EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ס מהגולאג סבטה דוברינסקי (חיפה) שיטות גולאג סובייטי להתעללות בגברים גרושים “מבחינתי קשר של אבא עם הילדים לא מעניין את הרווחה”

סבטה דוברינסקי זונה חיפאית עם תואר של עובדת סוציאלית

מכשפה שטנית פועל בחיפה כעו”ס לסדרי דין, מרשעת פמיניסטית אמיתית בשם סבטה דוברינסקי. ראו תסקיר בו העו”ס סבטה דוברינסקי מציגה אך ורק את עמדות האישה ורצונותיה ומתעלמת לחלוטין מעמדות האב ורצונותיו.  האם מעוניינת לבטל את האבהות של האב והיא גם מנכרת פעילה.

האישה שיינה מאיירס עולה חדשה מארה”ב שהצליחה לעבוד על בית המשפט ולייצר מראית עין של מסכנות יצרה לבעל חובות הוצל”פ אדירים והוא נאלץ לעזוב את ישראל אחרת הוא היה מת בישראל מהר מאוד.

כעת האם שיינה מעוניינת לבטל את האפוטרופסות של האב על הילדים והגישה תביעה לביטול אפוטרופסות בטענה שאם קורה משהו לילדים היא זו שתחליט כי כשהאבא בחו”ל הוא לא זמין.  לזה התייחסה סבטה וניסתה לייצר מנגנון מלאכותי כאילו האם תפנה לאב ואם האב לא עונה, בית המשפט ייתן לאם מה שהיא רוצה.

אבל האב התלונן שהוא בכלל לא רואה את הילדים בוידאו, לא מדבר איתם, לא משוחח איתם בגלל ניכור הורי.  יש בידי האב ראיות למעל 200 ניתוקים של שיחות טלפון או שיחות שלא נענו כשהוא מתקשר אל הילדים והאב דרש מסבטה להביע המלצותיה כיצד לעצור את הניכור ההורי.  זה הזיז לה את קצה השחלה הימנית….  כלומר לא הזיז לה בכלל.  אף מילה בתסקיר!

סבטה דוברינסקי זונה חיפאית עם תואר של עובדת סוציאלית
סבטה דוברינסקי זונה חיפאית עם תואר של עובדת סוציאלית

 

להלן התסקיר של סבטה דוברינסקי:

תסקיר והחלטה לדיון סבטה דוברינסקי 6-10-2022

ראו והשוו לבקשת האבא לבטל את הדיון עם סבטה דוברינסקי והזמנת תסקיר משלים מהזונה הסובייטית סבטה.

בעמודים האחרונים תוכלו לראות תיעוד של מעל 170 ניסיונות של האב לצלצל לילדים שלו אשר טורפדו ע”י האם שיינה מאיירס.  לסבטה זה לא הזיז את קצה השערה בכוס הרחב שלה.

בתמונה:   האמא המנכרת שיינה מאיירס מחיפה.

 

שיינה מיירס גרושה מהגהנום
שיינה מיירס גרושה מהגהנום
בקשת הנתבע לביטול דיון והזמנת תסקיר משלים 8-10-2022 combined
Views: 21

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *