EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד סוזי עוזסיני ארניה יו”ר ועדת תלונות השווא חוזרת לחדשות: מייצגת רופאה שחושפת ציצי לרבנים ומתלוננת שהוטרדה מינית

סוזי עוזסיני ארניה משתעשעת עם בקבוק קוסמופוליטן דיווה

כאילו שחסרות חדשות מעניינות במדינה הזאת, גיא פלג, השדרן עם אוזני הדאמבו והשופר הצייתן של הפרקליטות, פרסם כתבה בחדשות בתאריך 28/8/2020 שבה נתן במה לאחת מעורכות הדין ה”חברות” של עו”ד אפי נוה, עו”ד סוזי עוזסיני ארניה. עו”ד ארניה היא אשתו השניה של השופט רפי ארניה מראשל”צ, והיא גרה בוילת פאר מעוצבת בסגנון עותומני-צעקני ברמת השרון. עו”ד ארניה משתמשת בשירותי היחצנות של עו”ד איתי הר אור, Eitay Ilan Har-Or Weinberg שהיה אחד מהיחצנים שעבדו בלשכת עורכי הדין בזמנו של אפי נוה והוא זה שהפגיש בינהם. אין לה שום בעיה כספית לממן את שירותי הדיברור והיחצנות של איתי הר אור, שכן אביה אוליגרך טורקי.

בתמונה: רפי ארניה וסוזי עוזסיני ארניה מאושרים ביחד אחרי כישלון הסירסור בישבנה של אשתו אצל אפי נוה

ובמה מדובר? סיפור זוטר וזניח על רופאה שהלכה לרבי וביקשה ברכה לציצי שלה. אולי היא חשבה שהציצי שלה נפול, ואולי היא סתם רצתה לברך את הציצי שלה. על פי הסיפור (ואין ראיות לסיפור) הרבי ביקש ממנה להוריד חולצה ולהרים את החזיה. היא “התקשתה” אבל עשתה את זה בכל זאת. הוא מישש לה את הציצי. זה כל הסיפור. היא גם ידעה שאחרות הגיעו אל אותו רבי וגם הן נתנו לרבי למשש ציצי ולברך אותו. ואנו שואלים מדוע שרופאה עם מעל 25 שנות לימוד, משכילה ומתורבתת תיגש לרבי לבקש ברכה על ציצי, ובעצמה תוריד את החולצה בפני הרבי וגם תרים את החזיה? האם הרבי שלט בה ב 10 דקות המפגש בינהם? האם הרבי הפעיל בה כפתורי הפעלה סמויים? איך זה ייתכן? האם הרופאה טוענת שהיא הייתה בהלם, וקפאה על שמריה או שחטפה שיתוק? אם כן, איך מוסבר שהיא זו שהורידה את החולצה והרימה את החזיה, וכאשר הידיים של הרבי נשלחו לעבר הציצי שלה, מדוע לא משכה את גופה לאחור, כדי שהוא לא יגע לה בשד?

בתמונה: סוזי עוזסיני ארניה עם היחצן שלה איתי הר אור

ומדוע בכלל הרופאה צריכה עורכת דין שתופיע בטלוויזיה ותספר לאומה שמישהו נגע לה בשד? נודה על האמת, זה נשמע כמו תלונת שווא, ונראה כי היחצן של סוזי עוזסיני ארניה, עו”ד איתי הר אור, פשוט חיפש מתחת לאדמה סיפור כלשהו כדי להצדיק את המשכורת שלו. אולם, סוזי עוזסיני ארניה היא לא סתם עורכת דין! היא ביקשה מאפי נוה וגם קיבלה ממנו במיוחד את ראשות הוועדה לתלונות שווא. באמצעות התואר הזה היא גם רצה לכנסת להופיע שם בכל מיני וועדות. מדוע אם כן שרופאה שמתלוננת על עבירת מין תשכור דווקא את שירותיה של סוזי עוזסיני ארניה (שהיא נואשת ללקוחות – אף אחד לא רוצה אותה בגלל מה שהיה) כשידוע שסוזי עוזסיני ארניה מיתגה עצמה כלוחמת במעלילניות שווא?

בתמונה: אחוזת הפאר של סוזי עוזסיני ארניה ברמת השרון

התשובה מאוד פשוטה: העו”ד סוזי ארניה נואשת ללקוחות, ולכן מוכנה למכור את הערכים אותם קידמה כיו”ר ועדת תלונות השווא של הלשכה בזמנו של אפי, והרופאה חשבה לעשות הפוך על הפוך: אם היא שוכרת את שירותיה של לוחמת נגד תלונות שוווא, זה כאילו נותן לה גושפנקא, שהיא איננה מתלוננת שווא מהיו”רית של הועדה בלשכה.

בתמונה: רפי ארניה שלח את אשתו סוזי לאפי נוה כדי שתפתח לו תחת והוא יקודם למחוזי

ראו הכתבה באתר החדשות של N12 – של גיא פלג. שימו לב לתוספות הצבעוניות בכתבה. הוא כותב שהרופאה “התקשתה” להוריד את החולצה. מה באמת קשה להוריד חולצה. הוא כותב שהרבי “התנשף עליה בכבדות”. אם הרבי התנשף עליה, האם הנשיפות לא גרמו לה רתיעה אימפולסבית לברוח לאחור ולהתרחק מהנשיפות? גם הביטוי “מנצל את מעמדו ואת השפעתו עליה” הוא פשוט בדיחה. מדובר ברופאה עם לפחות 25 שנות לימוד. מדובר בביקור חד פעמי. איזה מעמד נוצל ואיזה השפעה הושפעה בכמה דקות שהם היו יחד לצורך ה”ברכה”. מעמד של קבלת ברכה מרבי לא לוקח יותר מ 10 דקות. היא נותנת את הכסף, הוא מברך ושלום על ישראל. מתי הרבי הספיק להשפיע עליה השפעות ולנצל את מעמדו ב 10 דקות או פחות שהיו ביחד? העיקר שסוזי עוזסיני ארניה חוזרת לכותרת אחרי הפדיחה הגדולה בתחילת השנה.

N12 פרסום ראשון | הטענות למעשים מגונים מצד רב מוכר: אישה נוספת התלוננה

אישה נוספת התלוננה הבוקר נגד הרב המוכר • אתמול פורסם לראשונה ב-N12 כי רופאה התלוננה שהרב ביצע בה מעשים מגונים בזמן פגישת ייעוץ • בפני החוקרים העידה שידוע לה על שני מקרים נוספים לפחות, המשטרה בודקת את החשד

התפתחות נוספת בפרשה: אישה נוספת, שנייה במספר, התלוננה הבוקר (שישי) כנגד הרב המוכר. אתמול נחשף ב-N12 כי אישה, רופאה במקצועה, הגישה תלונה למשטרה נגד הרב וטענה כי בזמן פגישת ייעוץ עמו הוא ביצע בה מעשים מגונים ובעקבות כך נבדק החשד שהרב המוכר והמיוחס ניצל מינית נשים. הרופאה, המתלוננת הראשונה, כבר העידה אתמול בתחנת משטרת אשקלון. ל-N12 נודע שבתלונה מסרה שידוע לה על שתי נשים נוספות לפחות שעברו דברים דומים במהלך ביקור אצל הרב.

היא סיפרה לחוקרים שכשהגיעה לקבל מהרב את הברכה, הוא ביקש ממנה להרים את חולצתה ולחשוף בפניו את החזה שלה ואף להרים את חזייתה, בטענה שהוא צריך לראות מה מצבה, בקשה תמוהה שכן אינו רופא. למרות שהתקשתה, היא נענתה לבקשתו של הרב, ואז לדבריה הוא נגע בה תוך שהוא מתנשף בכבדות ומקביל אמר לה: “אני מבין כעת מדוע בעלה אוהב אותך כל כך” ושיש לה חזה מושלם. היא סיפרה לחוקרים שהוא נגע לה בבטן ובחלקו התחתון של החזה בידו, ושהיא חשה בחילה והשפלה איומה.

עו”ד סוזי עוזסיני ארניה, פרקליטתה של הרופאה שהתלוננה נגד הרב‎, מסרה אתמול: “על פניו מדובר במעשים חמורים ומדאיגים ביותר של ביצוע עבירות מין לכאורה, מצדו של דמות רוחנית משפיעה המנצל את מעמדו והשפעתו כלפי מי שנמצאה במצב של מצוקה ופנתה אליו לקבלת ברכה ומזור לנפשה. אני סמוכה ובטוחה כי רשויות החקירה תעשנה עבודתן נאמנה בכדי להגיע לחקר האמת ועשיית דין וצדק”.


https://www.mako.co.il/news-law/2020_q3/Article-edb52d7de643471027.htm

 נציין רק כי בין לקוחותיו של עו”ד איתי הר אור נמצא איגוד פרקליטי המדינה ופרקליטי המחוז. הוא מייחצן את הפרקליטים כשהם רוצים תוספת שכר, או כשיש פדיחה שצריך לתקן בתדמית הפרקליטות. והמבין יבין מדוע סוזי לקחה אותו.

Views: 124

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *