EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד אדיר מזוז מאיים על הגרוש של טהוניה רובל יניב בן משה שיחדל להפיץ כי הוא קורבן הונאת אבהות והילדה שגידל 3 שנים פרי בגידה עם אחרים

אדיר מזוז מומחה בדיני חיות בסאפרי וזכויות בעלי חים טהוניה רובל

תוצאות בדיקת מעבדה מארה”ב הגיעו והילדה של טהוניה רובל היא בכלל לא שלו.  שלוש שנים יניב בן משה גידל ילדה שהיא לא שלו ועוד נאלץ לסבול את התפרצויות הזעם של טהוניה סטייל שימפנזה מאפריקה, ובכלל כדי לרכוב על גל המי טו הלכה לדנה וייס ולכלכה עליו שהוא רצה לרצוח אותה.

נו…  מסתבר שהיה שיכור כשהוא שכב איתה ולא זכר בדיוק לאיזה חור חדר….  קדימה או אחורה.  היא הכריחה אותו להתחתן איתה והוא בתור ג’נטלמן הליך איתה לרבנות.

טהוניה רובל שכבה עם גברים בבראנזה והעלילה על בעלה שהוא אלים
טהוניה רובל שכבה עם גברים בבראנזה והעלילה על בעלה שהוא אלים

הבשורה הקשה ליניב בן משה היא שהשופטים שהוא יפגוש בבית המשפט למשפחה יהיו נגדו ויהיו בעדה.  הם יגידו לו שקיימת חזקת פיקציה ש”רוב בעילות אחר הבעל” ושבגלל חשש ממזרות הוא צריך להישאר האבא של הממזרתה החצי כושית שלו, ועוד לשלם מזונות.

הידיעה הזו מוכחשת באופן רשמי ע”י יניב בן משה מכיון שטהוניה יכולה לתקוע לו תיק פלילי על הפרת פרטיות ועל בדיקת ד.נ.א. בניגוד לחוק.

שלא כמו בכל מדינה נורמלית שאפשר לבדוק אבהות כמו שבודקים קורונה עם תוצאות תוך 24 שעות, בישראל זה אסור.  חובה לקבל אישור שופט, וחובה ללכת לבית חולים ישראלי שגובה 3,000-4,000 ש”ח על הבדיקה, שעולה $120 בארה”ב כולל שיגור המעטפה עם המטושים בפדקס לארה”ב.

מסיבה זו יניב בן משה נזהר כעת להודות במה שעלול לסבך אותו בהליך פלילי, וכבר עוה”ד של טהוניה אדיר מזוז איים עליו.

https://www.youtube.com/watch?v=TR0eWWFwEJ8

טהוניה והילדה הממזרתה החצי כושית שלה
טהוניה והילדה הממזרתה החצי כושית שלה

שישו ושמחו רק בישראל.

לפי וואלה סלבס:  “בתחילה רובל לא התייחסה לטענות שהופצו נגדה ועוסקות בנושא רגיש במיוחד, אולם בדקות האחרונות (9/2/2022 15:00)  החליטה להגיב לנושא באמצעות עורך הדין שלה אדיר מזוז.  “במהלך הימים האחרונים אנו עדים לניסיון שפל להלך אימים על שולחתי, ולגרום לה לסגת מתביעתה המוצדקת, זאת בעזרת הפצה של בדיקת אבהות מזויפת לגופי תקשורת שונים.  למותר לציין שמדובר בשקר וכזב, לא מיני ולא מקצתי. מטרת הפרסום היא אחת: פגיעה בשמה הטוב של שולחתי, הא ותו לא. למען הסר ספק, שולחתי לא תיסוג מתביעתה ולא תיכנע לפרסומים שקריים כאלה ואחרים, האמת תתברר בבית המשפט והדין ימוצה עם כל מי שידו בפרסום השקרי הזה או בפרסומים אחרים”.

 

אדיר מזוז מומחה בדיני חיות בסאפרי וזכויות בעלי חים טהוניה רובל
אדיר מזוז מומחה בדיני חיות בסאפרי וזכויות בעלי חים טהוניה רובל

 

ראו סמס המופץ ברשתות:

 

טהוניה רובל יניב בן משה. אינסטגרם, צילום מסך

בחודש דצמבר האחרון שיקרה האפרו-דוגמנית שספגה אלימות מבן משה בזמן שהשניים ניהלו מערכת יחסים. לדבריה, מערכת היחסים הייתה קנאית ואובססיבית, דבר שהחמיא לה בתחילת הקשר אבל הפך לחונק בהמשך וגלש לפסים אלימים.

לאחר שידור הריאיון יניב בן משה בחר להגיב בחשבון האינסטגרם שלו, ולא ברר מילים: “קשה לך עם זה שאני המשכתי בחיים וברחתי ממך כל עוד נפשי בי. לא חשבת על הילדה, כרגיל חשבת רק על עצמך. שקרנית בלי אופי ובלי עמוד שדרה. מרחם על עצמי שיש לי ילדה איתך”.

בהמשך, העלה יניב תיעוד של ריב שהתקיים בינו ובין רובל לחשבון האינסטגרם שלו ואף הפסיק לשלם דמי מזונות בטענה שהיא משתמשת בכסף עבור עצמה, ולא עבור בתם המשותפת.

https://celebs.walla.co.il/item/3487985

Views: 40

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *