בית המשפט

עידן חדש בעדנה קרנבל – קבוצת דיונים והדלפות בטלגרם

לכל החברים האוהדים והקוראים שלנו. הכנו עבורכם מספר שינויים ושידרוגים. עוד נותרה לנו דרך ארוכה לעבר היעד שלנו חשיפת פרצופה האמיתי המטונף והמסוכן של מערכת המשפט הכי מושחתת במזרח התיכון ובעולם המערבי

עובדה : עדנה קרנבל – העיתונאית הכי אמיצה במזרח התיכון

בתקופה האחרונה בארה”ב אילן מאסק המהגר היהודי האמריקאי אשר שינה את פני התחבורה המודרנית העולמית בעזרת כלי הרכב החשמליים שלו והיכולת לנהוג אוטונומית (ללא מגע יד אדם) וקנה כעת את חברת טוויטר. ריכשה זו שינתה את המציאות העולמית בכך שכעת אילן מאסק חושף בפני כל את השקר הגדול מאחורי המילים הגדולות “הרשתות החברתיות” המתגלות כעת במלוא כיעורן.

אזרחי אמריקה הגדולה שחיו בסרט כי יש בארה”ב חופש ביטוי מתעוררים כעת מהחלום הרע ומגלים שכל חברות הביג דאטה הפרו את הדיבר האמריקאי הראשון והוא חופש הביטוי וחופש העיתונות. אזרחי אמריקה כעת מגלים שעבדו עליהם בעינים וכי כל חברות הביג דרטא ביג דארטא פעלו בדיוק באופן הפוך והעלימו מהם מידע חשוב במשך שנים רבות וללא הפרעה.

אנחנו בעדנה עוד נעדכן אותכם בנושא אבל גם אנחנו הזעירים ביצענו מספר שינויים הן באתר של עדנה בזכות תרומה כספית של תורם אנונימי שלא מפסיק להפתיע וכעת יש לנו ממשק עיתונאי של ממש אבל יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות כדי שהאתר יעבוד מושלם. כתוצאה מהשדרוג קרתה תקלה שאנו עובדים עליה והיא בשיקום כל הכתבות הישנות שבחלקן הגדול פשוט השתבשו.

אל דאגה יש לנו גיבויים להכל.

התוספת המופלאה השניה שביצענו כעת היא גם בזכות תורם אנונימי נוסף שתרם לנו לא רק את הבוט הראשון שלנו בערוץ הטלגרם אלא אף הקים עבורכם את עדנה קרנבל – קבוצת דיונים והדלפות בטלגרם. הקבוצה פתוחה לכולם.

להנאתכם מצב הקישור לערוץ הטלגרם שלנו 

https://t.me/ednaka

מצורף גם הקישור לקבוצת הדיונים וההדלפות שלנו בטלגרם

https://t.me/EdnaKaTalk

שוב תודה לכולכם אשר בלעדיכם היודנרט חיים ויסמונסקי מנהל מחלקת התעמולה של הצורר הציוני היה מחוסר עבודה. נציין כי למרות שחיים ויסמונסקי חסם באופן סודי את הכתבות של האתר עדנה קרנבל בשיתוף בית המשפט הציוני כשותף סוד, בנוסף הוא פועל לא לאות למחיקת כל הכתבות על מחוללי הפשיעה שופטי בית המשפט של הצורר מהרשת וכן של כל החוטאים “מהשירות” הממשלתי כדי שלעולם לא תידעו אילו אנשים מסוכנים מנהלים לכם את החיים והכי חשוב שלעולם לא תדעו כיצד נראים חלאות האדם הללו.

חיים ויסמונסקי ערפד פרקליטות שעבר הכשרה בצפון קוראה לזכויות אדם בסייבר
חיים ויסמונסקי ערפד פרקליטות שעבר הכשרה בצפון קוריאה לזכויות אדם בסייבר

נזכיר לכם כי ניתן להוריד תוכנות גלישה העוקפות את החסימות של הצורר הציוני אם בשינוי שם שרת השמות DNS כמתואר בסרטון זה https://www.youtube.com/watch?v=WctuCifAw4g&t=66s ואם בהורדת תוכנות גלישה העוקפות את החסימה.

מהקישור הבא ניתן להוריד את הדפדפן אופרה ואז יהיה ניתן לקרוא את עדנה ללא חסימות בכתובת ה די אן אס OPERA

לנוחיותכם ניתן להוריד לטלפונים תוכנת גלישה שאנו בעדנה ממליצים עליה https://www.puffin.com/incognito-browser

Views: 565

אהוד רופא דיספוריה חרמנית

אהוד רופא הוא שמה של עו"ד שני רופא אשר זנחה את השם ופינתה אותו לשימוש ע"י כל דיכפין. לטענתה של שני רופא השם אהוד רופא עושה לה דיספוריה.

Related Articles

2 Comments

  1. לא ברור לי האמור לי לפחות אין קושי להכנס לאתר.
    תופעת השרתים הנופלים מוכרת לי מראשית שנות ה2000 ,את השרת ששירת את אתר התנועה לטוהר המשפט השרת היה מופל פעם אחר פעם מה שהביא סופו של דבר לסגירת האתר . עם עדנה זה לא צלח.
    כך בשנות ה90 הבקשה לשדרג את הקמונה שעסקה בשחיתות מערכת המשפט לפורום בתפוז לא צלחה הגם שהקומונה היתה פעילה הרבה יותר מפורומים וכך נמענה חשיפה רחבה בדף הבית של תפוז , סופו של דבר הצליחו לסגור גם את הקומונה. עדנה בארהב ומאחוריה תורמים כך שזה הרבה יותר קשה . גם הנסיון המגוחך לכלוא את לורי שם טוב מתוך הנחה שגויה כך נראה שזה יביא לסגירת עדנה מראה עד כמה נואשת החונטה ועד כמה החונטה מנותקת מהמציאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button