EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ניצן רז “סוהרת החשיש” מכלא הדרים אפתה עוגה עם 100 גרם חשיש הכניסה למאהב הערבי בכלא ויצאה בלי כלום כי “לחשיש אין ריח”

ניצן רז עמרני גרה בחריש עבדה בשבס ושירתה מינית את הערבים

איתמר בן גביר מאוד מרוגש שבנות ישראל החסודות והצנועות נופלות בקסמם של מחבלים ערבים.  העלינו לכם סרטון של סוהרת חסודה וצנועה מלפני שנתיים.  החפיצה את כל האיברים הטבעיים והמשופצים באופן חסוד וצנוע.

ואיך המערכת מטפלת בזה?  כלום ושום דבר.  הנה ראו איך סגרו את התיק לניצן רז (היתה תושבת חריש בת 24) מכלא הדרים שהזדיינה עם  שריף אבו גאלי מיפו, בעל עבר בעבירות נשק וסמים שהיה עצור באותם ימים בתיק בו הואשם בהפעלת רשת סחר בקוקאין ו-MDMA.

בנובמבר 2020 (היתה אז קורונה) הנ”ל אפתה עוגה דחפה 100 גרם חשיש (ב 6 אצבעות ) וקישטה בעשרות כדורי אקטזי כאילו זו עוגת יום הולדת.  היא הכניסה לכלא, וטענה “לא ידעתי שזה חשיש ולא ידעתי שזה אקטזי”. האמינו לה.

ניצן רז עמרני גרה בחריש עבדה בשבס ושירתה מינית את הערבים
ניצן רז עמרני גרה בחריש עבדה בשבס ושירתה מינית את הערבים

 

ניצן רז עמרני סוהרת לוהטת בשבס 2020 אפתה עוגיות חשיש לערבים
ניצן רז עמרני סוהרת לוהטת בשבס 2020 אפתה עוגיות חשיש לערבים

 

ניצן רז הודתה בהכל חוץ מזה שלא ידעה על החשיש????

החקירה התנהלה ביחידה הארצית לחקירת סוהרים בלהב 433. בהדלפות לוואלה “סיפרו שניצן רז נשברה בחקירה וסיפרה למשטרה שהיא התאהבה באסיר אבו גאלי, ושהעוגה הייתה מיועדת לאסיר ליאור גלם.  “לטענתה, היא כלל לא ידעה שבתוך העוגה הוסלקו סמים, וסיפרה כי זו הועברה לה על ידי שליח על אופנוע. לדברי הגורם, רז גם התוודתה בפני החוקרים כי בעבר הכניסה לתא של אבו גאלי מספר מוצרים, בהם כדורי שוקולד ודיאודורנט, בניגוד לפקודות שב”ס”.

בוואלה פרסמו ש”היא מתגוררת בחריש עם בן זוגה, שלא ידע דבר על המתרחש – וגילה על כך כשהגיע לבית משפט השלום בראשון לציון”.

 

ניצן רז היתה עם אחמד מוחמד ומוסטפה כשעבדה סוהרת בשבס
ניצן רז היתה עם אחמד מוחמד ומוסטפה כשעבדה סוהרת בשבס

 

איך מאמינים לסוהרת שלא הריחה 100 גרם חשיש???

איך אפשר לא להריח 100 גרם חשיש??????????????  סגרו לה את התיק בפרקליטות שנה אחרי שעצרו אותה 6 ימים במעצר ימים.  כי היא “לא ידעה”.

 

 

ניצן רז סוהרת שבס הכניסה עוגיות חשיש למאהב האסיר בכלא בלי כתב אישום

 

 

ניצן רז אפתה עוגה היו כ-100 גרם חשיש ועשרות כדורים החשודים כסם אחר
ניצן רז אפתה עוגיות חשיש והכניסה למאהב הערבי בכלא

ככה זה בסדום – מתייחסים לנשים כאילו אין להם כשירות משפטית.  כל סיפור לא ידעתי, לא שמעתי, התאהבתי….  הכל עובר.  אישה.  היא לא צריכה להיות בכלא.  אישה.  אמרנו?  אישה.  מסכנה.  קפואה.  אין לה ריח.  היא לא יודעת מה היא אופה. היא לא יודע כלום.  כמו ילדה בת 8.  רחמים.  אוי יו יוי….”היא לא התכוונה”

 

נסגר תיק החקירה נגד הסוהרת ניצן רז שהבריחה עוגת 100 גרם חשיש לכלא

לאחר בחינת הראיות בתיק, בפרקליטות החליטו לסגור את התיק נגד הסוהרת, שכבר הועמדה לדין משמעתי ופוטרה מעבודתה בשב”ס

יותר משנה לאחר שנעצרה, הפרקליטות הודיעה על סגירת תיק נגד סוהרת שנחשדה בהברחת סמים לתוך כלא הדרים.

תזכורת: בחודש נובמבר 2020, הסוהרת ניצן רז מהיישוב חריש נעצרה בכניסה לכלא הדרים כשברשותה עוגה שהיתה מיועדת לכאורה לליאור גלם מחולון, שהיה עצור עד תום ההליכים עקב מעורבותו בתיק כנופיות בחולון. בעוגה היו כ-100 גרם חשיש ועשרות כדורים החשודים כסם אחר.

 

מלבד גלם נעצר בפרשה גם שריף אבו גאלי מיפו, בעל עבר בעבירות נשק וסמים שהיה עצור באותם ימים בתיק בו הואשם בהפעלת רשת סחר בקוקאין ו-MDMA, ושאיתו לפי החשד רז ניהלה אז קשר רומנטי.

מרגע מעצרה, הסוהרת שמיוצגת על ידי עו”ד רויטל סבג שקד, שיתפה פעולה באופן מלא עם החוקרים, סיפרה על השתלשלות הדברים והכחישה כל ידיעה לקיומם של הסמים בתוך העוגה.

חוקרי המשטרה חשדו כי הסוהרת שימשה עבור האסירים “צינור” להברחת סמים במספר הזדמנויות נוספות, אולם לא הצליחו לגבש תשתית ראייתית מספקת בנושא, ולכן הוחלט לשחררה, גם מאחר ששיתפה פעולה בחקירתה.

לאחר שהתיק נבחן ארוכות על ידי הפרקליטות, לפני ימים אחדים נמסר לסנגוריות כי הוחלט לגנוז את התיק מבלי להגיש נגד הסוהרת כתב אישום.

בפרקליטות מציינים כי התיק נגד שני הכלואים דאז – אבו גאלי שיוצג על ידי עורכי הדין גלעד מנשה ונדב אלמוג, וגלם שיוצג על ידי עורכי הדין וטל ליטן ומשה סוחמי – נסגר כבר על ידי המשטרה, ורק לאחר מכן הועבר התיק בעניינה של הסוהרת לפרקליטות.

מהפרקליטות נמסר בתגובה: “התיק הגיע לפרקליטות לצורך קבלת החלטה בעניינה של הסוהרת בלבד, ולאחר שהתיק נגד המעורבים האחרים נסגר על ידי המשטרה בהתאם לסמכותה. לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק הוחלט בפרקליטות על סגירת התיק גם נגד הסוהרת. יצוין כי עוד בטרם התקבלה ההחלטה בתיק החקירה הפלילי הועמדה הסוהרת לדין משמעתי ואף פוטרה מעבודתה בשב”ס”.

עו”ד רויטל  סבג שקד מסרה בתגובה: “אני מברכת על החלטת הפרקליטות לגנוז את תיקה של מרשתי. כפי שסברתי וכפי שטענתי מהיום הראשון, מרשתי לא ביצעה כל עבירה”.

נסגר תיק החקירה נגד הסוהרת שנחשדה בהברחת עוגת חשיש לכלא – פוסטה (posta.co.il)

https://posta.co.il/article/58798/

שימו לב:  העורכת דין שלה היתה בעצמה סוהרת שב”ס שלמדה משפטים, ונהייתה סנגורית.

החדשות הטובות:  ניצן רז “אפשר להתפשר גם על זין יהודי”

כן… יש חדשות טובות.  אחרי שהיחסים עם האסיר הערבי עלו על שרטון, גילתה הגברת שאפשר גם להתפשר על זין יהודי.  עכשיו יש לניצן רז החמודה את נריה קהתי.  איזה יופי.  משוקמת היטב.

 

נריה קהתי לקח לבת זוג את ניצן רז סוהרת השבס שאפתה חשיש לערבים
נריה קהתי לקח לבת זוג את ניצן רז סוהרת השבס שאפתה חשיש לערבים

 

Views: 88

5 Comments

  1. הכלל הוא כזה :
    אם זה ווגינה …
    אז אין עילה למעצר.
    אם זה גבר אז מהר לכלבוש…

  2. להתאהב זכותה של השרמוטה(השיח הוא בערבית כי הם לא יודעים מה זה זונה ועוד יהודיה)בערבית מי יסתכל על אחת כזאת אם מקל 10 מטר לא נוגע בא כנירא היתה בתולה והוא גאל אותה זכותה המילאה עכשיו לאחר שהכול נחשף לפי דעתי תעזבו את הנושא ותנו לה לחפש עבודה וכמובן כל מקום שהיא תפנה לא יהיה מעוניין להעסיק אותה רק באיזור יפו היא יכולה לקבל עבודה עם כליינתים (רק ערבים) או להעביר אותה לעזה ומי שנישאר שם בעזה יוכל להשתמש בה.
    עכשיו באמת באה השאילה כמה פעמים היא הזדינה עם הערבי אולי אפשר לחנון אותה לפי מספר הפעמים שהיא חטפה בתחת או אם היא היתה רק איתו או עם כל האגף וכמה היא לוקחת כמו למשל מחיר למציצה
    מחיר לתת בכוס של האמא שלה
    מחיר לבתחת וכו וכו וכו
    בנות ישראל החסודות והניפלאות עובדות שב”ס או כל מישרה צבאית ממשלתית שישכבו עם בני הדודים חרם עליכם ובנוסף העברה לשטחים מקום ניפלא גן עדן לשרמוטות שיהיה בהצלחה אנרגיות אונסים ועוד בהצלחה

  3. ’’ הניצנים נראו בארץ את הזמיר הגיעה וקול התור נשמע בארצנו “( מתוך שיר השירים)
    זנזונת……
    לא יכולת לבוא לפעמים לאבו כביר ליהיות עם ישראלים קצת . מה יש?

    רק עם ערבים ???

  4. לא פלא שזו הגישה בסדום כאשר מי שרוצה להיות הנשיא החדש של בתי המשפט של סדום הוא לא אחר מאשר יצחק עמית רומם. אמור לי מי שופטיך ואומר לך באיזו גרמניה הנאצית אתה חי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *