EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

סקופ: צא”פ על 8 בדואים (משפחות אבו בלאל וטרבין משגב שלום) שעצורים חודש בב”ש על מעשי מין באורגיה עם בדואית בת 13מפנימית רווחה

עלאא מסארווה שופט בדואי ממשפחת היריבים של אבו בלאל וטרבין

סקופ עסיסי:  בדיוק לפני חודש ב 10/6/2021 נעצרו 8 בדואים על אונס קטינה בדואית בת 13 המתגוררת בפנימית רווחה במשך שנה וחצי, לאחר שהחבר הבן זוג שלה צילם אותה במהלך אקט מיני, ולטענת פרקליטות מחוז דרום הפחידו אותה שאם לא תעשה אורגיה בשמיניה, הם ישלחו את הסרט לחברות שלה בפנימיה, ש”יהיה להן במה לקנא”.

למה הבנות של פנימיות הרווחה כל כך חרמניות?

מדובר ב 3 בדואים בני 17 והשאר בני גילאים 18 עד 28 ממשפחות אבו בלאל וטרבין משגב שלום.  יחסי המין התקיימו מינואר 2020 עד יוני 2021 – קרי 18 חודש.  לפי הסיפור, בפנימיה התפלאו לאן נעלמת הקטינה הבדואית והזמינו משטרה לעקוב אחריה.  המשטרה אכן גילתה אותה עושה חיים עם הבדואים, נהנית, שמחה ועליזה.

הרי משעמם בפנימיה, והרי מי שמוציאים אותה מפנימיה, מפתחת חסך ברגשי אהבת אב… והיא מחפשת כל גבר שייתן לה תשומת לב במיטה. סביר להניח שאלו היו יחסים בהסכמה ואלמלא ה”התפלחות” הלא מוצלחת מהפנימיה, הבדואים לא היו נתפסים, והקטינה החרמנית לעולם לא הייתה מתלוננת.  ייתכן מאוד שהיא רצתה להיכנס להריון כדי לעזוב את הפנימיה.

צא”פ מטעמים פמיניסטים

למרות שמדובר בסקופ שהיה יכול לככב בכותרות בעיתונים והטלוויזיה למשך חודשים, הוחלט בפרקליטות מחוז דרום, בראשותו של אלון אלטמן ובטיפולה של עו”ד רננה לוי, לבקש איסור פרסום על הפרשה מטעמים פמיניסטיים.

פרסום פרשה זו ושמות הנאשמים עלול להסיט את המאבק הפמיניסטי בישראל מהמיקוד על נשים גרושות יהודיות ו”הזכויות שלהן לחלוב את הגבר באמצעות תלונות שווא על אלימות”, למקומות האמיתיים בהם מתבצעים פשעי אלימות נגד נשים, כולל אונס ורצח על כבוד המשפיה, וזה המגזר הערבי והבדואי.

הרי אז תתגלה האמת שרוב הנרצחות ורוב הנאנסות זה במגזר הערבי, ויצו ונעמת לא יוכלו לקבל תקציבים לקמפיינים לציבור הרחב על “אלימות של גברים יהודיים”, כי התקציבים יופנו למשטרה לאכיפה במגזר.

כתב אישום סודי בעילת בת 13 בדואית תפח 8148-06-21
כתב אישום סודי בעילת בת 13 בדואית תפח 8148-06-21
אלון אלטמן פרקליט מחוז דרום מטייח פשיעה ערבית
אלון אלטמן פרקליט מחוז דרום מטייח פשיעה ערבית

באמת אלון אלטמן ורננה לוי חוששים ממרחץ דמים?

ואכן ענין איסור הפרסום הגיע לבית המשפט והשופט או שופטת שטיפלו בתיק המעצר (במחוזי ב”ש) נימקו את הצא”פ שגילוי שמות הנאשמים ומקום מגוריהם עלול להוביל למלחמת כנופיות ערבושיות ול”מרחץ דמים”.

ואנו שואלים:  מזה באמת מפחדת המשטרה?  תכניסו לשם כוחות שיטור.

בתמונה מימין מי שמטפלת בפרשה רננה לוי, פרקליטה לסבית אלימה ממחוז דרום

לסבית אלימה הפרקליטה רננה לוי והמנטורית שלה מירב מיכאלי
לסבית אלימה הפרקליטה רננה לוי והמנטורית שלה מירב מיכאלי

ואלה שמות הנאשמים: מוחמד אל טרבין בן נאדי (17), מוחמד אל טרבין בן מוחיי (18), בשאר אבו בלאל (17), מוחמד אבו בלאל (21), מוחמד אל רג’ילאת (17), ניזאר טרבין (28), עיז אבו בלאל (25) ומועטז אבו בלאל (28) כולם מהישוב שגב שלום.

העיתונאי רמי שני מגלי צה”ל שפרסם את הסקופ בהעין השביעית ואף הדליף בהרחבה כתב כי בפרקליטות אמרו לו ש”פרסום כתב האישום שהוגש בפרשה עלול לגרור מרחץ דמים” .  הוא כותב ש”באמתלה של חשש מ”מרחץ דמים” מסתירים מהציבור פרשת עבריינות מין מזעזעת בחומרתה • ומאפשרים למעורבים ולאחראים להסתתר מאחורי הפרגוד המשפטי… [זוהי] דריסה ברגל גסה את זכות הציבור לדעת”.

https://www.the7eye.org.il/422360

קיים חשש שמשפחות היריבים למשפחות אבא בלאל וטרבין, כגון משפחתו של השופט עלאא מסארווה יצאו לנקמת דמים.

עלאא מסארווה שופט בדואי ממשפחת היריבים של אבו בלאל וטרבין
עלאא מסארווה שופט בדואי ממשפחת היריבים של אבו בלאל וטרבין

 

לרשימה בלתי נגמרת של עבריינות במגזר, עיינו ב”ערבים בישראל מרחב מידע רב תחומי”

https://in-oneplace.net/law_enforcement/

 

Views: 38

2 Comments

  1. כל כך הרבה פרשיות רעות נקשרות בפנמיות של משרד הרווחה או בפיקוח משרד הרווחה – למרות זאת פקידות הסעד עובדות על אוטומט בהוצאת ילדים מהבית, בשלילת הזכות לאבות לראות את ילדיהם – זה פשוט רוע צרוף ההיפך מעבודת הקודש

    אילו אנשים שמקבלים משכורת מהציבור להתעלל בציבור – דבר והיפוכו

    משרד הרווחה מייצר הכל חוץ מרווחה – אם אי אפשר לפטר אותם לפחות שיקבלו הנחיה לא לעשות כלום – אם אפשר לסגור את המשרד המיותר הזה – קיימים הרבה משרדים מיותרים מהאילוצים פוליטיים, אבל הם לא גורמים נזק.

    זה משרד שקיומו זה כמו עצם בגרונו של הציבור שגם צריך לשלם מכיסו על “התענוג הזה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *