EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עלילת פדופיליה שלא קרתה: זיכוי בשימוע לרב נועם חייט מעבירות מין ב 4 תלמידות במהלך שיעור וניסיון בעילה

נועם חייט קורבן של הפמינאציה 4 ילדות העלילו עליו שמישמש להן את הכוס

תראו כמה קל לילדים להמציא סיפורים על מבוגרים שעושים בהם מעשים מגונים, וכמה קל לתקשורת להתנפל על הגבר ולצאת עם כותרות בומבסטיות.

במאי 2021 פרסמו “הערוצים” שנעצר רב בשם נועם חייט שעבד בתור מורה במועצה האזורית שפיר, וביצע עבירות ב 4 תלמידות. השופט משה הולצמן מאשקלון לא ריחם עליו והתיר לפרסם את שמו “כדי שיבואו עוד קורבנות”.  בכותרות כתבו “פגיעות מיניות” וכמובן שזה נכנס לסטטיסטיקה של הפמיניסטיות על עליה בכמות הילדים המתלוננים על “פגיעות מיניות”.

בסוף לא היו פגיעות מיניות ולא נעליים! 

לא היה כלום.  הרבי לקח את מי שהיתה סנגורית מוכשרת, טלי גוטליב.  היא למדה את התיק, הלכה לשימוע והפילה את כל התיק בפרקליטות.  התיק נסגר בחוסר אשמה מלא.

4 ילדות העלילו עליו ש”הושיב אותן על ברכיו תוך כדי מהלך שיעור, בעוד שאר התלמידים עוסקים במשימות שונות, ונגע לפי החשד באיבריהן המוצנעים”.

וזו בדיוק הבעיה.  כל מי שקורא חושב שאם 4 ילדות שונות סיפרו את אותו דבר, סימן שזה עבריין שיטתי.  אבל הניסיון מוכיח שכאשר ילד או ילדה יוצאים עם סיפור, זה מדבק והחברים שלהם “מספחים” להם את הסיפור, או שההורים שומעים על הסיפור ולוחצים על הילדים לספר, והילדים שרק רוצים שיעזבו אותם, חוזרים על מה שהאמא החרדתית שאלה אותם.  זה נקרא פאניקה קבוצתית.

 

נועם חייט קורבן של הפמינאציה 4 ילדות העלילו עליו שמישמש להן את הכוס
נועם חייט קורבן של הפמינאציה 4 ילדות העלילו עליו שמישמש להן את הכוס

טלי גוטליב הצילה חף מפשע מ 12 שנים בכלא

ואחרי זה הפמיניסטיות מאשימות את טלי גוטליב שהיא “מגנה על אנסים”. אם טלי גוטליב לא היתה מגנה עליו הוא היה חוטף 12 שנים ומעלה…. במקום לשבח את טלי גוטליב שהיא הצילה חפים מפשע מציפורני הטרף של המערכת הפמינאצית, מקללים אותה שהיא “מגנה על אנסים”.

בתרבות הישראלית מאוד קל להאשים גברים באונס, וגם להרשיע באונס, בלי ראיות, על סמך סיפור, שמועה ואפילו חלום…..  כי מערכת המשפט סלחנית מאוד לתלונות שווא, ומערכת המשפט רק רוצה להרשיע.  מזל שטלי גוטליב הצילה את המסכן מהתופת.

פוסטה” הזדרזו לפרסם שהרבי נעצר, אבל לא תיקנו שהוא זוכה

 

ראו למשל את הכתבה הזו ב”פוסטה” על הרבי.  כתבו על נועם חייט שהוא נעצר בגלל פגיעות מיניות בילדות, אבל כשהפרקליטות התקפלה וחזרה בה, לא טרחו אפילו לתקן את הכתבה ולהבהיר שהאיש יצא זכאי.

בפייסבוק ישר חרצו עליו דין “לסרס אותו”, “לחתוך לו את הצינור”.  ואם זה היה אפשרי אז הפמינאציות היו מעבירות גם חוק הרשעה בלי משפט לנאשמים בעבירות מין.  אנחנו ממש בדרך לשם.  יצחק עמית כבר עובד על זה.

 

להלן כתבה באתר פוסטה מאת זיו קריסטל פורסם 31/5/2021

רב בית ספר בדרום נעצר בחשד שפגע מינית בתלמידות

הסנגור: “בבוא היום יתברר כי מדובר בטעות”. השופט התיר את שמו של הרב לפרסום: “אינטרס ציבורי על מנת לעודד קורבנות אפשריים נוספים” * עדכון: החשוד שוחרר למעצר בית

הרב נועם חייט (60), רב בית ספר ומורה במוסד חינוכי במושב בדרום, נעצר בחשד שביצע עבירות מין בארבע תלמידות בית הספר בשנים קודמות.

 

 

חייט חשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינות, ובניסיון בעילה של אחת מהן. על פי התלונות הנחקרות במשטרת קרית גת, הוא הושיב לפי החשד תלמידות על ברכיו תוך כדי מהלך שיעור, בעוד שאר התלמידים עוסקים במשימות שונות, ונגע לפי החשד באיבריהן המוצנעים.

חוקרי ילדים גבו בימים האחרונים עדויות מארבע תלמידות בית הספר. נציג המשטרה אמר כי האירועים התרחשו לפי החשד בשנים קודמות, והשנה הפסיק הרב ללמד כיתות בנות, כנראה בעקבות מקרה או דיווח קודם.

הסנגורים, עו”ד מיכה גבאי ועו”ד אובי גבאי אמרו כי הם “משוכנעים שבבוא היום יתברר כי מדובר בטעות. מדובר ברב בית הספר, אדם שהוא דגל המוסר ומודל לחיקוי. משפחתו ממלח הארץ”. הסנגור הציע לחכות לחוות דעת מבוססות יותר של של חוקרות הילדים בדבר מהימנות העדויות.

שופט בית משפט השלום באשקלון, משה הולצמן, האריך ביום שישי את מעצרו של הרב בחמישה ימים והתיר את שמו לפרסום (28 מאי 2021). “החקירה הינה בשלבים מוקדמים והקטינות נחקרו על ידי חוקרת ילדים שפירטה את ממצאיה”, ציין השופט בהחלטתו, “בשים לב שמדובר בתלונות שהוגשו על ידי מספר קטינות, קיים אינטרס ציבורי בחשיפת פרטיו של המשיב על מנת לעודד קרבנות אפשריים נוספים, ככל שיש, להיחשף”.

 

משה הולצמן כל הגברים הישראלים סוטי מין ורק רוצים לאנוס ילדות
משה הולצמן כל הגברים הישראלים סוטי מין ורק רוצים לאנוס ילדות

עדכון 7 יוני

הרב חייט שוחרר בהסכמה בתנאים מגבילים, ללא כתב אישום.
מסנגוריו, עורכי הדין מיכה ואובי גבאי, נמסר כי “השחרור הוא צעד ראשון במעלה הדרך לסגירת התיק”.

 

https://posta.co.il/article/88865-2/

 

Views: 331

One Comment

  1. כל זה קורה בגלל הפמינאצית שיושבת במחוזי, הלא היא יעל רז-לוי, תושבת עומר שמשתתפת בריצה עם קבוצת פמינאציות בגיל העמידה כמוה.

    ראיתם מה הזונה הזו פסקה בעניין בן זיקרי מאילת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *