EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עמית איסמן ואלכסנדרה קרא “הפרקליטות תזמבר את כל חושפי הפדיחות”: כתב אישום נגד אלי ציפורי ואבי וייס על תמונת הווילה של הדס קליין

הדס קליין גנבה שמפניות והעלילה על ביבי שהוא לוגם את השמפניות

הוגש כתב אישום נגד אלי ציפורי ואבי וייס בגין פרסום תמונה של הווילה ברח’ השח”ל 5 הרצליה של הדס קליין, העדה השקרנית שבכתה בעדותה שהיא מסכנה, נושאת בנטל כלכלי, בסכנת פיטורין, בעלה נכה והשחלה שלה התייבשה…..

על זה חתמה הפרקליטה אלכסנדרה קרא שזה “הטרדת עד”.  וזה אחרי שהדס סיימה להעיד…

חרבות ברזל לא גרמו לראשי הפרקליטות הכאה על חטא

ברקע יש חרבות ברזל כבר חודשיים וחצי, בתי המאסר מפוצצים במחבלים עצורים, אין מקום להכניס סיכה, ובפרקליטות לא לומדים לקח.  במקום להפסיק להגיש כתבי אישום שטותיים ומיותרים על כל שטות, הפרקליטות ובכיריה ממשיכים בדרכיהם הנלוזות. ת”פ 27233-12-23 מדינת ישראל נ’ אלי ציפורי ואבי וייס.

מדובר בספיח של משפט ביבי שאליו הביאו את העדה השקרנית הדס קליין.  הנוכלת הזו פשוט תפרה תיק לביבי, המציאה סיפורי עלי בבא, המציאה סיפורים על קו אספקה של שמפניות ורודות, שלא היה ולא נברא, והדריכו אותה להעיד בדרמה, בבכי, ולעשות מעצמה קדושה מעונה. כל זה למען תפירת התיק המופרכת לחלוטין נגד ביבי.

בגלל המשפט התפור נגד ביבי, הפרקליטות שיתקה את ביבי כראש ממשלה, וגרמה לו חוסר יכולת להגיב כיאות לחמאס, שהרי אם ביבי היה מגיב להתגרויות של החמאס, היו מתנפלים עליו כל השופרות וכוח קפלן שהוא גורר את המדינה למלחמה בחמאס רק כדי להתחמק מהמשפט המטופש.

 

הדס קליין גנבה שמפניות והעלילה על ביבי שהוא לוגם את השמפניות
הדס קליין גנבה שמפניות והעלילה על ביבי שהוא לוגם את השמפניות

 

 

הדס קליין העידה שקרים ביודעין נגד ביבי וקיבלה חסינות מעדות שקר
הדס קליין העידה שקרים ביודעין נגד ביבי וקיבלה חסינות מעדות שקר

 

 

 

 

הדס קליין מרוב ריענונים של ליאת בן ארי גמגמה ובכתה כחתולה מיוחמת
הדס קליין מרוב ריענונים של ליאת בן ארי גמגמה ובכתה כחתולה מיוחמת

הדס קליין שיקרה בעדותה נגד ביבי והפרקליטות מגנה על עדת השקר

יש עיתונאים שעקבו מקרוב אחרי העדות של הדס קליין וחשפו את השקרים האינהרנטים של הזונה הזאת הדס קליין.   אלי ציפורי ואבי וייס.  בין שאר השקרים שלה היא הציגה עצמה כמסכנה שחיה בדלפונות.

אלי ציפורי ואבי ויס חשפו ממקורות פומביים לחלוטין, גוגל וגוגל מפות שהזונה הזו חיה בווילה בהרצליה.

הווילה של הדס קליין עדת השקר במשפט ביבי והיא עוד בוכה שהיא מסכנה
הווילה של הדס קליין עדת השקר במשפט ביבי והיא עוד בוכה שהיא מסכנה

שימו לב בתמונה צד שמאל מופיע על חומת האבן השם “קליין” בפרהסיה.  זה אומר שהיא לא גרה בהחבא אם השם שלה מתנוסס על שער הכניסה.

מתחת לפרסום נכתב: “התמונה שנלקחה מגוגל מפות לבדיקת עובדות לגיטימית, רלבנטית להבנה מי היא העדה ולתוכן עדותה של הדס קליין וטענותיה בביהמ”ש, שהיא נלחמה על פרנסתה, חשה בסכנה כלכלית, מכוניתה קטנה ופשוטה ובעלה נכה צה”ל: התמונה אינה מתיישבת עם עדות קליין שהיא “קשת היום” כפי שתיארה את עצמה, שהיא חיה תחת חשש כלכלי, והתמונה מפריכה את עדותה”.

 

איך היא מוטרדת מפרסום הכתובת (שח”ל 5 הרצליה) והתמונה של הוילה, כשזה מופיע זמין לכל דיכפין באתר בזק ובגוגל מפות?????  שימו לב שיש גם מיקוד!!!!!! 4627852!!!!  וואו!!!! מדהים.

הכתובת של הדס קליין באתר בזק רחוב השחל 5 הרצליה
הכתובת של הדס קליין באתר בזק רחוב השחל 5 הרצליה

 

ציון אמיר ענה לגלי בהרב מיארה שאין עבירה פלילית

ביולי 2022 כאשר שוטר לא מזוהה צלצל לאלי ציפורי והזמין אותו לחקירה שלח עו”ד ציון אמיר את התגובה הבאה לגלי בהרב מיארה ועמית איסמן:

מכתב עוד ציון אמיר למשטרה אין הצדקה לחקירתו של אלי ציפורי על הדס קליין 20-7-2022

על כתב האישום אמר ציון אמיר ש”יש להצטער על הגשת כתב אישום מופרך מן היסוד ואשר נוגד מושכלות יסוד של מהי עבודה עיתונאית ומהי עבירה פלילית, וכל זאת תוך אכיפה בררנית זועקת לשמיים. מדובר בליקוי מאורות שהביא להגשת כתב אישום כנגד נאשמים שלא ביצעו כל עבירה”.

https://www.calcalist.co.il/local_news/article/hyw4wnwu6

הדס מלינה שטוענים שאת הווילה בהרצליה הדס קליין רכשה מכספים שקיבלה עבור שיגולים מיניים עם מילצ’ן בצעירותה

שימו לב: את הווילה הזו קנתה הדס קליין בזכות המשגלים שהשתגלה עם ארנון מילצ’ן.  כך היא עצמה טוענת שמטיחים בה.  האם אין עשן בלי אש?   הרי העדות שלה רק סיבכה אותו בטרטורים בלי סופיים כשהוא נאלץ להעיד במשך שבוע ולהגיב על כל החירטוטים שלה.

הוא שילם לה דמי אתנן יפים תמורת שירותיה המיניים כשעוד היה לה סחורה למכור.  אבל זה לא מופיע בכתב האישו כדי לא לחשוף את הדס קליין למערכת היחסים המינית אינטימית שלה עם מילצ’ן.

הדס קליין העידה שהיא סובלת מפרסומים שאת הווילה רכשה בזכות המשגלים שלה עם מילצ’ן.

הדס קליין התלוננה שפורסם ששכבה עם ארנון מילצ'ן
הדס קליין התלוננה שפורסם ששכבה עם ארנון מילצ’ן

אגב…  להכחיש היא לא מכחישה.  היא רק מתלוננת שמרננים עליה.

 

 

אלכסנדרה קרא זונה ערביה של הפרקליטות תופרת “הטרדת עד” בקלילות

 

על פרסום התמונה של הווילה הוגש כתב אישום שבושל בדרגים הגבוהים של הפרקליטות:  גלי בהרב מיארה, עמית איסמן, אלון אלטמן וחיים ויסמונסקי.  מי שחתומה על הזבל הזה היא אלכסנדרה קרא, הבת של מחבל הנכּבה ג’ורג’ קרא… (שהיה שופט מרשיען בעליון ותפר תיק אונס לנשיא קצב שבזכותו קיבל קידום לעליון).

 

אלכסנדרה קרא בולדוגית בשירות החונטה הרצחנית של הפרקליטות
אלכסנדרה קרא בולדוגית בשירות החונטה הרצחנית של הפרקליטות

בתמונה:  אלון אלטמן הנחש שאישר את כתב האישום, חשישניק ידוע

אלון אלטמן פרקליט חשישניק שמתעלל בחפים מפשע
אלון אלטמן פרקליט חשישניק שמתעלל בחפים מפשע

הנה כתבה בניוז 1 פורסם ע”י השופרה איתמרה לוין ב 13/12/2023

כתב אישום בטענה להטרדתה של הדס קלייין

איש התקשורת אלי ציפורי וקצין המשטרה לשעבר אבי וייס מואשמים שפרסמו את תמונת ביתה וכתובתה של עדת המפתח בתיק 1000 נגד נתניהו
איש התקשורת אלי ציפורי ותת-ניצב בדימוס אבי וייס מואשמים בהטרדתה של הדס קליין, עדת מפתח בתיק 1000 (תיק המתנות) במשפטו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. כתב האישום נגד השניים הוגש (13.12.23) לבית משפט השלום בתל אביב.
ציפורי מזוהה לחלוטין עם נתניהו, ומתבטא בבוטות רבה וקבועה כלפי אנשי התביעה, עדיה ורוב העיתונאים המסקרים את המשפט. וייס השתחרר מן המשטרה לפני כשלושה עשורים ופועל לצידו של ציפורי בנוגע למשפט נתניהו. השניים טוענים, כי הפרקליטות תפרה במכוון את התיקים לנתניהו בשיתוף פעולה עם יריביו בתקשורת, כדי להביא להפלתו – טענה שאפילו ההגנה איננה מחזיקה בה.
קליין היא העוזרת האישית של ארנון מילצ’ן וג’יימס פאקר, והיא ריכזה את הטיפול מטעמם במתנותיהם לבנימין ושרה נתניהו – בעיקר סיגרים, שמפניה ותכשיטים; היא גם טיפלה באירוח בני הזוג בווילות של מילצ’ן ופאקר בבית ינאי ובקיסריה. קליין הייתה עדה מרכזית בתיק 1000, החשובה ביותר בו לצידו של מילצ’ן; היא העידה ביולי ובספטמבר 2022. כתב האישום בתיק זה מבוסס במידה רבה על עדותה ועל הערכותיה לגבי היקפי המתנות שנתנו שני המיליארדרים לבני הזוג נתניהו.
בכתב האישום נאמר כי ב-7.7.22 – יומיים לאחר שקליין החלה להעיד בבית המשפט המחוזי בירושלים – פרסם ציפורי בטוויטר, בפייסבוק ובטלגרם את תמונת חזית ביתה של קליין ואת כתובתה. הוא כתב: “תראו תראו את הצביעות של הגברת: הדס קליין שהתקרבנה בעדותה שהיא ‘נושאת בעול המשפחתי’ ו’הייתה בסיכון לפיטורים’ מתגוררת בווילה בהרצליה המוערכת בשווי של 10 מיליון שקל, שאותה רכשה כבר ב-2013…. תודה לאבי וייס”. וייס פרסם באתר שלו תגובה לציוץ של ציפורי, ובו כתובתה המלאה של קליין אותה העתיק מאתר 144 של בזק, והדהד בטוויטר שלו את הציוץ של ציפורי.
קליין התלוננה במשטרה בטענה שמדובר בהטרדה. המדינה מייחסת כאמור לשניים עבירה של הטרדת עד, שהעונש המירבי עליה הוא שלוש שנות מאסר. כתב האישום הוגש באמצעות עו”ד אלכסנדרה קרא.

 

כמה שוטרים במתפרה של המשטרה צריכים כדי לתפור תיק אחד???

שימו לב כמה שוטרים יעידו:  עדי אדרי מ”א 1133867, רון זוארי מ”א 1915982, בת חן כהן מ”א 1901844, ארינה מיטייב מ”א 1146018, גל מלול מ”א 1920896 ונועה זאבי דגן מ”א 1909088 “מפלג חקירות פשיעה ברשת מאור להב”.

כל כך הרבה תופרים ויצא כתב אישום כל כך פדיחה????

גל מלול שוטרת להב בלי ציצים שוכבת עם המפקדים שלה בלהב
גל מלול שוטרת להב בלי ציצים שוכבת עם המפקדים שלה בלהב

 

גל מלול שוטרת בלהב עושה אורגיות עם מפקדים וחינגולים
גל מלול שוטרת בלהב עושה אורגיות עם מפקדים וחינגולים

 

 

נועה זאבי דגן שוטרת להב כל היום באורגיות וחינגולים עם מפקדים 2
נועה זאבי דגן שוטרת להב כל היום באורגיות וחינגולים עם מפקדים 2

 

נועה זאבי דגן שוטרת להב במשטרה מתקדמים בזכות הנרתיק לתפור תיקים
נועה זאבי דגן שוטרת להב במשטרה מתקדמים בזכות הנרתיק לתפור תיקים

 

 

רן זוארי שוטר להב תופר תיקים בלהב וחוגג על הכוס הפעור של שוטרות
רן זוארי שוטר להב תופר תיקים בלהב וחוגג על הכוס הפעור של שוטרות

להלן כתב האישום:

שימו לב עד כמה מטומטם כתב האישום הזה.  3 פסקאות ארוכות אלכסנדה קרא מסבירה מה זה טוויטר ופייסבוק כאילו השופט ילד קטן שלא יודע מה זה טויטר.

בסוף היא כותבת שאלי ציפורי כתב תודה לאבי וייס שחשף תמונה של הווילה בה מתגוררת הדס קליין.

וואו אשכרה “חשיפה”… זה מידע פומבי.  זה בגוגל.  לא שלחו בלשים, לא התחקו אחרי הדס קליין, פשוט שמו את השם בגוגל שלה ויצאה הווילה שלה…..  זה פלילי?  זו עבריינות סייבר?  זו פשיעה????

הסיבה לפרסום הווילה של הדס קליין היתה שהדס קליין העידה עדות שקר שהיא מסכנה, היתה בסכנת פיטורין וקשה לה לסגור את החודש….. עדות זו לא הסתדרה עם המידע הפומבי בגוגל על הווילה שלה שהיתה שווה 10 מיליון ש”ח והיום שווה 13,000,000 ש”ח.

שימו לב שאלכנדרה קרא לא העמידה לדין על הפרת פרטיות כי המידע פומבי.  היא העמידה לדין על “הטרדת עד“, אבל…… הדס קליין לא היתה עדה כשהתמונה של הוילה שלה פורסמה.  היא סיימה להעיד, ואז אמינות עדותה נבדקה, והתגלה שהיא שקרנית בת ארכי נוכלים….

אז איך בדיוק הדס קליין מוטרדת, אם כל מה שאומרים עליה זה שהיא שקרנית בצירוף אסמכתא?

וכן, בכתב האישום לא כתוב בכלל איך הדס קליין מוטרדת ומה מטריד אותה.  לא כתוב שהיא בכלל ראתה את מה שפורסם, לא כתוב שהיא בכלל ידעה על מה שפורסם ואיך זה השפיע על חייה.  אז פורסם שהיא עדה שקרנית.  זו בהחלט לא הטרדה.  זה חופש ביטוי.

ראו מה כותבת הבת של ג’ורג’ חרא בכתב האישום:  “במעשיהם האמורים הטרידו הנאשמים את קליין בנוגע להודעה שמסרה בחקירה על פי דין, ובנוגע לעדות שמסרה בהליך שיפוטי”. אבל איך זה הטריד את הדס קליין?  אף מילה.

כל מה שיש בכתב האישום זה תיאור של מה שהנאשמים פרסמו, אבל זו זכותם להעביר ביקורת על עדה שקרנית.  בטלוויזיה ה”פרשנים” עושים את זה כל הזמן:  אביעד דליפמן גליקמן, גיא פלג, וכו’…

ושנבין ההטרדה היא התמונה של הווילה שלה?  מזה שהיא רואה את התמונה של הוילה שלה היא מוטרדת?  היא הרי נכנסת ויוצאת מהווילה הזו כל יום….

 

 

PDF

כתב אישום נגד אלי ציפורי ואבי וייס על תמונת הוילה של הדס קליין 27233-12-23

 

ועוד אנקדוטה:  הדס קליין אמרה שלמילצ’ן אין קשר לסיגרים…..

 

הדס קליין אמרה שלמילצ'ן אין קשר לסיגרים והוא מופיע בשער מגזין לצריכת סיגרים
הדס קליין אמרה שלמילצ’ן אין קשר לסיגרים והוא מופיע בשער מגזין לצריכת סיגרים

 

 

Views: 18

6 Comments

  1. מה הבעיה לא הבנתי??
    כולה לקח תמונה של בחת מגוגל…ופירסם
    זה הרמה שלכם?

  2. פחחחח
    כתב אישום ריק מתוכן .
    אבי וייס הוא עצמו ניצב משנה בדימוס.
    מהכתב אישום הזה לא יצא כלום .

  3. קשה לי להאמין שמילצ’ן שכב עם הרקובה הזאת. אפילו נקח 30 שנה אחורה מדובר במנוש רקוב. מליארדר יתקע כזה דבר רקוב? תעשה לי טובה עדנה. מה שכן אני לא שולל שהיא היתה המוצצת שלו בביקור מולדת.

    הערת מערכת:
    נכון. היתה עוד עדה בלונדינית צעירה יותר מנהלת משק הבית….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *