EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

נעצרה אודליה צריקר קארין ברנוביץ בפרשת הונאה ועוקץ עשרות מיליונים מהביטוח הלאומי. בעברה התחזתה לעדנה קרנבל ופרסמה שיימינג על עו”ד נועה תאורי

אודליה צריקר קארין ברנוביץ מפעילה מעבדת זיופי תעודות לביטוח הלאומי

28/2/2023 היום נעצרה אודליה צריקר המכונה גם קרין ברנוביץ על הפעלת מעבדה לזיופי חוות דעת של נכויות שהוגשו לביטוח הלאומי, וגלגלה עשרות מיליוני שקלים.  

לפני חודשיים היה גל מעצרים שממנו הצליחה להתחמק, שבו נעצרו חשודים בהנפקת חוות דעת מזויפות לצורך קנביס רפואי.  אז נעצרו דר’ מיכאל ינקו ודר’ נטליה כץ.  נטליה כץ היתה ידועה כמי שהיתה חותמת לכל אישה שמתלוננת על אונס שיש לה נכות צמיתה בשווי מיליוני שקלים בגין פוסט טראומה.  כמובן שכל חוות הדעת האלה היו מפוברקות.    

לפנינו עוד גרושה מהגהנום, אבל אחת חולת נפש עם קבלות, מפעילה מעבדת זיופים שמזייפת חוות דעת רפואיות למרשמי קנביס וקודאין,מזייפת תלושי משכורת לעובדים סיעודיים דרך חברת דנאל אדיר יהושע בעמ (תיק ניכויים 930484837),  מזייפת חוות דעת רפואיות על ילדים שהם אוטיסטים כדי לחלוב את הביטוח הלאומי, מזייפת תעודות למשתמטים מצה”ל,  ובעצמה מכורה לקוקאין.

הגרושה הזו כל כך חולת נפש שהיא מרביצה לילדים בלי הפסקה, וכבר 18 שנים שהרווחה דולקת בעקבותיה ולא מצליחה לשים לה גבולות.

גם המשטרה לא מצליחה לסגור את מעבדת הזיופים של אודליה צריקר קארין ברנוביץ.

אודליה צריקר מפקדת מעבדת הזיופים של חוות דעת אוטיזם פיקטיביות
אודליה צריקר מפקדת מעבדת הזיופים של חוות דעת אוטיזם פיקטיביות

 

אחרי שב 2017 היא הרביצה לבת שלה גילי ברינג (שהיתה בת 17) בגלל שהיא סירבה ללכת לבדיקה של אוטיזם מזוייף, גילי ברחה לאבא שלה ערן ברינג, וגילי יחד עם האבא הוציאו לאודליה צו הרחקה.  מי שייצגה אותם נגד אודליה היתה עו”ד נועה תאורי.

עדכון 28/2/2023 – אודליה צריקר נעצרה על זיופי חוות דעת לנכויות לביטוח לאומי

עדכון 28/2/2023 אודליה צריקר קארין ברנוביץ נעצרה ע”י משטרת ישראל בפרשת זיופי נכויות והגשתם לביטוח הלאומי.  תיק מעצר ימים 68549-20-23 השלום ירושלים, אצל מוחמד חאג’ יחיא.  יחד איתה נעצרה גם לנה שומילוב.

עוד שלושה שנעצרו הם יצחק עיישה, קונסטנטין זרך ורחמים יצחק בש”ע 68625-02-23.  מספר תיק המשטרה הוא ימ”ר ירושלים 523076/22.

מדובר בחקירה על תעשייה של זיופי נכויות (בעיקר לילדים) והגשתם לביטוח הלאומי על מנת לקבל תגמולי נכות.  זו חקירה של 3 שנים.  רק עכשיו יצאה לפועל.

חשד להונאת ענק: 20 עצורים בגין עוקץ של עשרות מיליונים מביטוח לאומי

בנוסף עסקה אודליה צריקר קארין ברנוביץ בזיופי חוות דעת לקנביס רפואי.  על זה ניתן לקרוא כאן.

גרושה מהגהנום 14 אודליה צריקר המפעילה מעבדת זיופים מבוקשת במשטרה במעצרי פרומדיס זייפה החותמות של מיכאל ינקו פסיכיאטר שחטף 10 ימי מעצר בגללה

פרשת הכפשות “נועה תאורי” (באתר עדנה קרנבל מזויף)

אודליה צריקר פתחה בלוג מתחזה לעדנה קרנבל ופרסמה בו כתבה מכפישה על נועה תאורי שיש לה דלקת בכוס, וששופטים נהנים מהמציצות המופלאות שלה. שיהיה ברור עדנה קרנבל האמיתית מעולם לא פרסמה את זה. 

הכל פרי עבודתן של אודליה צריקר-קארין ברנוביץ וחברתה יוספה ברק ה”יחצ”נית” עם פיאה וורודה שהקימו אתר עדנה קרנבל מזוייף.

 

אודליה צריקר קרין ברנוביץ זייפנית מסמכים מסוכנת וגרושה נאלחת
אודליה צריקר קרין ברנוביץ זייפנית מסמכים מסוכנת וגרושה נאלחת

הגרושה אודליה צריקר הידועה גם בשם הקודם שלה קארין ברנוביץ נישאה לאחד ערן ברינג, איש נורמטיבי, מסכן שהיה אזרח עובד צה”ל שהעבד בפנצ’ריה של צה”ל והיום נהג אוטובוס.  לאחר שנת נישואין אחת בשנת 1999 ברח ממנה, ומאז היא רק מציקה לו ודופקת לו תלונות שווא בלי הפסקה. כיום היא נשואה לגבר אחר ואיתו יש לה עוד בן ובת.

בשנת 2017 צריקר שכרה האקר על מנת להקים אתר מזוייף שדומה לעדנה קרנבל ולשתול בה כתבה זדונית מכפישה על באת הכוח של הגרוש שלה, עו”ד נועה תאורי. 

המשטרה תפסה את הצ’אטים שלה מתחננת להאקר שיקים לה את הפלטפורמה ויפרסם כתבות גועליות  על נועה תאורי, וחרף תלונתה של עו”ד נועה תאורי במשטרה, השוטר ירון בן צבי החליט לסגור לאודליה צריקר את תיק החקירה נגדה.  עוד נחזור לתלונה זו בהמשך.

 

 

אודליה צריקר קארין ברנוביץ מפעילה מעבדת זיופי תעודות לביטוח הלאומי
אודליה צריקר קארין ברנוביץ מפעילה מעבדת זיופי תעודות לביטוח הלאומי

אודליה צריקר רוקנה את החשבון של הסבתא ועשתה ניתוח פלסטי בישבן

בימיה הצעירים כשהתחתנה עם ערן ברינג, הסבתא שלה גססה.  אודליה צריקר ואבא שלה זייפו מסמכים ורוקנו לסבתא את חשבונות הבנק.

פתאום משפחתה ראתה אותה רוכשת בבוטיקים יוקרתיים ויוצאת לטיולים בחו”ל בימים בהם כרטיס טיסה היה עולה כמו מלון באילת היום..  הוגשה נגדה ונגד אביה תלונה במשטרה, אולם גם מזה היא הצליחה להתחמק.

אודליה צריקר קארין ברנוביץ מסדרת את הקוקאין
אודליה צריקר קארין ברנוביץ מסדרת את הקוקאין

 

 

אודליה צריקר קארין ברנוביץ מי רוצה לזייף מחלת אוטיזים לילדים שלו
אודליה צריקר קארין ברנוביץ מי רוצה לזייף מחלת אוטיזים לילדים שלו

השלב הבא בשיגעון היה שאודליה רצתה לממן ניתוח פלסטי להקטנת ישבן.  היא ואבא שלה עקצו מלווים בשוק השחור, ולאחר מכן אבא שלה ברח לפיליפינים.

מעבדת הזיופים של אודליה צריקר – קארין ברנוביץ

מאז החלה אודליה צריקר לפתח מיומנויות של זייפנית מסמכים.  הנ”ל מפעילה בחולון מעבדת זיופים מהגדולות והמפורסמות במדינה.

נמצאות בידיה חותמות של רופאים ופסיכיאטרים אשר היא משלמת להם פר חותמת על חוות דעת שהיא כותבת בעצמה.

אודליה צריקר קארין ברנוביץ לאחר לילה עמוס קוקאין
אודליה צריקר קארין ברנוביץ לאחר לילה עמוס קוקאין
אודליה צריקר קארין ברנוביץ חולת נפש לאחר אשפוז בארבנאל
אודליה צריקר קארין ברנוביץ חולת נפש לאחר אשפוז בארבנאל
אודליה צריקר קארין ברנוביץ והבנות ממעבדת הזיופים
אודליה צריקר קארין ברנוביץ והבנות ממעבדת הזיופים

בין שלל הזיופים באים אליה כאלה שרוצים מרשם לקנביס, כאלה שרוצים להשתמט מצה”ל וכאלה שרוצים לעבוד על הביטוח הלאומי.  המומחיות שלה היא להגיש תביעות נגד הביטוח הלאומי על ילדים אוטיסטים למרות שהילדים נורמליים לחלוטין.  גם על הבת שלה גילי ברינג אודליה זייפה חוות דעת והגישה לביטוח הלאומי תביעת גמלה כוזבת עם חוות דעת מזוייפת שהיא זייפה בעצמה עם חותמת של אחד מהרופאים שהיא עובדת איתם ומשלמת פר חתימה.

בין שלל עיסוקיה היא גם מזייפת חשבוניות מס לעובדים סיעודיים שבכלל לא עובדים ומגישה אותן למשרד הבריאות דרך חברת דנאל אדיר יהושע (תיק ניכויים 930484837).

הנה לדוגמא תלוש משכורת מזוייף מהמעבדה של אודליה צריקר שהתקבל במערכת באדיבות הגברת יוספה ברק :

תלוש משכורת מזוייף מהמעבדה של אודליה צריקר קארין ברנוביץ דראל סיעוד
תלוש משכורת מזוייף מהמעבדה של אודליה צריקר קארין ברנוביץ דראל סיעוד

הבת גילי ברחה לאבא והרווחה נכנסה לתמונה

בשנת 2017 ייצגה עו”ד נועה תאורי את ערן ברינג הגרוש.  הוא כבר היה גרוש ממנה 17 שנים והבת המשותפת גילי היתה בת 17.  לא היתה שום סיבה שהוא יגרר שוב לראות את הפרצוף הדוחה של גרושתו אודליה אחרי כל כך הרבה שנים.  אבל לא היתה ברירה….

אודליה ניסתה לעבוד על המל”ל ולרשום את הבת שלה כאוטיסטית.  הבת כמובן לא אוטיסטית והדבר האחרון שהיא רצתה זה לגור עם אודליה צריקר שמרביצה לה.  הבת ברחה לאבא פעם אחרי פעם.  לבסוף הגישו גילי והאבא צו הרחקה נגד אודליה צריקר למנוע ניסיותיה להגיע לבית האבא ולחטוף בחזרה את גילי.  אם גילי היתה נשארת אצל האבא, אודליה היתה מפסידה את הגמלה על האוטיזם המזוייף של הבת.  תמ”ש 18607-01-17.

ערן ברינג צו הגנה נ אודליה צריקר קארין ברנוביץ
ערן ברינג צו הגנה נ אודליה צריקר קארין ברנוביץ

אודליה צריקר-קארין ברנוביץ זייפה אתר של עדנה קרנבל והכפישה את עו”ד נועה תאורי

מה שקרה אחר כך פשוט לא יאומן.  אודליה צריקר-קארין ברנוביץ פתחה בלוג דומה לפלטפורמה של עדנה קרנבל, התחזתה ל”עדנה קרנבל”, ופרסמה פוסט מעליב ומכפיש נגד עו”ד נועה תאורי, רק בגלל שהיא ייצגה את הגרוש שהוציא לה צו הרחקה.

ראו את צילום הפוסט שעו”ד נועה תאורי הביאה למשטרה.  שיהיה ברור שעדנה קרנבל האמיתית מעולם לא כתבה את הדברים האלה על נועה תאורי. 

היו אלה אודליה צריקר, חברתה יוספה ברק ואיש סוד ששכרו תמורת 700 ש”ח כדי לסייע להן לפתוח בלוג מתחזה ל”עדנה”.

 

אודליה צריקר קארין ברנוביץ התחזתה לעדנה קרנבל והוציאה הכפשות
אודליה צריקר קארין ברנוביץ התחזתה לעדנה קרנבל והוציאה הכפשות

 

 

וזו עו”ד נועה תאורי שאודליה צריקר כתבה עליה שיש לה דלקת מסריחה בכוס באמצעות בלוג מזוייף שהתחזה לעדנה קרנבל.

 

נועה תאורי חטפה הכפשות מאודליה צריקר בפריצה לבלוגים
נועה תאורי חטפה הכפשות מאודליה צריקר בפריצה לבלוגים

ראו את תלונתה של נועה תאורי במשטרה. 

 

נועה תאורי במשטרה נחקרה עי תהילה שחר מאשימה את ורדה שטיינברג 12-2-2017

 

שימו לב שאת אודליה צריקר קרין ברנוביץ ייצגה עו”ד ורדה ברכה שטיינברג:

2299 נועה תאורי במשטרה נחקרה עי תהילה שחר מאשימה גם את שטיינברג 12-2-2017

אודליה צריקר יוצגה ע”י עו”ד ורדה שטיינברג, ונועה תאורי התלוננה במשטרה גם על עו”ד ורדה שטיינברג.  התלונה של נועה תאורי הועברה לטיפולה הכושל של הפרקליטה דסי פורר.   

 

ורדה ברכה שטיינברג עורכת דין צולעת וקמצנית סוחטת לקוחות רווחה
ורדה ברכה שטיינברג עורכת דין צולעת וקמצנית סוחטת לקוחות רווחה

 

כאמור, תלונה זו טופלה ע”י השוטרים ירון בן צבי, אלי לוריא, עו”ד דרור בוזגלו, מוטי דוד וג’וש (יהושע) שרידן.  לא פחות מ 5 שוטרים טיפלו בתלונה של נועה תאורי, והם אפילו לא טרחו לזמן את אודליה צריקר לחקירה וסגרו לה את התיק בשניות….. ערר שהגיע לידי הפרקליטים מירב גבע ואלירן גלילי גם הוא נסגר בשניות.

אודליה צריקר נתפסה משקרת שלבת שלה יש אוטיזם ע”י דר’ שמאי כרכום

מעבדת הזיופים של אודליה צריקר נתפסה רק פעם אחת בשקר דווקא ע”י העובדות הסזוציאליות של חולון, עו”ס ענבל יפרח, ראש צוות שיקום ונכויות התפתחותיות מהאגף לשירותים חברתיים, לשכת הרווחה חולון, ועו”ס מורן בן-גוריון, פקידת הסעד בחולון.

שתי אלה הרגישו שהטענות של אודליה צריקר שהבת שלה אוטיסטית הן שקריות והיפנו את גילי הבת לבדיקה אצל דר’ שמאי כרכום, פסיכולוג קליני עם דוקטורט ב ASD (אוטיזם).  הוא הזמין את האבא ערן ברינג והסבתא עדנה ברנוביץ (מצד האם) ושאל אותם שאלות כיצד התנהגה גילי כשהייתה קטנה, מה היתה מסוגלת לעשות ואיך הגיבה למצבים.

האבא והסבתא שניהם תיארו ילדה רגילה ונורמלית. “מתיאורי האב והסבתא עולה התפתחות מוטורית תקינה. גילי התיישבה בסביבות גיל 4 חודשים, והלכה עצמאית בגיל שנה וחודש בערך. מתיאוריהם את המשחקים המועדפים עליה בילדותה המוקדמת עולה כי הייתה בעלת מיומנויות מוטוריקה עדינה תקינות, למשל, נמשכה למשחקי הרכבה והשחלה והרבתה ביצירה, ובעלת מיומנויות מוטוריקה גסה טובות, היעדר סרבול ושימוש בכל מתקני גן המשחקים לדוגמא”.

כאשר אודליה צריקר הגיעה לראיון הדוקטור שמאי כרכום תפס אותה באלף שקרים.  “כאשר נשאלה על סתירות או פערים בדיווח שלה עצמה, למשל, כאשר תארה כי גילי לא הפיקה צלילים והברות כפעוטה נשאלה האם היא גם לא הגיבה בבכי למכה? או האם לאור התפתחותה המוקדמת המעוכבת יש ברשותה מסמך מטיפת חלב? ולבסוף כאשר טענה להתנהגות אוטיסטית כזו או אחרת היא התבקשה לתאר סיטואציה ולהביא דוגמא לכך, היא הגיבה בכעס ובהאשמה כי ברור לה שהבוחן מוטה לטובת האב והסבתא”.

בניגוד לדברי האבא והסבתא, אודליה צריקר “האם טענה כי גילי התקשתה לזחול והתקשתה ללכת. לדבריה, רק בגיל שנתיים היא נעמדה והחלה לצעוד. האם תיארה עיסוק מוקדם בצבעים וביצירה, אך כי היו לה בעיות באחיזה של חפצים וטענה כי גילי נמנעה מכל המתקנים בחצר המשחקים. לטענתה, לא התאפשר לה לפנות לטיפולים בגלאים אילו”.

לסיכום קבע שמאי כרכום כי “תיאורי האם בראיון זה מצביעים על קשיים עצומים בתחום האינטראקציה החברתית ההדדית, אך חסרים את המאפיינים העקרוניים ללקות בתחום התקשורת וחסרים את המאפיינים הדרושים לאבחנה בתחום ההתנהגויות הנוקשות החזרתיות והסטראוטיפיות.  התנהלותה של גילי באינטראקציה המובנת ADOS-2 בתחום האפקט החברתי בנפרד ובתחום ההתנהגויות החזרתיות
והסטראוטיפיות יחדיו אינו מגיע אל הסף הנדרש לאבחנת ASD .  לפיכך, גילי אינה עונה לקריטריונים של תסמונת הספקטרום האוטיסטי”.

כלומר:  אודליה זייפה אוטיזם של הבת שלה נגד רצון הבת.  לא פלא שהבת ברחה לאבא, והאבא היה צריך להוציא צו הגנה מאודליה.

שמאי כרכום הפסיכולוג שגילה את הזיופים של אודליה צריקר שהבת שלה אוטיסטית
שמאי כרכום הפסיכולוג שגילה את הזיופים של אודליה צריקר שהבת שלה אוטיסטית

אודליה צריקר מכה ומכריחה את ביתה לבלוע תרופות הרדמה כדי לזייף אוטיזם

זוהי דוגמא מוחשית לאמא מטורפת שמנסה לכפות על הבת שלה לשתף פעולה עם ניסיון לרמות את הביטוח הלאומי ולהציג אותה כאוטיסטית, כשהבת לא אוטיסטית, ואפילו הדוקטור אמר שאודליה צריקר היא אמא מזעזעת:  “חובתי המקצועית להעלות תהיות באשר למסוגלות ההורית לנוכח ריבוי התלונות של גילי בדבר הזנחה התעללות ופגיעה שהופנו כלפי שני ההורים; כמו גם לנוכח הדיווח ההתפתחותי הסותר, המוטה והמוקצן שהתקבל באבחון הנוכחי”.

ראו מה כותב כרכום:  בפגישה קודמת של הבת גילי עם דר’ בנימין קין מירושלים, גילי אמרה “כי נאלצה לשקר ולהתחזות בכדי לקבל אבחנות וטיפולים“.

וגם:  “האב והסבתא תיארו כי בתאריך 20/11/16 גילי ברחה מבית האם ופנתה למשטרה כשהיא מציגה סרטון ובו היא מוכה ומעידה כי נכפה עליה להציג עצמה כבעלת אוטיזם וליטול תרופות הרדמה לקראת האבחון“.

קראתם את זה?  אודליה צריקר הכריחה את הבת שלה, במכות!!! לבלוע תרופות הרדמה לקראת אבחון.  לא פלא שהשופט נועם שלו ביטל לאודליה צריקר את המשמורת החוקית על גילי והעביר אותה לחסות האב ערן ברינג.

להלן חוות הדעת של בנימין כרכום:

חוות דעת בנימין כרכום שאודליה צריקר זייפה אבחנת אוטיזם לבת שלה

חן חן לגב’ יוספה ברק שהעבירה למערכת את חוות הדעת….  קרדיט כמבוקש. 

עוד ראיות לאופי המסוכן של אודליה צריקר – קארין ברנוביץ

ראו וצפו בהתכתבות של אודליה צריקר עם יועצת מס אביבה כץ על הלבנות ההון שלה באדיבות הגברת המושכת יוספה ברק (שקטפה גביע מיס הומלס 2023) המעדכנת אותנו תדיר:

מייל אביבה כץ לאודליה צריקר על הלבנות הון

ראו גם תצהיר של טכנאי מחשבים שאודליה צריקר הזמינה הביתה וראה אצלה תיקיה של תמונות פדופיליה, שזה עוד אחד מהעיסוקים של צריקר לעשות כסף בשעות הפנאי.

תצהיר טימור עדיאשווילי ראה תיקית פדופליה אצל אודליה צריקר

ראו גם תצהיר של אינסטלטור שהגיע אל אודליה צריקר אשר ביקשה ממנו להלבין כספים דרכו באמצעות חשבוניות מזוייפות, והוא קישר בינה לבין יוספה ברק:

יוסף ברק אינסטלטור שצריקר חיפשה מישהי שתלבין כספים

 

 

אודליה צריקר כך נראית האתי אלון של הביטוח הלאומי שחלבה מהם מאות מיליונים
אודליה צריקר כך נראית האתי אלון של הביטוח הלאומי שחלבה מהם מאות מיליונים

 

הפסיכיאטר מיכאל ינקו נתן תצהיר שאודליה צריקר עושה שימוש מזוייף בחותמת שלו

פסיכיאטר נעצר: “חשוד שרשם תרופות לכל דורש תמורת מאות שקלים”

ראו איך אודליה צריקר סיבכה את דר’ מכאל ינקו.  היא עבדה אצלו והוציאה ממנו את החותמת למרשמים.  התפטרה והשתנמשה בחותמת במעבדה שלה.  מיכאל ינקו חטף זיין בגללה.  

ד”ר מיכאל ינקו, מנהל המרכז לתמיכה רגשית ונפשית בתל אביב, נעצר בחשד שהפיץ מרשמים לתרופות נרקוטיות לכל דורש תמורת כסף וללא כל הצדקה רפואית. המשטרה: “פגיעה קשה באמון הציבור ואף סיכון לבריאותו”

ד”ר מיכאל ינקו, פסיכיאטר בן 54 תושב אזור המרכז, נעצר אתמול (יום רביעי 22/11/2018) בחשד להפצת מרשמים במירמה ובניגוד לחוק לתרופות נרקוטיות לכל דורש תמורת מאות שקלים. אמש, בתום חקירתו של ינקו במפלג ההונאה של מחוז תל אביב במשטרה, הוא הובא לבית משפט השלום בעיר שהורה לשחררו למעצר בית מוחלט עד מחר. כמו כן, בית המשפט הורה לחשוד שלא לעסוק במקצוע הרפואה עד ליום חמישי הבא.

מיכאל ינקו פסיכיאטר מסכן אודליה צריקר חיסלה לו את הקריירה
מיכאל ינקו פסיכיאטר מסכן אודליה צריקר חיסלה לו את הקריירה

 

 
אחד ממרשמי התרופות ()
אחד ממרשמי התרופות

 

על פי חומר הראיות שנאסף עולה כי ד”ר ינקו נהג לרשום מרשמים רפואיים לתרופות נרקוטיות ולהפיצם לכל דורש תמורת מאות שקלים – שאותם, על פי החשד, שילשל לכיסו. זאת, מבלי שהיה לכך הכרח רפואי או הצדקה כלשהי.

 

 

במשטרה אמרו היום כי “ניצול לרעה של מעמד או בעל תפקיד בחברה הישראלית, קל וחומר של אדם האמון על ביטחונו ושלומו של הציבור, מהווה פגיעה קשה באמון הציבור ואף יותר מזה מהווה סיכון לבריאותו”.

 

עורכת הדין נגה ויזל המייצגת את הרופא הפסיכיאטר מסרה בתגובה: “מדובר בתלונת שווא של מתלוננת שמנסה לסחוט את מרשי וגייסה לשם כך שני עבריינים שיסייעו לה בהליך הסחיטה. מאחלת לכל מטופל במדינת ישראל רופא מסור ומקצועי כמו ד”ר ינקו. הראיה לכך שבית משפט שחרר את מרשי והדברים מדברים בעד עצמם”.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5412139,00.html

 

 

בתמונה:  מיכאל ינקו שותף של אודליה צריקר בפרשת זיופי חוות הדעת לקנביס

מיכאל ינקו עצור בגלל שנפל בפח של מעבדת הזיופים של אודליה צריקר
מיכאל ינקו עצור בגלל שנפל בפח של מעבדת הזיופים של אודליה צריקר

 

נטליה כץ – סוף סוף נתפסה הזונה.  נוה תרצה עושה לה רק טוב בין כל הלסביות.  

בתמונה:  נטליה כץ שותפה של אודליה צריקר בפרשת זיופי חוות הדעת לקנביס ולאוטיזם.  

 

מרוסיה באהבה נטליה כץ מוכרת חוות דעת לתירת תיקי אונס לגברים
מרוסיה באהבה נטליה כץ מוכרת חוות דעת לתפירת תיקי אונס לגברים

 

ליאת אייל עורכת דין חותמת גומי בתעשיית הזיופים של אודליה צריקר
ליאת אייל עורכת דין חותמת גומי בתעשיית הזיופים של אודליה צריקר

בתמונה:  יוספה ברק טמיר חברתה הטובה של אודליה צריקר שחיפשה עבורה לקוחות תמורת אחוזים

 

יוספה ברק התמכרה לבתי משפט למרות שכולם מזרגגים אותה
יוספה ברק התמכרה לבתי משפט למרות שכולם מזרגגים אותה
Views: 1,918

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *