EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד יסכה בינה דורשת מביבי ביטול מינוי אורי שהם הגולם הסנילי לוועדה המייעצת למינויי בכירים

יסכה בינה דורשת מביבי להעיף את הגולם העירקי אורי שהם על טיל לבגדד

אורי שהם שהרבני, מי שהיה נציב תלונות הציבור על השופטים, והיה כושל ביותר, עלה תאנה, מכבסה של פשעי שופטים, רוצה להיות ממונה לוועדה המייעצת למינויי בכירים.  ביבי נוטה לזרוק לו את העצם הזו, בלי לחשוב מה זה אומר לציבור הבוחרים שלו, הנאמנים שלו, אלה שנלחמים עבורו.  זה אומר בגידה.

לא ממנים כלבלבון דוחה ומגעיל מלב ליבה של החונטה לתפקיד כזה בכיר, במיוחד עם הרקורד המזעזע שלו גם כנתל”ש (טייח את כל התלונות), וגם כשופט בית משפט עליון מושחת, אטום, מרשיען וזיבלוני.  מדובר במינוי ל 8 שנים!

בזכות עו”ד יסכה בינה ולורי שם טוב טורפד המינוי של הגולם הסנילי אורי שהם

 

עו”ד יסכה בינה הגישה לביבי מכתב.  16/3/2024. גם העיתונאית לורי שם טוב הגישה התנגדות למינוי של הגולם העירקי. זו היתה התנגדות מאוד מפורטת, עמוסה בראיות, משהו שאי אפשר להיות אדיש לו.

נקווה שביבי לא יאכזב גם הפעם.  בפעם האחרונה ביבישקי בחר את הזבל אהרון ברק לשבת בפאנל שופטים על הג’נוסייד של ישראל בעזה, “לכאורה”, וראינו מה קרה.  השופטת האוגנדית היתה פי אלף יותר נאמנה למדינת ישראל ממנו.

מי שהתרגל לטייח כל תלונה, וימשיך בסורו וימשיך לטייח.  הנה רק לאחרונה השופט יצחק עמית ישב בוועדה למינוי שופטים כשהוועדה היתה אמורה לדון במינוי שלו לנשיאות העליון.  (ועדת “אני כאן בתור עציץ”).  ומי טייח את ניגוד העניינים הזה?  אורי שהרבני שהם…..

יאירוש…. תגיד לאבא שלך שהוא יצא לכולנו מכל החורים.  נמאס.  לכל סיר יש מכסה.  בגלל שאבא שלך לא פיטר את גלי בהרב מיארה, היא נתנה גיבוי חוקי לכל מחאות ברסלר וקפלן, כדור השלג התגלגל, כל צמרת הצבא הפכה קונצפציונית ומשתמטת (החמאס מורתע), ובגלל זה הפלסטינים ביצעו בנו מרחץ דמים וחינגה של אונס.

תגיד בבקשה לאבא שלך לרכוש קונדו בבוקה ושלום על ישראל.

עדכון 18/3/2024.  ביבי קיבל חלחלה וביטל את המינוי.

ראו פרסום של נטאל בנדל 10/3/2024 ישראל היום

נציב הביקורת על השופטים קבע: השופט עמית לא פעל בניגוד עניינים אך היה עליו לצאת מישיבת הוועדה לבחירת שופטים

שופט העליון בדימוס, אורי שהם, קבע כי אין רבב בהשתתפותו של המועמד בוועדה, אך למראית עין היה עליו לפעול אחרת • השופט יצחק עמית לביקורת שנמתחה כשאמר “אני כאן רק בתור עציץ”, ואמר כי “אמרתי ‘עציץ’ כהלצה”

כמו במרבית התלונות נגד שופטים בבית המשפט העליון, נציב הביקורת על השופטים ושופט ביהמ”ש העליון בדימוס, אורי שהם, דחה היום (ראשון) את התלונה נגד השתתפותו של השופט יצחק עמית בדיון הוועדה לבחירת שופטים בנוגע למינוי נשיא לבית המשפט העליון, אף שהוא המועמד לתפקיד. הנציב קבע כי השופט לא פעל בניגוד עניינים, אך מתח עליו ביקורת כי “למען מראית פני הצדק” היה עליו לצאת מן הדיון “שעה שידוע לכל, כי הוא המועמד המרכזי לשמש בתפקיד נשיא בית המשפט העליון”.

השופט עמית הגיב בן השאר כי “נדון הצורך העקרוני כי הנושא שלמינוי נשיא קבוע לבית המשפט העליון יעלה לסדר היום. בשלב מסוייםציינה השרה סטרוק שליבה יוצא אלי, שכן לא נעים לשבת בחדר כשמדברים עלי באופן אישי.או-אז חזרה השופטת דפנה ברק-ארז והבהירה כי מסגרת הדיון היא לא מועמדותו של אדם מסוייםאלא מדוע לא לשים על סדר היום את שאלת הבחירה. באופן דומה, גם שר המשפטים פתח אתדבריו בהתייחסות אישית אלי. אציין כי דומני שבשלב זה (או שמא כאשר השרה סטרוק הזכירהאת שמי) ציינתי בהלצה כי אם כך הדבר אשב כ’עציץ'”

https://www.israelhayom.co.il/news/law/article/15397001

 

יסכה בינה דורשת מביבי להעיף את הגולם העירקי אורי שהם על טיל לבגדד
יסכה בינה דורשת מביבי להעיף את הגולם העירקי אורי שהם על טיל לבגדד

 

להלן המכתב:

יסכה בינה מבקשת מביבי לבטל מינוי אורי שהם לוועדה המייעצת למינויי בכירים 16-4-2024
יסכה בינה מבקשת מביבי לבטל מינוי אורי שהם לוועדה המייעצת למינויי בכירים 16-4-2024

האם בכלל הוועדה הזו נחוצה?  כמה כסף משלמים ליו”ר הוועדה המייעצת בחודש?  למה אין רשימה של מועמדים?  למה יש רק שם אחד?  האם הוא עבר דרך הוועדה המייעצת לבחירת בכירים?  מי המליץ עליו?  מה הרקורד של הוועדה הזו?  יש לוועדה הזו פרוטוקולים של שקיפות?  יש לה אתר אינטרנט?  הם אוספים מידע מהציבור לפני שהם מחליטים?

מי זאת התותחית יסכה בינה????  צפו בה

 

 

וככה נראה השטן – הגולם מעירק אורי שהרבני שהם

אורי שהם מקבל נשיקה מזמרת מזרוני להקת הנחל אסתי חיות
אורי שהם מקבל נשיקה מזמרת מזרוני להקת הנחל אסתי חיות

ואת רונית זמיר (כלבת הטיוח של אורי שהרבני) אתם מכירים???

רונית זמיר היא הכלבה שמועסקת ע”י אורי שהם בדחיית כל התלונות של הגברים על שופטי המשפחה שמתעללים בהם. למרות שעל פי חוק רק אורי שהם חייב לחתום על כל תלונה, בפועל הוא בכלל לא קורא, ולא מטפל, והזונה הזאת עושה את כל העבודה השחורה של הטיוח.

 

רונית זמיר נבלת הטיוח של תלונות על שופטים כלבה פמיניסטית
רונית זמיר נבלת הטיוח של תלונות על שופטים כלבה פמיניסטית

 

 

להלן כתבה של טובה צימוקי בנושא על תגובת אורי שהם

פורסם בידיעות אחרונות 17/3/2024

 

המהפכה המשפטית שוב כאן: רוטמן פועל לשינוי בחירת נציב הביקורת על השופטים

מעוררים את המהפכה המשפטית: אחרי שב-20 השנים האחרונות נבחר תמיד שופט בדימוס מהעליון לתפקיד, מתכנן יו”ר ועדת החוקה לשנות את הכללים. הממשלה אמורה הייתה לדון במינוי השופט לשעבר אורי שהם ליו”ר הוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים, נתניהו הוריד את ההצעה מסדר היום

 

 

נראה שיו”ר ועדת החוקה של הכנסת ח”כ שמחה רוטמן לא ויתר על תוכניותיו למהפכה במערכת המשפט, וכעת הוא יוזם מהלך חדש – הפעם לשינוי בחירת נציב הביקורת על השופטים. במהלך 20 השנים האחרונות כיהנו בתפקיד נציב הביקורת על השופטים אך ורק שופטי עליון בדימוס. הם מונו בוועדה לבחירת שופטים, תמיד בהסכמה של שר המשפטים ושל נשיא בית המשפט העליון.

 

כיום מכהן בתפקיד השופט העליון בדימוס אורי שהם, שכהונתו הסתיימה לפי כחצי שנה, אך הוארכה בשל המלחמה וצפויה לפקוע באמצע אפריל.

 

לקראת תום הכהונה פנה בימים האחרונים מ”מ נשיא בית המשפט העליון עוזי פוגלמן לשר המשפטים יריב לוין בבקשה לקבוע בקרוב מועד לדיון הוועדה לבחירת שופטים, כדי לבחור מי יחליף את שהם בתפקיד. אלא שח”כ רוטמן מעוניין לשנות את המצב, ומבקש שלתפקיד ייבחר מעתה אדם “בעל שיעור קומה ציבורי”, ולא שופט עליון בדימוס. “אני מתכוון להציע לוועדת החוקה של הכנסת לקבוע שנציב התלונות על השופטים לא יהיה עוד שופט עליון בדימוס, אלא אדם בעל מעמד ציבורי מוכר כדי שיוכל לבדוק תלונות על השופטים בלי כל חשש לניגוד עניינים, בעיקר בכל הקשור לבדיקת תלונות על שופטי העליון”, הסביר רוטמן.

לא ברור עדיין מה תהיה ההגדרה ל”בעל שיעור קומה ציבורי”, ומי יקבע אותה.

 

אורי שהם טוען שאין רגליים לטענות נגדו

במכתב תשובה שהעביר הנציב הנוכחי שהם לרוטמן, הוא דחה את טענת “התנועה למשילות ודמוקרטיה”, שלפיה שופטי בית המשפט העליון זוכים ל”חסינות” מן הנציב וכי מעולם לא נמצאו מוצדקות תלונות שהוגשו לנציבות על שופטי בית המשפט העליון.

 

“למרבה הצער אין רגליים לטענה כלל ועיקר”, כתב אורי שהם לרוטמן. “מאז הקמת הנציבות בשנת 2003 ועד היום, נמצאו 12 תלונות מוצדקות על שופטים שכיהנו בבית המשפט העליון, וזאת בנוסף לתלונות שבירורן הסתיים בהערה לשופט”.

מחר 18/3/2024 תתקיים ישיבה מיוחדת של ועדת החוקה בנושא “התנהלות נציבות תלונות הציבור על שופטים”. יו”ר הוועדה רוטמן הזמין לישיבה את כל חברי הוועדה לבחירת שופטים ובכללם את שופטי העליון פוגלמן, נעם סולברג והשופטת דפנה ברק-ארז, אלא שהנהלת בתי המשפט אסרה על הגעתם לדיון.

ברק לייזר הודיע לשופטי העליון לעשות חרם ולא להגיע

ברק לייזר, היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, הסביר במכתבו מדוע הם לא יגיעו:

“נוכח עקרון הפרדת הרשויות, עצמאות הרשות השופטת וחשיבות עצמאותו של נציב תלונות הציבור על השופטים, אנו סבורים כי אין מקום לזימון נושאי משרה שיפוטית לדיון בנושא שנדון בפני הוועדה. השתתפות השופטים המכהנים בוועדה לבחירת שופטים בדיוני ועדת חוקה בנושא שבנדון, עלולה להציבם בניגוד עניינים עת יידרשו לדון במינוי הנציב הבא או בכל סוגיה נוספת בהקשר זה שתידון בפני הוועדה בעתיד, באופן העשוי לעלות כדי פגיעה בחוק, בחובה מקצועית או בחובת אמונים שהם חבים בה על פי דין”.

 

ברק לייזר השתמש בלורי שם טוב וזרק אותה כמו צעצוע

בתמונה:  ברק לייזר חטף עיקולי מזונות מאשתו הראשונה מירב לייזר ובהנהלת בתי המשפט הכפילו לו את השכר.

הממשלה תדון במינוי שהם לתפקיד יו”ר הוועדה המייעצת למינוי בכירים

הממשלה אמורה הייתה לדון היום בישיבתה השבועית בהצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו למינוי השופט בדימוס שהם ליו”ר הוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים לתקופת כהונה אחת בת שמונה שנים, ללא אפשרות הארכה. בעקבות ביקורת והתנגדות – החליט נתניהו לא להעלות את ההצעה להצבעה היום בסופו של דבר.

https://www.ynet.co.il/news/article/hkelbtxrp

 

דיון בכנסת בנוכחות הכלב אורי שהם שהרבני התקיים ב 18/3/2024

 

פורסם ע”י ביני אשכנזי שהוא שופר של החונטה ולכן הוא בעד אורי שהם, 18/3/2024 בוואלה

הכתבה היא כתבת ליקוק לשופט אורי שהם כאילו הוא מסכן שמתנפלים עליו סתם, והוא עושה עבדתו נאמנה, וסתם הזמינו אותו לכנסת.  ביני אשכנזי תומך בחשאיות של כל הליכי הנתל”ש.

הדיון נפתח בסערה עם דבריו של היו”ר רוטמן שביקש את התייחסותו של שהם, ליחסים בינו לבין השופטת מעיין צור. “הסירוב של מ”מ נשיא העליון השופט עוזי פוגלמן לאפשר לשופטת שביקשה לבוא לכאן לדבר היום (השופטת מעיין צור) בעיניי זה מחבל ביכולת שלנו לפקח על עבודת הנציבות”, אמר ח”כ רוטמן. שהם קיבל בעבר החלטה לרעת צור, והיא רצתה לערער עליה בבג”ץ. רוטמן המשיך, “אני אבקש מעו”ד ברק לייזר, היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, להציג לנו את האירוע. זה מאוד בעייתי שיש סכסוך המתנהל בערכאות בין שופטת לבין נציב התלונות וכשהשופטת מבקשת להגיע לדיון, חוסמים אותה”.

“אין קשר ביני לבין השופטים בבית המשפט העליון. אם אני מרגיש שיש מקרה שאני לא יכול לברר אותו, בגלל חברות ובגלל קרבה אחרת, הייתי מטפל בזה בצורה אחרת”, אמר ראש הנציבות שהם. “טיפלנו בכל התלונות על שופטי בצורה אובייקטיבית. ההחלטות שהתקבלו הן החלטות נכונות לפי דעתי. כל אדם יכול לטעות, לא נקטתי בגישה מרוככת ולא עניינית כלפי אף אחד מהשופטים. מבחינתי העבודה נעשתה בצורה הטובה ביותר”.

 

אורי שהם טינופת עירקקית שמטייח את כל התלונות על חבריו מהעליון
אורי שהם טינופת עירקקית שמטייח את כל התלונות על חבריו מהעליון

בהמשך דבריו, התייחס שהם להחלטה בעניין השתתפותו של השופט יצחק עמית בוועדה לבחירת שופטים. הדיון בו השתתף עמית עסק במינוי נשיא לעליון, תפקיד אליו השופט עמית עצמו מועמד. שהם זעם על כך שהדברים מודלפים לתקשורת, “מפרסמים החלטות, ואז מתחילים לתקוף תחת הטענה ‘הוא עשה, הוא הנחה’. זה ממש בית דין שדה שעושים לשופטים, ואני לא סובל את התופעה הזאת”.

עוד מקרה של הדלפה לתקשורת אליו התייחס שהם הוא ההליך המתנהל נגד השופט ח’אלד כבוב. “הפרסומים שיצאו זה דבר מחריד בעיני. החוק אומר שההחלטה היא חסויה, יש מקרים מאוד מיוחדים בהם ניתנת הסכמה של נשיא העליון ושר המשפטים לפרסם החלטה. מה שקורה במצב הזה עם ההדלפות, זה ששופטים חוששים לחשוף דברים אישיים כמו פשיטת רגל מחלות משום שההחלטות שלי מתפרסמות בניגוד לחוק”.

https://news.walla.co.il/item/3651538

דיון בכנסת עם אורי שהם 18/3/2024

 

 

 

בתמונה:  נחשו מי זאת הגרוטאה????

גרוטאה גריאטרית שהגיע לטקס פרישת אורי שהרבני שהם מהעליון
גרוטאה גריאטרית שהגיע לטקס פרישת אורי שהרבני שהם מהעליון

PDF להלן דו”ח הטיוח השנתי של אורי שהם לשנת 2023

 

איזה בידור.  אורי שהם כותב בפתיח “ב 2023 המשיכה הנציבות לבצע את כלל משימותיה, תוך שמירה על רמה מקצועית
גבוהה ומתן שירות מהיר ויעיל לציבור המתלוננים, כפי שהיה בעבר…. מטבע הדברים, חלו עיכובים בטיפול בתלונות בתחום זה (תלונות על שופטי משפחה), הגם שביתר התחומים נמשכה הפעילות כרגיל, על פי דפוסי העבודה המקצועיים והיעילים
של הנציבות”.

הנדסת תודעה קלסיות לטיוח סיטוני.

דוח טיוח תלונות שנתי אורי שהם נתלש נציב תלונות הציבור על השופטים 2023

 

Views: 317

7 Comments

  1. אורי “שהרבנהי” שהם.
    אל תוותרו לו .הוא מתבייש בשם שהרבני.
    וזה המקום להזכיר שהוא קודם שהרהבני.!!!

  2. ישראל היום ,נשלטת בפועל ע”י אליטה ולא ע”י העם (או נבחרי הציבור כמו בדמוקרטיה), רוב האליטה היא אשכנזית ורוב העם הוא מזרחי, בג”ץ או בתי המשפט בכלולתם הם רק זרוע אחת של התמנון האליטיסטי, המורכב מהרבה גופים, תקשורת, פרקליטות, בעלי הון, אנשי צבא ומשטרה בכירים, ארגוני שמאל, אנשי אקדמיה , וכמובן ארגונים בינלאומיים, כל אלה פועלים בסימביוזה כדי לשמר את שלטונם במדינת ישראל, הכנסת רוקנה מסמכויות לאורך השנים שהאצילו אותם ליועמ”ש ולבג”ץ, האמת היא שישראל היום אינה דמוקרטיה, האליטה האשכנזית שחולשת על כל מוקדי הכוח בפרקליטות בבגץ בתשקורת באקדמיה רוקנו את הכנסת מסמכויות , והאצילו אותם לידיהם, כך שהבוחרים בוחרים ימין, אבל מי שבסוף קובע את המדיניות המדינה, אלה אנשי שמאל אשכנזים שנבחרו ע”י עצמם , בהיגיון המעוות של השמאל , דיקטטורה שמאלנית היא דמוקרטיה , ושילכו לעזאזל דיעות הרוב.

    מה שתמוה בעיניי שלא מפריע לאותם עשכנזים מהצד השמאלי של המפה כאשר השחיתות היא בצד השמאלי , השחיתות של המערכת העשכנזית. לאורך ההיסטוריה בג”ץ תמיד מגן על ערבים, מסתננים, בעלי ההון ,המונופולים והבנקים, בג”ץ הוא הגוף הכי מושחת במדינה , הוא פוסק באופן חד צדדי לטובת ההון, כי הוא בעצמו חלק ממנו חלק מהאליטה ששולטת במדינה בצורה דיקטטורית, ולכן ההתנגדות העזה כל כך לרפורמה, הרי מרגע שהשופטים לא יכולים למנות את החברים שלהם שישפטו את חברי האליטה, הם מפסידים כוח עצום במדינה, בעצם נגדעת זרוע מרכזית בתמנון האליטיסטי, לכן אם אותם עשכנזים צווחים בקפלן “שחיתות” הם הראשונים שהיו צריכים לתמוך ברפורמה, שהולכת למנוע את המצב שהשופטים ממנים את עצמם, ואם אתם כבר מדברים על שחיתות

    איפה הייתם שבג”ץ פסל תביעה יצוגית נגד תנובה לגבי מחיר הקוטג’ ?

    איפה הייתה שהפרקליט יהודה שפר דרס למוות קשיש, והפרקליטות סגרה את החקירה “מחוסר ראיות”?

    איפה הייתם שהיועמשית סגרה לבני גנץ את תיק המימד החמישי?

    איפה הייתם שהשופטת כץ פוזננסקי התכתבה עם השופט בווטסאפ לגבי הנאשם וקבעה את פסק הדין ?

    איפה הייתם שרות דוד קיבלה שוחד עבור חשיפת עדויות בתיקים פליליים ?

    איפה הייתם שהשופטת ורדה אלשייך שיפצה פרוטוקול?

    איפה הייתם שהשופט יצחק עמית פסק בנושאי הבנק הבינלאומי ו-AM:PM בהיותו בניגוד עניינים משפחתי?

    איפה הייתם ששי ניצן נתן אישור לפרוץ לניידים של אלפי אנשים בפרשת נתניהו אבל מנע פריצה לטלפון של מוטרדת מינית ע”י ניצב במשטרה?
    איפה הייתה שהשופטת ענת ברון (חברה קרובה של אסתר חיות) פסלה תביעות נגד מפעל הפייס תמורת שוחד ?

    איפה הייתה שבגץ רק לא מזמן פסל פסיקה של בית משפט וביטל קנס לתנובה של 16 מיליון שקל לציבור בתור מונופול שעבר על החוק.

    איפה כל האנרכיסטים “לוחחמי הצדק” המתעקשים לשמר שלטון עשכנזי אליטיסטי שהוא מעל החוק ומאפשר לטייקונים ומונופולים להתקיים במדינה קשת יום כמו ישראל.
    ואני יכול למלא את הדף בעוד מאות “איפה הייתם”

    הפרקליטות תיפתח בחקירה נגד חשוד בפלילים כתלות בצד שלו על המפה, אם הוא שייך לאליטה העשכנזית או או מהצד הימני של הממשלה, או אכיפה סלקטיבית
    השחיתות של המוסדות העשכנזים (רוב הממסד מאוייש ע”י אנשים עשכנזים לפחות בדרג הגבוהה מדובר על כמעט 100%) במדינה היא שחיתות ממוסדת , וזו הסיבה היחידה שלא קוראים לה שחיתות, אז לפני שאתה מדבר על שחיתות קודם כל תכניסו לכלא את כל שופטי בג”ץ המושחתים , את הפרקליטים המושחתים, את אנשי מפא”י המושחתים, ואת הקיבוצים הגנבים , לפני שאתה מדבר על דרעי ונתניהו ,שהשחיתות שלהם היא ברף נמוך מאוד ביחס לעבירות של הממסד העשכנזי.

    מסקנותי הם: מה שמפריע לכם העשכנזים היא לא השחיתות עצמה , אלא שחיתות מהצד הימין מזרחי של המפה, וכאשר השחיתות מהצד השמאלני עשכנזי פתאום אתם ממלאים פיכם מים .

  3. האם הליכוד הפנים סופ”ס את המסר של מאבק בשחיתות מערכת המשפט ויחזיר לעצמו בוחרים?
    ראשונה ראינו את טלי גוטליב המדהימה המבקשת למנות ועדה לחקירת למחדל שמחת תורה כשראשה יעמוד שופט מחוזי ולא שופט עליון
    עכשיו מחרה אחריה יריב לוין שהתנגד למינוי שופט עליון בדימוס לועדה למינוי בכירים
    בכלל כשמדובר במשרות צבוריות ראוי לחלק אותן בין ציבור רחב ככל שניתן ולא משחק הכסאות המוסיקאלי יום אחד אני שופט עליון יום אחר אני נציב ה”ביקורת ” על שופטים ויום אחרי אני ממנה בכירים בשירות הצבורי .
    עושים סוף לשחיתות
    והשירות שעדנה עשתה לציבור לדמוקרטיה למאבק בשחיתות עוד ילמד באוניברסיטאות ברחבי העולם שאפו

  4. נראה שהגיע הזמן שביבי ילך.

    הוא שם זין על הבוחרים שלו, על 100,000 מפונים בצפון, לאחר חצי שנה של “מלחמה” אין תמרון ברפיח ובלבנון – העיקר המלך ביבי בשלטון

    נמאס כל שבוע לשמוע אותו מחרטט על “הנצחון המוחלט” ולראות את המבט הזגוגי, סנילי שלו. לא אופתע אם בעתיד יכריז על משטר חירום ויבטל את הבחירות.

  5. פניתי בזמנו ליור הועדה למינוי שופטים ולחברי כנסת שלא ימנו שופט ליור הועדה לתלונות נגד שופטים זה למעשה לעקר את התפקיד מתוכן מעיקרו של דבר ללא הועיל .
    בגדול בזבוז כספי ציבור ללכת כאילו עם ביקורת כשלמעשה אין ביקורת.

    אני פניתי לנתלש ב2010 כמדומני בענין שופטת על פני הדברים טוייח קבלתי מן הסתם איזו תשובה סתמית בסגנון שלא מצאו דבר הכל תקין.

    פניתי פעמים רבות לגופים שונים שאמורים לבקר ולא נעשה דבר.
    לימים הופתעתי שחודשיים אחרי הגשת התלונה כבר לא היתה במערכת אני מנחש שזה לא מיוזמתה וסביר שה קשור לתלונה שהגשתי בגלל סמיכות הזמנים . שיטה מוכרת לכסות להסתיר לטייח לשקר וגם אם עושים משהו בעקבות פניה שלך אתה לא בהכרח תדע.

    מיותר לציין שגם קודם למינוי התרתעתי אבל אז היה לה גב חזק בועדה למינוי ” שופטים ” והוסבר לי שהא תמונה בכל מקרה עוד טרם שבוצעה בדיקה כלשהי. אגב נושאים שהתרעתי עליהם מראש לאחר מכן מצאנו אותם בהתהנהלותה כשופטת . אבל מה זה משנה מישהו בחונטה ביקש לדאוג לה אז היא תמונה בכל מקרה. ואגב יש שופטים גרועים ממנה להערכתי רבים במערכת .

  6. צודקת לחלוטין מתי יהיה לישראל סופ”ס ראש ממשלה מהימין?
    מי שהרס את המדינה עם רפורמה המשילות במקם רפורמת השחיתות מבקש כעת להשאיר ולעגן את השחיתות גם בועדה למינוי בכירים גם אם זה מבלי דעת ..

    נראה שביבי עד לא הפנים שלא ניתן לטהר את המערכת הציבורית כל עוד שופטים לוקחים בה חלק .

    מי שכשל ושלח את האהרון כ” נציגנו ” להאג מבקש כעת ליתן תפקיד חשוב אחר לחבר בחונטה.לא עוד !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *