EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משפט ביבי 8: יום 5 חקירת מילצ’ן ליאת בן ארי שולפת ציפורניים הזמינה מבול ביוש שופטים ממשה לדור והדליפמנים

אביעד גליקמן דליף דליף אוכל חרא כל הצפרדעים של ליאת בן ארי

למה ליאת בן ארי לא מבקשת לפסול את שלושת שופטי נתינהו אם היא לא מרוצה מהם?

בתום שבוע של עדות מילצ’ן היא מתוסכלת גם כי התאפשר לשרה נתיהו להתחבק עם מילצ’ן וגם בגלל שהשופטים אמרו לה פגישה סודית (שעכשיו גם מתועדת) שאישומי השוחד הלכו פייפען.  אז למה היא לא מבקשת לפסול אותם??????  יאללה ליאת….   תגישי בקשת פסיה.  נראה אותך…   חחחח

איזה שבוע אדיר.  איזה נצחונות בצרורות על ליאת בן ארי

וואי וואי איזה שבוע עבר על מילצ’ן.  יומיים וחצי חקירות טטאלע של ליאתוש טוש טוש בן ארי ויומיים וחצי חקירות נגדיות של עמית חדד.  והמרצע יוצא מהשק.  כל האישומים של ליאת בן ארי הם פייק.  פשוט פייק.

מילצ’ן מאשר לעמית חדד הכל: הוא לא ביקש מביבי שום דבר לתועלתו האישית, וכאשר שוחח עם ביבי כחבר אל חבר על הויזה לארה”ב  ביבי אמר לו שהוא לא יכול לעשות כלום.

יתרה מכך, בנושא אחד ביבי אפילו העביר חוק שפגע באינטרסים הכלכליים של מילצ’ן, ומילצ’ן דווקא העריך את ביבי על יושרתו כי החוק טוב לעם ישראל.

כל הסיפורים על שוחד באמצעות שמפניות נגוזו.  מילצ’ן אמר שביבי בכלל לא שותה את מיץ השפריץ הוורוד, ורק שרה שתתה את זה.  שרה לא בכתב האישום כך שזה לא ראיה מרשיעה נגד ביבי.

לגבי הסיגרים, כולם קיבלו סיגרים.  זה מה שעושים הגברים בהיי סוסייטי… מוצצים סיגרים.  זה פשוט חלק מתרבות האירוח של מילצ’ן ולא קשור לשום דבר שהם משוחחים עליו.  פרס קיבל סיגרים.  יאיר לפיד קיבל סיגרים.  כולם קיבלו סיגרים ומצצו אותם.

 

 

ביבי שרה ויאיר נתניהו
ביבי שרה ויאיר נתניהו

 

הפרקליטים יונתן תדמור וקרן צבירן באמצע תפירת תיק לביבי
הפרקליטים יונתן תדמור וקרן צבירן באמצע תפירת תיק לביבי

 

 

 

אמינות העדות תלויה בנשיקה???

ליאתוש טוש טוש נתנה הוראה להאשים את השופטים בזה שהרשו לשרה נתניהו לשבת בתוך האולם במלון באנגליה.  מילצ’ן חיבק את שרה ונתן לה נשיקה.  בגלל הנשיקה הזו ליאת רוצה לצייר תמונה כאילו כל העדות של מילצ’ן הזדהמה.  נו באמת…  אז בשביל מה העדת את מילצ’ן אם העדות שלו תלויה בשאלה האם שרה נתניהו מנשקת אותו, או לא??? עדות התלויה הנשיקה, לאו עדות היא.

 

מילצ'ן מנשק את שרה נתניהו בברייטון אנגליה אחרי העדות
מילצ’ן מנשק את שרה נתניהו בברייטון אנגליה אחרי העדות

 

 

כל האישומים נגד ביבי פייק מוחלט

כמו שאמרנו בתחילת השבוע, לא היה מקרה אחד בו מילצ’ן דיבר עם ביבי שתמורת כך וכך סיגרים ושמפניות ביבי ישנה את החוקים לטובתו של מילצ’ן.

אפילו יותר מכך.  יוצא שמילצ’ן עשה פעולות חשאיות לביטחון ישראל ולמען השכנת שלום עם הפלסטינאים, למשל ניסה לסדר לפלסטינאים מפעל למכוניות זולות במודל הודי (טאטא), אבל לא היו לו כל כוונות התעשרות מזה.

על מיזם טאטא: מילצ’ן “עשיתי את זה נטו בשביל להביא את השלום”. הוא גם ידע שאם המיזם יקרום עור וגידים זה יסב לו הפסדים כספיים ניכרים. חדד הראה שהקשר שנוצר בין נתניהו לטאטא באמצעות מילצ׳ן לא היה על מנת להיטיב עם מילצ׳ן ועסקיו אלא לטובת פיתוח הכלכלה הישראלית וקידום הסכם השלום עם הפלסטינים, זאת באמצעות בניית אזור סחר חופשי מתשלום מיסים.

עמית הוכיח דרך מילצ’ן שבארוחת ערב שהייתה בשנת 2009 בין איל ההון ההודי, ראטן טאטא לבין מילצ׳ן ונתניהו, הקשר שנוצר בין נתניהו לטאטא באמצעות מילצ׳ן לא היה על מנת להיטיב עם מילצ׳ן ועסקיו אלא לטובת פיתוח הכלכלה הישראלית והפלסטינית.

חדד: אתה מספר בחקירה שלך במשטרה שוחחת על הקמת קו יצור בגדה והסברת שהמהות של זה הייתה לבנות 3000 מקומות עבודה לפלסטינים, אתה הצעת לטאטא לחזק את השלום הכלכלי בין המדינות נכון?

מילצ׳ן: בהחלט.

חדד: אתה מדבר על הסיבה של האירוע הזה שהוא לעזור למדינת ישראל להביא את השלום?

מילצ׳ן: נכון

חדד: מישהו אחר יכול להתבלבל שאתה רוצה להקים קוו ייצור, אתה רצית לעשות שלום?

מילצ׳ן: כן

חדד: היוזמה הזאת להקים מפעל לא עבדה

מילצ׳ן: הייתה לנו מטרה של שלום

על הטבת המס לתושבים חוזרים – יאיר לפיד עבד אצל מילצ’ן והוא טיפל בזה ולא ראש הממשלה ביבי נתניהו.

חדד: אתה אמרת לחוקרים שזה עצבן אותך שניסו לצבוע את זה בצבעים של אינטרסים שארנון מילצ’ן רוקח לעצמו איזה חוק, זה כמובן שקר מוחלט מההתחלה ועד הסוף

מילצ’ן: בהחלט

חדד: התיקון נקרא תיקון 168, והמטרה שלו שאנשים בעלי הון אנשי, הון אדיר, יבואו ממדינות כמו אנגליה או מדינות אחרת למדינת ישראל

מילצ’ן: ברור

חדד: ב-2008 יש חגיגות 60 למדינת ישראל, מדברים על הפטור מתושב חוזר, אגב 60 למדינת ישראל, מקדמת ממשלת אולמרט יוזמה חשובה מצוינת להביא הון כלכלי אנושי למדינת ישראל

מילצ’ן: ברור, מאה אחוז

חדד: אני עובר נושא סיימנו עם הויזה נמשיך לנושא של הפטור מתושב חוזר, תאשר לי שנתניהו לא עזר לך בשום צורה?

מילצ׳ן: בהחלט לא.

במקרה שליאת בן ארי טענה שביבי התערב בארה”ב לסדר למילצ’ן ויזה ל 10 שנים, גם זה יצא פייק.

אילנה דיין עשתה תחקיר וניסתה להכפיש את ממשלת הליכוד.  בתחקיר היא נקבה בשם של מילצ’ן כמרגל על אדמת ארה”ב – מי שמעורב בפעולות חשאיות וביטחוניות.  בקונסוליה האמריקאית עלו על זה והיו מוכנים לתת לו ויזה לשנה בלבד.

הוא הרי מפיק בהוליווד וזה היה יכול להיות מכה אנושה ליכולת שלו לעשות סרטים.  בעצם הוא “נענש” בגלל שהסכים לעזור לפעילות ביטחונית לשלום המדינה ולכן הוא דיבר עם כל מי שהיה יכול.  ביבי אמר לו שהוא לא יכול לעזור.

ברור מהעדות שלא היתה שום גמירות דעת שמילצ’ן ייתן לביבי סיגרים ושמפניות ובתמורה ביבי יחתום לו על ויזה ל 10 שנים בקונסוליה.  מילצ’ן פשוט סיפר לביבי מה שהוא סיפר לכל החברים שלו.  סיגריות ושמפניות היו לפני, אחרי ובאמצע בלי שום קשר.

נתניהו וראש המוסד לשעבר מאיר דגן הם ששכנעו את מילצ’ן להתראיין למפלוצה אילנה דיין וסיבכו אותו, משכך ראה נתניהו את עצמו אחראי למצב.

חדד הציג כי כעניין של מסורת שמדינת ישראל מסייעת לבעיות הוויזה של מילצ’ן בשל סיועו הביטחוני למוסד. שר החוץ לשעבר סילבן שלום סייע לו בבעיה, וכן שמעון פרס, שאף הפעיל בעבר קשרים עם נשיא ארה”ב.

ברור שמילצ’ן זעם על ליאת בן ארי שסיבכה אותו עם הסיפור הזה, ובמקום להמשיך לתרום לקשריו ויכולותיו לביטחון מדינת ישראל היא גרמה לו להתנתק מכל פעילות ולשבת בגולה ואפילו לא להגיע להלוויה של אימו בישראל.  בגלל ליאות טוש טוש.

 

חדד: באה מדינת ישראל וטוענת שרה״מ עשה משהו עם הויזה.

רבקה פרידמן פלדמן: עו״ד חדד!

מילצ׳ן: אומר משהו

חדד: מה אמרת?

מילצ׳ן: נתניהו לא עשה כלום בויזה

חדד: הדברים נשמעו בירושלים?

שופטת פרידמן פלדמן: לפחות שלוש פעמים

גם שלל הגרסאות של מילצ’ן קיבלו הסבר.  כשהיה בארץ וליאת בן ארי שלחה לו הזמנה לחקירה, הוא היה מוכן לספר לה שרצח את ארלוזורוב וזרם עם החוקרים.  מרגע שיצא מטווח הנזק שלה, הוא חופשי להגיד את האמת.

חדד: אם אתה מרגיש שמישהו לוחש לך אז תגיד, אני לא רוצה שיווצר הרושם, אתמול לא שמעת שום לחישה

מילצ’ן: בהחלט לא

חדד: ונתניהו היה אחד מני רבים שדיברת איתם

בן ארי: אנחנו באירוע עם לא מעט גרסאות לאותו עניין, והשאלה אם אתם אומרים לי תשאירי הכל לחוזרת, או שכל פעם שחברי מציג עניין מסוים ואנחנו יודעים שיש מספר גרסאות לעד אז נגיד.

חדד: זה לא תקין

ליאת בן ארי: אני מבקשת מבית המשפט להעמיד את עמית חדד במקום, עומד כאן עו״ד וולנרמן מהמשרד של עמית חדד ולוחש משהו לעד.

שופטת פרידמן פלדמן: אנחנו יושבים בירושלים ולא יכולים לראות מה קורה אצליכם.

ישראל וולנרמן: מה שליאת בן ארי אמרה עכשיו הוא שקר מוחלט יש גבול שפרקליטה בכירה בישראל עומדת ומשקרת.

נו…. אם ליאתוש טוש טוש מודה שיש לעד שלל גרסאות, איך היא בכלל סומכך על “עדותו” ומבזבזת הון תועפות על השכרת האולם והטיסות המטופשות לעד שיש לו “לא מעט גרסאות????  איך<<<<<

 

ליאת בן ארי חטפה מהלומה אחרי מהלומה

יצא שליאת בן ארי יצאה פיתה.  פשוט ספגה מהלומה אחרי מהלומה.  בנג.  בנג.

בגלל שהיא פרקליטה היא לא מסוגלת להודות בכישלון, כי אצל פרקליטים אין הודאה בכישלון.  בפרקליטות מלמדים אותם אף פעם לא להודות בכישלון.

בפרקליטות מאמינים שתמיד אפשר לערער, או לאיים, או לחפש אשמים אחרים.  כישלון בפרקליטות אין.  פרקליטים שנכשלים מקבלים קידום.

וכך לקראת סוף השבוע, 29/6/2023 פתאום החלו להתמלא כותרות העיתונים של השופרות כתבות שמכפישות את שלושת השופטים.  ממש, בזה אחר זה.

 

המלון בברייטון אולד שיפ הוטל
המלון בברייטון אולד שיפ הוטל

 

הדליפמניאדה יצאה לפעולה בשירות ליאת דליף דליף

אותם דליפמנים שכתבו במשך 3-4 שנים ש”העד סיפק את הסחורה”, ו”הראיות נגד ביבי יצוקות בבטון”, “תם הטקס”, מילצ’ן ישים מסמר בתיק 1000″, “העדות של מילצ’ן לא תשאיר לשופטים ברירה”, “לעדותו של מילצ’ן משקל כבד, אין דרך חזרה מתיק 1000″…. 

עכשיו הדליפמנים שופכים רעל שלהם על השופטים.

 

שלישיית שופטי ביבי חוטפים על הראש מהדליפמנים של ליא בן ארי
שלישיית שופטי ביבי חוטפים על הראש מהדליפמנים של ליאת בן ארי

 

 

 

דליף דליף דליפמן: “השופטים של ביבי הפסיקו לרקוד לפי החליל של ליאתוש”

זה במעריב.  אביעד דליפמן כותב ש “מה שקורה זו שערורייה“.  פורסם 29/6/2023 בסיוע אמיתי דואק, כלבלב חצר של הפרקליטות בסטאז’.

אביעד גליקמן בביקורת חריפה על השופטים במשפט נתניהו:

לקראת תחילת יומה החמישי של עדות איש העסקים ארנון מילצ’ן כחלק מתיק 1000, הצהיר אתמול מילצ’ן מעל דוכן העדים כי, לדבריו, ראש הממשלה נתניהו לא עזר לו עם ויזה לארצות הברית. אביעד גליקמן פרש את משנתו בנושא

 

אביעד גליקמן דליף דליף אוכל חרא כל הצפרדעים של ליאת בן ארי
אביעד גליקמן דליף דליף אוכל חרא כל הצפרדעים של ליאת בן ארי

לקראת תחילת יומה החמישי של עדות איש העסקים ארנון מילצ’ן כחלק מתיק 1000, הצהיר אתמול מילצ’ן מעל דוכן העדים כי, לדבריו, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא עזר לו עם ויזה לארצות הברית, זאת כתשובה לשאלה האם לדעתו נעשתה עבירה פלילית במעורבות רה”מ בהארכת הוויזה שלו. אביעד גליקמן (‘חדשות 13’) שוחח על כך עם ניסים משעל וטל שלו ב־103fm, והתייחס להשפעה של נוכחות שרה נתניהו באולם בית המשפט.

“אני שומר על כבודם של השופטים, אבל מה שקורה זו שערורייה“, אמר באשר לנוכחות שרה נתניהו באולם, והוסיף: “שרה נתניהו באה למילצ’ן ומתחבקים ומתנשקים. ראיתי בהפסקות שהוא יוצא, אז מונחת יד, פתאום היא עוברת לידו ומחייכים. תבינו, אסור בתכלית האיסור. שרה נתניהו, נכון, היא לא נאשמת, היא נמצאת באולם – שדרך אגב זו שערורייה בפני עצמה שלה אישרו להיות בתוך האולם ולעיתונאים לא, כי אין לה שום מעמד. היא חלק מרכזי ואינטגרלי מתיק 1000, הרי השמפניות היו בשבילה. לא סתם היא באה לברייטון, כנראה שהיא ידעה ובצדק למה היא באה לברייטון”, אמר גליקמן.

לדבריו של אביעד גליקמן, “אני לא מבין את השופטים. אני חושב שלאור ההתנהלות אתמול ובימים האחרונים, השופטים היו צריכים לתת הוראה שלשרה נתניהו אסור להיות באולם, שהנוכחות שלה משפיעה על מילצ’ן. מילצ’ן היה אמור לשאת נאום, גם להגן על הדס קליין, על העובדים האחרים שלו, והנוכחות של שרה כנראה עצרה את זה. גם איך שהוא מתייחס להדס קליין, הוא אומר הערה פה, הערה שם. מדובר בעובדת בכירה שלך שעוברת פה מסע גיהינום וייסורים”.

בינתיים שרה בהחלט יכולה לרשום הצלחה על העידון של מילצ’ן בדברים שלו. על זה שהנוכחות שלה בהחלט עוזרת למילצ’ן לעדן דברים. קטונתי מלהיכנס לראש של מילצ’ן, ואני לא יכול להגיד לך ‘כן, רק בגלל זה או לא’. לנתניהו יש את כל הזכות בעולם להיות בבית המשפט המחוזי בירושלים, גם לטוס לברייטון, אם הוא היה רוצה. הוא נאשם, וזכותו להיות באולם גם אם זה משפיע או לא על מילצ’ן, אבל לאשתו, לא. ברגע שלעיתונאים אסור, גם לה אסור. אסור לה לדבר עם העד וזו פשוט בושה וחרפה שהשופטים לא עושים כלום”.

במהלך השיחה, הסביר גם את דעתו על עדות מילצ’ן, וטען: “צריך להפריד בין החקירה ראשית לנגדית. ביומיים של הראשית, הוא סיפק את הסחורה לפרקליטות. הוא סיפק את התזה של הפרקליטות. הוא דיבר על כך שהיו סיגרים ושמפניות, ושהוא נתן כרטיס פתוח לעובדים שלו, במיוחד להדס קליין, לתת כל מה שנתניהו ורעייתו רוצים. הוא דיבר על זה שהמתנות היו חד צדדיות. הוא אישר הרבה דברים שהוא אמר במשטרה. ואז הגיעה החקירה הנגדית, וכמו שבאמת ציפיתי, הוא התחיל להתמסר לפרקליטו של נתניהו, עורך דין עמית חדד. הוא לא אמר עדיין איזה משהו מהותי שסותר את תזה התביעה”.

“במהלך העדות מילצ’ן לא אמר אף פעם שנתניהו עזר”, סיכם גליקמן. “הוא הודה שהוא פנה לנתניהו בעניין, נתניהו באמת לא עזר לו. הוא ניסה לעזור ולא הצליח. כלומר, הפנה אותו לדן שפירו. הקטע שגם נתניהו מודה בחקירות שלו במשטרה שהוא ניסה לעזור לו, שגם דיבר עם דן שפירו וגם עם ג’ון קרי”.

משפט נתניהו – אביעד גליקמן: “מה שקורה זו שערורייה” | חדשות מעריב (maariv.co.il)

https://www.maariv.co.il/news/law/Article-1018811

 

בעקבות עדות מילצ'ן דליפמן אביעד גליקמן בביקורת חריפה על השופטים
בעקבות עדות מילצ’ן דליפמן אביעד גליקמן בביקורת חריפה על השופטים

 

 

אביעד גליקמן דליף דליף מקבל תדרוכים בבית המשפט מהפרקליטה קרן צבירן
אביעד גליקמן דליף דליף מקבל תדרוכים בבית המשפט מהפרקליטה קרן צבירן, אנגליה 2023

 

ליאת בן ארי באמצע הדלפות לאביעד גליקמן דליף דליף
ליאת בן ארי באמצע הדלפות לאביעד גליקמן דליף דליף (קורונה 2021)

 

 

הנה כתבה מביכה של גידי וייץ בהארץ: “שרה השפיעה על מילצ’ן בחיוכיה”

תחת הכותרת המפוצצת “פרשנות” גידי וייץ כותב “אחרי שהשלים את הפאזל הפלילי בתיק 1000, “מילצ’ן מתמסר להגנה באופן מביך“….

 

“גם הגרסה הרזה שמסר מילצ’ן בחקירתו הראשית סיבכה את נתניהו – ולא רק בתיק טובות ההנאה. כעת הוא מבקש בעיקר לא לסבך את עצמו.  בראשית השבוע, בעת עדותו של ארנון מילצ’ן במשפט האלפים, צדה את עיני הנוכחים בבית המלון בברייטון סצינה משונה: שרה נתניהו ניגשה לתובעת ליאת בן ארי וביקשה ממנה שלא לקרוא לראש הממשלה נתניהו “הנאשם”. התיאור העובדתי הזה צרם גם לעד: “אני קורא לו ביבי”, הסביר.

…  בהמשך ביקשה אשת ראש הממשלה לחבק את מילצ’ן, ביטוי פיזי לקו ההגנה של בעלה, שלפיו בין המשפחות התקיימה חברות אמת נקייה מאינטרסים. נציגת התביעה קרן צבירן התערבה, והרעיה נאלצה להסתפק בלחיצת יד. היום (רביעי) כבר נפרצו כל הסכרים: דקות לפני שעלה לדוכן העדים נראה מילצ’ן מתחבק עם הסנגור עמית חדד, נושק לנתניהו על לחיה ומשוחח איתם”.

מה זה השטויות האלה “מילצ’ן מתמסר להגנה באופן מביך”.  מה מביך בזה שהוא עונה לשאלות? מה הוא ציפה שמילצ’ן יסרב לענות או יבקש ללכת הביתה?  הרי מילצ’ן שם באופן וולונטרי.  שואלים אותו שאלות והוא עונה.  הרי בחקירה המשטרתית שאלו אותו רק ברמת הכותרת ולא ירדו לפרטים כי ברגע שנתקלו במוקש, החוקרים עברו לשאלות אחרות.

עכשיו עמית חדד שולף את המוקשים מתוך הקערה הרותחת שליאתוש טוש טוש הציבה בפני האומה.

ומכל מה שקרה השבוע דווקא שרה נתניהו היא זו שהפריעה לליאת בן ארי טוש טוש לעשות את מלאכתה????

הרי אם מילצ’ן היה בא לארץ להעיד, גם אז הוא היה רואה את שרה, אז על מה כל המהומה?

האם גידי וייץ מייחס לשרה נתניהו יכולות מאגיות, כישוף והשתלטות על המוח של מילצ’ן?

גידי וייץ בולדוג של הפרקליטות בפוזה פאלית
גידי וייץ בולדוג של הפרקליטות בפוזה פאליתגידי וייץ בולדוג של הפרקליטות בפוזה פאלית
גידי וייץ תוקף את מילצ'ן ואת השופטים ואת שרה נתניהו
גידי וייץ תוקף את מילצ’ן ואת השופטים ואת שרה נתניהו

 

 

והנה עוד מטומטם מעיתון הארץ עידו באום: “השופטים לא מתמקדים בראיות”

עידו באום כותב ש”השופטים בתיקי נתניהו צריכים להתמקד בראיות, ולא ב”טובת המדינה”… “הרכב השופטים במשפט נתניהו פירסם הערב את תמצית השיחה הסגורה שפרטיה דלפו.  דבריהם על חולשת האישום בשוחד צריכים להעיר את הפרקליטות — אבל גם לשופטים יש לקח ללמוד מהסערה שחוללו”.

“השופטים בתיקי האלפים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פירסמו הערב (חמישי 29/6/2023) סוף־סוף את גרסתם לפגישה הלא מתועדת שקיימו ביום שלישי שעבר בלשכתם עם התובעת הראשית בתיק 4000, עו”ד יהודית תירוש, ועם הסנגורים. הטקסט קצר — פחות מעמוד — אבל מחייב פענוח ברמה של פיסת מידע שהגיעה מסוכן צמרת של המוסד על שיחה חשאית של ראשי מדינות אויב”.

 

עידו באום זבלן מוח של הארץ בשירות ליאת בן ארי דליף דליף
עידו באום זבלן מוח של הארץ בשירות ליאת בן ארי דליף דליף

נו….  איזה יכולת ורבלית יש לאיש החמוץ הזה…. “פענוח ברמה של פיסת מידע שהגיעה מסוכן־צמרת של המוסד על שיחה חשאית של ראשי מדינות אויב“….

באמת?  רילי?  האיש עובד בהארץ ומתקשה לקרוא מה השופטים כותבים על הפגישה הסודית???? כתוב שם שכל אישומי השוחד הם פייק.  זה מה כתוב שם.

כשההחלטות היו נגד ביבי, לאשר כל דבר שליאת בן ארי רצתה, לאשר את כל הראיות הלא קבילות, לאשר חקירות ללא אישורי יועמ”ש בכתב, לא הפריע לבאום שההחלטות קצרות ואופרטיביות ללא נימוקים מפורטים.

עכשיו שהם אומרים שאין שוחד, הוא….  סוכן הארץ…  לא מבין את הנקרא וצריך פענוח?  הנה הפענוח: אין שום שוחד. אין מרמה ואין הפרת אימונים.  הכל פייק.

איזה איש מטומטם.

 

עידו באום מכפיש את שופטי ביבי בגלל שיחוו דעתם שאין שוחד ואין מוחד
עידו באום מכפיש את שופטי ביבי בגלל שיחוו דעתם שאין שוחד ואין מוחד

 

רביב דרוקר שמוקר – משפריץ רעל לכל עבר ע”פ הפעלות של ליאת דליף דליף

והנה רביב דרוקר שמוקר. הוא כותב ש”שופטי נתניהו עושים הכל כדי לא להגיע לפסק דין”

 

רביב דרוקר רמת אמינות אפס מאופס בריבוע
רביב דרוקר רמת אמינות אפס מאופס בריבוע

 

דרוקר שמוקר כותב ש”כל ילד שמשחק כדורסל חולם יום אחד לשחק בגמר ה־NBA. מדענים מפנטזים על תרופה לסרטן. כשעו”ד בועז בן צור נשאל למה הוא רוצה לייצג את בנימין נתניהו בתיק 4000 — בכל זאת הוא שמאלן מצביע מרצ, שייצג את ארנון מילצ’ן והדס קליין, שהעידו נגד נתניהו, וברור לו שיהיה קשה מאוד לגבות כסף מנתניהו — הוא השיב שזה אולי התיק הכי גדול שנוהל כאן”.

לא הבנו מה עשו השופטים שרביב אומר עליהם שהם לא רוצים לכתוב פסק דין?  הם רמזו לתביעה שכדאי לה להתקפל.  מזה התובעת צריכה להבין שאם השופטים יכתבו הכרעת דין, זה יהיה רע ומר לה.

פסק הדין יהיה מאוד מביך לליאת, לשי ניצן ולכל מי שידו במעל.  זה מה שדרוקר שמוקר רוצה?  שהם יכתבו ויפרטו את כל תעלולי החקירה, את כל הריגולים, את כל השיטות הבזויות לגיוס עדי מדינה וייאלצו לנתח אותם במשקפי מה מותר ומה אסור????

רביב דרוקר מאשים את שופטי ביבי שהם לא רוצים להגיע לפסק דין
רביב דרוקר מאשים את שופטי ביבי שהם לא רוצים להגיע לפסק דין

 

שופטי נתניהו עושים הכל כדי לא להגיע לפסק דין – דעות – הארץ (haaretz.co.il)

והנה כמה מהתגובות שדוקר גרף:

אלה לא שופטים.  אלה חרא בריבוע, בושה מרוכזת וגועל נפש, אפסים ולא בעלי מקצוע, רחוקים מלהיות שופטים הגונים כמו הגנבים מלהחזיר שללם.

נו בוודאי,,, הם פוחדים

מילצ’ן העלוב. ממשיך להתחנף מיס פיגי מפחידה אותו

“השופטים מפחדים מנתניהו, ובטוח יותר מפחדים מהבריונים חסידיו”.

“אלו לא שופטים אלא סמרטוטים על כס בית המשפט שעושים במכנסים כל אימת שהוכחות לכתב האישום מתגלות. לעזאזל איתם רק שאין מישהו שיבעט אותם לשם”.

“אי אפשר שלא לתהות : האם השופטים משת”פים של נתניהו ? האם השופטים מאויימים ע”י ארגון הפשיעה של נתניהו ? האם הם פשוט משקשקים מפחד ובורחים מהכרעת הדין כמו מאש ? חייבים לבדוק מה קורה שם ברקע.התנהלות השופטים מעוררת תמיהות רבות אם להתבטא בעדינות”.

“זה הכל.  פסק הדין דהיום לא יכול להיות קל ופשוט כדי לפטור אותם מתפוח האדמה הלוהט.הם יהיו חייבים לטבול את ידיהם בבוץ סמיך.ומכך הם פוחדים שיוכתמו בהסטוריה הישראלית כמי ששלחו רו”מ לכלא.

“אכן, מצטיירת תמונה מדאיגה מאוד מכיוון השופטים, נראה שהם ממש לא מבינים וכנראה גם לא רוצים להבין מה עומד על הפרק ומה המשמעות של רפיסות והתמשכות ללא צורך של ההליך”.

 

דאמבו גיא פלג לא נרגע: השופטים קנו את הספין של נתניהו

הג’ורה של הדאמבו לא נסתמת.  גם כשהוא רואה איך עדות מילצ’ן מקריסה את כל התיק, הג’ורה שלו לא נרגעת. הנה כאן בערוץ אלג’זירה 12 הוא שנסה לשכנע את הציבור ש”השופטים קנו את הספין של נתניהו”.  אבל נתניהו לא העיד בכלל.  הוא בקושי מגיע לדיונים.  השופטים שמעו רק את העדים של ליתוש טוש טוש.  לא שמעו את נתניהו.

אז מאיפה הספין?  יא חתיחת דאמבו מטומטם??????

 

 

אפילו זקן גריאטרי עם אלצהיימר גויס למתקפה על השופטים:  משה לדור

עוד מפגר עם תעודות של מחלת נפש, משה לדור, נשלף מבית הזקנים בו הוא מאופסן לפזר רעל ומדמנה על שופטי ביבי.  הוא קורא להם מפגעים שעשו פיגוע…..  הלדור הזה טען שהשופטים שיודעים שבכירי הפרקליטות עומדים מאחורי כתב התביעה הזה צריכים לנהוג בכפפות משי בפני הפרקליטים המופיעים בפניו, כי הם שליחים של הבוסים הגדולים ששלחו אותם: שי ניצן בעבר וגלי בהרב מיארה כיום.

לדור הזה ממש מפגר, ולחשוב שהטינופת הזה היה פרקליט מדינה….   כמה תיקים הוא תפר במו ידיו?  כמה חפים מפשע נמקים בגללו????

משה לדור פרקליט זבל לשעבר ערפד שידיו מגואלות בדם חפים מפשע
משה לדור פרקליט זבל לשעבר ערפד שידיו מגואלות בדם חפים מפשע

 

לדור טוען שמה שהשופטים עשו זה פיגוע, לא מקצועי, זה רשלני.  הוא טוען שאיך יכלו השופטים לסמוך עד עדי מדינה שיש להם אינטרס להעיד נגד המדינה, איך הם יכלו להמליץ לבטל את השוחד על סמך כמה עדים שאמרו להם כמה פיסות רכילות?  צריך היה לחכות עד לסוף…  הוא בעצם אומר שהשופטים חרצו את הדין….נתנו פסק דין ציבורי בלי נימוקים.  לדבריו זה דבר שלא יעשה.

מה שמשה לדור אומר זה שבכלל לא צריך משפט.  מבחינתו כל החומר שנאסף בתחנת המשטרה, זה החומר היחיד שצריך לבסס הרשעה ובכלל לא צריך לחקור עדים ולקיים משפט (כי במשפט העדים עלולים להתהפך).

וזה היה פרקליט מדינה? הוא שבכלל לא ישב בבית המשפט אומר נחרצות שהוא לא רואה איך אי אפשר לזכות פה על עבירת שוחד.  הוא לא היה במשפט והוא לא רואה אפשרות לזיכוי….  וזה היה פרקליט מדינה??????

משה לדור פרקליט המדינה לשעבר במתקפה על השופטים במשפט נתניהו: “ממש פיגוע”

כתבה של אילנה קוריאל והבולבלון הקטן גלעד מורג 1/6/2023.

משה לדור יצא נגד דברי השופטים על סעיף השוחד בתיק 4000 (“תקלה חסרת תקדים”), ומתח ביקורת חריפה: “יוצאים לחופשות, תיק כזה מנהלים ב-7 חודשים ולא 7 שנים”. לדבריו, “הם שמעו עדים אקראית, ולא קיבלו תמונה מלאה. כל בכירי המערכת חושבים שזה שוחד”. מילצ’ן? “טובות הנאה. מתנות זה ליום הולדת”

משה לדור תרח בן מתושלח מדברר את מתפרת התיקים של הפרקליטות
משה לדור תרח בן מתושלח מדברר את מתפרת התיקים של הפרקליטות
פרקליט המדינה לשעבר, משה לדור, התייחס הבוקר (שבת) בשבתרבות בבאר שבע לדברי השופטים על סעיף השוחד בתיק 4000, מתח עליהם ביקורת חריפה ותקף: “מדובר בתקלה חסרת תקדים שאירעה בבית המשפט. זה ממש פיגוע”.
לדברי לדור, “השופטים שוחחו עם הנוכחים בחדר במשך רבע שעה, לא יותר, ופנו לנציגת התביעה ואמרו לה ‘תשמעי, אנחנו חושבים שבשלב הזה יהיה לכם קושי להוכיח את עבירת השוחד בתיק 4000’. זו התחלה חמורה ומחפירה, תקלה חמורה ביותר”.
לדור הסביר: “מה קרה פה? הרי אפשר להציג ולהציף קושי כזה במסגרת הדיון אחרי פרשת התביעה, כשהעדים כבר נשמעו. אם הסנגור מבקש לטעון שהאשמה לא הוכחה אפילו לכאורה, ואז יש תשובה מלאה לתביעה, היא מנתחת את הדברים ומנסה לשכנע את בית המשפט. השופטים לא נתנו לתביעה את ההזדמנות הזו, ועשו את זה בעיתוי שהוא עוד רחוק מהשלמת פרשת התביעה”.
“השופטים, לכל היותר, שמעו באופן אקראי שורה של עדים כך שהיו יכולים להתרשם אולי באופן זמני”, אמר לדור. “התמונה המלאה לא הוצגה בפניהם. הם יודעים שמאחורי אישום השוחד מתייצבת המערכת על כל בכיריה, כולל היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה והחוקרים הבכירים. כולם חושבים שמדובר בפרשת שוחד ורוצים לפחות לטעון את זה ולהגיד ‘אנחנו חושבים שמדובר בתיק פשוט להוכחה, פרשת שוחד מובהקת'”.
לכן, תהה לדור: “מה חשבו לעצמם השופטים? הם אומרים שמדובר היה בדיון סגור, כאילו שזה לא יגיע דקות אחר כך לנתניהו ולכל סביבתו שראו בזה פנינה. זו הייתה עבורם הזדמנות יוצאת מן הכלל להגיד שהנה התיק התרסק. זה היה ממש פיגוע, ככה לא מנהלים תיק, בטח בפרשה מהסוג הזה שכל המדינה עוסקת בה. השופטים לא גילו את הצניעות המתאימה והמתבקשת, ונתנו – ציבורית – סוג של פסק דין שמחייב אותם לפעול בהתאם”.
“אני לא רואה מצב שאפשר לזכות בתיק הזה”, הדגיש לדור. “אני לא מאמין שאפשר לכתוב פסק דין של זיכוי. אני לא מאמין שהם כתבו לעצמם חוות דעת”. הוא הסביר כי השופטים קיבלו רשמים מכמה עדים ש”סיפרו את הסיפור המובהק של השוחד”, וציין מנגד את החקירות הנגדיות ואת עדותו של שלמה (מומו) פילבר – מנכ”ל משרד התקשורת לשעבר – שלדבריו “ברור שמתחרט על המחירים שהוא משלם, שהוא נתפס כבוגד במחנה שלו, ורוצה לחזור אליו. אז הוא מכופף את הדברים ומשנה את דבריו, אבל יש את ההודאה שלו והעדות שנתן”.
“ההודעה של השופטים היא סוג של פסק דין ציבורי מיותר לחלוטין ומזיק מאין כמותו, בגלל ההשלכות”, הוסיף לדור. “קרה מה שהם היו צריכים לצפות שיקרה. יומיים-שלושה אחרי זה, כשכל המדינה נרעשת, הם פתאום מחליטים לכתוב פרוטוקול בדיעבד ואותו הם מפרסמים. מה, הם לא צפו בדיוק מה יהיה פה?”.
“אף פעם, בשום תיק, אני לא אומר שאני יודע מה השופטים יפסקו”, אמר לדור. “אני לא נביא. אבל בהיכרותי עם החומרים שבפניהם, אין אפשרות משפטית לזכות את נתניהו – גם אם יקבלו את התפניות של פילבר וחלק מהאחרים. אי אפשר. עבירת השוחד היא לא עבירה שנזקקת לאיזושהי פעולה מצידו של נתניהו לטובת אלוביץ’. אלוביץ’ משחד את נתניהו כך – ‘אני אמסור לך את המפתחות של חדר העריכה של וואלה, אתה תכתיב לנו באמצעות השליח העיקרי ניר חפץ מה אתה רוצה שיכתוב נגדו יריבך, עם הבלטת כותרת. אני מוסר לך את הכלים ואנחה את האנשים שלי, כולל המנכ”ל, שככה צריך לעשות'”.
“אם נתניהו יודע שזו המשימה של אלוביץ’ – זו התמונה המצטיירת”, הדגיש לדור. “נתניהו בוודאי שאל את עצמו מדוע, למה כל הטוב הזה מגיע לי? ויש תשובה אחת שהיא – ולא צריך יותר מדי הוכחות כדי לשכנע בכך את בית המשפט – שהוא שר התקשורת. הוא יודע מי הוא אלוביץ’, הבעלים של בזק ויס, ויודע שהוא נואש לאישורים ששווים לו סכומי עתק. נתניהו ידע שאם הוא נותן לו את זה, אין הסבר אחר לכך”.
“טובת המדינה? אסור להם להביא זאת בחשבון”
לדור נשאל אם הייתה מוטיבציית יתר של התביעה בתיק הזה, והשיב כי “הייתה דווקא מוטיבציית יתר למיתון ולריכוך החקירה ולוח הזמנים שלה. האישומים שנבחרו בכתב האישום היו מוטיבציית יתר של היועץ המשפטי מנדלבליט. הוא זה שמאוד ריכך, ונתניהו הוא זה שמינה אותו. לא היה לו שום אינטרס לפגוע בנתניהו בדרך כלשהי”.
על אמירתם של השופטים שלטובת המדינה יש לסיים את המשפט, השיב לדור: “להפך. הם לא צריכים לעסוק בשאלה הזו של טובת המדינה, הם לא צריכים להביא את זה בחשבון בכלל. אסור להם. הם מתפארים לאורך כל השנים שהרוחות המנשבות מחוץ לאולם הדיונים לא ישפיעו עליהם, הם לא פוליטיקאים, אני לא יודע איזה צד הם מייצגים כשהם אומרים זאת. הם היו צריכים לעשות ההפך – לומר רק רגע, בפרשה הזו מתבקשת הכרעה משפטית. הציבור במשך שנים עוסק בעניין הזה, טוענים נגד כל מערכת האכיפה, השוטרים, החוקרים, הפרקליטים, היועמ”ש ובתי המשפט. אמרו שתפרו תיק, רוצים להדיח ראש ממשלה מכהן, וזה שימוש פסול בסמכויות המערכת. מרסקים את האמון במערכת בפריים טיים. חייבת להיות הכרעה. במקום מדינת ישראל נגד נתניהו, זה נתניהו נגד מדינת ישראל, ואת המערכה הזו הוא מנהל לאורך כל התקופה”.
לאחר מכן התייחס לשופטים אישית: “הם לוקחים על עצמם אתגר להופיע בתיק שהפך לחשוב ביותר במדינה, ומושכים את העדויות, יוצאים לפגרות ולא מנהלים את המשפט. יוצאים לחופשות השתלמות, בלי להבין שתיק כזה צריך לסיים בשבעה חודשים ולא בשבע שנים. אולי הם לא רוצים את המשימה, השליחות והאתגר לתת הכרעת דין עניינית במחלוקת שמשסעת את הציבור. הם היו צריכים לדון בתיק הזה כמו שדנו בתיק הבנקים וגמרו אותו תוך כמה חודשים, כמו התיק של אולמרט בראשון טורס והולילנד”.
על מילצ’ן ו”תיק המתנות” אמר לדור כי “מתנות זה מה שמביאים ליום הולדת, זה הכל חוץ ממתנות. אלה טובות הנאה”. עם זאת, לדור אמר שהוא לא מתנגד עקרונית להסדר טיעון.
סנגורו של אלוביץ’ ענה: “בורות”
עורך הדין ז’ק חן, שמייצג את אלוביץ’, אמר בתגובה לדברים כי “לדור, שכבר שנים ארוכות אינו נושא בתפקיד, מדבר בלשון ‘אנחנו’. מי זה אנחנו, מה הוא יודע, מכיר ומבין? דבריו והמתקפה הפרועה על בית המשפט מבישים. והבורות, רבותיי הבורות – פרשת התביעה בתיק 4000 כמעט הסתיימה לחלוטין. זאת, לאחר שהעידו מרבית העדים וכל העדים המהותיים ביניהם עדי המדינה. כך לדברי התביעה עצמה. נותרו עדים שוליים שיעידו על וריאציות באותו נושא.
“אז מה עם בכירי המערכת כולם (לא נכון) חשבו אחרת? בית המשפט יושב במכרה המשפט כבר שנתיים וחצי ושומע גם את החקירות הנגדיות ומה שלא טרחו להראות לעדים בחקירות, וממילא לא קיבלו ביטוי בהחלטתם להגיש כתב אישום. פשוט דמגוגיה של עוד אחד שנכנס להיסטריה מכך שעולם השקר והנדסת התודעה, פרי של עבודה של שנים ארוכות, מתנפץ אל מול עיניו. והעם רואה ושומע את הקולות. בושה.
ועכשיו עצמו עיניים ונסו לדמיין, ביושר, אם מצב הדברים היה הפוך ובית המשפט היה פונה להגנה ומעמיד אותה על מצוקתה. האם לדור וחבריו היו מזדעקים בחרון אף ומבקרים את בית המשפט? אפילו ציוץ?”.
גם לאחר הערת השופטים, נזכיר, היועמ”שית ופרקליט המדינה נותרו איתנים בדעתם כי נתניהו עבר עבירת שוחד בפרשת בזק-וואלה והתיק חזק ויציב. בתגובה, עורכי דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל בעלי בזק לשעבר שאול אלוביץ’ תקפו את התביעה: “מצופה שהיא תטה אוזן קשבת ותלמד את הערות בית המשפט ברצינות המתחייבת”. הם כינו את ההערכה לפיה לא יוסר אישום השוחד “עמדה פזיזה ומופרכת”.
הפרקליטות, נזכיר, מחתה על “ההדלפות המגמתיות מהשיח שהתקיים בפני השופטים” ודרשה כי “מעתה ואילך שיח שכזה יתקיים בפומבי באולם בית המשפט ובליווי פרוטוקול”. התביעה גם ביקשה להאיץ את ההליכים במשפט, ולקיים דיונים גם בימי הפגרה. לפי התביעה, “נוכח האינטרס הציבורי הרב והברור בקידומו של המשפט וסיומו בפרק זמן קצר ככל הניתן, בית המשפט הנכבד מתבקש לתת הוראות לשם האצת שמיעת הראיות וסיום שלב ההוכחות”.
לדור תומך במחאת המילואימניקים
פרקליט המדינה לשעבר, אגב, גם הביע תמיכה במכתבי המילואימניקים שיפסיקו לשרת אם תעבור החקיקה המשפטית באופן חד-צדדי. “זה לגיטימי ומחויב המציאות”, אמר. “אם היה מדובר באיום הפיכה משטרית על-ידי הצבא, שאיזה מח”ט עם חטיבת טנקים עולה לכנסת כמו בדרום אמריקה, לא היה לנו ספק שכוחות הביטחון צריכים להתגייס למנוע זאת.
“הגנרל עושה בדיוק מה שלוין חושב שצריך לקרות – ‘מכאן ואילך אנחנו מחליטים ואין גורם שיכול לבלום, לבקר או לבטל אותנו’. כשקיים איום ממשי, קרוב ומוחשי ששיטת המשטר משתנה – אם הופכים את ישראל למדינה שונה בכל התחומים – המשמעות היא שמביאים אותה לאותו המקום שהפיכה צבאית הייתה מביאה אותה. תפקידו של כל מי שיכול לבלום את המגמה הזו – לפעול”.

 

רוגל אלפר תוקף את מילצ’ן: “מעורר קבס” כי לא סיפק סחורה

רוגל אלפרט מקנא בהצלחתו של מילצ'ן וממציא ביטוי מילצ'ניזם
רוגל אלפרט מקנא בהצלחתו של מילצ’ן וממציא ביטוי מילצ’ניזם

מילצ’ניזם ראוי להפוך להגדרה המילונית לנצלנות טהורה. …  כל הקרתנות של המיליה הזה, ההתבטלות רוויית רגשי הנחיתות מול “הוליווד”, הצמא הנואש ליוקרה, לכבוד, ולהסתופפות בצל אנשי הממון הזוהרים מחוג הסילון הגלובלי — הכל נמצא במשפט האווילי הזה, שנובע מאותו פצע בנפש הישראלית הקולקטיבית… אין זה אלא שהיצר השבטי הישראלי נהפך למטרידן ממש ברגע שהוא פוגש ישראלי שהצליח מאוד בחו”ל. אוטומטית ומיידית נעשה ניסיון לנכס אותו ואת הצלחתו לשבט, למעשה להלאים אותה, ולהציגה כמסמלת ומייצגת את ישראל באופן טבעי…. ארנון במלעיל, הסחבק של כל אנשי השררה, הצליח בהוליווד כמייצג את עצמו בלבד. והצלחתו מעולם לא הביאה ל”ישראל” כבוד שם. אף ישראלי לא הלך לישון בלילה בתחושת גאווה להשתייך לעם שהצמיח את ארנון במלעיל. יש משהו חולני ממש במיאון לראות אזרח ישראלי שהצליח בחו”ל כמי שעשה זאת אך ורק למען עצמו. והרי ארנון במלעיל הצליח בחו”ל אך ורק לטובתו האישית. הוא לא נהפך לטייקון הוליוודי כדי להביא כבוד למדינה. הסירוב הקולקטיבי להפנים זאת מסגיר קנאה עמוקה מהולה בעלבון נטישה….בכל האמור במילצ’ן, כתב האישום והעדויות בעניינו, כולל שלו, מעוררים קבס. השיפוט הציבורי של התנהלותו לא צריך להמתין לפסק דין. שם משפחתו ראוי להפוך לשם תואר, עם הגדרה מילונית: מילצ’ניזם זו נצלנות הדדית טהורה שמתחזה לחברות ומבזה את כל הנוטלים בה חלק”.

אין לנו מילים על רוגל אלפר.  שיתבוסס ברוגליזם של עצמו.

מילצ’ניזם ראוי להפוך להגדרה המילונית לנצלנות טהורה – ביקורת טלוויזיה – הארץ (haaretz.co.il)

https://www.haaretz.co.il/gallery/television/tv-review/2023-06-30/ty-article/00000189-082d-dc2d-abcd-6bedde8d0000?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=haaretz

ועוד קשקוש של מתן וסרמן: שרה חיבקה את מילצ’ן

למה הכתבה הזו נועדה?  לשתול בדעת הציבור שבמגע הגופני של שרה נתניהו עם מילצ’ן היא שתלה בו צ’יפ סודי שיגרום לו לאשר כמו תוכי את כל מה שעמית חדד שואל אותו?

רכילות נטו, אבל ברור שמישהו אמר לו שזה שוווה כתבה להנדסת תודעה.

 

 

מתן ווסרמן שופר עלוב של ליאת בן ארי טוש טוש המטושטשת
מתן ווסרמן שופר עלוב של ליאת בן ארי טוש טוש המטושטשת

 

למרות האיסור: עדותו של מילצ’ן נפתחה עם נשיקה וחיבוק מרעיית ראש הממשלה

את היום הרביעי לעדותו במשפט נתניהו, החל מילצ’ן עם חיבוק ונשיקה מרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. זאת, לאחר שהתבקש כי במהלך העדות לא יצור קשר עם הנוכחים מלבד להרכב השופטים והחוקרים בבית המשפט”.

 

 

קשקוש של מתן וסרמן שרה נתניהו חיבקה את מילצ'ן למרות שאסור לה מגע גופני
קשקוש של מתן וסרמן שרה נתניהו חיבקה את מילצ’ן למרות שאסור לה מגע גופני

 

 

לי נעים פוסטמה מערוץ 12 עושה פרשנות מהכוס

ואם כל זה לא מספיק יש את ה”פרשנויות” בערוץ 12 שהם בעצם הקראת דף מסרים של ליאת בן ארי.  הנה פה הפוסטמה הווגינלית לי נעים מנסה להסביר איך העדות של מילצ’ן כן יכולה לדפוק את ביבי.

 

לי נעים הפוסטמה של מחראות הווגינה פותחת ג'ורה על ביבי
לי נעים הפוסטמה של מחראות הווגינה פותחת ג’ורה על ביבי

 

הפרשנות הזו היא בבחינת הסבר קוסמי איך השמש כן יכולה לזרוח על הצד האפל של הירח.

 

 

שרה חביב שופטת מודחת ומושחתת פותחת תחת

ואם השופרות לא מספקות סחורה אז יש גם כל מיני רודפי פרסום מטעם עצמם כמו השופטת המושחתת שרה חביב שזרקו אותה בגלל ניגוד עניינים (שפטה בתיק שקשור לרמי לוי, ולא גילתה שהיו לה ביקורים על יצועו).

והשופטת המודחת המפוטרת הזו יש לה העוז לקשקש שביבי בניגוד עניינים חמור?

פוטרה שרה חביב שופטת השלום מב”ש שניהלה רומן סמוי עם רמי לוי ונפסלה ע”י חיות. אמרה לתביעה שאין לה קייס ובסוף תקעה לנאשם דקל בן לולו 30 חודש

פורסם ב 103FM

שופטת בימ”ש השלום ב”ש בדימוס שרה חביב לקראת היום הרביעי של עדות מילצ’ן: “אתה לא יכול להיות גם חבר של מישהו וגם לא לדווח עליו לוועדת הכנסת”

 

שרה חביב זרקו אותה משפיטה בגלל ניגוד עניינים רומנטי עם רמי לוי
שרה חביב זרקו אותה משפיטה בגלל ניגוד עניינים רומנטי עם רמי לוי

 

שופטת בימש השלום בש בדימוס שרה חביב: מניחה שרהמ לא יעלה להעיד | 103fm (maariv.co.il)

https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=JFFDGL&c41t4nzVQ=GJL

 

ראו והשוו – למה זרקו את שרה חביב מכס השיפוט.

 

Views: 8

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *