EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ס רועי טל נעצר על אונס ביתו. העו”ס ראש חוג עבודה סוציאלית במכללת ספיר ומומחה לזיהוי וטיפול בפדופיליה וטראומות מיניות בקטינים. הפקולטה לעבודה סוציאלית חממה לסוטי מין ופדופילים

בּוֹר כָּרָה וַיַּחְפְּרֵהוּ וַיִּפֹּל בְּשַׁחַת יִפְעָל: (תהלים פרק ז פסוק טז)

לא תאמינו את מי עצרה המשטרה השבוע על שעבוד מיני ואונס של הבת שלו?  את דר’ רועי טל ראש בית הספר לעבודה סוציאלית במכללת ספיר, ומי שבעצמו התמחה בטיפול בפגיעות מיניות בקטינים, ובטראומות מיניות.  גם אשתו נעצרה. האישה דר’ כנרת טל גם כן עובדת כ”מומחית” לפגיעות מיניות בקטינים, לרוב מרצה יחד איתו, והיא מקושרת למסל”ן ב”ש. 

המתלוננת נגדם היא הבת שלהם יערה טל כיום בגיל 27.  רועי טל ניסה להתאבד. הפרשה החלה בשבוע שעבר כחקירה סמויה. ב 13/4/2021 לאחר שחוקרי תחנה עיירות עברו לשלב הגלוי, הם עצרו את החשוד רועי טל בן ה-55, המתגורר באחת מהמועצות המקומיות בדרום.  בנוסף לרועי טל, נעצרה גם אשתו. היא נחקרה באזהרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ואי-דיווח. היא שוחררה בתנאי מעצר בית והורחקה מבני משפחתה למשך 15 ימים. מעצרו של ראש החוג הוארך עד ליום שלישי הקרוב 16/4/2021. 

מוזר שהחקירה והארכות המעצר מטופלות בפרקליטות באר שבע.  הפרקליטה הבכירה בב”ש למקרי אונס חמור שמה עו”ד רננה לוי, לסבית אלימה ושונאת גברים קלינית.  היא חברה טובה וקרובה של רועי טל ומופיעה איתו בהרצאות משותפות יחד עם אשתו כנרת במכללת ספיר ב”תכנית הכשרה לטיפול בטראומה מינית של בית הספר לעבודה סוציאלית בשיתוף עם מסל”ן – מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית ואלימות“. 

רננה לוי החברה של רועי טל טיפלה במעצר שלו

האם רננה לוי פסלה  עצמה מלטפל ברועי טל?  האם הוא נתן חווות דעת שהגיעו לשופטים בבאר שבע?  לדעתנו התיק הזה צריך לצאת ממחוז באר שבע לטיפול בפרקליטות בעיר אחרת ששם לא מכירים אותו ולא נוטים לו חסד.

איך רננה לוי הפרקליטה הכי בכירה בבאר שבע להעמדה לדין של אנסים ופדופילים לא זיהתה שהיא עובדת יום יום עם פדופיל שהוא חבר נפש שלה?     https://www.sapir.ac.il/node/1532

 

אלמוג בוקר חשף את זהותו של רועי טל

את זהותו של רועי טל חשף אלמוג בוקר שפרסם את התמונה שלו מפוקסלת וכך מייד ניתן היה לזהות אותו.     

 

רועי טל מומחה לפגיעת מיניות בילדים שפגע מינית בילדים שלו
רועי טל מומחה לפגיעת מיניות בילדים שפגע מינית בילדים שלו

 

בתמונה:  רועי טל עובד סוציאלי מומחה לפגיעות מיניות נעצר על תלונה של ביתו אותה הפך שפחת מין

 

רועי טל פדופיל נעצר על סמך תלונה של ביתו בת ה 27
רועי טל פדופיל נעצר על סמך תלונה של ביתו בת ה 27

 

עו”ס ודר’ רועי טל נחשב לעילוי של צמרת העובדים הסוציאלים בארץ וכל העובדות הסוציאילות סגדו לו.  מסתבר שרגע לפני תפוגת חוק ההתיישנות, הבת שלו בגיל 27 “אזרה אומץ” והתלוננה במשטרה שהאבא רועי טל בשת”פ שם האמא, אנס אותה והפך אותה שפחת מין. הנה כי כן כל יכולות הניבוי של העובדות הסוציאליות המסתמכות על תחושות, התרשמויות ואינטואיציות נכשלו כליל.  אף אחת מהעובדות הסוציאליות לא זיהתה שהמרצה שמלמד אותן על פגיעות מיניות בילדים, בעצמו פדופיל שפוגע מינית בבת שלו בתוך הבית…..  איזה קטע. 

זהו ביזיון גדול לכל בכירות העבודה הסוציאלית בארץ. החבר הכי טוב שלהן שבעצמו לימד אותן על טורפנות מינית בקטינים, התגלה כטורפן מין בעצמו.

 

רועי טל נסע להודו ללמד את ההודים עבודה סויאלית ואיך לזהות פיגועי מין בילדים
רועי טל נסע להודו ללמד את ההודים עבודה סויאלית ואיך לזהות פיגועי מין בילדים

 

 

פרטים אישיים על העצור:

ד”ר רועי טל מונה לתפקיד ראש בית הספר לעבודה סוציאלית ב 30/10/2019.  כיום בן 56.  רכש את השכלתו האקדמאית באוניברסיטת בן גוריון ועסק מעל ל-20 שנים בהוראה ובהכשרת עובדים סוציאליים. במשך השנים עסק במחקר, בעבודה טיפולית בשדה ובהכשרת עובדים סוציאליים בתחום הטראומה בכלל, ובפרט בתחום הטראומה המינית.  רועי התעמק בקשר שבין האקדמיה לבין השדה בעבודה סוציאלית. בהקשר זה הדריך במשך השנים עובדים סוציאליים ומטפלים במרכזי חירום לטיפול בילדים שהוצאו מביתם, היה שותף בכיר להקמת מרכז טיפול ילדים נפגעי טראומה מינית באילת, וחקר שיטות התערבות ייחודיות.

לדבריו כאשר מונה לראש החוג במכללת ספיר:  “אני מאמין כי בית הספר לעבודה סוציאלית יכול וצריך להיות מקום שמקיים מפגש פורה של אנשי אקדמיה, חוקרים, סטודנטים, בוגרים, אנשי מקצוע בשדה ואנשים בקהילה, בו מצוינות אקדמית, מקצועיות בתיאוריה ובפרקטיקה, אתיקה, והרחבת הגבולות בעולם דינאמי ומשתנה, מאומצים על ידי הסגל והסטודנטים במטרה לפתח עבודה סוציאלית מקצועית ומתחדשת שתביא לשיפור בחייהן של אוכלוסיות פגיעות ומדוכאות, ותושיט יד לאנשים בחברה כשהם זקוקים לה.”

https://www.youtube.com/watch?v=G8VTTZyizrY

חזקת החפות – הערות ותובנות לאור מעצר רועי טל וכנרת טל

למען הסר ספק, אנו סבורים שמגיע לרועי טל ואשתו כנרת את מלוא חזקת החפות, והספק שאולי מדובר בתלונת שווא וחיסול חשבונות כלשהו.  לא מקובל עלינו שבחורה בת 27, יערה טל, תצוץ עם טענות כאלה רגע לפני תום תקופת ההתיישנות.  זה מריח יותר מידי מסריח.  בד”כ זה סימן לחיסול חשבונות אישי.  איך עברו 10 שנים בלי שיערה מתלוננת בפני מישהו או שופכת את ליבה ואף אחד לא עולה על זה או מזהה את ה”סימנים המקצועיים” אצלה או אצל הוריה?  זה פשוט לא הגיוני ונוגד את טבע האדם ומריח לא טוב. 

אנחנו גם לא אומרים שהתיאוריות שהוא ואשתו לימדו אינן נכונות או שהתיאוריות סולפו במתכוון כדי להסוות את מה שמתרחש אצלם בבית.  למעשה כמעט ואין שום רמז באינטרנט מה בדיוק הייתה התורה הגדולה שרועי טל וכנרת טל ואשתו הפיצו (במכללת ספיר ובמסל”ן ב”ש) כי הם לא כתבו מאמרים בפרסום ציבורי. 

מה שכן ברור זה שמעצר זה מחייב שינוי תפיסה ברווחה ובבתי המשפט.  אנשים כמוהו וכמו אשתו, וגם כמו הפרקליטה רננה לוי שמרצה יחד איתם בתוכנית ההכשרה במכללת ספיר, הצליחו לשכנע את כל העולם ואחותו, שרק מומחים לפגיעות מיניות שעברו הכשרה מתאימה מסוגלים לאבחן ולטפל בילדים האלה שטוענים שמישהו פגע בהם מינית.  עקב כך, שופטים אינם מוכנים לקיים דיוני הוכחו כדי לברר באופן משפטי האם הייתה פגיעה מינית או לא, ובמקום זה הם ממנים מומחה לפגיעה מינית בילדים.

בסופו של דבר למומחה לפגיעה מינית בילדים אין את הכלים והיכולת לברר אם באמת הייתה פגיעה מינית.  הוא לא היה בזירת האירוע.  הוא לא נחשף לחקירות שתי וערב שעושים עורכי הדין בבית המשפט ויכולים להוכיח דברים כמו שההקלטות מפוברקות, שהסיפורים בלי אפשריים, שיש אליבי, שהספיור מצוץ מהאצבע, וכדומה.  ה”מומחה” פשוט מקבל סיפור מהאמא או מהקטין ומתחיל לבנות על זה פרופילים מקצועיים.  למשל המציאו פרופילים שהגבר שתלטן ואם האישה משתפת פעולה אז היא תלותית, וגם שיכול מאוד להיות שההורים הפוגעים בילדיהם מינית בעצמם נפגעו מינית בעברם ומעבירים הלאה את הפגיעה המינית. 

אבל דווקא המקרה של רועי טל ואשתו מוכיח שאף אחד מהפרופילים המקצועיים האלה לא התאים ואף אחד מכל אותם בעלי מקצוע לא ניחש שמדובר בפדופיל וסייענית לפדופיל. 

הנה למשל מה שמפרסמים ארגוני הסיוע לנפגעים כמו מסל”ן.  הם מפרסמים שיש סימנים גופניים, רגשיים, והתנהגותיים שאמורים להצביע על כך שהילד עבר תקיפה מינית.  בפועל אלו סימני סרק.  מיליון דברים אחרים יכולים לגרום לכל הסימנים האלה בלי שום קשר לתקיפה מינית

ואלו הם הסימנים:    

“בין הסימנים הגופניים, הרגשיים וההתנהגותיים המרכזיים ניתן למנות:

רגשיים:    ירידה או החרפה במצבו הרגשי של הילד, דכאון וחרדות ללא הסבר ברור, פגיעה עצמית לרבות ניסיונות אובדניים, סיוטים, צורך בהסתגרות ובשליטה, תלות הולכת וגדלה במבוגר, דימוי עצמי נמוך.

התנהגותיים: התנהגות חריגה לרבות רתיעה מפני התנסויות חדשות, קשיי קשב וריכוז שלא היו בעבר, ירידה בתפקוד בביה”ס/בגן, הסתגרות והתבודדות, התקפי זעם וחרדה, ניתוקים (חלום בהקיץ), תלותיות, אובדנות, סירוב לעסוק בפעילות ספורטיבית והימנעות מלבוש החושף את הגוף. בנוסף, תתכן רתיעה מקשרים ומגע או לחילופין, ידע מיני מפותח ביחס לגיל הילד והתנהגויות מיניות שאינן תואמות את הגיל (דוגמת הדגמה של מעשים מיניים במהלך משחק, או אינטראקציות חברתיות).

גופניים:   הפרעות אכילה, קשיי שינה, כאבי ראש ובטן, הרטבת לילה, דלקות בדרכי השתן ובפי הטבעת, סימני חבלה ללא הסבר תואם”.

זכרו! אלו רק סימנים, והימצאות אחד או יותר מהם אינם מהווים הוכחה לפגיעה מינית. עם זאת, אם חשתם/ן כי משהו אינו כשורה עם הילד, דברו איתו על כך: האמינו לו ועודדו אותו לשתף, ושקפו לו כי הוא אינו אשם בפגיעה שהתרחשה. חשוב לשדר לילד כי אתם יכולים לשמוע ולהכיל הכל, כי הדבר לא יזיק לכם וכי הוא בטוח במחיצתכם.

ישנם ילדים החשופים במידה רבה ולא מבוקרת לגירויים ותכנים מיניים, ועל כן מוצפים בתחושות, מחשבות והתעסקות במין. הדבר עשוי לנבוע מחשיפה לחומרים פורנוגרפיים או תכנים מיניים לא הולמים באינטרנט, טלוויזיה, תמונות, קריאה וכד’, וכן מדיבור מופרז על מין בקרב בני הבית. חשיפה שכזו יכולה להניע ילד לפגוע מינית באחרים, וכן חושפת אותו לפגיעה, משום שהנושא הופך לתמה מרכזית בחייו.

כמו שניתן לראות כמעט כל קשת ההתנהגויות האפשרית בחייו של קטין או קטינה יכולים ליפול בתוך “הסימנים” הללו, ולכן כולם כולל כולם סימני סרק ואין להסתמך כעליהם. 

זה רק מראה את השרלטנות של עולם העבודה הסוציאלית.  הם מפזרים קשקושים ערטילאיים ועוטפים אותם בלשון גבוהה גבוהה, מה שמאפשר להם טווח פעולה בדיוק לפי החשק באותו רגע שכן אי אפשר לסתור סימנים שאין בהם כלום, ואין בהם שום דבר שמוכיח כי הילד נפגע מינית ע”י האבא.

כך גם לגבי הניסיונות לאפיין את פרופיל האב התוקפן מינית כלפי ילדיו.  ראו חירטוטים “מקצועיים”:  “יש שיעור גבוה יותר של קורבנות ותוקפים ברקע הפסיכוסקסואלי של המשפחה.  אוירה נוקשה או לא יציבה, הורה עם פתולוגיה מינית, חשיפה למין בין ההורים או המטפלים, אלימות במשפחה, אובדן הורה או פרידת הורים,  הכחשה של עיסוק בתכנים מיניים, מיעוט ידע מיני, בעיות זוגיות בין ההורים, דחייה הורית, הטלת משמעת עם מכות, אוירה שלילית במשפחה וחוסר שביעות רצון מהקשרים בתוך המשפחה”.

נו… ואיך מיישמים את התיאוריה המקצועית על בני הזוג טל? 

הם ממש לא מתאימים לכל ה”ספרות המקצועית”, ולכן אין מנוס מהמסקנה שמדובר בשרלטנות מקצועית, ועצם העובדה ששופטים מעבירים את מלאכת האבחון אם הייתה או לא הייתה פגיעה מינית לידי “מומחים” שכאלה מהווה חטא למקצוע השפיטה, ושלילת היכולת של החשוד או הנאשם להתמודד עם הטענות האיומות המוטחות בו – כי בתהליך שמבצע מומחה אין אפשרות לבצע חקירות נגדיות ולשלול את עצם האפשרות שלא הייתה פגיעה כלל וכלל.     

לכן הגיעה העת להחזיר את זירת הבירור המקצועי אם הייתה פגיעה מינית לבתי המשפט, לבירור באמצעות חקירות נגדיות והבאת עדים למקרה, ולא להסתמך על מומחה קוואק מטעם עצמו, שמתיימר לחפש סימנים קליניים – כי אין סימנים קליניים. 

וזה לא הכול.  מקומות כמו מסל”ן (המרכז לנפגעות עבירות מין) שבו רועי טל ואשתו עבדו ושם הם לימדו והירצו, פיתחו לעצמם אג’נדה פמיניסטית שהאישה תמיד צודקת, ושהמתלוננת תמיד צודקת.  הן מפיצות את הסיסמא “אנחנו מאמינות לך“, ובעצם הופכות את חזקת החפות לנטל להוכחת אי אשמה.  הדחף להאמין אוטומטית למתלוננת, ולשלול את האפשרות שמדובר בתלונות שווא, גורם לעיוותי דין ולמשפטי שדה. 

מה שקורה זה שהקורבן מייד נשלחת למטפלת מטעם מסל”ן.  המטפלת יוצאת מנקודת הנחה שהאירוע אכן קרה כפי שהאישה מספרת לה, והיא מתחילה לטפל.  היא מייצרת רישומים “מקצועיים” שבהם הנחת העבודה היא שהמטופלת היא קורבן אונס או פגיעה מינית, והדברים שהיא כותבת אחר כך מצוטטים ע”י בית המשפט ומשמשים את השופטים לסיוע ראייתי להרשעת הנאשם, גם כאשר אין שום ראיות חיצוניות או פורנזיות. 

את התופעה הזו חייבים להפסיק.  חייבים להפסיק לזמן לבית המשפט את המטפלות האלה של מסל”ן כי הן חוזרות כמו תוכי על דברי המתלוננת וזה מזהם את ההליך השיפוטי בציטוטים מהטיפול “התלוננה ש….. והתלוננה ש” וזה הופך ראיה מסייעת להרשעה. 

פירושו של דבר שאין בעצם אבחנה מקצועית בין אבחון האם אירעה פגיעה מינית לבין טיפול בפגיעה מינית.  במסל”ן מייד מתחיל טיפול על סמך המוטו “אנחנו מאמינות לך”, וכאשר מדווחים לבית המשפט אף אחד לא מפקפק בשאלה האם בכלל המטופלת היא פגועה מינית או שהיא מזייפת את הטענות שלה. 

למשל, ראו מה קרה לרועי טל.  יום למחרת פרסום שמו, החברה הכי טובה שלו, מנהלת מסל”ן ליזה ניקולאיצ’וק הודיעה שהיא מנתקת ממנו ומאשתו כל מגע, שהיא מאמינה לבת שלהם, ושהיא דוגלת באותו מוטו עלוב:  המתלוננת תמיד צודקת. 

המעשה הזה הוא מעשה בזוי.  רועי טל ואשתו היו החברים שלה במשך שנים.  היא לא ראתה שום דבר שיזהיר אותה שמדובר בפדופיל.  יש גם ערך לחברות בין בני אדם, ולחזקת החפות שהם הרבה יותר נעלים ומכובדים מהאשמה מיידית של החשוד רק בגלל שצצה מישהי שמתלוננת נגדו, גם אם היא הבת שלו, וגם אם היא בת 27. 

לכן חשוב שכל מרכזי הסיוע התמיכה יתרכזו קודם כל באבחון האם באמת המתלוננת צודקת, או שהיא מזייפת לפני שמייד מכתירים אותה כ”קורבן” ועוטפים אותה בצמר גפן של “אנחנו מאמינות לך”.   מטפל שמאמין אוטומטית למטופלת שלו מאבד את הניטרליות ואת המקצועיות שלו. 

שיהיה ברור, רועי טל ואשתו מעולם לא אמרו שיש להקשיב גם לטענות של החשוד/הנאשם, ושיש לברר את המתלוננת אם היא באמת קורבן.  להיפך, הוא ואשתו הרחיבו את עולם המושגים של אלימות, אונס ופגיעה מינית לכמעט כל התנהגות שגרתית וטבעית שאותה הם הציעו לפרש בפריזמה של פגיעה מינית.  הם חיפשו כל הזמן איך להרחיב את מעגל המטופלים.  הם הירצו על ילדים בגנון שמשחקים משחקי נגיעה זה בזה, כאילו יש אלימות מינית גם בגנון, וגם שם צריך להתערב ולטפל בילדי גנון. 

רועי טל מעולם לא ניצל את המעמד שלו כדי להתחבא מאחורי התואר דוקטור לעבודה סוציאלית ומומחה לפגיעות מיניות במשפחה ובילדים.  הוא לא טען שיש לצמצם את ההתערבות הטיפולית, אלא בדיוק להיפך, הוא טען שיש להרחיב אותה ולהתערב ולטפל בכל מי שהעובדים הסוציאליים יכולים להגיע אליו ולטפל בו. 

כיום יש נשים שטוענות כי המעצר של רועי טל מוכיח כי אסור ליישם את התיאוריות של גארדנר, כי גארדנר היה פדופיל.  אבל גארדנר לא היה פדופיל.  גארדנר אמר שיש נשים היסטריות, אינטרסנטיות ונרקיסיסטיות שממציאות סיפורי פגיעה מינית ופדופיליה שלא היו ולא נבראו ולכן אסור מייד לנתק את האבא הנאשם מהילדים שלו, ויש לטפל דווקא באותה אישה שמשתמשת בילדים כדי לסחוט את האבא ולמנוע ממנו קשר עם ילדיו באמצעות פיברוק תלונה של פגיעה מינית בילדים.  לזה אין שום קשר לרועי טל והמעצר שלו.   

 

ענתי דמתי ציידת גברים במחלקת עבירות מין במשטרת באר שבע
ענתי דמתי ציידת גברים במחלקת עבירות מין במשטרת באר שבע

 

 

ענתי דמתי שוטרת בבונית מבאר שבע תופרת תיקים לגברים
ענתי דמתי שוטרת בבונית מבאר שבע תופרת תיקים לגברים

 

 

מעמדם הבכיר של רועי טל וכנרת טל – מיהם החברים שלהם שכשלו בזיהוי סימנים קליניים? 

 

ראו את מעמדו הבכיר של העצור, רועי טל כפי שמשתקף מכנס מקצועי שנערך במכללת ספיר בשיתוף עם מכון חרוב הממומן ע”י המיליארדרית ליז שוסטרמן מאוקלהומה: 

ועוד כנס בבאר שבע בו רועי טל היה מסמר האירוע ב 2012, שנה בה הבת המתלוננת יערה טל היתה בת 17. הירצה יחד עם אשתו כנרת טל בנושא “עולמות נפגשים – גבר ואישה בקו האש”. מי לא הגיע לכנס הזה?  מנהלת אגף הרוחה בבאר שבע אסתר עמר. אביגיל פרנקל מירושלים, ענת לזר ראואס ממרכז ענבל הבין תחומי, לימור עציוני, עו”ס מרים בן עטר (שבעלה השופט מוריס בן עטר התאבד בגללה), ליזה ניקולאיצ’וק, מיכל מימון דוקטורית מסורוקה, עינת לוי, עו”ס רחל אפשטיין, עו”ס לאה דנינו חודדי, פנינה שימן ממשטרת ישראל, עו”ס אתי בן אבי, עו”ס אתי כהן (סדנית מנהלת הרווחה בבאר שבע). 

כולם כולל כולם פיספסו את סימני הפדופיליה.  כולם סגדו לרועי טל ואשתו כנרת טל, שנתנו שואו בבוקר בהרצאה, וחזרו הביתה ואנסו את יערה בחינגה של גילוי עריות בחיק המשפחה הנעימה והמחבקת.     

 

 

 
No photo description available.

והנה עוד הזמנה להרצאה משותפת של הזוג טל במסל”ן ב”ש.  מדובר בסדנה לאימהות שבעצמן חוו פגיעה מינית והזוג טל לימד אותן איך להציב גבולות לילדים שלהן על רקע קשיים במימוש ויצירה של קשרים אינטימיים “משחקים של אור וצל”:

No photo description available.

ועוד כנס מקצועי בכיכובו של הכוכב רועי טל.  ההרצאה שלו נקראת “קשר הסוד במשפחות של ילדים שנפגעו מינית”.  קלטתם? “קשר הסוד”…   כמה אירוני וכמה הולם. 

No photo description available.

הביטו בתמונה שלפניכן.  כל הנשים בתמונה הזו, נשות צוות מסל”ן באר שבע עבדו עם הזוג טל באופן יומיומי ואף אחד מהם לא חשד שאחרי העבודה הם חוזרים הביתה לשגרה של גילוי עריות.  

 

בוגרות הקורס של רועי טל וכינרת טל לא חשדו לרגע שמנהלי הקורס פדופילים בעצמם
בוגרות הקורס של רועי טל וכינרת טל לא חשדו לרגע שמנהלי הקורס פדופילים בעצמם

 

 

התיאוריות של רועי טל:  להרחיב את מעגל המטופלים ע”י הרחבת הגדרות מה זה “פגיעה מינית”

בשנת 2011 כשהבת שלו…  סליחה שפחת המין שלו…. היתה בת 17 הוא הופיע בכנסת בוועדה לזכויות הילד בדיון על טיפול בילדים שפגעו מינית שיזמו זבולון אורלב ואורלי לוי אבקסיס, חברה טובה של רועי טל. ואלו דבריו.  שימו לב שלא מדובר בילדים פגועים מינית, אלא בילדים שתקפו מינית.  למשל ילד שהחדיר עיפרון לילדה בכוס, או ילד ששיחק עם ילדה “דוקטור ואחות” והראה לה בולבול:

“אני רוצה לדבר בכובע של עו”ס מטפל בענב”ל, שמטפל בילדים נפגעי תקיפה מינית. ההיכרות שלי עם ילדים פוגעים היא דווקא מן המקום של ילדים שנפגעו, עשרה האחוז האלה, שתיארתם, שהם ילדים שגם פוגעים. אחננו נטפל בהם בענב”ל אבל אני מוסיף שאצל הילדים הפוגעים, ההיבט הקורבני אצלם הוא מאד חזק. ילדים שפוגעים, שנפגעו ופוגעים, הרבה פעמים פוגעים כי הם משחזרים ומעבדים דרך זה את החוויה שהיתה להם, את החרדה הבלתי נסבלת, גם ילדים שצפו בפורנו והוא מעלה בהם דברים בלתי פתורים, הם מעבדים את זה דרך התנהגויות מיניות פוגעניות וכד’. חשוב מאד לשים את הקו. אני לא יודע אם אתם עושים את האיבחון הזה, בין ילד שנפגע ואנחנו עכשיו צריכים לתת לו טיפול כילד פוגע כי זה המרכיב המרכזי ואז הוא לא מתאים לענב”ל או, כילד שפגע אבל עדיין הוא כן יתאים לענב”ל כי צריך לטפל בו בכלים אחרים.

הנתונים מבלבללים כי כשאנחנו מדברים על ילד שצפה בפורנו הוא ילד שנפגע מינית אבל פה הוא לא הוגדר כילד שנפגע מינית. ילד שצפה בפורנו הוא ילד שנפגע מינית. ההשלכות הן מאד קשות והפגיעה מאד קשה – – –  זו פגיעה מינית.

לגבי ילדים בגיל הרך ובגן…  אני עובד גם בחמש השנים האחרונות עם קבוצות הורים של ילדים שנפגעו מינית, ההתרשמות שלי –וזה לא מדעי ולא מחקרי, ההתרשמות שלי היא שהפוגעים הם -עם השנים, יותר ויותר צעירים, יש ילדים פוגעים, יש ירידה בגיל וגם עלייה בהיקף, וגם מקרים של ילדים בגן, אני יכול להגיד על מקרים של אונס בגיל הגן, ילדות שאנסו ילדה וכד’, החדרת חפצים וכד’. אונס – – –  כן, אונס אני מגדיר בהחדרת חפצים בכח, זאת אומרת, יש מקרים -ונכון שחלק גדול מן המקרים הם באמת נגיעות אבל, יש גם מקרים קשים וחמורים”.

הנה כי כן מדובר בנביא זעם אשר ניסה להפוך כל דבר קטן וכל שטות קטנה של משחקי זאטוטים לאונס ופגיעה מינית, אפילו אם אלה ילדים בגנון שמשחקים בתום לב ובדרך הטבע, ובסוף מתברר שהפוגע מינית זה הוא בעצמו ולא אותו ילד בן 5 שביקש מילדה להראות לו את הכוס. 

כאן ב 2019 רועי טל מציג את מנהל המרכז יוסי אטיה: 

בפברואר 2020 רועי טל נסע להודו כדי ללמד את ההודים איך עושים עבודה סוציאלית בשיטות הישראליות.  לדבריו ההודים לא יודעים לעבוד בגלל הבדלי תרבות ואתיקה.

 

בתמונה:  רועי טל נסע להודו ללמד את ההודים עבודה סוציאלית ואיך לזהות פיגועי מין בילדים.  מענין אם בלילה נעלם מהמלון והלך לבקר בבתי הזונות הידועים של הודו שם מוכרים בתולות בנות 12 לבעילה תמורת 100 רופי. 

החברות הצמודות של רועי טל: עיוורות שלא עושות חשבון נפש

ראו את החברות הצמודות של רועי טל.  אף אחת מהן לא זיהתה שהחבר הכי טוב שלהן מזיין את הבת שלו באמצע הלילה.  

 

עוס-יעל-הוכמן-מחברותיו-הצמודות-של-הפדופיל-רועי-טל
עוס-יעל-הוכמן-מחברותיו-הצמודות-של-הפדופיל-רועי-טל

 

 

עוס-עינת-שגב-מחברותיו-הצמודות-של-הפדופיל-רועי-טל
עוס-עינת-שגב-מחברותיו-הצמודות-של-הפדופיל-רועי-טל

 

עוס-עירית-רגב-מחברותיו-הצמודות-של-הפדופיל-רועי-טל
עוס-עירית-רגב-מחברותיו-הצמודות-של-הפדופיל-רועי-טל

עו”ס עירית רגב מחברותיו הצמודות של הפדופיל רועי טל במכללת ספיר

וזו ליזה ניקולאיצ’וק מנהלת מסל”ן באר שבע – פמינאצית רעילה שמאמינה שה”מתלוננת תמיד צודקת”

ליזה ניקולאיצ'וק מנהלת מסלן המרכז למתלוננות על מין לא מוצלח ולא רצוני
ליזה ניקולאיצ’וק מנהלת מסלן המרכז למתלוננות על מין לא מוצלח ולא רצוני

 


בתמונה: ליזה ניקולאיצ’וק בוגדת בחברים שלה רועי טל וכנרת טל

וזו רננה לוי, פרקליטה בפרקליטות מחוז באר שבע מופקדת על כל תיקי האלימות המינית במחוז, בוחרת בקפידה תיקים שמתאימים לאג’נדה הפמי-לסבית שלה. מרצה בכירה במכללת ספיר יחד עם רועי טל וכנרת טל בתכנית להכשרת מטפלות ומומחיות לפגיעה מינית בילדים מטעם מסל”ן ב”ש.

 

רננה-לוי-תופרת-תיקי-אונס-לגברים-בבאר-שבע-על-ימין-ועל-שמאל-עם-המוזה-שלה-מירב-מיכאלי
רננה-לוי-תופרת-תיקי-אונס-לגברים-בבאר-שבע-על-ימין-ועל-שמאל-עם-המוזה-שלה-מירב-מיכאלי

 

וזו אקסנה דוידוב, חברה צמודה:

אקסנה-דוידוב-חברה-צמודה-של-רועי-טל
אקסנה-דוידוב-חברה-צמודה-של-רועי-טל

אקסנה דוידוב חברה צמודה של רועי טל


רונית שנהב מטפלת במסלן בש חברה של רועי טל לא זיהתה שהוא פדופיל
רונית שנהב מטפלת במסלן בש חברה של רועי טל לא זיהתה שהוא פדופיל

 

Views: 44

36 Comments

  1. רועי טל היה מרצה שלי במחלקה לעבודה סוציאלית בספיר ואשתו עבדה איתי היתה עו’ס בפנימייה טיפולית פוסט אישפוזית לילדים ונוער בסיכון .אני פשוט מזועזע לגבי רועי טל האדם האחרון שהיתי חושב שיהיה מעורב בדבר כזה .לגבי אישתו כנרת אני בכלל לא מופתע בתפקיד שלי בפנימה כמנהל חינוכי עבדתי 18 שנים וכנרת עו’ס בתחילת עבודה בפנימייה לא קיבלה אותי מהרגע הראשון תמיד אמרה לכל העובדים איך הוא מנהל חינוכי שלא סיים תואר בלי לדעת שאני לא נולדתי מנהל עברתי את כל השלבים ממדריך ,רכז, אחראי על הפיכת הפניימיה מטפולית לטיפולית פוסט אישפוזית אבל היה באישה הזאת רוע שאי אפשר להסביר במילים ולמרות שתמיד ידעתי שנסיון החיים שלי אהבה לבני אדם המסירות לתחום מעל כל תואר שבעולם הרבה אנשים גם חשבו כך אבל לא כנרת שזילזלה והשמיצה אותי בכל הזדמנות, אני זוכר שכל כך נפגעתי מזה .אני אדם מאמין וידעתי שמי שלא מצליח לראות יכולות של בן אדם גם מעבר לתואר הוא לא אדם מספיק טוב לתחום הכל כך רגיש .

    אני ממש לא שמח ואפילו מאוד עצוב לא בגלל כנרת ורועי בגלל הילדה שעברה שנים של גיהנום בשביל כל הסטודנטים שלמדו אצל רועי וכנרת ובטח מרגישים שפגעו גם בהם

    [email protected]

  2. את לא עיתונאית אמיצה.
    את עיתונאית פח.
    כתוב מגעיל, שיפוטי, פוגעני לכל הכיוונים, דוחה.
    מיץ של זבל.

    לא אחזור לפה.

  3. אלוהים אדירים!!! אין שום סטנדרט…
    הזבל שצירפת למילים גרם לי לרצות להקיא! את בעצמך בעלת אישיות מתעללת!! כ׳כ קל להבין דרך הכתבה שאובחנת כהורה לא ראוי ומשם את פגועה, מה שמיד מנטרל את הקריאה של רפש הביבים שלך למסויגת. מי שמך לרשות המחוקקת, השופטת והמבצעת- כולן באשה(קטנה) אחת. אין לי שום סימפטיה לאיש, אם אכן עשה מה שעשה, אבל כלפייך- דחייה מוחלטת. בושה לאתר שמפרסם אותך!!

  4. ואוו אני בשוק!!! אני לא יודעת מי את או אתה שעומדים מאחורי הכתבה הזאת אבל אני חייבת לציין בתור סטודנטית שנה א’ תחת אותו מרצה בתור אישה שעברה פגיעה מינית מקרוב משפחה , בחיים שלי לא התנסחתי בצורה כזו שיפוטית והחלטתי בשם עצמי את גזרת ההתייחסות והעונש של האדם שבו מדובר. אני אגלה לך סוד… בדרך כלל לא כתוב על המצח של אנשים מי אנס, שדד, רצח, או שיקר אין מתכונת מנצחת אין תורה כתובה ואין אינטואיציה ככל שתהיה שתצליח לזהות מי אדם פוגע ומי לא ויתרה מכך… כל אדם שחיי בסביבתך עבר או עשה או היה קורבן במודע או לא לחלק מהדברים שציינתי ומי את שתשפטי ותעשי רצח אופי שכזה למרצות ולקולגות שלו שעבדו עימו , או שתכף תפני אצבע מאשימה על הבת שחיכתה להגיע לגיל 27 ולדבר , תתביישי לך . ואני מייחלת לראות את האתר הזה נסגר, תעשי עם עצמך בדק בית כי המסר שאת מנסה להעביר כאן הוא חשוב על כמה וכמה בנושא כזה רגיש שמזעזע ושובר אמון בסיסי בעולם . יש דרך ויש צורה להתבטא ויש גם כבוד מינימלי לאותם אנשים שלא קשורים לסיפור הזה ואת מפילה עליהם איזושהי אשמה ואחריות , חשבת רגע מה הן עוברות? לקחת קהילה שלמה שעושה עבודה קדושה וחשובה בחיי האדם בחברה שלנו בכלל וחרצת את גורלה של המערכת בכך שכשלה. תודעה כוזבת יקרה
    בושה לך ולכל מי שלקח חלק מהכתבה המזעזעת הזאת , מקוה מאוד שיתבעו את כל מי שהיה חלק מהאתר הזה ומהכתבה הזאת .

  5. אופן הכתיבה שלך דוחה וגרם לי בשלב מסויים להתחיל לרפרף ואף לסגור את ה”כתבה”

  6. כתיבה מאוד לא מכבדת ובעיקר מאשימה מאוד.
    כסטודנטית שלמדה תחת כל אחת מהנזכרים בכתבה אני מרגישה פגועה בשמם הטוב
    כל אחת מהן היא עולם ומלואו של רודפות צדק וטוב בעולם הזה, וגם הן- לא זיהו כמו שאף אחד לא זיהה שום דבר.
    קצת כבוד לאנשים, שפה נאותה, בחירת מילים ראויה יותר הייתה מכבדת אתכם ואת הכתבה הזו הרבה מעל למה שהיא עכשיו.
    לא משנה כמה כאב כל אחד מאיתנו מרגיש כלפי הסיפור הזה, צריך לזכור את המוסר והכבוד לאנשים חפים מפשע ומשיימינג.

  7. אם אינני טועה, עובדות סוציאליות הוציאו את ילדיה של הכותבת מרשותה. סיבה טובה לאגרסיביות שעולה על גדותיה.

  8. אם אינני טועה, עובדות סוציאליות הוציאו את ילדיה של הכותבת מרשותה. סיבה טובה לאגרסיביות שעולה על גדותיה.

  9. בדיוק מה שחשבתי. מקווה שהנשים בתמונות שפורסמו יתבעו את כותב הכתבה. מזעזע.

  10. איך את מעזה לכתוב ככה על הבת שלו. תתביישי לך.שפחת מין? את חייבת למחוק את הפרסום הזה שלך. זה פגיעה במתלוננת. . גם אני למדתי אצלו ומזועזת מאוד מהידיעה אבל הכתיבה שלך רדודה ולא מקצועית . את פשוט מטומטמת. ואני מקווה שתשכילי למחוק אץ השטויות שכתבת. וגם התמונות של המרצות הקולגות שלו. מה הקשר? תיכף תכתבי שגם שהסודנטיות שלו אשמות שלמדו אצלו. את פוגעת פה באנשים שנפגעו .

  11. איך את מעזה לכתוב ככה על הבת שלו. תתביישי לך.שפחת מין? את חייבת למחוק את הפרסום הזה שלך. זה פגיעה במתלוננת. . גם אני למדתי אצלו ומזועזת מאוד מהידיעה אבל הכתיבה שלך רדודה ולא מקצועית . את פשוט מטומטמת. ואני מקווה שתשכילי למחוק אץ השטויות שכתבת. וגם התמונות של המרצות הקולגות שלו. מה הקשר? תיכף תכתבי שגם שהסודנטיות שלו אשמות שלמדו אצלו. את פוגעת פה באנשים שנפגעו .

  12. צריך לפטר לאלתר את כל כל כל הצוותים הנוגעים בדבר. החל מהמנהלות ועד אחרון העובדים.כי,עיניים להם ולא יראו אזניים להם ולא ישמעו.
    כולם נגועים בתרבות ארגונית חולה שלא באמת ערה למתרחש סביבה ולא מתבוננת למטופלות עמוק בעיניים.

  13. שלום לכתבת
    לצד הזעזוע העמוק מהמקרה, אני עוד יותר מזועזעת מהכתיבה שלך. יש בה כדי להפליל שורה שלמה של א/נשים, שייתכן ולא יכלו בכלל לשער מה קורה שם. אם אכן עשה את מה שעשה, הרי שהצליח לשטות באופן מפלצתי בכולם/ן. כאשר אדם הוא מפלצת אישיותית, אין לו בעיה בכלל להיות קסם מהלך בחוץ, וזוועה בבית. את עושה כאן שיימינג לקהל עצום, אשר ייתכן כי חלקו כעת אף עסוקים/ות בהענקת תמיכה לנפגעים/ות נוספים/ות. אני לא מצליחה להבין מה את רוצה להשיג בזה? את מבזה ומביישת קהל רחב, ויוצאת מופסדת. ובעיקר המפסידים/ות הגדולים/ות כאן הם/ן הקורבנות – זילות מוחלט של הנושא מצידך. חבל. הייתי מחשבת צעדים אחרת לגמרי

  14. מולך הרווחה אוכלת את בנות ובני עו”ס רווחה.

    לא מפתיע. משהו רקוב בממסד ובמקצוע עבודה סוציאלית בארץ. שחיתות והטייה מגדרית. למשל חיפוש בקטלוגי ספריות בתי ספר ל-SW. יש כ- 200 פרטים באוסף על “גבירים אלימים” מול פריט אחד בודד על נושא “נשים אלימות”.

    ראה הפרטת פנימיות מוסדות אומנה של הרווחה. ראה נציבה הראשון לתלונות ילדים לפי חוק ילדי אומנה – סימונה שטיינמץ. מינוי משרד הרווחה. חחח. השחיתות חוגגת. אין הגנה והצלה עבור ילדים שהוצאו מבתיהם למוסדות הרווחה. בוודאי לא מבתי המשפט החותמים על כל התרשמות של עו”ס.

    הערכת הרחוב – יש להחליף את עו”ס רווחה אפילו ברבני ש”ס. לא יהיו יותר מושחתים מעו”ס רווחה. גם לא יותר מוצלחים. העיקר שיזיקו פחות. ביטול חוק עו”ס.

    שותף להערכת גם אחד מייסדי מקצוע עו”ס – ראה הספר האחרון של ‘ ג’רלד קפלן ז”ל בו הפסיכיאטר הזקן והדגול בכה את טעותו, טעות של פסיכיאטריה להאציל כוח למקצוע עו”ס בארץ
    Ruth B. Kaplan & Gerald Kaplan (2001). Helping the helpers not to harm: Iatrogenic damage and community mental health. New York: Brunner-Routledge.

    אגב במדינה תקינה, חשד וחקירה לא אומר האשמה או משפט הוכחות או הרשעה. בינתיים יש שידור כתבה ב-TV. קשה להסיק דבר מחדשות בצורת עלילת בידור. נחכה ונקרא.

    כאמור המרצה ואשתו גם עבדו כמטפלים כפרילנסר. יש מוסדות קרובות לאסכולה וחוג עו”ס של ספיר… למשל פנימיית עדן הקרוב לשדרות. עמותת פרטית פמיניסטית רדיקלית המאכסן נערות שהוצאו מבתיהם [לפחות חצי הוצאו ללא הצדקה]. בהטייה המגדרית הרווחה. מוסד חד צדדי ומזיק. למשל למרות שסקרים רציניים של התעללות ילדים כמו של Murray Straus מצאו שנשים מתעללות בילדיהן הרבה יותר מאבות ביולוגיים. כולל התעללות מינית ע”י אמהות. ראה את הסיסמה בלגו של פנימיית עדן.
    >עמותת עדן “מחזירים את הבת ליידים שלך:” [שווא בקו”ף סופית, חחח]. אך באנגלית מכסים על השקפת אינקוויזיציה בתרגום רופף מאוד
    — :”Eden Association – “The power is in your hands.”
    https://www.edenassociation.org/—cs2e

  15. מולך הרווחה אוכלת את בנות ובני עו”ס רווחה.

    לא מפתיע. משהו רקוב בממסד ובמקצוע עבודה סוציאלית בארץ. שחיתות והטייה מגדרית. למשל חיפוש בקטלוגי ספריות בתי ספר ל-SW. יש כ- 200 פרטים באוסף על “גבירים אלימים” מול פריט אחד בודד על נושא “נשים אלימות”.

    ראה הפרטת פנימיות מוסדות אומנה של הרווחה. ראה נציבה הראשון לתלונות ילדים לפי חוק ילדי אומנה – סימונה שטיינמץ. מינוי משרד הרווחה. חחח. השחיתות חוגגת. אין הגנה והצלה עבור ילדים שהוצאו מבתיהם למוסדות הרווחה. בוודאי לא מבתי המשפט החותמים על כל התרשמות של עו”ס.

    הערכת הרחוב – יש להחליף את עו”ס רווחה אפילו ברבני ש”ס. לא יהיו יותר מושחתים מעו”ס רווחה. גם לא יותר מוצלחים. העיקר שיזיקו פחות. ביטול חוק עו”ס.

    שותף להערכת גם אחד מייסדי מקצוע עו”ס – ראה הספר האחרון של ‘ ג’רלד קפלן ז”ל בו הפסיכיאטר הזקן והדגול בכה את טעותו, טעות של פסיכיאטריה להאציל כוח למקצוע עו”ס בארץ
    Ruth B. Kaplan & Gerald Kaplan (2001). Helping the helpers not to harm: Iatrogenic damage and community mental health. New York: Brunner-Routledge.

    אגב במדינה תקינה, חשד וחקירה לא אומר האשמה או משפט הוכחות או הרשעה. בינתיים יש שידור כתבה ב-TV. קשה להסיק דבר מחדשות בצורת עלילת בידור. נחכה ונקרא.

  16. לא רק בהדרכה ולימוד – כאמור ד”ר לעו”ס רועי טל ואשתו גם עבדו כמטפלים כפרילנסרים.

    יש בהחלט קרבה מסויימת לשותפות עו”ס ספיר ומוסדות רווחה בנסיבות העניין. יש קרבה רעיונית. לבדוק במוסדות קרובות לאסכולה ולחוג עו”ס של ספיר… למשל פנימיית עדן בזיקים הקרוב לשדרות. עמותת פרטית פמיניסטית רדיקלית המאכסן נערות שהוצאו מבתיהם [לפחות חצי הוצאו ללא הצדקה]. הכל בהטייה המגדרית הפמיניסטית הקיצונית ביותר. מוסד חד צדדי ומזיק. סקרים רציניים של התעללות ילדים כמו של Murray Straus מצאו שנשים מתעללות בילדיהן הרבה יותר מאבות ביולוגיים. כולל בהתעללות מינית ע”י אמהות ונשים ומטפלות ילדים. ראה את הסיסמה בלגו של פנימיית עדן.
    >עמותת עדן “מחזירים את הבת ליידים שלך:” [שווא בקו”ף סופית, חחח]. אך באנגלית מסתירים את דגל האינקוויזיציה בתרגום רופף:
    — :”Eden Association – “The power is in your hands.”
    https://www.edenassociation.org/—cs2e

  17. מולך הרווחה אוכלת את בנות ובני עו”ס רווחה.

    לא מפתיע. משהו רקוב בממסד ובמקצוע עבודה סוציאלית בארץ. שחיתות והטייה מגדרית. למשל חיפוש בקטלוגי ספריות בתי ספר ל-SW. יש כ- 200 פרטים באוסף על “גבירים אלימים” מול פריט אחד בודד על נושא “נשים אלימות”.

    ראה הפרטת פנימיות מוסדות אומנה של הרווחה. ראה נציבה הראשון לתלונות ילדים לפי חוק ילדי אומנה – סימונה שטיינמץ. מינוי משרד הרווחה. חחח. השחיתות חוגגת. אין הגנה והצלה עבור ילדים שהוצאו מבתיהים למוסדות הרווחה. בדוודאי לא מבתי המשפט ההחותמים על כל התרשמות של עו”ס.

    הערכת הרחוב – יש להחליף את עו”ס רווחה אפילו ברבני ש”ס. לא יהיו יותר מושחתים מעו”ס רווחה. גם לא יותר מוצלחים. העיקר שיזיקו פחות. ביטול חוק עו”ס.

    שותף להערכת גם אחד מייסדי מקצוע עו”ס – ראה הספר האחרון של ‘ ג’רלד קפלן ז”ל בו הפסיכיאטר הזקן והדגול בכה את טעותו, טעות של פסיכיאטריה להאציל כוח למקצוע עו”ס בארץ
    Ruth B. Kaplan & Gerald Kaplan (2001). Helping the helpers not to harm: Iatrogenic damage and community mental health. New York: Brunner-Routledge.

    אגב במדינה תקינה, חשד וחקירה לא אומר האשמה או משפט הוכחות או הרשעה. בינתיים יש שידור כתבה ב-TV. קשה להסיק דבר מחדשות בצורת עלילת בידור. נחכה ונקרא.

  18. האם אני היחידה עם התחושה שבעת כתיבת הטור הזה שאין בו טיפת חמלה גם כלפי הקורבן הכותבת ממש הגיעה לאורגזמה?

  19. העיוורון
    עצימת העין המכוּוֶנת
    ההחלקה והטפשות
    הם כולם מסייעים של המעשה הפלילי, של הכעור, כמו גם של ההתעלמות מן האומללות.
    אתם יכולים לצקצק על הסגנון – ולהמשיך להיות עיוורים לזוועה. והיא כל כך גדולה.
    הכתבת מבקשת לפקוח עיניים עצלות. ולכך דרושה לה עזות הלשון.
    המציאות – של עוול הנתמך בעיוורון – לא מאפשרת לה אחרת. אלא לדקור.

  20. 1. על הסגנון כבר כתבו אחרים. זו לא כתיבה עיתונאית, אלא רכילותית זולה.
    2. האם הכותבת חושבת שראוי מכל בחינה שהיא אתית ומוסרית-אנושית, לחשוף את שמו של החשוד ואשתו? הגדילה לעשות הכותבת בחושפה גם את שמה של הבת, כאשר יש צו איסור פרסום כדי להגן על בת נוספת שעדיין קטינה?

  21. התנדבתי במסל”ן תל אביב בשנות ה-90′. הצביעות, האגרסיביות והתככים בין המתנדבות הבכירות והמדריכות שם היו נוראיים. אבל הן כן עזרו מכל הלב לנפגעות.

  22. אכן נושא חשוב ותודה. שימי לב שאופן הכתיבה שלך פוגעני כלפי הקורבן (הבת יערה טל), אני ממליץ לערוך

  23. גם השופט לשעבר (משפחה) אסולין מק. גת פגע מינית בביתו הדס, וגם השופט שמאי בקר נעצר על פגיעה מינית בביתו עקב תלונה של עוזרת לגננת

  24. הסגנון אכן צורם אבל מאוד, מאוד, מאוד!! חשוב לחשוף את הפנים המזויפות של “אנשי מקצוע” עבריינים שמשדרים,”סמוך עלי”… אני האמנתי ברופאים מוסמכים שרצחו את בני באיצטלא של מומחים שיודעים מה הם עושים. הגיע הזמן להתפכח מדת המדע, וכמרי האקדמיה.

  25. עדנה פסטיבל, אולי הכוונות שלך בחשיפת החלאה טובות. אבל למה שפה פוגענית של ביוב כלפי הקורבנות ונשים בפרט? את קורבן בעצמך או אולי משתפי”ת?

  26. את וולגרית שוכחת שבנותיו נחשפות כשאת מפרסמת את שמו לפני שהותר. יש קטינה בסיפור יערה טל וחייב לשמור גם עליה.
    וואוו מאיפה התוקפנות הזו והכללה כלפי עובדים סוציאליים?
    אם המעשה נכון, זה חמור ועליו להיענש בחומרה, זה לא אומר שכל אנשי הטיפול פוגעים או שחברותיו ידעו

  27. לרגע הרגשתי שאני קוראת משהו שילד ערס בן 18 כתב.
    את כתבת נוראית , אין לי מושג מי ולמה משלם לך.

  28. סגנון הכתיבה בזוי ודמגוגי. ו”נסיון” השיימינג לעמיתות וחברות שלו כאילו יש להן איזשהו חלק במעשיו או צריכות להתבייש שלא ידעו או לא חשדו? תתביישי לך.

  29. וואו, איזה טקסט מביך. מביך מביך מביך כ”כ! אין שום קשר בין זה שהוא עובד סוציאלי לבין זה שהוא פוגע מינית כי זה קיים אצל כל מגזר ובכל מקצוע, והוצאות ביתיות מבוססות על תחושת בטן?! באיזה עולם ואצל איזה שופט בדיוק? בלי דיווחים והוכחות אין בכלל מה לגשת לבית משפט, את ממציאה כדי לשכנע? עיתונאית מצוינת עלק. ובעיקר- לשים תמונות של מרצות שעובדות איתו ולכתוב שהוא חברן הטוב?! אמן יתבעו אותך על דיבה, אמן.
    זה כמו ששכן שלך יפגע מינית ויאישימו אותך כי הכרת אותו אז בטח גם ידעת. הזויה.

  30. הוא משתייך לזרם השמאל אז סביר להניח שצו איסור הפרסום לעולם לא יוסר ומהר מאד האייטם הזה יעלם מהכותרות…

  31. בושה של עיתונאית, את דוחה.
    אין לך טיפת בושה להשמיץ ככה נשים חזקות וערכיות שמובילות דור שלם של עובדות סוציאלית לתרום ולעשות השפעה חיובית בחברה.
    את מנסה לפלג ולהשפיל בשביל מה? רווח? למשוך אנשים? הזדעזעתי ממך. הן קורבנות מהסיפור המזעזע הזה ומה שאת עושה זה לנסות לנצל את סיפורן באופן ציני.
    תתביישי לך.

  32. אלוהים, אבל סגנון הכתיבה , בחירת המילים שלך הן כל כך חסרות רגישות.
    התוכן כל כך אגרסיבי ומאשים כלפי הקרבנות.
    שכן מי שלא זיהה שהוא עבריין מין (בהנחה שזה נכון), תלמידותיו וחברותיו הן בעצמן קרבן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *