EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד תמר קלנברג לוי סחטה 2.5 מיליון שח מהמורה יותם אוקון דמי שתיקה ותפרה תיק אונס בלי אונס לתלמידה בת 12

תמר קלנברג לוי האם גם אותך סוחטת בהמת המגדר הזו

יותם אוקון מורה למדעים נחשק ומוערך הורשע ב”אונס” תלמידה בת 12 וחטף על זה 7 שנים ו 200,000 ש”ח פיצוי.  אבל האם הוא באמת אנס?

אם תקלידו בגוגל, כל הכותרות יראה לכם שכן….  “המורה למדעים אנס תלמידה בת 12”.  אבל אם תקראו את הפרוטוקולים תראו שהוא לא באמת אנס אותה. היו לו שיחות ווצאפ עם התלמידה שהובילה אותו בלשון, וגרמו לו לכתוב שיש לו פנטזיה עליה.  מפה ועד להגיד (ולהרשיע) שהוא אנס אותה, רחוקה הדרך.

אימו של יותם הייתה בת זוגו האחרונה של יוני נתניהו ואביו הוא בכיר בתקשורת.  בהארץ כתבו עליו שאחת האימהות סיפרה שהתלמידים “היו משוגעים עליו, הוא דיבר איתם בגובה העיניים, היה ‘גבר-גבר’. הבנים העריצו אותו והבנות התאהבו בו. עכשיו מתברר שזה היה חלק מדפוס הפעולה שלו”.

המתלוננת יוצגה ע”י עו”ד תמר קלנברג לוי ודרשה 2,500,000 ש”ח פיצוי.  הוחלפו 5 טיוטות על שיחות הווצאפ.  היו 10 ישיבות.  המו”מ נמשך חצי שנה. ברגע שהאמא של הילדה הבינה שהיא תחטוף תלונה במשטרה לקחה את הבת שלה למשטרה, והמציאו סיפור על אונס, למרות שכל המו”מ היה רק על סמסים מיניים בסגנון “אני מפנטז עלייך”.

יותם אוקון המורה למדעים שהואשם באונס תלמידה בת 12
יותם אוקון המורה למדעים שהואשם באונס תלמידה בת 12

הנה הסמס היחיד שפורסם:

המסרון המפליל של יותם אוקון זה גורם לי לפנטז על דברים משוגעים
המסרון המפליל של יותם אוקון זה גורם לי לפנטז על דברים משוגעים

הפסד צורב לששי גז: מכר את הלקוח בלי לסגור את העונש

הנאשם יותם אוקון שכר את שירותי ששי גז.  יותם חשב שהביא אריה ששואג, וקיבל עכבר שבורח למחילה הכי קרובה…. אחרי שאת הגבינה הוא זלל.

איזה עו”ד טיפש מוכר את הלקוח, נותן אותו על מגש של כסף לתביעה, ולא סוגר את אלמנו העונש????

אז באה השופטת ותקעה ליותם עמוק עמוק בפנים 7 שנים + 200,000 ש”ח פיצוי.

עו”ד תמר קלנברג-לוי סחטה 250,000 ש”ח על מסרון של פנטזיה

אבל האמת מתגלה דרך הפרוטוקולים של המעצרים.  מתברר שהקטינה יוצגה ע”י עו”ד תמר קלנברג לוי אשר עבדה בשירות האמא של הקטינה ושלחה מכתב שהיא דורשת 2,500,000 ש”ח בתמורה לזה שהקטינה לא תלך למשטרה.  חצי שנה עבדו על המשא ומתן והחליפו 5 טיוטות, והיו אמורים לסגור עסקה אבל ברגע האחרון זה לא יצא לפועל.

עו”ד תמר קלנברג-לוי שלחה את הקטינה להתלונן במשטרה וגם להפיץ רעל בטיק טוק.

לטעמנו כל התעשייה הזו של משלוח דרישת פיצוי מגבר שמואשם ע”י מתלוננת בעבירת מין היא תעשה פסולה שכן ברור מאליו שזו סחיטה.  המשטרה מעלימה עיין ממעשי הסחיטה הללו.  מי שרוצה פיצוי על מעשי מין שתתכבד ותחכה להרשעה.  כל ניהול של מו”מ כשהנחת היסוד שזה תמורת דמי שתיקה, זו סחיטה לכל דבר.

תמר קלנברג לוי ערדפה סוחטת גברים על עבירות מין פיקטיביות
תמר קלנברג לוי ערדפה סוחטת גברים על עבירות מין פיקטיביות

המעמד של עו”ד תמר קלנברג לוי לא ברור.  מצד אחד כתוב באינטרנט שהיא עובדת בעמותה לזכויות נשים “מרכז נוגה”, ומצד שני כתוב שהקטינה קיבלה אותה בחינם מהסיוע המשפטי. אז איך זה עובד?  היא אוספת לקוחות בעמותת מרכז נוגה ואחר כך מבקשת שהמדינה תממן את הלקוחות שלה דרך הסיוע המשפטי?

תמר קלנברג לוי האם גם אותך סוחטת בהמת המגדר הזו
תמר קלנברג לוי האם גם אותך סוחטת בהמת המגדר הזו

תראו כמה היא מאוכזבת הגברת תמר קלנברג לוי כאשר יותם אוקון יצא למעצר בית.  היא שכחה מה זה חזקת חפות.  היא טוענת שלתלמידה המתלוננת ייגרם נזק בדמות של רגרסיה רק בגלל שבית משפט מאפשר לנאשם לנהל את החפות שלו מהבית ולא מהכלא…..  ומה קרה בחצי השנה שהיא ניהלה מו”מ והמו”מ נכשל?  כישלון המו”מ לא גרם לרגרסיה?????

איזה “רגרסיה” ואיזה נעליים???  לבוא ולטעון שהמתלוננת תסבול רגרסיה אם הנאשם יצא למעצר בית, כאשר היא עצמה היתה מוכנה תמורת 2,500,000 ש”ח להעלים את הרגרסיה ולשתוק????   מה היא רוצה להגיד…. ש 2,500,000 ש”ח מרפאים כל רגרסיה של קורבן????

הנתון הזה של 2,500,000 ש”ח דמי סחיטה לקוח מדבריו של ששי גז בפרוטוקול המעצר.

ששי גז מאשים את תמר קלנברג לוי בסחיטה של 2.5 מיליון שח בפרוטוקול
ששי גז מאשים את תמר קלנברג לוי בסחיטה של 2.5 מיליון שח בפרוטוקול

ראו את 2 הפרוטוקולים של המעצרים

הפרוטוקול הראשון 27/7/2021 מ”י 45304-07-21 תחנת משטרה – מרחב ירקון נ’ אוקון

ששי גז מספר לשופטת שהלקוח שלו הוא קורבן סחיטה.  שהאמא של הילדה ניהלה מו”מ עם עורכת דין במשך חצי שנה עם 10 ישיבות ושזה התפוצץ כי האמא רצתה את הכסף לעצמה ולא להפקיד לטובת הילדה…..  הטענה הזו לא ממש עזרה לו.

ששי גז מוכר את הלקוחות שלו לפרקליטות בלי לקבל תמורה
ששי גז מוכר את הלקוחות שלו לפרקליטות בלי לקבל תמורה

ששי גז מספר לשופטת שבמהלך כל המשא ומתן על הסחיטה דובר רק על התכתבות עם נופך מיני לא הולם גיל, אבל לא דובר מעולם על מפגש או על מגע מיני כלשהו.

ששי גז מתלונן שחוקרת הילדים שתלה אצל הילדה את הסיפורים על “מגע מיני” אבל לא היה לזה בדל של ראיה, ולמרות זאת החוקרת כתבה שהילדה מהימנה.

השוטר יוני הירשהורן מספר שצצה מתלוננת חדשה, אבל המתלוננת החדשה לא היתה בגלל מין.  זו היתה פוסטמה מכוערת בשם אולה קלנדרב שהתלוננה שהבת המכוערת שלה הוחרמה ע”י התלמידים ושיותם אוקון לא עזר לה להפסיק את החרם, וצחק על המראה של הבת שלה……

יוני הירשהורן השוטר תופר התיקים תמונה מ 2010 עם אישה נתפרת
יוני הירשהורן השוטר תופר התיקים תמונה מ 2010 עם אישה נתפרת

פרוטוקול 1 מדי נ יותם אוקון עם ששי גז 27-7-2021

הפרוטקול השני 29/7/2021  מ”י 45304-07-21 תחנת משטרה – מרחב ירקון נ’ אוקון

ששי גז אומר:  “האם היה מתנהל מו”מ שהיא רוצה 2.5 מיליון שח ואם היו מעשים לא היו מעלים אותה. אפשר לשלם את הסכומים ולא על התכתבויות. הקטינה והאמא… לא היו מעשים. חמש טיוטות ביניהם. 10 ישיבות ארוכות עם עורכי דין רק על השיחות. איך הגיענו למעשים? כיוון שיש כעס, והיה חשש שמא אנחנו נגיש תלונה על סחיטה והאם החליטה להגיש תלונה במשטרה.  התפתחה מערכת יחסים מיותרת בינו לבין הילדה. יכול להיות שהם יחשבו שאלה רק השיחות. בראיות יהיה ברור זה לא יותר משיחות.  אני אומר לבית המשפט אני סוגר 40 שנה כעריכת דין. לא זכור לי שהתבקש מעצר בתיק כזה…האיש לקח אחריות . הוא היה מוכן לפצות אותה. לא נגעתי בה. יום אחד הפסיק והבין שזה מעשה אסור. דיבורים לא יפים. איך מעצר עד תום ההליכים? המו”מ הארוך מנטרל לחלוטין שהיו מעשים. גם עילת המעצר, העילה היום היא עילה אחת האם הוא יכול להיות מסוכן או לא…”

פרוטוקול 2 מדי נ יותם אוקון עם ששי גז 29-7-2021

מיה לנדאו התאהבה ונעלבה שלא קיבלה תשומת לב

בזמן שיותם אוקון נעצר, תלמידה בשם מיה לנדאו שסבלה מאהבה נכזבת למורה הנחשק יותם הפיצה עליו שמועות.  איך שיותם נעצר הפוסטמה בשם מיה לנדאו בת ה-17, פרסמה באפליקציית הטיקטוק סרטון ובו המסר: “המורה שנתן לי יחס ‘מיוחד’ בכיתה ט’ סוף-סוף נעצר. אם יש עוד מישהי שהיה לה מקרה איתו, שתפנה אליי בפרטי ונלך יחד להגיש עדות”.

מיה לנדאו התאהבה ביותם אוקון ונעלבה שאמר לי לשים חזיה
מיה לנדאו התאהבה ביותם אוקון ונעלבה שאמר לי לשים חזיה

ומה קרה למיה לנדאו?  הפוסטמה התאהבה בו וקינאה שהוא נותן יחס מועדף לבנות אחרות.  ניסתה לפתות אותו כשבאה לדבר איתו בלי חזיה עם הציצקלך קופצים, והוא אמר לה לא לבוא עם חזייה, וגם “אם לא היית בת 14 – הייתי יוצא איתך”.

.

לדבריה אמר לה “את לא יכולה לבוא לבית ספר בלי חזייה, זה מקשה עליי‘”.  על זה היא מתלוננת שהיא “נפגעה מינית” כשהיא בעצם הטרידה אותו מינית עם ציצים מקפצצים של בחורה בת 17 שדחפה מול הפרצוף שלו….

מהביטוי “אם לא היית בת 14 – הייתי יוצא איתך” – משתמע שהיא רצתה אותו והוא לא רצה אותה.  זו אהבה נכזבת.

https://www.ynet.co.il/news/article/sjmbulpr00

ואם יותם באמת אנס את המתלוננת מכתב האישום למה שהוא יגיד למיה לנדאו שהוא לא רוצה לצאת איתה כי היא קטנה מידי????? אדרבא, אנס אמור לקפוץ על המציאה ולאנוס אותה…..

על מסרון שהמורה מפנטז על תלמידה מלבישים “אונס”??

קודם כל בואו נראה את הכותרות המפוצצות:  מורה אנס קטינה בת 12…… אחר כך ננסה לחשוף מה בדיוק הוא כתב לה.  שימו לב שבכותרות כתוב “אנס קטינה” אבל בתוך הכתבות כתוב שהוא גרם לה לאנוס את עצמה מול המצלמה, שזה אומר שהוא אמר לה לדגדג לעצמה את הכוס בזמן שהוא צופה בה.  אלא שהוא הכחיש תמיד שזה באמת קרה, והוא הכחיש שבאמת הוא דרש מנה לבעול את הכוס שלה באמצעות האצבעות שלה….

את הטקסט המהלל את ההרשעה הפיצה הפרקליטה רוזי כבאז.  זאת שתפרה תיק לגניקולוג בני שכטר.  שלחה אליו 4 שוטרות כדי שהוא יחטט להן בכוס לצורכי הפללה!!!

רוזי כבאז תפרה תיק עבירות מין לגניקולוג חף מפשע בני שכטר
רוזי כבאז תפרה תיק עבירות מין לגניקולוג חף מפשע בני שכטר

הנה מה שכתב אברהם בלוך במעריב:

אברהם בלוך כותרת שקרית על אונס תלמידה בת 12 יותם אוקון
אברהם בלוך כותרת שקרית על אונס תלמידה בת 12 יותם אוקון

וזה מה שכתב גלעד מורג בווינט:

גלעד מורג ווינט כותרת שקרית על אונס תלמידה בת 12 - יותם אוקון
גלעד מורג ווינט כותרת שקרית על אונס תלמידה בת 12 – יותם אוקון

וזה מה שכתבו ביני הראל ואשכנזי בוואלה

וואלה ארז הראל וביני אשכנזי כתבה עם כותרת שקרית על אונס קטינה בת 12 יותם אוקון
וואלה ארז הראל וביני אשכנזי כתבה עם כותרת שקרית על אונס קטינה בת 12 יותם אוקון

מקהלת שופאי הפרקליטות:  מפמפמים על אונס שלא היה

כמו שאנו רואים כל השופרות ניזונים מאותו מקור, מקבלים טקסט מוכן, לא בודקים ולא קוראים את המקור, וכל אחד משנה קצת את הטקסט מילולית כדי לעשות כאילו זו כתבה מקורית.  בפועל זו מקהלה צווחנית של מוצצי דם שרק רוצים כותרות רעשניות למשוך קוראים (קליק בייט).

בפועל רק בערוץ 1 פרסמו מה הוא כתב לה.  הוא כתב לה “אני מפנטז עליך”.

אונס לא היה פה.  סחיטה פלילית כן היתה פה.

Views: 293

3 Comments

  1. העבריין ששי גז מכר גם את המורה היקר יותם אוקון ושלח אותו לאבדון .
    תראו איך הבן זונה הזה-פרקליט “צמרת” קורא למתלוננת בכינוי “קרבן”.
    ששי גז גז הוא מניאק בעל מנטליות עבריינית, משת”פ וסוכן של הפרקליטות והמשטרה. מייצג נאמנה אך ורק ארגוני פשיעה, עדי מדינה, שטינקרים ופושעים מסוכנים.
    לא מעט גברים שחטפו עלילות שווא פנו בתמימותם לאוכל החראיימה הזה , שילמו לו הון תועפות והזבל מכר אותם למשטרה.
    בתמורה המשטרה הקלה בדרישת העונשים ללקוחותיו ה”חשובים”.
    אל תשכרו את שירותי הקרח הזקן הזה שראשו לא במקרה נראה כמו זין.
    גברים נורמטיביים , הטריפוליטאי הזבל הזה יתפור אתכם חפשי חפשי.
    למזלו הרב, זדורוב לא שכר את שירותיו הפלצניים.
    ותדעו שלא רק הוא ינהג כך.
    תודה לך עדנה על מלאכת הקודש!

  2. בישראל יש זילות של מושג האונס יש לתקן את החוק מעבר לכך שיש לי חוסר אמון בשופטים וגם אם נאשם מודה זה לא אומר דבר יתכן והוא מודה כי הוא יודע שהסיכוי לזיכוי הוא כמו הסיכוי שלו להגיע לירח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *