EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ביזיון הזונות של סיגל יעקובי: משרד המשפטים יתעדף זונות על נשים נשואות. האמנה לזמינות פיננסית תפטור זונות מחובות בחדל”פ – “זונה שרוצה הפטר מחובות תיכנס למעון נשים מוכות והבנק ימחוק לה את החובות”

מיכל יעקובי שהיתה מנכלית משרד המשפטים מעוניינת בזונות וזנות

זוהי סיגל יעקובי מינוי של אמיר אוחנה למנכ”לית משרד המשפטים. כפי שניתן לראות לסבית בוטצ’ית ביותר. היא החליפה את הפמינאצית אמי פלמור. היא מתבטאת בעדינות על יחסי גברים ונשים, אבל מה שמעניין את מיכל יעקובי זה רק זנות וזונות. מאז שנכנסה לתפקידה לא קידמה שום הצעת חוק לשוויון מגדרי בדיני משפחה (כגון ביטול חזקת הגיל הרך או ביטול הפטור לנשים במזונות) אבל היא כן השקיעה את כל מירצה כדי לסדר לזונות הפטרים מחובות בהליכי חדל”פ (חדלות פירעון).

בתמונה:  מיכל יעקובי מנכ”לית משרד המשפטים מעדיפה לצ’פר זונות על פני נשים נשואות

לשיטתה של מיכל יעקובי אישה נשואה, או אישה “רגילה” שלא עובדת בזנות לא צריכה תכנית מיוחדת לפטור מחובות, אבל נשים שמוכרות את הגוף שלהן (ולפעמים עושות 5,000 ש”ח בלילה) ראויות לטיפול מיוחד ולפטור מחובות בגלל שהגוף שלהן הפך חור שגברים חודרים בו בתשלום. פירושו של דבר שכל אישה יכולה לעבוד קצת בזנות, לקחת מאות אלפי ש”ח בהלוואות מבנקים, לגהץ כרטיסי אשראי בלי חשבון, וכשהיא מגיעה לעקיצה של חצי מיליון או מיליון ש”ח, כל מה שהיא צריכה לעשות זה להצהיר שהיא זונה, ואז על פי הנחיות מיכל יעקובי הבנקים וחברות האשראי צריכים למחוק להן את החובות, ולגלגל את הגרעון על הציבור. יופי של חשיבה מיכל יעקובי. מעניין כמה מהחברות האישיות שלה מילדות יזכו להנות מההסדר המקל שהיא המציאה.

צפו בראיון של מיכל יעקובי לרגל יום האישה 2021: 

הורחבו השירותים הבנקאים הניתנים לנפגעות אלימות כלכליתהבנקים בישראל יעניקו תמיכה לנשים נפגעות אלימות, גם שנה לאחר צאתן מהמקלט.

אלימות כלכלית הינה דרך שליטה נוספת בנשים הסובלות מאלימות בביתן.חייה של נפגעת אלימות כלכלית, יתאפיינו ב:

  • נטילת כספה של האישה.
  • ניהול האישה דרך הענקת קצבה חודשית מוגבלת במזומן.
  • יצירת אווירת איום תמידית ותחושת משבר כלכלי.
  • העברת נכסים משותפים על-ידי בן הזוג ללא ידיעת האישה.
  • מניעת האפשרות של האישה לצאת לעבודה.

 “זמינות בנקאית” הינה היא אמנה וולונטרית, שגובשה ע”י הפיקוח על הבנקים ביחד עם איגוד הבנקים והמערכת הבנקאית וארגונים חברתיים ומטרתה לתמוך בצמצום תופעת אלימות כלכלית נגד נשים נפגעות אלימות, השוהות במקלטים ובדירות מעבר. באמנה מוגדרים שירותים בנקאים שינתנו לנשים הנפגעות, בכדי לסייע להן לסלול את דרכן לעצמאות כלכלית.כעת, הורחבו השירותים הבנקאיים במסגרת האמנה, והם ינתנו לנשים לפרק זמן נוסף, גם לאחר עזיבתן את המקלט או דירת המעבר.

האמנה המורחבת כוללת עתה גם את הדברים הבאים:

  1. יצירת תהליך “הערכה ומיצוי זכויות פיננסי” – כחלק מתהליך הקליטה הראשוני המתבצע כשאישה חדשה מגיעה למקלט תעבור האישה גם מיפוי הכולל סדרת שאלות מנחות שמטרתן לסייע בבירור פרטים ממוקדים ורלוונטיים, אודות מצבה הפיננסי של האישה והזכויות המגיעות לה על מנת שתוכל לקבל את המענה המהיר והמותאם ככל הניתן לצרכיה.
  2. הרחבת זמן החלת האמנה – עיקר הפעילות במסגרת האמנה תעשה במהלך שהותן של הנשים במקלטים, אולם בשל החשיבות ביצירת רציפות בתהליך היציאה לעצמאות פיננסית, עם יציאתן של הנשים מהמקלט ימשיכו המוסדות הפיננסיים לתמוך בהן באמצעות האמנה במהלך שנה נוספת, לאחר יציאת האישה מהמקלט, או למשך חצי שנה לאחר יציאת האישה מדירת המעבר. הרחבה זו היא פרי יוזמה של עמותת “רוח נשית”, המסייעת לנשים בשלב יציאתן מהמקלט.
  3. “בנק מאמץ מקלט” – במטרה להגביר את המודעות הפיננסית, הן של הנשים נפגעות האלימות השוהות במקלטים ובדירות מעבר והן של אנשי הצוות במקלטים, הבנקים וחברות כרטיסי האשראי החליטו לקחת על עצמם במסגרת אמנה זו לסייע בתחום הידע הפיננסי במקלטים. במסגרת זו תתקיים, אחת לתקופה שתקבע בין המקלט לבין המוסד הפיננסי, הרצאה בנושאים פיננסיים שונים.​

סיגל יעקובי לסבית שמנהלת את משרד המשפטים ולא הביאה שום תועלת למרות היכולות הלסביות
Views: 15

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *