EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ניכור הורי 19: ארז שני גילה את אמריקה: עו”ס מירי ספיר בן לולו (פק”ס ארצית לסדרי דין) היא המעודדת אימהות נרקיסיסטיות לבצע ניכור הורי כלפי אבות

מירי ספיר בן לולו פקידת סעד ארצית להתעללות בגברים גרושים

השופט ארז שני בפסק דין מיום 27/10/22 תלה”מ 65187-01-22 קובע כי שירותי הרווחה יוצרים ניכור הורי. וכך הוא אומר ” גיליתי תופעה חדשה – שירותי הרווחה יוצרים את המצב הזה, בשל התנהלותם”.  השופט ארז שני: תלה”מ 65187-01-22.

זאת ועוד, השופט מאשר את שידענו, ארגוני הנשים פועלות נגדו רק בשל נסיונו למנוע התעללות נפשית בילדים באמצעות ניכור הורי שמבצעות אימהות בדרך כלל נגד גברים.

 

ארז שני העובדות הסוציאליות הן אלה שמעודדות ניכור הורי
ארז שני העובדות הסוציאליות הן אלה שמעודדות ניכור הורי

עם כל הכבוד לארז שני, מה שהוא אומר כבר נאמר בדו”ח שניט מלפני 10 שנים:  הזמנת תסקיר מעודדת את ההורים לזרוק רפש אחד נגד השני, כי בתסקיר רק צד אחד זוכה ב”משמורת”.  ההמתנה לתסקיר יכולה להיות 9 חודשים ואף יותר שבמהלכם הניכור ההורי מתקבע.

גם כאשר מסמיכים עו”ס לפי סע’ 19 ו 69 לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, העו”ס לא נוקטת שום אמצעים נגד ההורה המנכר שבדרך כלל זו אישה.  העו”ס בד”כ בולעת את התירוצים שהילד היה חולה, לילד היה חוג, או לאמא היה תור לציפורנים שזה יותר חשוב…

כאשר השופט ארז שני מתכוון לאחריות של שירותי הרווחה הוא מתכוון לעו”ס מירי ספיר בן לולו – פקידת הסעד הארצית לסדרי דין.

 

מירי ספיר בן לולו פקידת סעד ארצית להתעללות בגברים גרושים
מירי ספיר בן לולו פקידת סעד ארצית להתעללות בגברים גרושים – מכוערת מבפנים ומבחוץ

 

מרים ספיר בן לולו רעל מיזנדרי סמיך מפעפע לה בתוך הכוס
מרים ספיר בן לולו רעל מיזנדרי סמיך מפעפע לה בתוך הכוס

 

לא הופתענו, למעשה מבקר המדינה בדוח משנת 2019, התריע בפני כשלון והכחשת התופעה של משרד הרווחה אשר אינם פועלים לטובת הילד, שלומו ורווחתו (קישור: דוח מבקר המדינה שעסק בטיפול המדינה במשפחות בהליכי גירושין ופירוד // 1397 ופורסם ביום 6/5/2019.

סכסוך הורי על רקע גירושין או פירוד עלול לגרום לילדים לתופעות קשות כמו דיכאון, חרדה, תחושת נטישה, הערכה עצמית נמוכה ומסוגלות חברתית ולימודית נמוכות יותר.  סכסוך גירושין בעצימות גבוהה אף עלול לגרום במקרים קיצוניים למצב של כישלון קשר שבו הילדים פוסקים מלראות את אחד ההורים.  המבקר מתייחס בהרחבה להעדר מדיניות מקצועית לתופעת “ניכור הורי” ומציין, כי על אף חומרת מקרים אלו ושכיחותם ההולכת וגדלה, לא גיבש משרד הרווחה הנחיות ונהלי עבודה בסוגיות של ניתוק קשר וניכור הורי.ומותח ביקורת, על זמני המתנה בלתי סבירים לתסקירים, העדר הנחיות מקצועיות ונהלי עבודה בנושא ניתוק קשר בין ילדים להוריהם, העדר הכשרה מתאימה, כאשר ההכשרה הקיימת מוטה מגדרית, מרכזי קשר מתפקדים למעשה כמרכזי ענישה לאבות, העדר מענים ייעודיים לילדים, כשלים אלה, מובילים לעליה דרמטית במספר הילדים הסובלים מניכור כלפי אביהם [מבקר המדינה].קישור לדוח מבקר המדינה.

הכוח הנתון בידי שירותי הרווחה ביכולת לפגיעה בזכויות הפרט והמשפחה כיום הוא בלתי מוגבל ומתאים למשטרים של העולם השלישי ויש הגבילו ולאפשר לפרט ולמשפחה לקבל את הזכות להליך נאות לרבות זכויות דיוניות בסיסיות הקיימות כיום לפרט ולמשפחה בדין הישראלי בשאר תחומי המשפט.

משרד הרווחה מתכחש ומסרב להכיר בתופעת הניכור ההורי, נשמע לכם מוזר ולא סביר אולם נחשפנו להתכתבות פנימית בין מנהלת בכירה בשירותי הרווחה אשר מנחה את העובדות הסוציאליות שלא לעשות שימוש בביטוי ניכור הורי – על פניו נראה שהדרג שאמור להיות מקצועי עסוק בקידום אג’נדה שמהותה הכחשה!

 

 

ארז שני מונה לשופט מוקד לטיפול בבעיית הניכור ההורי בתל אביב בלבד, אולם במקום לגלות יד נחושה ולהפעיל את ‏כל ארגז הכלים נגד הנשים המנכרות ילדים מאבותיהם, כמו הפגשה מיידית עם הילד באמצעות ‏ההוצל”פ, ביטול מזונות, קנסות והעמדה לדין, הוא שולח את ההורים לכל מיני מטפלים שעולים הרבה ‏כסף וגורמים למריחת זמן.

גם כאשר הוא סבור שהאישה כל כך רעה וזדונית שצריך להוציא ממנה את ‏הילדים, הוא שולח את הילדים לרווחה ולא לאבא. ארז שני משקשק משדולת הנשים והוא רוצה ‏להתחנף אליהם.

לכן במקום לנקוט יד קשה נגד הניכור ההורי, הוא עוזר לנשים האלה להתחמק ‏מעונש ע”י שליחה ל”טיפול”.  ארז שני עדיין לא הבין שאם לא יבטל מייד את המזונות תופעת הניכור ההורי לא תיעלם!!!!!!

לדעתנו הוא סתם חרטטן והלוואי ויכולנו לצטט מה אמרו הגרושות שלו ‏עליו כשהוא עבר גירושין (נאד נפוח, שוויצר, וקרציה). ‏

אין יותר דרך להכחיש, ניכור ההורי הינו תופעה הקיימת שנים רבות ממנה התעלמו שירותי הרווחה שנים רבות בגלל שהעו”סיות רוכשות השכלה בבית ספר להכשרת עובדי רווחה (ברמת גן) אשר מנוהל ע”י ויצ”ו – במכרז תפור בו ויצו זוכה כל שנה.

Views: 49

One Comment

  1. “הרווחה” במקרה שלי יצרה את הניכור ההורי. כמה עשורים ארגוני אבות מפגינים נגד התעללות של פקידות סעד לסדרי דין ממשרד “הרווחה”. הוקמה ועדת סילמן שמסקנותיה נגנזו.

    הנה ביום בהיר התעורר שופט אמיץ בסדום באמירה שהיתה ידועה שנים והוסתרה ע”י המערכת.

    מדהים איך עשרות שנים אף אחד לא שאל אם כל אבא גרוש הופך “למטופל” ששונא את משרד “הרווחה”. האם לא ברור שאין כאן תקנים מיותרים במשרד “הרווחה” שטובת הציבור דורש את ביטולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *