EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

נריה קראוס “נוכלת הסקופים” נתפסה בפיברוק ופרובוקציה על חוויה “משפילה” של הדרת נשים בטיסות

נריה קראוס נוכלת הסקופים סובלת מפרנויה שהחרדים נגעלים מהכוס שלה

השבוע פרסמה איזה כתבת פוסטמה ואנטישמית, נריה קראוס, שהיא סבלה מהפליה בטיסה של יונייטד, חברה אמריקאית, לניו יורק.

קוראים לה נריה קראוס מערוץ אל ג’זירה 13 והיא טענה שדוסים לא רצו לשבת לילדה בגלל שהכוס שלה פולט ריחות של קוטג’ חמוץ, ושהדיילת הייתה לטובת הדוסים ואמרה לה שבגללה הטיסה תתעכב.

לדבריה זו היתה חוויה משפילה.  הופעל עליה לחץ לשנות מושב שהיא חשה שהדוסים רצו לכפות עליה “לשנות את מפת מושבי הטיסה”, ושגם אחרי שנחתה היא לא רגועה ומושפלת…..

בדיוק לפני שעלתה למטוס צייצה ציוצים על 2 מקרים של הדרת בנות בלבוש חילוני מאוטובוסים של חרדים.  כנראה כל העורכים באותו שבוע בכל העיתונאים שיגרו מסר “תביאו לנו כתבות על הדרת נשים בתחבורה”.  ככה היא עלתה למטוס, טעונה, ומחפשת לעשות סקנדלים……

ההזדמנות נקרתה בפניה כשחרדי שלבש כובע בייסבול ביקש ממנה בנימוס להחליף מושב, והוא לא אמר לה למה.  זה קורה בכל טיסה.  אנשים שלא קיבלו מושבים ביחד, מבקשים לשבת ביחד.  הוצע לה מושב חלופי 43C, בדיוק המושב במעבר באותה שורה 43D.  כשהוא הוריד את הכובע והיא ראתה את הכיפה לטענתה רק אז הבינה שהיא קורבן של הדרת נשים, וההשפלה החלה לפעפא בעורקיה.

לדבריה היא אפילו לא שאלה למה מבקשים ממנה לעבור.  רק בגלל שראתה כיפה זה עשה לה טריגר.

 

נריה קראוס נוכלת הסקופים סובלת מפרנויה שהחרדים נגעלים מהכוס שלה
נריה קראוס נוכלת הסקופים סובלת מפרנויה שהחרדים נגעלים מהכוס שלה

 

כל זה לווה כמובן בניצול הסטטוס שלה ככתבת, שפרסמה ידיעה חדשותית על חדשות שהיא בעצמה יצרה.  וזה היה מלווה בכותרות היסטריות, וכמובן שהקוראים אמורים להביע סימפטיה למסכנה שנרדפת רק בגלל שיש לה כוס מסריח בין הרגליים.

 

 

האיש שביקש מנריה קראוס להחליף מושב והיא לטענתה הושפלה כי יש לה כוס
האיש שביקש מנריה קראוס להחליף מושב והיא לטענתה הושפלה כי יש לה כוס

 

אבל אז התותח דניאל עמרם שגר בניו יורק לא התעצל, נסע לנמל התעופה וחיכה לנוסעים שיצאו מהאיירפורט.

דניאל עמרם איתר את האיש ושאל אותו מה באמת קרה שם…..  האיש מספר שבסך הכל הבן שלו רצה לשבת ליד החבר שלו אז ביקשו ממנה להחליף כסא.  אבל ברגע שהוריד את הכובע והיא ראתה את הכיפה היא החלה לצרוח (ואנו מוסיפים: כמו כלבה מיוחמת).

הפוסטמה נריה קראוס נתפסה בקלקלתה.  אם דניאל עמרם היה גר בישראל הוא לא היה מעז לפרסם שום דבר נגד המפגרת הזו, כי היא הייתה מפעילה צוות של עורכי דין להשתיק אותו ולהכריח אותו להוריד את הפוסט, כי אחרת עורכי הדין של אל ג’זירה 13 היו תוקעים אותו בשנים של מלחמות בבית המשפט שיעלו הרבה כסף.

אבל בארה”ב יש חוקה ויש חופש ביטוי וחופש עיתונות, אז האמת זורחת לחופי אמריקה.

מה באמת קרה?  נריה קראוס עלתה למטוס אחרי שבפיד שלה בטוויטר כבר היו 2 ציוצים על “הדרת נשים באוטובוסים”. היא כבר הייתה טעונה נגד חרדים ורק הייתה בהיכון שמישהו יגיד לה משהו.

חרדי ביקש מנריה להחליף מושב כדי שהבן שלו יישב ליד חבר שלו.  הוא היה עם כובע בייסבול והיא הסכימה.  אבל ברגע שהוא הוריד את הכובע והיא ראתה כיפה היא החלה להשתולל שלא רוצים לשבת לידה בגלל הריח של הכוס שלה.

 

נריה קראוס ציוץ טוויטר בלייב הסתה נגד חרדים בגלל הכוס המסריח בטיסה
נריה קראוס ציוץ טוויטר בלייב הסתה נגד חרדים בגלל הכוס המסריח בטיסה

 

או אז היא גם התנפלה על הדיילת ואמרה לה שהחברה עצמה מפלה אותה, בגלל שהיא אישה, כי לא עוזרים לה להתנגד לחרדים.

דניאל עמרם חשף את הנוכלות של נריה קראוס

הנה מה שכתב דניאל עמרם על הפוסטמה עם הקוטג’ החמוץ בין הרגליים, נריה קראוס.  בטוויטר.  16/8/2023

“טוב גבירותיי ורבותיי כתבת חדשות 13 נריה קראוס סיפרה אתמול ש״חרדים רצו שהיא תעבור מקום בטיסה בגלל שהיא אישה״, היא צילמה את האדם הזה שהוא בעל משפחה ואדם מאד מוכר בברוקלין, הציוץ שלה הגיע למעל מליון צפיות וגם להחברים שלו שנדהמו ופנו אליי במשך כל היום, ״אין סיכוי, הבן אדם הזה מארח משפחות מעורבות בשבתות אצלו״, ״נוסע כמויות של פעמים ויושב ליד נשים אין סיכוי שתהיה לו בעיה עם זה״, ״דניאל תוציא את האמת לאור״.

אז דאגנו להגיע אליו, הוא אמנם לא רצה בכלל להוציא את זה אבל אחרי שכנועים רבים גבירותיי ורבותיי הנה הוא מספר סיפור אחר לגמרי.

מסתבר שהבן שלו היה עם חבר, והם ביקשו יפה אם זה אפשרי שהיא תעבור כיסא כדי שהחבר יוכל לשבת ליד חבר שלו.

היא בתגובה התחילה לצעוק מה שגרם לדיילת גם להזהיר אותה שאם יש כאן בלאגן הם יבטלו את הטיסה. בכל מקרה תקשיבו לבחור, תגידו לי מה אתם חושבים בתגובות, כאן דניאל עמרם ללא צנזורה, לכל סיפור יש שני צדדים! ולכל אדם מגיעה זכות התגובה.

יצויין שניסיתי לתפוס את נריה שם והיא כבר לא ענתה לי יותר. פיס!”

ראיית הזהב של דניאל עמרם על נוכלת הסקופים נריה קראוס

והנה ההוכחה שהכתבת נריה קראוס מפיצה שקרים ורעל סכסכני.

 

 

פתחי וזמרי צוחקים על הפייק של נוכלת הסקופים – נריה קראוס

והנה פה פתחי וזמרי לועגים לפוסטמה, איך זה שדווקא ביום שבו כל עורכי העיתונים מחפשים בנרות איזה סקופ של הדרת נשים, דווקא בטיסה הזו ודווקא לכתבת שהתבטאה בעבר בנושא הדרת נשים, ודווקא היא לא מצלמת את האפיזודה, פתאום עולה ידיעה עיתונאית שהיא הפכה קורבן הפליה במטוס…..

 

 

 

תגובתה של הנוכלת נריה קראוס: “יש לי ראיה מדייל שלא ראה כלום”

הנה מה שהעלתה נוכלת הסקופים, וכתבה על זה שזו “ראיית הזהב”.  אחרי שהגולשים צחקו עליה היא מחקה את המילים “ראיית הזהב”.

“בואו נשים סוף להתרת הדם והשקרים. הנה קטע של שיחה על המטוס עם דייל שנכח באירוע. הוא שאל מה שלומי וביקש להתנצל. והנה הוא מספר כאן הכל. והכל ברור. כל מה שאמרתי אמת. כל היתר – שקרים. פשוט תצפו בעובדות לנגד עיניכם”.

הסרטון הדבילי הזה שווק כאילו לנריה קראוס יש ראיית זהב ביד שמוכיחה שהיא הייתה קורבן של הפליה, ושהחרדים לא רצו לשבת לידה כי היא אישה.  עם כוס!, חס וחלילה……

אבל הפרסום של הסרטון הדבילי הזה רק גרם לנריה קראוס נזק עוד יותר כי אין בו כלום.   יש בו שיחה שהיא יוזמת בדרישה לקבל התנצלות עם דייל אמריקאי שמחונך לתרבות “שירות לקוחות” אמריקאי שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להרגיע את הלקוח, ולהראות לו שהוא חשוב לחברה.

אילו הייתה מביאה עימות יזום בינה ובין הדיילת שאמרה לה שהיא הגורם לתסיסה ומהומה, ניחא, אבל הנוכלת הלכה לדבר עם מישהו אחר שהוא בכלל לא עד ראיה והוא מתוכנת להרגיע אותה, שתשב בשקט ולא תפריע.  כי כולם רוצים לטוס ולא לאחר בגללה.

פוסטמה או לא פוסטמה?

בנוסף כתבה ש”שקרים נבזיים וחמורים מופצים נגדי. התרת דם. מדהים שאחרי שעות ארוכות מודים שאכן לחצו עליי לעבור מושב, אבל הכי טוב שמצאו זה סיפור מחורטט שלא מתכתב עם העובדות הפשוטות. 1. שקר ראשון: נטען שבסה״כ רצו ששני חברים ישבו יחד. פרקטית: היו להם לידי שני מושבים משלהם, ועוד מושב נפרד. כלומר יכלו לשבת שניהם ביחד, אבל לידי. ולא רצו לשבת ליד אישה. למען הסר ספק, נאמר מפורשות שלא רוצים לשבת לידי. לכן החל הלחץ עליי שאעבור מושב”.

 

 

איך בכלל אפשר להמשיך להעסיק אחת כזו בתור כתבת של ערוץ טלוויזיה?  מי יאמין לה אחרי בושה שכזאת?

מי עשתה נריה קראוס בברוקלין עם הסאטמרי דודי פרקש בחנות למימכר עופות?  

ואם זה לא מספיק, דניאל עמרם הביא עוד ראיות שנריה, בעבר, עשתה כתבות על הגסטרונומיה בשכונות החרדיות של ברוקלין, הלכה יד ביד עם חרדי מסאטמר, דודי פרקש, לחנות של עופות ושניצלים, כשהיא לבושה בג’קט אדום, כמו כיפה אדומה, ושיער מתבדר ברוח, היא משוחחת איתו על העופות, מפזרת את שיערה מולו בחושניות, מנופפת בשיער כאילו היא פמלה אנדרסון,  ועל כל מילה שלו היא מתגלגלת בצחוק מלאכותי….

הנה כי כן קיבלו את פניה הדוסים בשכונות הכי חרדיות של ברוקלין, הסאטמרים, בסבר פנים יפות, ואף אחד לא אמר לה שבגלל שהיא אישה קיים חשש שתדיח את הגברים לדבר עבירה, ושהריח העולה ממבושיה עלול לעורר יצרים בגברים.

 

 

נריה קראוס בברוקלין עם דודי פרקש עושה כתבה על עופות ושניצלים
נריה קראוס בברוקלין עם דודי פרקש עושה כתבה על עופות ושניצלים

ככה עושים אייטמים בישראל.  מייצרים אותו מאפס.

שאלה היפותטית על רקע כתבות הסנגוריה בוואלה של עמית סלונים

עמית סלונים הוא מבקר תרבות ועורך ה”ניוז” של וואלה.  הוא נחלץ לסנגר על הפוסטמה ועל הדרך להעליב את המתחרים שלו בערוץ 14 ….

 

עמית סלונים מכונת פרופוגנדה זבלית להפצת כתבות זבל בוואלה
עמית סלונים מכונת פרופוגנדה זבלית להפצת כתבות זבל בוואלה

 

וזו השאלה: נניח שנריה קראוס עולה למטוס עם תחבושת היגיינית במפשעה.  אחרי שהזיעה בחוץ כשהעמיסה את המזוודות שלה, התחבושת דולפת ויש ריח, האם מצופה שאנשים יישבו לידה ולא יתלוננו על הריח????

ראו מה כתב החבר של נריה, עמית סלונים בוואלה שיצא להגנתה. עמית סלונים הוא מבקר תרבות ועורך ה”ניוז” של וואלה.

עמית סלונים כתב ש”התירו את דמה של נריה קראוס” כי “יש חוקים לא כתובים בטיסה והדוסים לא מכירים את החוקים האלה”. … “הפרה בוטה של חוקי השמיים”.   פיגור מארץ הפיגורים.  וזה עורך ניוז בוואלה?????  תגידו הוא על גראס חזק????

המפגר משמאל – עמית סלונים.

עמית סלונים עורך הניוז בוואלה יוצא להגנת נוכלת הסקופים נריה קראוס
עמית סלונים עורך הניוז בוואלה יוצא להגנת נוכלת הסקופים נריה קראוס

 

הנה מה שהוא כתב, עמית סלונים:

“חוק נוסף הוא שאלא אם אתם בעלי אמצעים ורכשתם לעצמכם כרטיס יקר מאוד באחת ממחלקות היוקרה של המטוס, הולך להיות לכם צפוף ואתם הולכים להיות בקשר פיזי הדוק מדי עם זרים, כפי שלעולם לא הייתם מסכימים לו על הקרקע. כן, על הנייר טיסה היא חוויה מדהימה. ניצחון הרוח האנושית על הטבע. ועדיין, לשבת במושב אמצעי במשך שעות ארוכות בין שני אנשים שלא חשבו לעשות מקלחת לפני הטיסה, כשהאדם שיושב ליד החלון סובל משלפוחית רגיזה ונאלץ לקום מדי חצי שעה לשירותים, היא חוויה לא נעימה. ועדיין: כולנו שווים בסבל הזה.

לרוב אנחנו שוכחים את הטיסה ברגע שהיא נגמרת, אבל יש חוויות טיסה שקשה יותר להדחיק. נריה קראוס, שליחת חדשות 13 לארה”ב, מצאה את עצמה בטיסה כזאת. לא (רק) בגלל שהיא אישה, אלא בעיקר שלצדה ישבו אנשים שלא הכירו את החוקים הכי בסיסיים של טיסות…..

להלן החוק הלא רשמי בנוגע להחלפת מקום במטוס: במידה ויש צורך לעשות שינויים בהושבה (ולא משנה מאיזו סיבה), ניתן לבקש בנימוס מאחד הנוסעים האחרים להחליף מקום. נהוג לעשות זאת לאחר ההמראה, אך במקרים דחופים (פעוט שקיבל מקום נפרד מאמא שלו, למשל) אפשר לעשות זאת עוד לפניה. במידה שביקשת מנוסע להחליף מקום והוא הסכים, מעולה. במידה שלא, אסור בתכלית האיסור לפנות שוב אל אותו נוסע. זה חוק יסוד שאפילו בג”ץ לא יכול להתערב בו. אפשר לבקש עזרה מהדיילים, אפשר לנסות את מזלך עם נוסעים אחרים, אבל להציק לנוסע שוב ושוב בבקשה להחלפת מושב, מכל סיבה מוצדקת שלא תהיה, היא הפרה בוטה של חוקי השמיים…..”.

פרשת הטיסה עם נריה קראוס: בערוץ 14 פשוט התירו את דמה – וואלה! תרבות (walla.co.il)

https://e.walla.co.il/item/3602417

 

 

 

Views: 20

One Comment

  1. תקשיב אתה דביל ברמות אחרות. בדכ הביקורת במקום, אבל יצאת דביל כאן, לא כל מי שיוצא נגד הדוסים המסריחים או ביבי המזדיין הנוכל, ראוי להשתלחויות המפגרות שלך.תנסה מידי פעם גם להפעיל את המעט שיש לך בראש, אם יש לך. לא נראה שיש הרבה. כמו תוכי ביביסט.

    הערת מערכת:
    אין לנו שום הערכה לביבי ואנו מקווים שיורשע למרות שאנחנו מאמינים שהוא זכאי. היו לו אין ספור הזדמנויות לטפל בבעיית הפליית הגברים בבתי המשפט למשפחה, בבד”רים, בהוצל”פ, במשטרה, במשרד הרווחה, והוא לא עשה כלום כי שרה עצרה אותו.
    הקראוסית הזו יצאה פאלש בזכות דניאל עמרם. זה לא קראוס. זה מיקי מאוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *