכן על מנת לנצל את שכר הטרחה ששולם….. ניידו את בועז בן צור לייצג את ביבי – כשהכסף כבר שולם ע”י מילצ’ן.

נו….  זה מראה חברות אמת.  מניידים עורכי דין בינהם. בן צור התחיל לייצג את ביבי ב 3/8/2020.

 

 

מילצ'ן מגיע לעדות בברייטון אנגליה ועושה עצמו צולע
מילצ’ן מגיע לעדות בברייטון אנגליה ועושה עצמו צולע

 

התנועה למען איכות השפיטה הגישה בקשה להסרת הצא”פ על שכר הטרחה של בועז בן צור. ראו כאן בקשה להארכת מועד שהגיש עמית חדד:

 

בקשה 37 משפט ביבי החלטה הארכת מועד בקשת עמית חדד פרסום שכר טרחה בועז בן צור 12-7-2023

ארנון מילצ’ן הוציאו ממנו עדות מטופשת ברמה של גנון

 

 

תקראו טוב טוב את הכותרות על ה”יבול” מיום העדות הראשון.  מספרים שמילצ’ן אמר שהוא וביבי קראו לשמפניות הוורודים (כל בקבוק 1,500 ש”ח), ולסיגרים “עלים” (על עלה 2,000 ש”ח).   יופי זה ברמה של גנון.  “היו לנו קודים לחולצות קראנו גמדים, לסיגרים – עלים ולשמפניות קראנו ורודים”….”אף אחד לא אמר לי להתחבא”.

הביטוי “קודים” נשתל ע”י ליאת בן ארי ברענונים.

זה היה חשוב לה כדי שהיא תוכל לטעון שיש לדינמיקה בין מילצ’ן וביבי מאפיינים של ארגון פשע.  אבל זה מלאכותי לחלוטין.  זה בסך הכל כינויי חיבה בין חברים להנאות החיים כמו ילדים בגנון שקוראים לאיבר המין ה “פושפוש”.

בגלל שהיו כל כך הרבה ורודים וסיגרים ומילצ’ן בכלל לא יודע כמה (כי הדס קליין היתה אחראית), אין שום סיכוי שליאת תוכל לבסס דרכו שתמורת שמפניה ורודה ספציפית מתאריך ספציפי, מילצ’ן ביקש מביבי טובת הנאה ספציפית וששניהם ידעו שהשמפניה הספציפית היא התמורה (השוחד) לבקשה של מילצ’ן מביבי שיפעיל עבורו פרוטקציה…  לא רק שמילצ’ן לא זוכר כלום, ליאת אפילו נתנה לו פתק עם תאריכים ועיקרי טיעון שהיהיה לפניו בזמן שהוא מעיד!!!!! וכך היה עד שמילצ’ן נתפס.

מי תפס את מילצ’ן עם הפתק (עיקרי הדקלום)????  כנראה שרה נתניהו שנכחה באולם.

 

מספרים שמילצ’ן טען שלביבי אין חוש אופנה אז הוא קנה לו חולצה.  חחח.  כאילו מישהו הזמין את מילצ’ן לבר מצווה.   “הערתי לראש הממשלה שהחולצות שהוא לובש ‘לא משהו’, ובעקבות זה קניתי חולצות. הפעם הראשונה הייתה יוזמה שלי ואחר כך היו בקשות לעוד חולצות”.

השאלה היא האם ביום השני נראה שתמורת החולצה, מילצ’ן ביקש שביבי יסדר לו “טובת הנאה כספית או כלכלית????

מספרים שהוא אמר שהוא וביבי חברים טובים והם עבדו יחד על משימות סודיות לעשות שלום עם אבו מאזן.  נו.  ממש יופי.  מרטיט. “התחברנו מהר. הוא כתב לי מכתב ואמר ‘זה המכתב הראשון שאני כותב כראש ממשלה’, זה היה מרגש”. . “נפגשנו בבלפור, בית ינאי, קיסריה ולפעמים אפילו בחו”ל….”הייתי קרוב לראשי ממשלה, מתוך מאמציי מאחורי הקלעים לשלום עם הפלסטינים. אני לא יכול לפרט על הדברים שעשינו למען המדינה”.

עוד כתוב בכותרות שמילצ’ן אישר שהוא שלח לביבי ושרה סיגרים ושמפניות, ושהוא נתן, ושביבי קיבל, כששניהם תחת יעוץ משפטי שמתנות בין חברים זה חוקי.  וואלה יופי.  ממש מרטיט.

 

אולם הדיונים בבית המלון בברייטון שמדינת ישראל שכרה לעדות מילצ'ן
אולם הדיונים בבית המלון בברייטון שמדינת ישראל שכרה לעדות מילצ’ן

 

ליאת בן ארי בברייטון אנגליה מרגישה כמו כוכבת בסרטי דיסני
ליאת בן ארי בברייטון אנגליה מרגישה כמו כוכבת בסרטי דיסני

 

 

שלושת השופטים במשפט ביבי ביום העדות של מילצ'ן
שלושת השופטים במשפט ביבי ביום העדות של מילצ’ן

איפה השאלות על התמורה?  מה מילצ’ן רצה לקבל עבור על ה”טוב” הזה????

ובסופו של דבר, בזבוז זמן.  אין כלום.  איפה השאלות למילצ’ן איזה תמורה הוא ציפה בעבור השמפניות והסיגרים?  זה הרי לב האישום?  התמורה למתת. איפה זה?

במקום להתחיל עם שאלות מטומטמות שיאשר שהוא (מילצ’ן) נתן שמפניות וסיגרים, היינו מצפים שליאת בן ארי תבסס את השוחד והמוחד, כלומר איזה טובות הנאה מילצ’ן רצה מביבי.  ולא הייתה אף שאלה בכיוון הזה.

בקיצור ליאת בן ארי שרפה יום שלם על נאדה.  אישה מטומטמת.

האם באמת ליאת רוצה להוכיח שכל השמפניות והסיגרים היו שוחד לביבי שיסדר לו ויזה לארה”ב????

איפה השאלות שעבור טובת הנאה X ספציפית יצא משלוח של שמפניות וסיגרים בתמורה?  הקשקוש על קו אספקה שוטף שולל את הטענה שהיה שוחד. זה מחזק את הטענה שמילצ’ן כל כך עשיר שהוא מחלק מתנות לחברים שלו ואפילו לא מרגיש את זה בכיס.  התמורה למילצקן היא שזה מעצים לו את האגו כאיש חשוב, איש שמתחכך עם אנשים חשובים.

בכל תאריך ספציפי בו נטען שמילצ’ן ביקש לנצל את יחסי החברות וביקש טובת הנאה, צריך להוכיח שהיה משלוח צולב של מתתים בסמיכות זמן ועם גמירןת דעת הדדית שהשמפניות האלה והסיגרים האלה הם תשלום עבור טובת הנאה זו וזו.  איפה זה??????

ומה עם בקשות הפרוטקציה של מילצ’ן?  כל בקשה לפרוטקציה צריכה כימות.  כמה זה שווה בכסף?  נניח שסידור ויזה שווה 250,000 ש”ח.  האם שמפניה ששווה 2,000 ש”ח זה מתת מספק?

האם ביבי מכר עצמו בזול ומכר את שירותי הפרוטקציה שלו בנזיד עדשים??????  את זה ליאת בן ארי שוויקי צריכה לבסס.

 

שרה נתניהו קיבלה טיול לאנגליה לשעות עינים למילצ'ן
שרה נתניהו קיבלה טיול לאנגליה לשעות עינים למילצ’ן

 

שרה נתניהו מדגמנת באנגליה הקולקציה מזארה
שרה נתניהו מדגמנת באנגליה הקולקציה מזארה

נזכיר שאלה החשדות שפומפמו לציבור ב 2019:

“על פי כתב החשדות, נתניהו פעל באותה תקופה לטובת מילצ’ן, תוך שהוא “מצוי בניגוד עניינים חריף” בין מחויבותו האישית למילצ’ן לבין מחויבותו לציבור. נתניהו לא נמנע מלעסוק בעניינים הנוגעים לערוץ 10, אף שידע שמילצ’ן מחזיק במניותיו, כולל “אפשרות לקידום חוק שיגביל את גובה העמלות שגובים משרדי הפרסום מאמצעי התקשורת”, שבכוחו להיטיב כלכלית באופן ניכר עם ערוץ 10; סייע לקידום מיזם בשיתוף איש העסקים ההודי ראטן טאטא בעצמו ובאמצעות עובדי מדינה הכפופים לו, כולל פעילות מול גורמי הביטחון, על מנת לאפשר טיסה של טאטא ומילצ’ן לירדן לצורך פגישה עם המלך; פנה לשר האוצר דאז יאיר לפיד בבקשה להאריך פטור מתשלום מס הכנסה שממנו היה נהנה מילצ’ן; פעל למיזוג חברות התקשורת רשת וקשת – לבקשתו של מילצ’ן – תוך שהוא מזמן “בשעת לילה מאוחרת” את מנכ”ל משרד התקשורת דאז פילבר ומנחה אותו לסייע למילצ’ן; ופעל לפתרון בעיה הנוגעת להארכת הוויזה של מילצ’ן לארצות הברית.

באחת מהפעמים שבהן מילצ’ן ביקש שיפעל לסיוע בעניין הוויזה, “הוא הגיע למעון ראש הממשלה, והמתין לך שם. בשעה שהגעת ביחד עם ראש לשכתך דאז, ארי הרו למעון, מילצ’ן בישר לך כי הביא קופסת סיגרים עבורך ומארז בקבוקי שמפניה עבור רעייתך, וביקש כי תתקשר למזכיר המדינה ג’ון קרי בעניין בעיית הוויזה שלו”. נתניהו נענה לפנייתו”.

4 דברים מטרידים קרו בחקירה של היום הראשון:

אין למילצ’ן מושג כמה שמפניות וסיגרים נשלחו

מילצ’ן אישר שאין לו מושג מה הוא נתן.  כלומר אין לו מושג מה היקפי ה”שוחד”.  הוא סמך על הדס קליין, נתן לה יד חופשית ורק היא יודעת ואמורה לעקוב.

שאלה: מה ידעת בזמן אמת על ההוצאות על השמפניות והסיגרים? מילצ’ן: “אני לא בדיוק בודק כמה עולה סיגר או שמפניה. אולי הדס ידעה”.

בן ארי: למי נתת סיגרים ושמפניות מלבד נתניהו?

מילצ’ן: לא זוכר, לא יודע.

בן ארי מקריאה מריענון העד: “לא היה בכמות ובתדירות של נתניהו, לא שלחתי ארגזי שמפניות או קופסאות סיגרים”.

מילצ’ן: כן, זה נכון.

15:35: בן ארי: אילו “סוג של סיגרים נתת לנתניהו?”

מילצ’ן: “קובניים”.

בן ארי: “מניחה שיש סוגים”.

מילצ’ן: “מעולם לא עישנתי ואני לא יודע”.

מילצ’ן ביקש להבהיר לבית המשפט כי מבחינתו, הוא מבקש לכנות את הפניות של נתניהו כבקשות ולא כפניות, שבעיניו נשמעות כמו דרישות.

זה הופך את עדות מילצ’ן מיותרת לחלוטין בתחום זה, כי הפרקליטות נשארת עם עדות הדס קלייין שהוכחה כשקרנית שפיברקה מספרים כיד הדמיון והשנאה הטובים.  “בהתחלה זו הייתה יוזמה שלי להעניק לו סיגריות, ואז הגיעו בקשות. נתתי להדס קליין יד חופשית. – לא רציתי שלראש הממשלה יהיו בעיות לא רלוונטיות לתפקיד שלו. אחר כך זה הפך לשגרה”.

 

ביבי מגיע לרבקה פלדמן פרידמן לצפות בהצגה של מילצ'ן
ביבי מגיע לרבקה פלדמן פרידמן לצפות בהצגה של מילצ’ן

 

ביבי ומילצ'ן בימים הטובים שתו שמפניות ועשו כייף ביחד
ביבי ומילצ’ן בימים הטובים שתו שמפניות ועשו כייף ביחד

ליאת בן ארי ניסתה לשתול עדות דרך פתק שהכינה עם תאריכים

דבר שני, מכיוון שמילצ’ן נראה מעופף ולא זכר הרבה, ליאת בן ארי הביאה לו פתק מוכן עם תאריכים ומידעים שהיא רצתה שהוא יקריא כדי לשתול את זה בפרוטוקול.

אילו העדות הייתה בפני שופט אנגלי, הוא מייד היה פוסל את ליאת בן ארי, ומוציא עליה תלונה לוועדת האתיקה.  זהו ניסיון בוטה לשבש עדות.  אבל לרבקה פרידמן והחברים שלה זה לא הזיז את הכוס.

 

 

השופטים הוציאו צא”פ על שכר הטרחה של בועז בן צור בסך 15,000,000 ש”ח

דבר שלישי.  דיברו שם על זה שמילצ’ן היה מיוצג ע”י בועז בן צור, בזמן שמילצ’ן בעצמו היה חשוד במתן שוחד והפעלת פרוטקציה.

לאחר שמילצ’ן “ברח” לאנגליה ויצא מטווח הנזק של ליאת (שיכלה לטמטם אותו עם הזמנות בלתי פוסקות לחקירות ואפילו צו מעצר), הוחלט שמילצ’ן ישחרר את בועז בן צור כדי שהוא יוכל לייצג את ביבי.  הייתה שם שאלה על שכר הטרחה, ונדמה לנו שנאמר שהוא שילם 15,000,000 ש”ח.

הפרקליטות ביקשה להוציא על הנתון הזה איסור פרסום, ומייד רבקה פלדמן הוציאה על זה צו איסור פרסום.

ככה נראה בית משפט ישראלי?  כל מה שמביך מוציאים איסור פרסום?????  זה בית משפט או הרכב של קרקס ק.ג.ב. ברוסיה הסובייטית?

ליאת בן ארי קנתה את עדות מילצ’ן באמצעות סגירת החשדות נגדו

דבר רביעי.  בפתח הדיון הודיעה ליאת בן ארי שהיא דאגה לבטל את כל החקירות הפליליות נגד מילצ’ן, מה שמראה שהוא היה שפוט שלה, שהחזיקה אותו בגרון ושכל מה שהוא אמר בחקירות בישראל ובלוס אנג’לס היה רק בגלל שרצה לשחק אותה משתף פעולה כדי שימחקו לו את החקירות הפליליות, מה שיאפשר לו לחזור לישראל, מדינה שהוא לא ביקר בה 6 שנים.

הרי איזה אינטרס יש למילצ’ן לראות את הפרצוף תחת של ליאת ברענונים ולהגיע לבית המלון ולהעיד?  בשביל מה לו למשוך אש?  זה הכל מהפחד שהיא תזיק לו.  ולכן הוא נאלץ להלך בין הטיפות.

ואנו שואלים:  מה המשקל של עדות קנויה שנקנתה תחת איומים להפוך חשדות לכתב אישום????

 

ליאת בן ארי באנגליה בעדות מילצ'ן נראית כמו סמרטוט שמה ליפסטיק של מכון עיסוי
ליאת בן ארי באנגליה בעדות מילצ’ן נראית כמו סמרטוט שמה ליפסטיק של מכון עיסוי

 

מגפת הדליפמניזם בעיצומה: אביעד גליקמן וברוך קרא משקרים לציבור על היום הראשון בעדות מילצ’ן

כל מי שצורך חדשות מערוץ 13 מוזן בשקרים מוטים ומגמתיים של שני כוכבי הדליפמיניזם אביעד גליקמן וברוך קרא שופרות הפרקליטות.  בערוץ 13 תמצאו אך ורק כתבות “העתק הדבק” של תדרוכים ומסרים מליאת בן ארי.

אנחנו לא מבינים איך בעלי הערוץ לא מתביישים להעסיק תדמיתנים ומהנדסי תודעה של הפרקליטות, אשכרה דוברים שלה, שמקבלים שכר מערוץ 13.  מי שצריך לשלם את השכר לגליקמן וקרא זה הפרקליטות עצמה.

ממה שקראתם למעלה, זה באמת נראה שמילצ’ן “סיפק את הסחורה” כשהוא מעיד עם פתק ביד שליאת בן ארי כתבה לו????

ראו:

 

מגפת הדליפמיניזם אביעד גליקמן וברוך קרא משקרים לציבור על היום הראשון בעדות מילצ'ן
מגפת הדליפמיניזם אביעד גליקמן וברוך קרא משקרים לציבור על היום הראשון בעדות מילצ’ן

 

ברוך קרא קורא לעצמו פרשן למשפט אבל הוא שירותי יחסי ציבור לפרקליטות
ברוך קרא קורא לעצמו פרשן למשפט אבל הוא שירותי יחסי ציבור לפרקליטות

 

 

אביעד גליקמן דליפמן מלך מלכי השופרות של הפרקליטות
אביעד גליקמן דליפמן מלך מלכי השופרות של הפרקליטות

https://13tv.co.il/item/news/domestic/crime-and-justice/milchen-netanyahu-903584769/

ועוד סקופ:  האם הדס קליין חיפשה משהו במכנסיים של הנהג יונתן חסון

 

מספרים לנו שהמניע המרכזי לנקמתה של הדס קליין בשרה נתניהו, הוא למעשה ששרה חשפה למילצ’ן ולמשטרה שלהדס קליין יש רומן עם הנהג יונתן חסון.

הצמד הדס קליין ויונתן חסון ביצעו משיכות כספים לא מוסברות של מעל ל-2 מיליון ש”ח בתקופות שמילצ’ן לא בארץ, והם המשיכו “לבלות יחד” גם אחרי שזה נחשף, בוילה הנטושה.

מידע זה מגיע מאתרים שמסקרים את משפט ביבי באופן קבוע. אולי זה נכון ואולי לא.

 

הנהג יונתן חסון והשוכבת הדס קליין משכו למילצ'ן 2 מיליון שח לבזבוזים
הנהג יונתן חסון והשוכבת הדס קליין משכו למילצ’ן 2 מיליון שח לבזבוזים
Views: 85

One Comment

  1. הטעות העקרית של ביבי שהלך על רפורמת המשילות ולא רפורמת השחיתות ובכך סתם את הגולל על שינוי מהיר במערכת ” המשפט” לטובת האזרח. רפורמת המשילות הצליחה לאחד בין משמאל לחלקים בימין בהתנגדות לרפורמה. לו היה מתנהל באופן נכון היה הולך על רפורמה למאבק בשחיתות מערכת המשפט לפחות כצעד אלף וזה היה מייתר כנראה את הצורך ברפורמה בית רפורמת המשילות .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *