EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עידית בן דב גוליאן הגישה תלונת שווא לקבט משרד המשפטים אשר שלחה את הכלבלב הצייתן דוד אופיר. התלונה נסגרה בחוסר אשמה

כשנציג המשטר מגיע אליכם הביתה ומבקש להיכנס פשוט תסרבו ותשלחו את הנבל לחזור עם צו חתום כדת וכדין. הקפידו על צילום הצו מידית והכי חשוב הזמינו מיד שכן ושכנה שיבואו עם הטלפון לתעד את האירוע.

כמה פעמים בשנה העיתונות בישראל מפרסמת מחקר מעמיק על תלונות שווא בישראל? אולי אחת וגם אז איש לא מכיר את “הגיבורים” שעומדים מאחרי תרבות השקר המרמה והפרת האמונים הזו. אצלנו בעדנה זה קורא לפחות פעם ביום.

אמיר מלמד ממשיך להיות מוטרד על ידי משטרת ישראל וזאת לאור פעילותו למען זכויות אדם לזכרים ישראלים יהודים. קוראינו יזכו כתבה זו לקבל הצצה לצד האפל של משטרת ישראל הישר ממצלמות הגוף של השוטר הראל שורק מ.א 190108 והשוטרת שיר בן גל מ.א 1902851 שנשלחו לעכב ו/או לעצור את האב לאור תלונה שהוגשה כנגדו על ידי השופטת הכלבה עידית בן דב גוליאן, תלונה נגד מי שהיא דנה בעניינו וכל זאת בהעדר חקירת המתלוננת ובהיעדר אימות התלונה ובצו שיפוטי המורה למשטרה לחקור את “החשוד” וללא זימון לחקירה על ידי החוקר הנבל שי שטמר.

למי שלא יודע כאשר חשוד או בא כוחו דורשים מהמשטרה את תיעוד מצלמות הגוף של השוטרים או מצלמות שנמצאות במרחב הציבורי בדרך כלל המשטרה טוענת שהמצלמות (גוף ואחרות) מקולקלות או שלא ניתן לראות את האירוע (לשם שינוי הפעם מצלמות הגוף לא היו “מקולקלות”) ומשטרת ישראל נאלצה אחרי מסע ארוך של התכתבויות ותלונות (עשרות מכתבים) לספקן לאבא אמיר מלמד.

 

מדוע אמיר מלמד הוזמן לחקירה מלכתחילה?

 

ביום 28.4.2022 נשלח דוד אופיר כלבלב צייתן ומאבטח במשמר בתי המשפט בהוראתה של רונית קוורצמן קב”ט מחוז מרכז (עדנה לא יודעת עדין עם מי היא שכבה כדי לקבל את התפקיד) אל משטרת ישראל תחנת פתח תקווה שרון בכדי להגיש תלונה בעדות שמועה שנמסר לה (ולא ברור איך) על ידי הכלבה הפמינאצית השופטת עידית בן דב גוליאן אשר טוענת כי מר אמיר מלמד מאיים עליה.

 

לרונית קוורצמן יש בן אבל זה לא מפריע לה לבצע עבירה של סיוע לפשע להרחיק אבות מילדיהם עבור השופטת עידית בן דוב גוליאן

מהעולה מטענות “השופטת” בגלגול רביעי (מזכירות, שופטת, קב”ט, מאבטח) על ידי המאבטח אמיר שלח בקשה לביטול החלטה שניתנה על ידי “השופטת” הנבלה יום קודם לכן באמצעות נט המשפט. הבקשה נסרקה למערכת על ידי עובדות המזכירות והשופטת קראה את הבקשה ודחתה אותה “לאור השפה” (כבר הבהרנו שלשופטים אין סמכות לחוקק או לתקן תקנות (והשפה תהה אשר תהה אין לשופט וגם לא לשופטת שום דרך חוקית למנוע את הגשתה וקבלתה) מה שהרגיז את השופטת היה המשפט אשר נכתב בסעיף 12 נכתב כך נכתב בתלונה על ידי “החשוד” אמיר מלמד “אני מקווה שלא יהיה איזה אב מיואש שיקח את החוק לידיים ויגיע לבית של השופטת …….רק כאשר השופטת תשלם מחיר אישי כבד היא תחדל מפסיקות מפלות”

להלן הציטוט האמיתי “אני באמת מקווה שלא יהיה אב מיואש שיקח את החוק לידיים ויגיע אליך לבית . אני בטוח שרק על ידי תשלום מחיר אישי כבד את תחדלי מהפסיקות המפלות כנגד גברים ושבניגוד לחוק”

 

החוקר “המוכשר” אשר קיבל את התלונה, שי שטמר רס”ר בתחנת משטרת פתח תקווה (החוקר הרע) חירטט מספר שאלות קצר מאוד כדי לזייף לכאורה חקירה בחוסר כשרון רב. בשלב מסויים החוקר הורה לזמן לחקירה את אמיר וזאת מבלי שהוא טורח כלל לחקור את השופטת הכלבה הזו ולגבות ממנה עדות.

 

שי שטמר שלח שוטרים להתפרץ בלי צו לבית של אבא גרוש
שי שטמר בבון מצוי ששלח שוטרים להתפרץ בלי צו לבית של אבא גרוש בכדי לשרת את המדאם שלו עידית בן דב גוליאן

 

מה מניע את רונית קוורצמן לשתף פעולה נגד אבות?

בפרופיל של רונית קוורצמן בפייסבוק עולה שאת אבא שלה היא מאוד אוהבת וכך היא כותבת עליו

אבא שלי היקר חוגג היום יום הולדת 74.

למי שלא מכיר את אבא שלי אז אני אספר עליו. איש צנוע, עם לב רחב, בעל נתינה גדולה, תמיד שם את האחר לפניו, אוהב אדם, אוהב הארץ, עם חיוך אינסופי נכון להקשיב ולסייע בכל דבר לכל אדם. עלה לארץ עם אמא שלי (מדהימה בפני עצמה), כדי להקים בית בישראל. יחד גידלו את אחותי ואותי. באהבה גדולה ובמסירות אינסופית. והנכדים זה בכלל סיפור אחר, אוהב אותם כל כך, דואג להם, קשוב להם, והם רואים בו סבא מדהים ודוגמא אישית לאנושיות. זו הזדמנות לאמר לאבא שלי שהוא יחיד ומיוחד במינו. להודות לו על כל השנים שעברו ועל אלה שיהיו. אני מאחלת לאבא שלי עוד הרבה שנים של בריאות, אושר ושמחה. אוהבת אותך אבא

המסקנה של עדנה היא כי ממלכת ישראל בעזרת משכורת ופנסיה לכל החיים אפשר לקנות מלא יודנראט. הייל היטלר

רונית קוורצמן גאה מאוד באבא שלה אבל הוא הבולבול היחיד שהיא אוהבת ואת כל השאר היא מייעדת למקלחות

לגברת קוורצמן יש גם בנים ולכן התהיה שלנו עולה שבעתיים מה מניע את הכלבה לשתף פעולה בעלילת דם נגד אבא נורמטיבי מושלם כמו אמיר מלמד?

גם לנאצים בגרמניה היו בנים ובנות אותם הם לא השמידו. זו תמצית המוסר של רונית קוורצמן.

מדוע משטרת ישראל ממהרת לפתוח בחקירה לפני גבית תלונה מהשופטת?

ובכן בישראל לשופטים יש יחס מיוחד במשטרה למרות שיש חוק המחייב את הפרדת הרשויות זו מזו. בישראל יש חוק הקובע כי על הרשויות להיות מופרדות זו מזו ” הפרדת הרשויות היא עיקרון שלטוני המיושם בדמוקרטיות, ולפיו סמכויות השלטון מתפצלות לרשויות נפרדות הבוחנות, מאזנות ובולמות זו את זו. על פי עיקרון זה, כוחה של המדינה נחלק לזרועות נפרדות: הרשות המחוקקת, הרשות המבצעת והרשות השופטת”

תשמעו בדיחה: על חשיבותה של הפרדת הרשויות עמד נשיא בית המשפט העליון, מאיר שמגר: תעמולה מבית היוצר הציונאצי.

הפרדת הרשויות נוצרה כדי ליצור איזון בין הרשויות, שכן רק בדרך זו, דהיינו על ידי מניעת ריכוז היתר של הכוח באופן בלעדי בידי רשות אחת, מובטחת הדמוקרטיה ונשמרת חירותם של הפרט ושל הכלל. לשון אחר, הביזור השיטתי והקונספטואלי של הסמכויות בין הרשויות, תוך השלטת עקרונות חוקתיים בדבר פיקוח ובקרה הדדיים, וקביעתם למטרה זו של קשרים וגשרים בין הרשויות השונות, הם שיצרו את הבסיס בעל המרכיבים המשולבים החובקים את כל זרועות השלטון. כך נוצרת מקבילית הכוחות, המקימה ומייצבת את האיזון, שהוא תנאי לקיום החירות ולקיום תקינות הממשל על כל זרועותיו. 

 

מאיר שמגר הוא הוכחה לכך שמוצא השופט הוא מהקוף. ניתן ללמוד זאת מצורת הגולגולת שלו

האם הרשויות בישראל מופרדות זו מזו? הצחקתם את עדנה. מי לא היה במזכירות בית המשפט וראה כיצד המשטרה מסתובבת בין רגלי הפקידות במזכירות ועושות שם כבתוך שלהם? וזה רק מה שאנחנו רואים בעינים באזור המוגבל שיש לנו איתו חיכוך מי יודע מה מתחולל בתוך המערכות החולות הללו? זה בדיוק מה שעדנה עוזרת לכם לגלות.

 

האם החשדות הנ”ל כנגד האבא אמיר מלמד מקימות עבירה פלילית של איומים? ברור שלא ונסביר.

מי לא מכיר את המשפטים הבאים

עד שלא יהיו כאן מתים לא יעשו רמזור?

עד שלא יהיו הרוגים בכביש הזה לא יתקנו את הכביש?

מתישהו מישהו מהם (מהכתבים שרצים אחרי סופות) ימות בשידור חי ופתאום יבינו שזה לא היה כל כך נחוץ.

https://twitter.com/i_atzmon/status/1575222854999691264

 

משפטים אלו נועדו להזהיר את הציבור מפני הבאות מאחר ומדובר בכרונולוגיה של מצב ידוע. לכן המשפט “אני באמת מקווה שלא יהיה אב מיואש שיקח את החוק לידים ויגיע אליך לבית” מדבר על כך שכאשר שופטת עוברת על החוק ומבצעת אפליה זה רק עניין של זמן עד שיגיע אליה מישהו אחר שיכנע ללחץ העבריני של השופטת ויעשה עם הציבור חסד. “רק על ידי תשלום מחיר אישי כבד את תחדלי מהפסיקות המפלות כנגד גברים ושבניגוד לחוק” המסר כאן הוא בכלל הדגש על העברינות של השופטת והתוצאה לכך המחיר האישי הכבד שהיא תאלץ יום אחד לשלם כשלא ברור בכלל מהכתוב מהו המחיר האישי הכבד שלעניות דעתי הוא התכוון לפיטוריה ממשרת שיפוט ופרסום המקרה בעיתונאות הישראלית (מדובר באדם תמים שמאמין כי ישראל היא מדינת חוק).

 

דוגמאות נוספות אשר נכתבו לשופטים בישראל כאזהרה לעתיד לבוא.

“גלגל יש בעולם. לטפל בגרמניה הנאצית לקח לבנות הברית 6 שנים. גם סופו של המשטר הציוני הרע מכל רע יגיע. אני מאמין שעוד אזכה לראות זאת בימי חיי”

“מאחר ויש לי שני ילדים קטינים אני מזכיר לך כי הם צריכים לאכול והמשחקים המכוערים שלך (עיקול כל משכורתי) פוגעים בילדי הקטנים ומהווים עבירה לפי החוק הבינ”ל נגד פשעים כנגד האנושות. ולו בשל כך אדאג כי יעשה עם ילדי צדק”

“בכוונתי להגיש כנגדך תביעה בבית משפט בהאג”

“יום יבוא ותביני כי השחצנות שלך תעלה לך ביוקר. יום יבוא ואני אהיה בצד המעמיד לדין”

במקרים אלו דלעיל נשלחו תלונות למשטרע על ידי השופטים והרשמים אך המשטרה סגרה את התלונות מבלי לזמן את המחבר שלהן לחקירה כלל.

 

במצב דברים זה למעשה החוקר מנסה לזמן לחקירה חשוד בעבירה שלא נתבררה כלל בחקירה אלא על סמך עדות שמועה בלבד ע”י עובד שנשלח למטרה זו לחרטט תלונה. אם לא די בכך החוקר הבבון לרגע לא מנסה לברר איזה פשע ביצעה השופטת העולה מהטענות אם לא די בכך הבבון החוקר אפילו לא מנסה לכל הפחות לשלול את קו החקירה כי השופטת מעורבת במעשה פלילי כנגד האבא אמיר מלמד.

 

כיצד מגישים תלונה ב 60 שניות? ובכן זו אופציה רק לחברי כנופית המלך והממלכה (מדינת ישראל)

18.10.22 תלונת המאבטח דוד אופיר

 

טענות האב נסובו על האפליה לה הוא זוכה בבית המשפט הישראלי (כמו כל זכר ישראלי) אז מה אומר בית המשפט העליון על אפליה?

מנגנון התעמולה הציונאצי יודע להפיק אמרות שפר, מנגנון התעמולה הציונאצי עולה עשרות מונים על זה הנאצי המקורי בכך שבזכות התעמולה הישראלית מדינת ישראל נחשבת למדינה דמוקרטית שעה שישראל דמוקרטית ממש כמו אחותה הסינית או הצפון קוריאנית וכיוצא בזה.

ונציג בפניכם מה אמר השופט חשין שופט בית המשפט העליון של המשטר הישראלי ימח שמו ושמם זכרו וזכרם. אמר והתפרסם בזכות הבל פיו, נפיחה זו שיצאה מפיו, ללא כוונה, במנותק מהמציאות, שכל קשר בין נפיחה זו לבין המציאות המשפטית הרצחנית של סדום מקרי לחלוטין מאחר ובישראסדום ההפליה היא דרך חיים משפטית.

על מנת להרגיז את קוראנו אנו מצרפים את הציטוט המדוייק של החלאה מישאל חשין שהסתלק מאיתנו בשעה טובה ושישרף בגהנום כל יום מחדש.

הפליה, ידענו, היא הרע-מכל-רע. הפליה מכרסמת עד כלות ביחסים בין בני-אנוש, ביניהם לבין עצמם. תחושת הפליה מביאה לאובדן עשתונות ולהרס מרקם היחסים בין אדם לרעהו. אנו נתקלים בתופעת ההפליה יום-יום: במקום העבודה, בבית המשותף, בעמידה בתור, ביחסם של בעלי שררה לאזרח ולתושב. כך בהפליה אישית, כך בהפליה חברתית, כך בהפליה אתנית, כך בכל הפליה והפליה. הפליה תפרק משפחה. בהפליה מתמשכת יאבד עם ותשבות ממלכה.

אין פלא בדבר אפוא שבכל אתר ובכל דור עשו ועושים בני החברה הנאורים להעלמתה ולמיגורה של ההפליה. והמלחמה היא מלחמה מתמדת, מלחמת יום-יום. משולה היא להדיפת גלי הים, שאם תנוח לרגע ישטפוך ויכסוך.

עיקר הוא, כמובן, יחסי האנוש בחיי היום-יום. וגם אם לא נדקדק בקיום המצווה ‘ואהבת לרעך כמוך’, נתבע ונתבע קיום הצו ‘מאי דעלך סני לחברך לא תעביד’: כל ששנוא עליך אל תעשה לחברך.

‍‍‍‍‍‍ ‍‍

[בג”ץ 7111/95 מרכז השלטון המקומי נ’ הכנסת, פ”ד נ[3] 503]

https://www.facebook.com/MishaelCheshin/photos/a.887553394714128/1537897476346380/?type=3

 

שופט בית המשפט העליון לשעבר מישאל חשין שמת בשעה טובה. הטריד מינית פעמים רבות את עובדות בית המשפט שהיו נתונות למרותו

 

כיצד מתבצע זימון לחקירה אצל כנופית חולי המדים.

כפי שכבר ציינו אמיר לא הוזמן לחקירה במשטרה על ידי הבבון החוקר שי שטמר. גם אם הייתה שיחה שכזו חוקרים ושוטרים המזמנים לחקירה לעולם לא אומרים לאזרח במה הוא חשוד. לו היו פונים לאמיר הוא ללא ספק היה מודיע לחוקר הבבון כי הוא מסרב להיחקר מאחר והוא אינו מאמין במשטרה מאחר וזו מתנהלת כמו כנופיה עברינית ולכן בהעדר זימון ממשפטי כדת וכדין (ככל שאפשר לסמוך על בית המשפט ואי אפשר) הוא לא יופיע לחקירה. כך צריך לנהוג עם משטרת ישרהל

 

שי שטמר שלח שוטרים להתפרץ בלי צו לבית של אבא גרוש
שי שטמר מכנופית חולי המדים, בבון מצוי ולקקן וגינות ידוע, שלח שוטרים להתפרץ בלי צו לבית של אבא גרוש בשעה שהוא אינו בביתו

החוקר העברין שי שטמר החליט לנצל את סמכותו כחוקר במשטרה ולשלוח שוטרים על מנת לעכב את אמיר ובכך לאנוס אותו להגיע לחקירה כשהוא מבולבל ומאוים. אם לא די “בחקירה” הרשלנית ולמעשה בהגדרה המשפטית לכל היותר מדובר ברישום תלונה המצריך ביצוע חקירה הרי כי בסרטון המצ”ב תוכלו ללמוד כיצד שוטרים נשלחים לסייע לדבר עבירה וכיצד הם מעלימים מידע מאזרחים כדי לסייע לחבר הכנופיה הבבון שי שטמר במלכת המרמה והפרת האמונים שלו לאזרחי מדינת ישראל.

השוטרים הראל שורק מ.א 190108 והשוטרת שיר בן גל מ.א 1902851 והשוטר אשר הגיעו לבניין בו מתגורר אמיר ניצלו את תמימותה של ביתו של אמיר אשר לא ידעה כי היא רשאית לסרב להכניס שוטרים לביתם שעה שהיא לבד ובהעדר צו חיפוש. השוטר והשוטרת לא טרחו להקריא לה את זכויותיה וכי היא רשאית לסרב מאחר ואביה לא בבית אלא בעבודה. אם לא די בכך מדובר בקטינה בת 15 אשר חיפוש כאשר היא בבית דורש חיפוש עם שוטר שהוסמך להתמודד מול בני נוער ועל כל ההשלכות הקשורות בכך. החיפוש שהתבצע בבית בוצע ללא נוכחות של שני בני אדם שאינם קשורים למשטרה (שכן/שכנה/ עובר אורח). הילדה שהייתה לבושה בבגדים קצרים לא נשאלה לרגע האם היא מוכנה שהשוטרים יצלמו אותה במצלמות גוף שלהם.

מצ”ב הסרטון נכנסים לביתו של אמיר מלמד ללא צו תוך שהם מערימים על ביתו הקטינה ולא מסבירים לה את זכויותיה החוקיות לסרב להכניסם ולתפארת מדינת ישראל הציונאצית. 

לאחר שהשוטרים גילו כי מה שהילדה אמרה להם הוא אמת וכי אביה לא בבית הלכו השוטרים הרעים הללו להציק לשכנים נוספים המתגוררים בבנין זה. כך הם מתועדים מגיעים לביתו של אביו של אמיר, גדעון ומבקרים אף בביתו של דוד חיים, דודו של אמיר.

משטרת ישראל באה להטריד את האבא גדעון מלמד ללא צו וללא עילה

משטרת ישראל באה להטריד את האבא הדוד חיים מלמד ללא צו וללא עילה

 

 

לסקרנים בניכם אמיר הגיע לתחנה בכדי להגיש תלונה נגד השוטרים ואז הוא אולץ על ידי הבבון החוקר שי שטמר להיחקר אצלו בחשד “לאיום על שופטת” על כך תצא כתבה נפרדת. אמיר זוכה על ידי החוקר הבבון שי שטמר ותיק החקירה נסגר כנגדו בשל אין אשמה”

 

בגין ארועים אלו הגיש אמיר מלמד תביעה נזיקית נגד השופטת ונגד המשטרה וחברי הכנופיה של חולי המדים.

התביעה התנהלה בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב אצל השופט טל חבקין אשר כנראה לעובדת היותו הומו הייתה השפעה על התיק ועל הפסיקה בו כאדם המעריך גברים כפי שראוי להעריכם.

 

בעקבות עתירה זו זכה אמיר לפיצוי כספי בסך של  7,000 ₪ שישולמו על ידי משטרת ישראל ו/או השוטרים אשר בפועל כספים אלו שולמו על ידי הציבור מאחר והמשטרה מעודדת עברינות של שוטרים ומשכך מחוייבת להגן עליהם. גם השופט וגם הפרקליטות סרבו לנצל את זכות המדינה בחוק לגבות את גובה הקנס מעובדי הציבור שסרחו. ולהפעיל כנגדם עיצומים או להטיל כנגדם סנקציות כגון עיכוב בדרגה ולשלוח אותם ללמוד כיצד עליהם להתנהג ומה הם הזכויות הבסיסיות של אזרח ומה הן החובות של השוטר.

 

 

ומה עם השופטת הכלבה עידית גוליאן בן דב זו שהתלוננה כנגד האב אמיר מלמד? ובכן הבת זונה הזו מתעקשת להישאר השופטת בתיק. היא כמובן נוקמת באב אמיר מלמד והיא לא נותנת לו את יומו בבית המשפט. במדינה מתוקנת מעשיה של שופטת שכזו היו שולחים אותה הביתה וללא פנסיה אבל אנחנו מדברים על המדינה הכי מתועבת שיש במזרח התיכון שבא כל שופט יכול היה בכיף לכהן אצל היטלר בבית המשפט של העם.

אנו בעדנה קרנבל נמשיך לעקוב אחרי החלאות ולעדכן

 

 

Views: 43

3 Comments

  1. דוד אופיר , מגיש התלונה, הוא אחד ממאות קלגסים נערי היטלר נאצים שעובדים במשמר בתיהמ”ש, כביכול בכדי לאפשר עשיית משפט. בפועל הם מדירים אנשים מאולמות, מחבלים בבוטות בפומביות הדיון ומחבלים בתוצאות של הליכים. הכל בהוראת ארגון הפשע הנהלת בתי המשפט .

    הנה דף שדיווח על פעילותם: https://www.facebook.com/profile.php?id=100069325779726

    עדנה, בבקשה להקצות פוסט נפרד לפעילות של הארגון הציונאצי הזה .

  2. עוד תוצאה של החסינות של שופטות.

    כל בר דעת יבין שאם מצד אחד השופטת מתלוננת עליו למשטרה ומצד שני מסרבת לפסול את עצמה בתיקים שלו, כל פס”ד שתוציא יהיו מוטים בלשון המעטה, לטובת הגרושה

    בלשון פשוטה היא תזיין לו את הצורה יותר מהמקובל לגברים בתיקי משפחה. אני מניח שאם הוא הגיע למצב כזה, אין לו מה להפסיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *