EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שי אביטל 1: עו”ד בן מעוז שיבוש תלונות שווא ובישול עדויות בפרשת שי אביטל סוכן הדוגמניות. בן מעוז נפל בפח של חוקרת סמויה ושלח אותה לתאם גרסאות עם מתלוננות

רותם סלע עוגבת על שי אביטל בספינת האהבה פאשן טיבי 2005

עו”ד בן מעוז מצא לו נישה פמיניסטית, הוא רוכב על הגל של מי טו ותלונות השווא, ולקח על עצמו לייצג את הדוגמניות שמתלוננות שסוכן הדוגמניות שי אביטל נגע להן, מישש אותן ועשה בהם מעשים מיניים…

הנה כמה מדבריו המתלהמים של בן מעוז:  “”ככל שחולף הזמן מתקבלת תמונה קשה, חסרת תקדים בחומרתה, של אדם אשר לכאורה פעל בשיטתיות לסיפוק יצריו המיניים, ובמשך שנים פגע במספר בלתי נתפס של נשים. בעת האחרונה נחשפתי לעדויות קשות ומסמרות שיער של נשים אשר מתארות כי נפלו קורבן למעשיו הבלתי נתפסים של שי אביטל. הדרך לעשיית צדק עם אותן הנשים עוד ארוכה, אבל כיום, בשונה מבעבר, הן מאוחדות ונחושות בדעתן למצות עמו את הדין”.

בן מעוז נפל בפח הדיח מתלוננת לתאם עדויות עם מתלוננת אחרת
בן מעוז נפל בפח הדיח מתלוננת לתאם עדויות עם מתלוננת אחרת

 

 

בן מעוז מומחיות יצוג זונות וקוקסינלים מסוממות וסחטניות
בן מעוז מומחיות יצוג זונות וקוקסינלים מסוממות וסחטניות

בן מעוז נפל בפח – הדיח בלשית לתאם עדויות עם מתלוננות

אבל בן מעוז נפל בפל.  שי אביטל עזב לחו”ל שכן מי שנשאר בישראל לא יכול להגן על עצמו.  כל חשוד בישראל שמנסה לאסוף ראיות מזכות מייד באה המשטרה ועוצרת אותו על שיבוש.  אבל מחו”ל שי אביטל יכול לעשות מה שבא לו ולאסוף את הראיות הדרושות לו.  שי אביטל שלח לבן מעוז בלשית סמויה והיא הפילה אותו בפח.

בן מעוז אמר לחוקרת הסמויה לשוחח עם מתלוננות אחרות, שזה בעצם תיאום עדויות.  זהו למעשה שיבוש חקירה והדחת מתלוננת פוטנציאליות ללמוד איך לשקר יותר טוב כך שהעדות שלה תהיה מתואמת עם השקרניות האחרות.

בפגישה כזו הן יכולות ללמד אחת את השניה כל מיני סימנים מזהים בהתנהגות של שי אביטל, כגון דברים שהוא אוהב לעשות במיטה ומחוצה לה, דברים שהוא אוהב להגיד, קעקועים בגוף במקומות מוצנעים וכד’.

אחר כך השופטים יטענו שאם כל התלונות מעידות באופן דומה, הן מאששות זו את זו, זו שיטה וזה סימן שכולן עברו התעללות מינית דומה באותה שיטה.

בן מעוז זיהם גרסאות ותפר עדויות שקר

עכשיו הפמינאציות מודאגות מאוד.  בביטאון שדולת הווגינות החמות “המקום הכי חם בגהנום” מנסים לאתר את החוקרת הפרטית כי הם רוצים למנוע את העדות שלה בבוא היום על זה שכל המתלוננות נגד שי אביטל עברו תדרוך ותיאום ציפיות זו עם זו בתיווכו של העו”ד בן מעוז.

תיאום עדויות שכזה עלול להפיל את כל תפירת התיק לשי אביטל, ועלול לגרום לפרקליטות שלא להגיש כתב אישום כי כל המתלוננות פסולות עקב תיאום עדויות.  איזו פדיחה.

שרון נהרי העו”ד של שי אביטל כבר מסר לתקשורת ב 8/12/2021 ש”תחושתו של שי אביטל היא שהחקירה נגדו “זוהמה”. “הוא עדיין מאמין במערכת, אבל ללכת עם מתלוננות לתחנת משטרה ויד ביד לזהם את העדויות, פרסומים עם שלטים נגדו לא משנה שהעסק שלו נסגר והכל. להגיע ככה כאשר ההרגשה היא שהכול כבר הוחלט וזוהם זה קשה מאוד. זה פשוט פסול מה שעשו וגורם לעיוות דין חמור”.  מסתבר שהוא צדק.

שי אביטל כל ממורמרת שאין לה קריירה מאשימה אותו עכשיו כדי לקבל תהילה
שי אביטל כל ממורמרת שאין לה קריירה מאשימה אותו עכשיו כדי לקבל תהילה

 

 

שי אביטל רב שגל גל גברעם מי יתקרב אליה בכלל
שי אביטל רב שגל גל גברעם מי יתקרב אליה בכלל

 

 

מה רוצות הפמינאציות ומה רוצה השפוררית?  

השפוררית פרסמה בפייסבוק שלה ובביטאון הנשי שלה “המקום הכי חם בגהנום” שכל מי שיודע על האישה המיסתורית, שיפנה אליה. הפמיניסטיות והשפורריות למינהן וכל אלה שחם להן בגהנום (כלומר בין הרגליים… בכוס) רוצות שכל הגברים בישראל יורשעו ללא משפט הוגן וללא יכולת להתנגד או לחקור את המתלוננות, כך שיהיה קל יותר להרשיע.

זו בדיוק הסיבה למה הן טוענות שבמשטרה לא מתייחסים יפה למתלוננות בעבירות מין.  הסיבה היא שאם ישאלו אותן שאלות קשות מידי הן עלולות ליפול בפח והשקר ייחשף.

זו גם הסיבה שהן לא רוצות שהחשוד יזום דיבוב למתלוננת, כי אז היא עלולה להיתפש בגרסאות סותרות.  לכן בישראל אסור לחשוד לאסוף ראיות מזכות, מה שמותר בכל מדינה אחרת.

הן פשוט חמות על הרשעה ובמקרה דנן חורה להן שגבר מצליח, חתיך וכנראה עם זיין מפואר (לין פאר אמרה שמייד אחרי שהוא הראה לה את הזין, היא דהרה עליו חצי שנה) מצליח לשגל כל כך הרבה בנות.

האם זה לא מוזר שכל הטלנטיות הגדולות (נועה אלחימיסטר ואסתי גינצבורג) לא התלוננו?  את התשובה נתנה רומי גיאור.  הטלנטיות לא היו צריכות לשכב איתו כי קיבלו ג’ובים בזכות המראה.  הכונפות חיזרו אחריו כי הן ידעו שיש בנות טובות מראה מהן ולכן רק בזכות פרוטקציה (לין פאר קיימה מין עם שי חצי שנה) הן תוכלנה לקבל פוש בתעשיה על האחרות.

מסתבר שלשי אביטל יש סמסים עם המתלוננות המראות שהן אלו שחיזרו אחריו…..

השקרים של גל גברעם – בכתה איך התעשייה שתקה 20 שנה אבל היא עצמה כירכרה סביבו עם אמא שלה

הנה בהמה מטופשת גל גברעם (גלגוש) שהלכה למשטרה להתלונן על נגיעה לפני מי יודע כמה שנים ב 23:00 בלילה. השוטרת המנומנמת התפלאה למה היא נזכרה פתאום אחרי 10 שנים ב 11 בלילה לבוא למשטרה ושלחה אותה לפתוח תלונה באינטרנט.  על זה היא הקימה רעש בתקשורת שבמשטרה לא קשובים לצרכים המיוחדים של מתלוננות על עבירות נגיעה באישה….

והנה כאן גל גברעם מייללת איך זה שכל התעשיה ידעה במשך 20 שנה ולא אמרה שום דבר.  אלא מאי?  היא עצמה כרכרה סביבו והופיעו להשקות והצטלמה איתו מחייכת. ראו השקה של שי אביטל וירדן אדרי ל”פרפקט טן”.  גברעם מצולמת איתו עם חיוך מקיר לקיר, מבסוטה ומאושרת.  אמא של גל גברעם שיקרה בראיון לדינה חלוץ מווינט שהזהירה את הבת שלה ממנו, אבל גם האמא שלה הצטלמה איתו באותה השקה…..    נו אז איך זה שהתעשייה שתקו 20 שנה אם היא ואמא שלה מכרכרות סביב שי אביטל בתקווה לכמה נגיעות באבק הכוכבים?

לא סתם שי אביטל אמר עליה:  “מי יתקרב אליה בכלל….?”

והנה קטע הממחיש את רמת ה IQ של הדוגמניות,  גל גברעם אומרת בטלוויזיה שהיא אישית תדאג לפנות למדינה בה חי שי אביטל ותגיד להם להסגיר אותו.  אהבלה ברמות.

 הנה גל גברעם קיבלה את השער בידיעות שהיא כל כך רצתה.  הללויה.

גל גברעם מקבלת את התהילה שלה בלי שי אביטל אף אחד לא היה נותן לה שער
גל גברעם מקבלת את התהילה שלה בידיעות.  בלי שי אביטל אף אחד לא היה נותן לה שער

התלונה של גל גברעם היא מאירוע בהפקה בשם PERFECT TEN עם סוכנות רוברטו.  כששאלו את שי אביטל מה קרה עם גל גברעם?   הוא ענה:  “מי יתקרב אליה בכללל??” – והמבין יבין.

בנות בהפקה של פרפקט טן שנדלקו על שי אביטל
בנות בהפקה של פרפקט טן שנדלקו על שי אביטל

השקרים של לין פאר – מי היה אמור לסדר לה ג’ובים בתעשיה תמורת משגלים במשך חצי שנה?  

הנה דוגמא לשקר של “מתלוננת, בשם לין פאר.  היא טענה ב”הצינור” אצל גיא לרר ששי אביטל פתח לה את הכוס חצי שנה, ופתאום ניתק איתה קשר בדיוק כאשר היא חשבה שעכשיו תורו לתת תמורה ולסדר לה ג’ובים בדוגמנות.

אבל אז הגיע ראיון אחר בו היא סיפרה שאחרי כמה חודשים שי אביטל סידר לה פגישה עם בעל קשרים בתעשייה ואמר לה “תפעילי את הכישורים הנשיים שלך….” ועל זה היא בכתה כמו תנינה שאכלה צפרדע עסיסית.  אז מה האמת?  הוא שכב איתה בהבטחות לגובים שהוא לא סידר? או שהוא שלח אותה למישהו אחר שישכב איתה תמורת ג’ובים?  ובכלל איך את אומרת שהיא ניתק איתך קשר ופתאום את טוענת שאחרי כמה חודשים הוא רצה לעזור לך ולקדם אותך?  ומה הבעיה ב”תשתמשי בכישורים הנשיים שלך”?  יש לך או אין לך, זו השאלה.

והנה עוד קטע של לין פאר.  פה היא מודה ששי אביטל הראה לה את הזין שלו.  היא נדלקה על הזין ואמרה לעצמה מה אכפת לה להנות מזין יפה ועל הדרך תקבל ג’ובים ופרסום.

היא אומרת “עשיתי את זה חצי שנה אבל הוא לא סידר לי ג’ובים”.  לדבריה הוא כל הזמן אמר לה את עוד מעט תהיי כוכבת.. אני עובד על זה, ולא הגיע שום פרסום.  לכן הפסיקה לשכב איתו כי הוא לא סיפק את הסחורה.

סורי, אבל מה זה אומר על לין פאר?  זונה או זנזונת??? או גם וגם?  או שהיא פשוט נדלקה על הזין שלו, ואז כשמצאה זין יותר גדול ויותר עבה…. פשוט דפדפה הלאה?

עוד פוסטמה שמשקרת היא גם הדוגמנית לירז נומדר. נומדר סיפרה כי אביטל השתכר ונגע בישבנה בניגוד לרצונה.

ויקטוריה פירוצקי שתתה לשוכרה והסניפה את כל הנחיריים

 

ויש גם את ויקטוריה פירוצקי שבשנת 2005 דגמנה על ספינת האהבה במסיבת השקה של FASHION TV .  האלכוהול זרם שם כמו מים ולטענתה שי אביטל בא וניסה לגעת בה.  היא בטראומה עד עצם היום הזה.  היא הרי לא רגילה שגבר חתיך רוצה לגעת בה… היא כנראה מתחרמנת רק מגברים מכוערים….

ויקטוריה פירוצקי התלוננה ששי אביטל רצה לגעת בה בשירותים ב 2005
ויקטוריה פירוצקי התלוננה ששי אביטל רצה לגעת בה בשירותים ב 2005

באותה מסיבה על הספינה השתתפה גם רותם סלע שעגבה על שי אביטל.  הנה תמונה למזכרת:

רותם סלע עוגבת על שי אביטל בספינת האהבה פאשן טיבי 2005
רותם סלע עוגבת על שי אביטל בספינת האהבה פאשן טיבי 2005

רומי גיאור והכונפות

רומי גיאור היא עוד אחת שאומרת ששי אביטל הציע לה פעמיים הצעות מגונות (לטוס איתו למלון בחו”ל) בתמורה לקידומה בעולם הטלנטים.  לדבריה הוא הציע הצעות מגונות רק לכונפות אבל לטלנטיות הגדולות הוא לא הציע לזרום איתן.

רומי גיאור שי אביטל הציע בילויי מין רק לכונפות ולא לטלנטיות הגדולות
רומי גיאור שי אביטל הציע בילויי מין רק לכונפות ולא לטלנטיות הגדולות

הנה הכתבה של שדולת הווגינות.  קרדיט לשפוררית :

אישה שניסתה להפיל מתלוננת על שי אביטל נעלמה; החומרים הגיעו לערוץ האינטרנטי של ג’קי בן זקן

האישה התחזתה לנפגעת של אביטל וניסתה לדובב מתלוננת על סוכן הדוגמניות ש-27 נשים התלוננו עליו במשטרה ונמלט מישראל. בתוכנית “הצינור”, שם חשפו את פרשת אביטל, גילו שהחומרים הגיעו ל”אונליין טיוי” של בן זקן, שם מתכננים לפרסם ראיון עם אביטל וחומרים נגד המתלוננות

האישה המיסתורית ששרון שפורר מחפשת כדי לתפור תיק לשי אביטל
האישה המיסתורית ששרון שפורר מחפשת כדי לתפור תיק לשי אביטל

לפני כמה שבועות הגיעה אישה צעירה למשרדו של עורך הדין בן מעוז, שמייצג חמש מתוך 27 הנשים שהתלוננו במשטרה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל על תקיפות מיניות ואונס.

הצעירה מסרה את שמה, מספר הטלפון ומספר תעודת הזהות שלה ואמרה למעוז שהיא מעוניינת להגיש תלונה נגד אביטל במשטרה, אבל חוששת. עורך הדין הציע לה להיפגש עם אחת המתלוננות, כדי שתשמע על הליך הגשת התלונה במשטרה ועל האופן שבו הדברים מתנהלים לאחר מכן. עו”ד מעוז הנחה אותה שלא לדבר עם המתלוננת על פרטי המקרה, פן יהיה מדובר בתיאום עדויות שעלול לפגוע בחקירה.

הצעירה יצרה קשר עם המתלוננת, אלא שבניגוד להמלצת עורך הדין היא לא הסתפקה בשיחה על הדרך שהיא צפויה לעבור אם תגיש תלונה על אביטל. במסגרת הקשר שנוצר בין האישה למתלוננת, הן נפגשו, שוחחו בטלפון ואף התכתבו בוואטסאפ.

כעבור זמן מה נעלמו עקבותיה של האישה. מספר הטלפון שבאמצעותו יצרה קשר עם המתלוננת מנותק ופרטי תעודת הזהות והשם שמסרה התבררו כלא נכונים. אלא שהיא בכל זאת התרשלה במה שנראה כמו התחזות, ניסיון לשיבוש הליכי חקירה והדחת עד. בוואטסאפ שבו ניהלה שיחות עם המתלוננת היתה תמונה שלה. צילום מסך של התמונה הזו הגיע למערכת הצינור והמקום הכי חם. אנחנו מפרסמים אותו כאן לראשונה היום, כדי לנסות לאתר אותה.

את רוב פרטי המקרה המוזר הזה חשף בשבוע שעבר העיתונאי אמיר שואן מהצינור, בפוסט שפירסם בעמוד הפייסבוק שלו, ועורך התוכנית אדם שפיר. שורה של פרומואים על המקרה שודרו בערוץ 13 לקראת פרסום כתבה שהיתה אמורה להתפרסם בצינור ביום חמישי. הכתבה נדחתה בשל האירועים באוקראינה.

שואן היה מי שחשף את פרשת שי אביטל בתוכנית הצינור (במקביל לחשיפת חיים אתגר בתוכנית “אנשים” בקשת). לו היה בארץ, אביטל היה כנראה כבר מזמן מסובך בחקירה ואולי גם מתמודד עם כתב אישום. אלא שאביטל לא התמהמה. כמה שעות אחרי ששואן פנה לקבל תגובתו ועוד בטרם פורסמו התחקירים אודותיו, עלה על מטוס ומאז לא שב לארץ. תחילה מסר באמצעות עורכי דינו כי ישוב לארץ אם יקרא לחקירת משטרה, אלא שמאז נקרא לחקירה ולא שב.

שמונה חודשים עברו מאז הבריחה של אביטל. באחרונה נראה שהוא החליט שהגיע זמנו לנסות להיאבק במתלוננות עליו. כדי לעשות זאת בחר להעניק ממקום מחבואו ראיון בלעדי, שצפוי להתפרסם היום.

את הראיון הוא קיים ב”אונליין טיוי”, פלטפורמה אינטרנטית לשידורי טלוויזיה ששייכת לג’קי בן זקן, איש עסקים שהורשע בפלילים בשתי פרשות שונות וריצה מאסר בגינן. הערוץ מנוהל על ידי דמות מוכרת נוספת – יוצא הריאליטי רונן פייגנבוים, בנו של אגדת הכדורגל הישראלית שייע פייגנבוים.

לקראת פרסום הראיון נפגשו שואן ועורך הצינור אדם שפיר עם פייגנבוים וחן עשור, עובדת של אונליין טיוי. הפגישה נועדה לסכם את התנאים שבהם יוכלו בצינור לפרסם חלקים מהראיון ועוד כ-20 סרטונים שמייצגים את הצד של אביטל.

פייגנבוים ועשור העבירו לצינור את כל החומרים. אלא שבאלו הסתתר פרט די מדהים: הקלטות של שיחות בין האישה המסתורית שנעלמה לעורך הדין ולמתלוננת. בסרטון אחר הם מציינים כי שתלו תחקירנית בפרשה הזו. כשאנשי הצינור ביקשו לדעת את מי שתלו – הם סירבו לומר. בשיחה עם המקום הכי חם אמר פייגנבוים שלא היתה תחקירנית והוא לא יודע על מה מדובר, אם כי כן הודה בקיומם של חומרים שקיבל מצד שלישי אבל היה מאוד מעורפל בכל הנוגע לכך.

הקשר של בן זקן עם אביטל

פייגנבוים טען בשיחה עמנו כי מי שיצרה את הקשר עם אביטל היא חן עשור, שכאמור נמנית על צוות הפלטפורמה. לדבריו, הוא פגש את אביטל פעמיים. פעם אחת לטענתו לפני כארבע שנים ושוב כאשר נסע לפגוש אותו בחו”ל עם עשור. הראיון אגב נערך בסופו של דבר בזום ולא פנים מול פנים.

לעומת שני אל, מי שמכיר כנראה קצת טוב יותר את אביטל הוא הבעלים של אונליין טיוי ג’קי בן זקן. אביטל בן ה-45 נולד וגדל באשדוד. אביו, דוד אביטל היה בכיר במחלקה לרישוי עסקים בעיר. לפני מספר שנים בן זקן הגיע לחגוג יומולדת עם אביטל, ובמקרה אחר הגיע למסיבה של סוכנות עלית מודלס של אביטל. בעיתון “המגזין” ששייך לבן זקן פורסמה כתבה מאוד אוהדת לאביטל לפני כמה שנים.

גם בן זקן נולד וגדל באשדוד. חלק גדול מעסקיו מרוכז שם והוא מעורב בחיי העיר. מלבד אונליין טיוי, יש לו גם עיתון מקומי בשם המגזין (שאותו עורך פייגנבוים), הוא הספונסר של קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד ותורם למתמודדים על ראשות העיר ובעצמו כיהן כחבר מועצה.

במקביל, הפך בן זקן לכוכב בבורסה הישראלית עם עסקי נדל”ן וחיפושי גז. ב-2015 הורשע בתרמית בניירות ערך, בקשירת קשר לביצוע פשע ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. בעודו מסובך בפרשה פלילית אחת, המליצה המשטרה להעמידו לדין בחשד למתן שוחד לשר בנימין בן אליעזר. בפרשה הזו הורשע בהסדר טיעון בסיוע להפרת אמונים. את ריצוי עונשו כבר סיים, הספיק להשתחרר ולחזור לבורסה. אבל הוא ממשיך להסתבך ביחד עם שותפו לעסקים וגם לפרשיות הפליליות, הטייקון האשדודי אברהם נניקשווילי.

באוגוסט מתח בית המשפט העליון ביקורת חריפה מאוד על נניקשווילי ובן זקן. השניים הגישו תביעה נגד חברת מועצת העיר אשדוד, הלן גלבר בסך 26 מיליון שקלים. בית המשפט קבע שמדובר היה בתביעה שנועדה להפחדה בלבד.

במסגרת ההליך המשפטי הזה התברר שבן זקן ונניקשווילי שכרו את שירותי חברת בלאקיוב ששלחה מדובב, שהקליט את גלבר במשך שנה וחצי כדי להשיג על אודותיה מידע “מפליל”. “מה שחריג הוא האופן שבו הייתם מוכנים להשקיע מאמצים ולעקוב אחר נציג ציבור”, כתבה השופטת דפנה ברק ארז בהחלטתה,ודחתה את תביעתם. 

לבן זקן יש קשר עם חשוד בפלילים מפורסם במיוחד: משה חוגג. השניים נחשבים מקורבים ושותפים עסקיים. לאחרונה העמיד בן זקן ערבות של 5 מיליון שקל לחוגג לאחר שזה נחשד בעבירות מין, מרמה במאות מיליוני שקלים והונאת משקיעים במסגרת פרשת “המשחק הגדול”. 

בן זקן מסר בתגובה כי אין לו כל קשר עם שי אביטל וגם לא עם אביו דוד אביטל, שהיה בכיר בעיריית אשדוד.

https://www.ha-makom.co.il/post-new-sharon-black/

צפו בדבריה של חן עשור על הפרשה.  7/3/2022:

 

 

@henassor

#חןעשור #נקודתחן #שיאביטל

♬ צליל מקורי – Henassor

Views: 63

One Comment

  1. אם נשים יכולים להתלונן אחרי עשור ותלונתם קבילה, אף גבר שפוי וחפץ חיים לא ינהל אינטראקציה כלשהי עם נשים במציאות כזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *