EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד תהילה פרץ: טיפול מציצות זין ע”י העו”ס של הכור האטומי בדימונה במשך 5 שנים מהווה הטרדה מינית

תהילה פרץ רודפת אחרי עובדי ציבור שחוטפים תלונות הטרדה מינית

מי עובד בכור האטומי בדימנה (קמ”ג) ורוצה מציצות מהעובד הסוציאלי של הכור?

לפנינו סיפור מוזר.  עובד של הכור הגרעיני נכנס למצוקה עקב גירושיו ובמשך 5 שנים קיבל טיפול מהעו”ס של הכור הגרעיני.  טיפול של עו”ס זה בדרך כלל דיבורים ופטפטת על הא ועל דא, אבל במקרה דנן הטיפולים כללו מציצות שהעו”ס מצץ לגבר הגרוש במשך 5 שנים.

אחרי 5 שנות מציצות מוצלחות ומספקות, העו”ס ביקש מהגבר למצוץ לו, ואז נולדה פתאום תלונה של הטרדה מינית מטעמו של הנימצץ.

כל הסיפור נראה סופר מוזר.  במשך 5 שנים העובד בכור נמצץ היטב, ולא הפריע לו, ופתאום כשמבקשים ממנו להחזיר טובה ולמצוץ בעצמו אז הוא פתאום מוטרד מינית? 5 שנים העו”ס מוצץ ומוצץ והכל בסדר?

עו”ד תהילה פרץ מנציבות המשמעת של עובדי מדינה הגישה הליך נגד העו”ס (שהוא עובד ציבור כי הקמ”ג שייך לבעלות מדינת ישראל)  ודאגה לפמפם לעיתונות שיש מקרה חדש של הטרדה מינית בעבודה….. ושהיא מטפלת בחריפות, אבל מאז עברו 7 שנים ולא שמענו כלום על תוצאות המקרה.

 

תהילה פרץ רודפת אחרי עובדי ציבור שחוטפים תלונות הטרדה מינית
תהילה פרץ רודפת אחרי עובדי ציבור שחוטפים תלונות הטרדה מינית

 

בכל מקרה מסתבר שיש הומואים בדימונה,  ולהומואים שקוראים את עדנה קרנבל אולי שווה ליסוע לשם לבדוק את איכות המציצות בכור הגרעיני……

 

להלן כתבה בוואלה פורסם ע”י עמרי לוי סדן 16/11/2016:

הטרדה מינית בכור בדימונה: “אתה מרשה לי לעשות לך מין אוראלי?”

עובד בקריה למחקר גרעיני פנה לגורם מייעץ בעקבות הליך גירושיו, שהציע לו לכאורה “שיטה חדשנית”. על פי כתב תובענה שהגישה נציבות שירות המדינה, במהלך המפגשים הגורם נגע בגופו והסיר את בגדיו. קמ”ג: “רואים בחומרה כל מקרה של הטרדה”

נציבות שירות המדינה הגישה השבוע כתב תובענה נגד גורם המעניק שירותי ייעוץ לעובדי הקריה למחקר גרעיני בדימונה, המעלה טענות להטרדה מינית של עובד בקריה שנמשכה זמן רב, תוך שהוא מנצל לכאורה את היחסים שנוצרו בין השניים במהלך תהליך הייעוץ, שנמשך כ-15 שנים. העובד, מ’, שחווה בעבר תקיפה מינית, פנה לייעוץ על רקע גירושיו מרעייתו בשנת 2000.

המפגשים בין מ’ לגורם המייעץ הסתיימו בשנת 2015, כחמש שנים לאחר האירועים המתוארים בכתב התובענה. במהלך השנים, שיתף מ’ את הגורם בחייו האישיים ובנסיבות הליך הגירושים שעבר. הוא גם בחר לשתף את הגורם בכך שבעברו עבר תקיפה מינית. במסגרת הפגישות בין השניים, על פי כתב התובענה, נהג אותו גורם לשוחח עם מ’, בין היתר, על יחסי המין שקיים עם גרושתו.

כתב התובענה מתאר תפנית חמורה ביחסים בין השניים בשנים 2010-2009. הגורם אמר למ’ כי אחת הבעיות ממנה הוא סובל היא הקושי לסרב, והציע לו “שיטה חדשנית” שתסייע לו להציב גבולות אישיים, המבוססת לדבריו על מגע פיזי. במסגרת השיטה, כך הסביר לכאורה למ’, הוא ייגע באיברי גופו, ומ’ יהיה צריך לומר לו אם הוא יכול להמשיך במגע או שעליו לחדול ממנו.

לאורך כמה מפגשים שנערכו בחדר סגור, נגע לכאורה הגורם המייעץ בגופו של מ’ מעל לבגדיו, ליטף את פניו ושערו, ביקש ממנו לעצום את עיניו, ליטף את כתפו ואת רגלו ועיסה את ראשו. הוא שאל את מ’ אם המגע נעים לו וזה השיב לו בחיוב. על פי כתב התובענה, לאחר כמה פגישות שבהן נקט הגורם באותה “שיטה”, הוא פנה למ’ ואמר לו: “התחזקת ואני רוצה לעבור לשלב הבא. נעשה את הפעולות האלה כשאני מסיר לך את הבגדים בשלבים”.

לאחר שקיבל אישור מהעובד, על פי כתב התובענה, הוא הסיר את חולצתו וליטף אותו בפלג גופו העליון במשך כמה דקות. לאחר מכן הוא הסיר את מכנסיו ותחתוניו של מ’ ושאל אותו אם הוא מסוגל לומר לו לחדול ממעשיו. בתגובה לכך, אמר מ’: “כשאני ארצה להגיד ‘לא’, אני אגיד ‘לא'”. הגורם שאל, “האם אתה מרשה לי לעשות לך מין אוראלי?”, ולכך השיב מ’ בחיוב. לאחר שביצע במ’ מין אוראלי, על פי כתב התובענה, שאל אותו הגורם המייעץ: “האם אתה מוכן לעשות לי את אותו הדבר?”. במקרה זה, מ’ סירב.

“את תגובתנו נמסור בבית הדין בעת שנידרש לכך”

מ’ שמר את דבר קיומו של המקרה בסוד, עד שדיווח עליו לאחרונה לנציבות שירות המדינה. בכתב התובענה, שהוגש על ידי עו”ד תהילה פרץ, תובעת בכירה בנציבות שירות המדינה וממונה על תחום ההטרדות המיניות, נכתב כי מעשיו של הגורם מהווים עבירה של מעשה מגונה שבוצע על ידי גורם המעניק ייעוץ נפשי וכן עבירה על החוק למניעת הטרדה מינית. במקביל להגשת כתב התובענה, החל נציב שירות המדינה לבחון את השעייתו של הגורם המייעץ.

עו”ד עופר ברטל ממשרד ברטל-כהן, המייצג את הגורם המייעץ, מסר בתגובה: “את תגובתנו נמסור בבית הדין בעת שנידרש לכך”.

 

עופר ברטל מייצג את הבן של השופט החשוד בסחיטה של עמוס לוזון
עופר ברטל מייצג את הבן של השופט החשוד בסחיטה של עמוס לוזון

מהקריה למחקר גרעיני בדימונה נמסר בתגובה: “הנהלת הקמ”ג רואה בחומרה רבה כל מקרה של הטרדה מינית וסבורה כי יש לנקוט במקרים כאלה באפס סובלנות ולטפל בהם באופן יסודי ונחרץ. מיד עם קבלת התלונה פנתה קמ”ג לנציבות שירות המדינה שפתחה בחקירה מקיפה ויסודית של המקרה. הנושא מטופל בנציבות שירות המדינה בתיאום עם הנהלת קמ”ג”.

 

https://news.walla.co.il/item/3014082

בא כוחו של העובד הסוציאלי המוצץ, עפר ברטל, אמר על ביבי “מרדל איראני”.  לדבריו “אמרתי את הדברים כמטאפורה בלבד, עקב הנזקים הכבדים שהוא לדעתי גורם לארץ הקודש ולאזרחיה הנאנקים תחת שלטונו”.

 

בתמונה:  אחד הפרקליטים עם אינדיקציות למציצות

הפרקליט-אלירן-גלילי-קיים-יחסי-מרות-עם-השוטר-מוטי-דוד
הפרקליט-אלירן-גלילי-קיים-יחסי-מרות

שימו לב:  לעובדי הכור האטומי יש עמותה שמטפלת ברוחה שלהם, עמותת הרווחה לעובדי הקריה למחקר גרעיני – נגב (קמ”ג) (ע”ר) מספר ארגון580583516, עם תקציב של 200,000 ש”ח בשנה. חברי ועד:  אריק אהרון, מיכאל קסו, ניסים הלאל, רונן בראל. מורשה חתימה:  שלמה סלומון בן סימון.  נושאי משרה נוספים: מיכאל קסו, מנכ”ל, אביעד שמלה, חבר ועדת ביקורת, אדוארדו גנזבורג, רואה חשבון מבקר, אוסנת נחום, מבקרת פנימית, יעקב בנפשה, חבר ועדת ביקורת ושלמה סלומון בן סימון, מנהל כספים/גזבר. 

Views: 54

2 Comments

  1. בדרך כלל העו”ס מוצצים לגבר את הדם,
    פה הם חרגו ממנהגם’
    ומצצו לגבר משהו אחר…

  2. חחחח
    איזה בידור , בן אדם הולך לייעוץ אצל עו”ס גבר.
    כדי לספר לו על בעיות בהליכי גירושין, ובמקום זה
    הוא מקבל מציצה.. מתוך כוונה שאולי זה יפתור לו את הבעיות…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *