EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ס אסנת בלס רביב מנהלת מרכז קשר ק. ביאליק ניתקה אבות מילדיהם והתלוננה שהיא כונפה ונחש צפע

דאוד מאזן מי שקורא לעובדת סוציאלית כונפה יחטוף צו הטרדה מאיימת

יש איזה עו”ס כונפה בקרית ביאליק אסנת בלס רביב שמנהלת שם את מרכז הקשר.  מטבע הדברים רוב לקוחותיה הם גברים גרושים שהאבהות שלהם ניטלת מהם ומאפשרים להם שעה בשבוע אצל הכונפה.

העו”ס הזו אסנת בלס רביב בחוצפתה מצדיקה את קיום מרכזי הנתק האיומים הללו, מכלאות הדמעות שבהם הורים בוכים, וילדים בוכים ואומרת שמדובר בהורים מסוכנים לילדים שלהם.

במכלאות הקשר הללו נפגשים גברים שמאבדים את ילדיהם בגלל תלונות שווא, אבל גם נשים חד הוריות או שאיבדו משמורת שפקידות סעד לחוק הנוער לוקחות מהם את הילדים לאומנות ופנימיות.

 

עוס אסנת בלס רביב טרוריסטית פמיניסטית ממרכז הקשר קרית ביאליק
עוס אסנת בלס רביב טרוריסטית פמיניסטית ממרכז הקשר קרית ביאליק

האזינו לשיחה של הכונפה בלס רביב עם האבא אורי אהרון

פורסם 14/15/2015.  שמה הרע של עו”ס אסנת בלס רביב, מנהלת מרכז קשר משרד הרווחה קרית ביאליק, יצא למרחקים.

במשרד הרווחה מגדל העמק פיטרו אותה, לאחר שגרמה נזקים לעשרות הורים וילדיהם, והוגשו נגדה עשרות תלונות שנמצאו מוצדקות.

במקום לפטר את העובדת הסוציאלית השחוקה והכושלת, קידמו אותה כמנהלת מרכז קשר להסדרי ראיה בין הורים וילדיהם בעיר קרית ביאליק, שם היא גורמת נזקים, ושוכחת שהיא עובדת ציבור וכפופה למערכת המשפט, ולא יכולה לשכתב פסקי דין והחלטות, כאילו מדובר בהמלצה בלבד.

במהלך מפגש של האב אורי אהרון עם שני ילדיו, גררה באלימות עובדת סוציאלית את בתו של האב על הריצפה לנגד עיניו ולא איפשרה לאבא להיפרד משני ילדיו.

אורי אהרון ושני ילדיו במרכז קשר קרית ביאליק האב אמר לעו”ס שהיא לא יכולה להתנהג באלימות כלפי ילדיו. כתוצאה מכך, הודיעה אסנת בלס רביב, מנהלת מרכז הקשר לאבא בשיחה טלפונית, שיותר הוא לא יוכל לראות את ילדיו במרכז הקשר.

האטימות של אסנת בלס רביב מעידה על חוסר רגישות כלפי הילדים ואביהם, והשלכתם חסרי אונים ללא קביעת הסדרי ראיה. האבא אוחז החלטת ביהמ”ש שבה הוא יכול לראות את הילדים שלו במרכז קשר, פעם בשבוע שעה בשבוע. מדובר בצו שיפוטי. תפקידה של העו”ס לתת לאבא שירות. אם היא חושבת שהאב חרג מנוהלי מרכז הקשר, פתוחה לה הדלת לפנות לבית המשפט בבקשה מתאימה, אולם אין לה סמכות למנוע מהאבא לראות את ילדיו ובוודאי שאין לה סמכות או זכות כלשהי למנוע מהילדים לראות את אבא שלהם.

היכן טובת הילד, הסיסמה המאוסה והשקרית השגורה בפיהם של העובדים הסוציאליים, הטוענים שהם עושים הכל למען טובת הילד. ממש. מנהלת מרכז הקשר, שהיא עובדת ציבור, במקום לתת שירות לאבא, החליטה שמדובר בעסק פרטי שלה, והיא עושה מה שבא לה, מפרה צו שיפוטי ומחליטה שהאב וילדיו לא יקבלו שירות של הסדרי ראיה בניגוד לכתוב בצו ביהמ”ש. המשמעות חמורה: האב לא יוכל לראות את ילדיו בכלל.

זאת בנוסף להודעת פקידת הסעד קרן ברגר, כי ביום ראשון 15/11/15, התקיימה תתקיים ועדת החלטה בלשכת הרווחה קרית ים, שם הוחלט מבעוד מועד להעביר את שני ילדיו לאומנה חסויה, ואח”כ לאימוץ סגור, כשהמשמעות שאורי לא יראה את ילדיו יותר.

 

 

גם באבא ניסים אנקווה טיפלה אסנת בלס רביב “טיפולי עו”ס השטן”

 

אותה אסנת בלס רביב ביטלה גם לאבא ניסים אנקווה את הביקורים שלו עם הילדים. ניסים הוא אבא ל 2 ילדים והוא חולה סרטן שעבר באותה תקופה טיפולים כימותרפיים.  גרושתו היא נורית אלול ת”ז 27130244 והיא עשתה הסכם מזונות של 4,000 ש”ח ל 2 ילדים אבל התחשק לה לדרוש הכפלה של המזונות ולכן החלה בסדרה של תלונות שווא על האבא ניסים.

השופטת רונית גורביץ שלחה את האבא למרכז קשר לכמה חודשים, אבל המנהלת אסנת בלס רביב התייחסה אליו כמו א עבריין והחלה להתלונן נגדו, וביטלה לו את המפגשים.

 

ניסים אנקוה ב 2016
ניסים אנקוה ב 2016

 

 

ליאור ודניאל הילדים של ניסים אנקווה ב 2016
ליאור ודניאל הילדים של ניסים אנקווה ב 2016

 

אסנת בלס רביב פנתה לשופט דאוד מאזן כי נכתב עליה שהיא כונפה

הפעיל החברתי מוטי לייבל פרסם את הסיפור ואסנת בלס רביב רצה לבית משפט להגיש בקשה לצו הטרדה מאיימת וקיבלה את השופט דאוד מאזן.

אבו מאזן מצטט את הדברים שנכתבו על ידי העיתונאי לייבל בפייסבוק שלו, ומביא את הציטוטים לאורך ההחלטה:

“מכירים את אוסנת בלס-רביב? זו הכונפה הסוציאלית שמנהלת את מרכז הקשר בק. ביאליק.הייתי פה עם ניסים אנקוה עכשיו.  ניסים בא חולה במיוחד מרחק שמאוד מקשה עליו.  אבל את הכונפה זה לא מעניין. היא לא רצתה לתת לניסים לראות את הילדים שלו”.

ברור לכולם שמה שכתב מוטי לייבל אינו “הטרדה”. מקסימום יכלה העו”ס לתבוע לשון הרע, למרות שאין לה עילה, מאחר ומדובר בגידוף.

דאוד התעלם לחלוטין מהחקירה של פקידת הסעד שבה העידה כי העיתונאי לייבל לא התקשר אליה, לא התקרב אליה ולא התחקה אחר צעדיה, על פי התנאים הדווקניים בחוק הטרדה מאיימת למתן הצו.

חקירה שניהל לייבל ב- 24/12/15:

“ש. לפי חוק מניעת הטרדה מאיימת – האם בלשתי, ארבתי לך או התחקיתי אחרי תנועותייך?

ת. בהחלט פלשת אחריי ואמרת למר ניסים אלנקוה לצלם אותי במרכז הקשר. יש לי יסוד סביר. כשאתה מפרסם את מספר הטלפון האישי שלי בפייסבוק שלך, זה הטרדה.

ש. קבעת שאמרתי למר אלנקוה לצלם אותך. יש לך הוכחה לכך?

ת. אני מדברת על פרסום מספר הטלפון שלי.

ש. אז כל התביעה היא פרסום הטלפון שלך?

ת. יותר מזה.

ש. האם נקטתי איומים ופגיעה בך?

ת. ממש כן. הגשתי לבית המשפט איום מפורש שיפגעו בי ובשמי הטוב. פרסום הינו פגיעה רציני. פגיעה רצינית בשמי הטוב, ביושר שלי, ביכולת המקצועית שלי, הפרסום הפך אותי לאדם שמטרידים אותו שזו פגיעה נוראית.

ש. מפנה לסעיף 3, האם יצרתי אתך קשר בעל פה או בכתב או כל אמצעי?

ת. לא.

ש. האם יצרתי קשר איתך כלשהו, בעל פה, בכתב או התכתבות כלהי?

ת. לא.

ש. האם פגעתי בחופש התנועה שלך?

ת. לא.

ש. צירפת נספח 8, סרטון שצילמתי במרכז קשר – האם זה נכון שהסרטון למעשה צולם מחוץ למרכז הקשר?

ת. כן.

ש. לא צילמתי בתוך מרכז הקשר – מותר לי לדעתך לצלם ברחוב על אחת כמה וכמה שאני עיתונאי?

ת. כן.”

   

 

השופט דאוד מאזן החליט שיש ליתן צו הטרדה מאיימת ל- 4 חודשים ואסור לעיתונאי לפרסם באינטרנט ולרבות בפייסבוק כל פרסום שיש בו כדי לפגוע להטריד את העו”ס, לרבות דרך ציון מספר הטלפון הפרטי של העו”ס.

שיסביר השופט למה אסור לפרסם את מספר הטלפון של העו”ס אם מספר הטלפון של העו”ס מפורסם בבזק והוא 050-5748889 והטלפון בבית של העו”ס 077-3606674????

נציין כי הבקשה שהגישה העו”ס לשופט היתה בדלתיים פתוחות וכל פרטיה מפורסמים בבבקשה שהגישה.  להלן הפרטים:  עו”ס בלס רביב ת.ז. 054748082, נשואה לחיים, תאריך לידה: 2.6.57 תאריך נישואין 14.6.88, רחוב מעיינות 21, שמשית 17906.

ממילא הפרטים הללו גלויים על פי חוק מרשם האוכלוסין, תשכ”ה-1965, פרק ח’: קבלת ידיעות, סעיף 29(ב), הקובע:  “כל אדם רשאי לקבל ידיעה על שמו ומענו של כל אדם הרשום במרשם”.

הבעיה היא שעם החלטות כאלה אי אפשר שתהיה במדינה עיתונות חופשית, ואף אחד לא יכול לחשוף שחיתויות. כל מי שלא מוצא חן בעיניו משהו רץ לבית המשפט ומגיש צו הטרדה מאיימת, ושם השופטים לא מאפשרים לנתבע להוכיח צדקתו באמצעות החוק. החוק הופך לפלסתר.

שימו לב לאופן שבו השופט קובעת את הקביעות שלו. לדעתו בכלל לא צריך משפט, ולא צריך עדים. העו”ס אמרה וזה מה שיהיה. החלטת השופט מטופשת. הוא מתעלם מראיות ומתעלם מחקירת פקידת הסעד. אחר כך השופטים מתלוננים שהם עמוסים.

שיא החוצפה שבסוף ההחלטה השופט מנסה לחנך את העיתונאי מוטי לייבל, וכותב לו שזו לא הדרך, לקרוא לעו”ס כונפה. אנו ממליצים לשופט דאוד אבו מאזן ללמוד את החוק לפני שהוא נותן החלטה. הוא לא ברשות הפלסטינית. טוב תעשה הנהלת בתי המשפט אם תבצע בחינות טרם קבלת שופטים מהמגזר חסרי הבנה בסיסית בחוקי מדינת ישראל. דאוד מאזן בושה למגזר.

 

דאוד מאזן מי שקורא לעובדת סוציאלית כונפה יחטוף צו הטרדה מאיימת
דאוד מאזן מי שקורא לעובדת סוציאלית כונפה יחטוף צו הטרדה מאיימת

ראו תלונה של עו”ס אסנת בלס רביב במשטרה נגד מטופל חולה סרטן “אני חשה מאויימת”

תלונה במשטרה של עוס אסנת בלס רביב מנהלת מרכז קשר מתלוננת על מוטי וניסים אקווה

 

ראו עוד תלונה במשטרה של אסנת בלס רביב שאמרו לה שהיא נחש צפע

כרגיל אצל עובדות סוציאליות כאשר שואלים אותם למה הן מתלוננות במשטרה על ביטוי כמו נחש צפע, הן טוענות “זה רק ההתחלה.  הפגיעה יכולה להיות פיסית וזו רק ההתחלה”.

תלונה של אסנת בלס רביב במשטרה על פרסומים שהיא נחש צפע

 

 

Views: 14

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *