EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עמוס סילבר 2: הפרקליט יוני חדד מכשיל את שחרורו של עמוס בגלל דפוסי חשיבה על “סגולות הצמח” ובתיק חומרי החקירה לא נותנים חומרי חקירה

עמוס סילבר שחררו את הצמח

עמוס סילבר (טלגראס) הוא מסוכן?  ממש לא.  הוא הפעיל רשת להפצת סמים מסוכנים?  ממש לא.  קנביס זה לא סם מסוכן.  זה עשב מרפא.  זה נותן מזור לאין ספור סוגים של חוליים.  זה גם חוקי ברוב מדינות המערב שעשו לגליזציה.

 

https://www.facebook.com/watch/?v=1911557495689900

אבל בישראל מדינת היהודים התאבים לבצע, העובדה שעמוס סילבר הקים רשת למכירה מהירה וזולה על העשב המבוקש, בלי לעבור וועדה של רופאים לאישור הרפואי, בלי ללכת לבית מרקחת ולשלם פי 10, ולגלות שהחומר עבש, לא שווה או שאין בכלל את הזן שאתה רוצה….עובדה זו הציקה לכל מי שהשקיע בחברות הקנאביס, ובהם שוטרים בדימוס רבים.

הדבר הכי מצחיק הוא שכל שוטר בכיר שרודף אחרי צרכני קנביס במהלך שירותו, מסיים את השירות ומצטרף לחברה מסחרית לגידול והפצה של קנביס.  בגלל זה רצו במשטרה לחסל אותו:  כי עמוס סילבר שבר להם את המונופול.

ולמה הוא יושב בכלא 3 וחצי שנים בלי משפט?  בגלל שקצינות המבחן דורשות שהוא יודה בפניהם על זה שהוא פושע, ויגיד שקנביס זה אכן סם מסוכן.  סילבר למען המצפון לא מוכן לעשות זאת. השופטים כותבים בלשונם העקלקלה שדפוסי החשיבה של עמוס לא מאפשרים את שחרורו.  “דפוסי חשיבה” הכוונה לאמונה שקנביס הוא צמח מרפא…..

עמוס סילבר שחררו את הצמח
עמוס סילבר שחררו את הצמח

לפני חודשיים קבעה דפנה ברק ארז שהגיע זמן השחרור, ושמה שנשאר זה רק למצוא מפקחים.  השופטת עידו דרויאן גמליהומו שוב פעם הטיל על קצינות המבחן לבדוק את המפקחים, (במקום לבדוק באולם ולחסוך 4 חודשי מעצר מיותר), אבל הקצינות (שהן עו”סיות יימח שמן) לא יכלו שלא לדחוף את האף, ושוב פעם כתבו עליו שהוא עבריין רצדיביסטי בגלל שלא הסכים להגיד להן שקנביס “זה רע”.

ראו הפרוטוקול אצל השופטת עמית מיכלס בתאריך 22/9/2022 שבו שוב פעם לא קרה כלום, ושוב פעם פטפטו פטפוטי ביצים.

התובע יוני חדד שוב פעם קשקש על המסוכנות הנובעת מהנגשת קנביס לציבור…..  אבל איזו מסוכנות יש פה?  הטלגראס פורק.  כולם (27 איש ואישה) חטפו כתבי אישום, ובלי מנגנון הקנביס הוא מקסימום יכול למכור קופסת גפרורים עם 20 ש”ח קנביס.

 

 

האמת על מעצרו של עמוס סילבר
האמת על מעצרו של עמוס סילבר

שימו לב:  השופט עמית מיכלס הוא אותו אחד שחתם על הצווים לפני המעצר והתיר הפעלת כוח!!!

 

בזמן המעצרים עמית מיכלס היה שופט שלום.  אז הוא היה הבובה של המשטרה שחתמה על מה שרצו.  כתב האישום הוגש למחוזי ומיכלס עכשיו במחוזי, אז יוצא שהוא השופט של בקשות השחרור….

בתמונה:  עמית מיכלס שהירשה למשטרה להפעיל כוח!!!!

 

הנה כאן עמית מיכלס חותם על צו חיפוש במחשב לחשוד תמיר לשם.  הראשון ב 3/3/2019 בתיק 3328-03-19 וכעבור כמה ימים ב 6/3/2019 המשטרה משקרת לו שלא הוגש צו קודם והוא חותם עוד פעם בתיק 10375-03-19.  ממש חותמת גומי.

בצו הראשון השוטר אורן ארד ביקש לחדור למחשב חדירה מתמשכת ולהפיק פלטים, אבל בנוסח שהוא הכין לשופט לחתום עליו הוא הוסיף סמכות להפעלת כוח “במקרה של התנגדות למסירת הסיסמאות”.  כלומר אורן ארד ביקש סמכות להרביץ לתמיר לשם אם הוא לא זוכר את הסיסמאות ומסרת לתת אותן.

בצו השני כבר לא מופיעה הסמכות לשימוש בכוח.  וזה אחרי 3 ימים.  כנראה קלטו במשטרה שזה מטורף להחתים שופט על סמכות להרביץ מכות כדי לסחוט את הסיסמא, ולכן פנו שוב כדי לנקות את העקבות.

הצו הראשון ב 3/3/2019 בתיק 3328-03-19

צו חיפוש במחשב תמיר לשם - 8344- 3.3.19

הצו השני ב 6/3/2019 בתיק 10375-03-19:

 

צו חיפוש במחשב תמיר לשם עמית מיכלס 8343- 6.3.19

צחוק מהעבודה:  עידו דרויאן (“גמליהומו”) עושה צחוק מבקשה לחומרי חקירה ולחומרי העזרה המשפטית הבינלאומית

 

רמת הפיגור של משטרת ישראל שוטרים מצטלמים לראוה עם צמח קנביס כאילו מצאו את נסראללה
רמת הפיגור של משטרת ישראל שוטרים מצטלמים לראווה עם צמח קנביס כאילו מצאו את נסראללה

 

סילבר דרש חומרי חקירה שמגיעים לו ובכל מדינה אחרת אילו היה נשפט בה, היה מקבל הכול גם בלי לבקש.

סילבר ביקש את (1) חומרים הקשורים לסוכן/ עד המדינה אמיר מרלי; (2) חומר הנוגע לבקשות לעזרה משפטית ממדינות זרות, ובכלל זה תיעוד מלא של פעולותיהן של הרשויות הזרות, לאיסוף ולרישום מהלכי החקירות שביצעו לבקשת המדינה בארה”ב, גרמניה וצרפת; (3)  חומרים הקשורים למעצרו של סילבר באוקראינה והסגרתו לישראל, לרבות נסיבות גבייתן של אמרותיו בהיותו באוקראינה; (4) נסיבות התבטאויות של מפקד לה”ב 433 סנ”צ ויינברג ושל ראש מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, עו”ד ד”ר חיים ויסמונסקי במהלך ראיונות לתכנית “עובדה”, התבקש החומר המצולם במלואו טרם עריכה; (5)  רישום פלילי של עדה, והנאשם מישל ביקש (6) ו. בקשה במעמד צד אחד במסמך שהתקבל ביום 17.06.20 (7)  בקשה מפורטת לחומר שנרשם ונאסף על-ידי הרשויות בגרמניה, ובמיוחד הנוגע 14 לתפיסת שרתים ובדיקת תוכנם.

בתמונה:  הפרקליט המתועב חיים ויסמונסקי מי שאישר את כל התעלולים המשפטיים להגשת חומרים דיגיטלים מחו”ל בניגוד לכללי המשפט הבינלאומי.

חיים ויסמונסקי הטינופת שמנסה לחסל חשבונות עם עדנה קרנבל
חיים ויסמונסקי הטינופת שמנסה לחסל חשבונות עם עדנה קרנבל

ומה עידו דרויאן נתן ל 2 הנאשמים?  קדחת.  כרגיל במדינת ישראל כל מה שנאשם מבקש אומרים לו שזה לא רלבנטי, שאין לו זכות, שזה עבודה פנימית של המשטרה, או שזה עלול לחבל ביחסי החוץ של המדינה עם משטרות זרות.

אלא מאי?  העיתונאית האמיצה וטובת הלב לורי שם טוב שגם אותה כלאו שנתיים וחצי בלי משפט עשתה תקדים!  תקעו את לורי בכלא נווה תרצה עם לסביות אלימות, סוהרות אלימות  ופשפשים נשיים, שנתיים וחצי!!!!

בכל זאת בייצוג עצמי אפילו בלי סנגוריה הצליחה לייצר תקדים בעליון אצל השופט עופר גרוסקופף שזכותם של הנאשמים לקבל את חומרי הבקשות לעזרה משפטית בינלאומית. ולורי קיבלה את זה.

לורי אכן ראתה שמשטרת ישראל שיקרה לרשויות האמריקאיות כאילו שלורי הפיצה פרטים על הזמרת נועה קירל בהיותה קטינה בניגוד לחוק הנוער.  מדינת ישראל כתבה על נועה קירל שהיא נערה חוסה נזקקת שמנוצלת ע”י גברים במועדונים – כדי לפברק על לורי סיפורי שווא ולהגיע אל השרת שחשבו שהחזיקה בו בארה”ב.  כמובן שלא היה ולא נברא והכל בלופים שמחלקת יחסים בינלאומים בפרקליטות ממציאה מדמיונה הקודח…..

בתמונה:  יובל קפלינסקי – הנבלה מהפרקליטות שהוציא בקשות לעזרה משפטית בינלאומית עם סיפורי בדים והמצאות כאילו בלע בליעה של 10 כדורי LSD.  הוא זה שבתיק של לורי שם טוב כתב למשרד המשפטים האמריקאי שנועה קירל היא נערה חוסה נזקקת לפי חוק הנזקקות ושאסור לפרסם את שמה ותמונתה כי היא קטינה ושהיא מנוצלת ע”י גברים במועדונים!!!! ממש ככה.

אולי 20 כדורי LSD צריך בשביל להמציא כזה סיפור.

 

יובל קפלינסקי הנבלה שהיה שולח בקשות לעזרה משפטיות שקריות ומפוברקות
יובל קפלינסקי הנבלה שהיה שולח בקשות לעזרה משפטיות שקריות ומפוברקות

 

נזכיר שבחו”ל מגלים את חומרי העזרה המשפטית הבינלאומי – לנאשמים בכל העולם בלי התניות.  ולמרות התקדים עידו דרויאן (גמליהומו) דחה גם את הבקשה הזו…..  טירוף!!!!

 

עמוס סילבר החלטה חומרי חקירה ועזרה משפטית מחוזי39656-03-20

 

בהצלחה למפלגת יש כיוון – היו”ר יצחק עמית קיבל אולכּוס

 

צפו בוידאו המדליק הזה כאשר שמעון תועמי נציג של עמוס סילבר מגיע לרשום את המפלגה של עמוס סילבר לבחירות בכנסת 14/9/2022 (מפלגת “יש כיוון”).

הביטו במבט האייכמני של השופט הנבלה יצחק עמית (שעוד מעט עומד להיות נשיא העליון), איך הוא מתפלץ מזה שאדם מעז לבוא בפניו ולרשום מפלגה שתומכת בצמח מרפא… אפשר לראות את האולכּוס שלו.

אילו יצחק עמית היה יכול, הוא היה מזמין משטרה וחותם להם על צו מעצר מנהלי ל 20 שנה לשמעון תועמי.  היום יצחק עמית לא יכול לעשות את זה, אבל היי,  עוד מעט הוא נשיא ואז הוא ידאג שזה יהיה אפשרי…..

 

יצחק עמית בראש ועדת הבחירות לכנסת מתפלץ ומתפחלץ בגלל הקנביס
יצחק עמית בראש ועדת הבחירות לכנסת מתפלץ ומתפחלץ בגלל הקנביס

 

Views: 14

3 Comments

  1. עמוס סילבר רץ לכנסת מהמעצר מפלגת ” יש כיוון” הכיוון שלנו למלחמה בשחיתות מערכת המשפט

  2. אני זוכר בתלונת השווא הראשונה, הקוקסינל החוקר והזונה מאלמ”ב אמרה לי שאם הייתי סוחר סמים הייתי משתחרר.

    בגלל שזה לא המקרה וזה מקרה ששרמוטה התלוננה – אין שיקול דעת .

    התוצאה הרחקה מהבית שלי מהגרושה הזונה והילדים שלי , זו היתה יריית הפתיחה לגירושין שנמשכו 4 שנים.

    בהמלצת משטרת ישראל, חבל שלא הלכתי להיות סוחר סמים. למדתי שאבא גרוש של בסוף שרשרת המזון בסדום לרבות המשטרע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *