EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

נרקיס גולן חוטפת ילדים ישראלית חטפה ילד בן 3 מאביו באיטליה לארה”ב הפסידה בבימ”ש עליון בוושינגטון וחטפה קריש דם במוח

נרקיס גולן חטפה ילד מאביו במילנו וכעונש חטפה כריש דם במוח

לפנינו סיפור חטיפת ילדים מדהים שהגיע עד בית המשפט העליון בארצות הברית, והפך תקדים מחייב כי אין הרבה תיקים שמגיעים עד העליון בארה”ב.  נרקיס נ’ סעדה.

מדובר בישראלית שחיה בברוקלין בשם נרקיס גולן, הכירה בחור איטלקי יפה עשיר מאוד ונסעה למילנו באיטליה להתחתן איתו, להתעבר ממנו ולהשריץ ילד מזרעו.  אחרי 3 שנים נמאס לגברת לאכול ספגטי, והחליטה לארוז את הפקלאות עם הילד ולחזור לברוקלין.  חטיפה!!!!

כשהגיעה לארה”ב ייללה שהיא ברחה מהגהנום, שהחיים שלה באיטליה היו תופת, שהבעל היה אלים כלפיה בנוכחות הילד ולכן מסוכן להחזיר את הילד לאיטליה.  היא סיפרה כל מיני סיפורי זוועה אשר כל המומחים שבדקו אותה דחו אותם פעם אחר פעם.  לבסוף נשארה לה טענה אחת שבגלל שהאבא קילל אותה מול הילד כשהיה בן 3, הרי זו אלימות ולכן מסוכן לגבר לגדול אצל אביו.

 

הישראלית נרקיס גולן חטפה ילד מאביו האיטלקי לארהב
הישראלית נרקיס גולן חטפה ילד מאביו האיטלקי לארהב וחטפה קריש במוח

 

סוף טוב לסיפור:  נרקיס גולן חטפה כריש דם במוח

זה רק מראה שכל הישראליות הן אותו דבר.  לא משנה איפה הן חיות הן חושבות שבגלל הכוס מגיע להן הכל.

אבל יש סוף טוב לסיפור. בית המשפט הורה שהילד יחזור לאיטליה, אבל ממש שבוע לפני המועד שבו השריף בא לקחת את הילד נרקיס גולן חטפה התפוצצות קריש דם במוח ושבקה חיים. לזה קוראים באנגלית “התערבות אלוהית” Devine Intervention.

הנה כאן הסרטון על ה”אלימות” של הבעל איזקו סעדה. הוא צועק עליה שהיא “חתיכת זבל ושתצא מהמכונית ואומר לה פאק אוף.  לכי לכי”.  היא אומרת שאין לה כסף והיא רוצה לבלות יום נעים עם הילד ברדלי.  הוא אומר לה שהוא רוצה לבלות יום נעים בלעדיה.  זהו.

 

 

 

 

לאחר שהחוטפת מתה, מכאן ואילך נכנסה לפעולה האחות של החוטפת מורין גולן שגם היא חיה בברוקלין, והזנזונת הזו הגישה בבית משפט למפשחה בברוקלין צו מניעה שלא להחזיר את הילד לאביו באטליה, ומאז ההליכים נמשכים בעצלתיים והאבא האיטלקי נאלץ לבוא לארה”ב כל כמה חודשים כדי לבקר את הבן שלו עד שיסתיימו ההליכים.

 

האחות מורין גולן שלא רוצה להחזיר את הילד שאחותה חטפה מאיטליה
האחות מורין גולן שלא רוצה להחזיר את הילד שאחותה חטפה מאיטליה

 

כמובן שאילו הסיפור זה היה קןרה בארץ, האבא לא היה מעז בכלל להיכנס  בשערי נתב”ג כדי לבקר את הבן שלו כי הזונות הישראליות היו מוציאות לו צו עיכוב יציאה – כמו שעושה כל פרחה ישראלית מצויה.

 

פסק הדין נרקיס גולן נ’ אייזק ג’קי סעדה בבית משפט עליון בארה”ב

החלטה מתאריך 15/6/2022.  נרקיס היא המערערת וטענה שבית המשפט לא היה צריך לקבוע תנאים מגנים ליישום באיטליה למניעת אלימות, שכן אם בית המשפט השתכנע שהיתה אלימות, צריך היה להשאיר את הילד בארצות הברית ולא להחזיר אותו.

 

בית משפט עליון קבע שלבית משפט יש שיקול דעת, אם בכלל צריך להצמיד תנאים מגנים מראש להחזרת הילד החטוף, ושאין חובה כזו או אחרת לקבוע תנאי הגנה מראש, ושלח את התיק בחזרה לאותה שופטת מהערכאה הראשונה.

יובהר לא מדובר באלימות של האבא כלפי הילד אלא בקללות של האבא כלפי נרקיס שעשתה לו פרובוקציות, ולטענתה הילד בן ה 3  נחשף לקללות.

 

 

US Hague Abducton Case NARKIS ALIZA GOLAN v. ISACCO JACKY SAADA 20-1034

 

פסק הדין בבית משפט פדרלי בברוקלין אחרי העליון בוושינגטון

סעדה נ’ גולן, בימ”ש פדרלי, ברוקלין, מחוז מזרח ניו יורק 13/2/2023 תיק CV-5292 (AMD) (RML)  2018

בית המשפט הורה על החזרת הילד ברדלי סעדה לאיטליה בתנאים מגנים למניעת חשש לאלימות.  מדובר בתנאים היסטריים לגמרי שכן היה מדובר בילד בן 3 ששמע את אבא שלו מקלל את אמא שלו….  מה הוא כבר זוכר?….  אלא שארגוני הפמינאציות התערבו, שידרו כתבות טלוויזיה על האבא האלים והנשים המסכנות…  והשופטת נאלצה לזרום.

כולנו יודעים שכשמדובר בישראלית, אז האבא לא באמת אלים.  האישה עשתה פרובוקציות כי תכננה מראש את החטיפה.

זמן קצר לאחר מכן, השם יתברך החליט לעשות דין תורה לנקבה הזדונית, נרקיס גולן, שלח לה כריש במוח ואסף אותה אליו.  איזה יופי!!!!!

US Abduction Case in Brookyn Federal EDNY Saada v. Golan 18-CV-5292 (AMD) (RML)

 

 

 

 

 

Views: 47

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *