EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פולואפ 3 משטרת הבבונים פ”ת: יניב פינקל גדי בש ואמיר פולק המשטרה היא כנופיה עבריינית ונדרשת רפורמה להסרת חסינות לשוטרים

גדי בש קצין משטרה מושחת מאוד

ביום 15.11.2022 הגיעו אמיר מלמד ודניאל עמירם אל ביתו של מי שהיה מפקדה המושחת של משטרת פתח תקווה בכדי למסור לו מכתב התראה לפני תביעה מאחר והאפס הזה מנטרל כל אפשרות של אזרחים להתלונן נגד שופטים מושחתים כמו השופטת עידית בן דב ג’וליאן שרק אלוהים יודע עם מי היא שכבה בכדי להתמנות לשופטת.

כעת לאחר שהתיק המשטרתי נסגר מהעילה השקרית של חוסר ראיות ולא מחוסר אשמה אנו שמחים להראות לכם את מה שאירע באמת במקום ולהוכיח שלא היו לא אלימות ולא איומים לא דובים ולא יער.

בסרטון תוכלו לראות אותם מגיעים אליו הביתה.  אשתו פותחת את הדלת ומבררת מי הם.  היא מתקשרת אל בעלה הפין הקל פינקל ואומרת לו ששני בחורים נחמדים הגיעו למסור לו משהו.  הוא אומר לה להעיף אותם והיא טורקת את הדלת.

 

תקציר הכתבות הקודמות

אלי לוי בבון דובר משטרת הבבונים מדברר שקרים של בבונים
אלי לוי בבון דוברת משטרת הבבונים מדברר שקרים של בבונים

 

מפקדת מכלאת הבבונים רויטל קרקו (כוס-קל) מראה שיש לה אשכים של בבון

תוך מספר דקות מפקדת משטרת פ”ת שהחליפה את פינקל, רויטל קרקו (רויטל כוס-קל) החליטה לסייע ליניב הזין הקטן לנקום, והוציאה צוות בבונים לעצור את האבות, אמיר מלמד ודניאל עמירם בחשד להטרדתו של הבבון פינקל.

אל ביתו של אמיר מלמד נשלחו בבוני המשטרה בפיקודו של כוכב עוזרי השוטר המושחת

השוטר המושחת כוכב עוזרי בושה לעדה התימנית משרת האליטה האשכנזית מרחוב וולפסון 34 בראש העין

 

הודעה יצאה לכלבלבי המשטרה שנלכדו 2 מטרידנים שהפרו את הפרטיות של פינקל וגם הסיגו גבול בזה שנכנסו לבניין בו הוא גר.

משטרת הבבונים פ”ת: רויטל קרקו שיסתה בבונים משטרתיים ללא צו חיפוש לעצור 2 אבות גרושים שביצעו מסירה משפטית של מכתב התראה ותפרה תיק של “הפרת פרטיות”

אך אם לא די בכך “בית המשפט מגינם של זכויות האדם” הישראלי לא רק שלא עצר את הפארסה הזו אלא אף שיתף עימם פעולה בכך שהאריך את מעצרו של אמיר מלמד שוב ושוב למרות שמבצעי העבירות הפליליות הם למעשה שוטרים פרקליטים השופטים עצמם חברי מסדר כנופית שלטון החוק.

דרור ישראלוב שוטר בבון ממשטרת פתח תקוה בשירות הגסטפו
דרור ישראלוב מרח כצנלסון אהרן 9 פ”ת, שוטר בבון ממשטרת פתח תקוה בשירות הגסטפו, למרות שיניב כבר לא המפקד שלו הגיע לביתו של אמיר בכדי לעצור אותו למרות שהוא מצוי בניגוד עניינים.

צו המעצר וצו החיפוש שהם הציגו היו צווים מזוייפים ללא כל תוקף חוקי אשר לא נחתמו בחותמת בית המשפט. השוטרים הגיעו אל השופטת לביתה והיא חתמה על הצווים כאשר אינה בתפקיד תוך שימוש בקומבינות וקשרים פסולים בין המשטרה (הפרקליטות) והשופטים. סדום ועמורה כבר אמרנו?

רוצים ללמוד מהם צווים מזוייפים? צפו בסרטון

 

ולדימניר בירון שוטר בבון ממשטרת פתח תקוה בשירות הגסטפו 2
ולדימיר בירון שוטר בבון ממשטרת פתח תקוה מתגורר סוקולוב 15 פ”ת פעיל בשירות הגסטפו 2 למרות שיניב כבר לא המפקד שלו הגיע לביתו של אמיר בכדי לעצור אותו למרות שהוא מצוי בניגוד עניינים.

 

 

ויקטוריה בירון קורבן עבירות המין של השוטר המושחת וולדימיר בירון

 

גדי בש מפקד משטרת בבונים פת עם אחת הסרסורית שנותנות לשוטרים
גדי בש משטרת פתח תקווה קצין חקירות ומשפטן עם אחת הסרסורית שנותנות לשוטרים

 

גדי בש עם המשפחה הקורבנית שלו בהם הוא מכה אונס ומתעלל כדרך קבע כמנהג גברי ישראל

 

גדי בש קצין חקירות במשטרה עם המשפחה הקורבנית שלו בהם הוא מכה אונס ומתעלל כדרך קבע כמנהג כל גברי ישראל

 

אמיר פולק בבון במשטרת הגסטפו הפמינאצי של פתח תקוה
אמיר פולק בבון במשטרת הגסטפו הפמינאצי של פתח תקוה

 

משפחת הבבונים של אמיר פולק ממשטרת הבבונים של פתח תקוה
משפחת הבבונים של אמיר פולק ממשטרת הבבונים של פתח תקוה

 

חופית לי-ים דורני חוקרת משטרה בשיטת הגסטפו הפמינאצי
חופית לי-ים דורני חוקרת משטרה בשיטת הגסטפו הפמינאצי

מלמד הובא לכמה הארכות מעצר ונתקע ל 6 ימים במעצר.  עמירם שוחרר אחרי 2 יומיים בקלבוש.  כל השופטים בפ”ת שאליהם פנו השוטרים בבקשות להארכת מעצר שימשו חותמת גומי של המשטרה.  אף שופט לא העז לדרוש מהמשטרה להציג על סמך איזה ראיות הם מבקשים לעצור 2 אזרחים ולשלול את חירותו של אדם.

 

הנה לפניכם שופט מושחת אלי ברנד מבית המשפט השלום בנתניה אשר הכשיר את הצו הלא חוקי למרות שהוא אפילו לא טרח לראות אותו ובוודאי שלא לקרוא אותו. אם לא די בכך הוא קבע שהחשוד אמיר מלמד הוא מסוכן למרות שאין לכך שום ראיות.

אלי ברנד שופט מושחת שלא הפריע לו לרגע ניגוד העניינים בין מפקד תחנת פת לשעבר לעצם קיומה של חקירה על ידי משטרת פת – פקודיו לשעבר ולמרות הכל הורה על המשך המעצר

 

עוד שופט מושחת בשם בורשטיין שמואל מבית המשפט המחוזי לוד, כאשר הובא לפניו הצו הלא חוקי שהמשטרה הציגה בהחלטה שלו הוא קבע שהצווים נתנו כדין למרות שאין לכך כל אחיזה למציאות. בנוסף השוחט קבע כי החשוד נתפס עם 270 ג”ר קנאביס ולא 50 כפי שכתוב בפרוטוקול הדיון והתעלם מהעובדה שלא מדובר בקנביס אלא בתרופת מרשם של החשוד. בערעור שהוגש נקבע מפורשות על ידי השופט הנוכל הזה שהחשוד יובא לדיון אך המשטרה החליטה לזרוק זין והחשוד לא הגיע לדיון והדיון התקיים בהעדרותו של החשוד ובניגוד להסכמתו. הדבר לא הפריע לסנגורית” טלי רזניק לשתף פעולה עם המשטרה הפרקליטות ובית המשפט ובמקום לדרוש להשהות את הדיון עד להגעת הלקוח שלה היא הסכימה לבקשת השופט למחוק את הערעור וכך החשוד נרקב בכלא לכל הסופ”ש.

מה שמוכיח שהקשרים בין המשטרה לפרקליטות ואפילו לסנגוריה הציבורית והמשטרה הם קשרים המבוססים על החברות בכנופיה ולא על ציות לחוק ולחקיקה.

בורשטיין שמואל שופט מושחת שלא הפריע לו לרגע ניגוד העניינים בין מפקד תחנת פת לשעבר לעצם קיומה של חקירה על ידי משטרת פת – פקודיו לשעבר ולמרות הכל הורה על המשך מעצר

 

אם השופטים הישראלים הם נבלות שימו לב כיצד השופטת המושחתת הזו מירב כפיר מצליחה להתעלות ברוע על קודמיה. היא החליטה להשאיר את החשוד במעצר סתם כי היא יכולה. לאלו אתם קוראים שופטים אבל היא למעשה עברינית מהזין הנחות ביותר.

מירב כפיר שופטת מושחת שלא הפריע לה לרגע ניגוד העניינים בין מפקד תחנת פת לשעבר לעצם קיומה של חקירה על ידי משטרת פת – פקודיו לשעבר ולמרות הכל הורתה על המשך המעצר

הנה הסרטון בעברית

 

הנה הסרטון בתרגום לאנגלית

 

הנה הסרטון כפי שפורסם גם בטיקטוק

@hasifalazibur2223

אזרחים ניסו להעביר מכתב התראה למפקד משטרת פ”ת לשעבר בעקבות אי טיפול בתלונות שהוגשו במשטרת פ”ת כנגד אנשי ציבור בכירים. כבר כחצי שעה לאחר נסיון המסירה הגיעו פקודים של המפקד (לשעבר) וביצעו בהם מעצר שווא אלים, טורדני, משפיל שכלל הטרדת שכנים, חדירה לפרטיות, השגת גבול תוך כדי פריצה לדירה פרטית, מעקבים וצווי מעצר מזוייפים!! צפו בסרטון המפרט עד הסוף את השתלשלות המקרה ובצויים המזוייפים שבסוף הסרטון כולל ראיונות עם האזרחים. לייקים, שיתופים ותגובות חובה על מנת שנעלה לכם עוד חשיפות של עובדי ציבור פורעי חוק בקרוב!! #push #4u #foryou #צדק #משפטים #חוקים #משטרה #שוטרים #סטטוסיםמצייצים #סיקרט #הצינור #פוריו #פוריוישראל

♬ צליל מקורי – hasifalazibur22/23

הנה אחד האבות אמיר מלמד אזרח שומר חוק ששהה 6 ימים במעצר בגלל הבבונים של פ”ת רויטל קרקו ויניב פינקל והקומבינה שיש להם עם מסדר כנופית שלטון החוקן

אמיר מלמד תושב פתח תקוה מותקף עי הבבונים של משטרת פתח תקוה
אמיר מלמד תושב פתח תקוה מותקף עי הבבונים של משטרת פתח תקוה

 

אל אמיר שלחו מהסנגוריה הציבורית עוכרת דין שתסייע לו לקבור את עצמו. לעורכת הדין הזו קוראים טלי רזניק, היא לא נלחמה עבור אמיר כדי לחלץ אותו מהמעצר המיותר והסתמי אלא פעלה בניגוד עניינים וסייעה למשטרה ולשופטים המושחתים להותיר את אמיר במעצר. נציין כי העצור השני בפרשה המפוברקת הזו דניאל עמירם שוחרר למחרת היום בעזרת עורך דין אחר מהסנגוריה הציבורית שכן עשה את העבודה שלו.

 

אנסים פדופילים ורוצחים לעתיד שהביאה לעולם עוכרת הדין טלי רזניק. מעניין האם הילדים יודעים איזה אמא זבל יש להם?

 

אל הסלט הזה הכניס את ראשו התימני כתב הזבל של עיתון הזבל ליינט Lienet רענן צור אשר קיבל מהמשטרה בקשה לפרסם את הפרשה בכדי ליצור אווירה מתאימה הן בדעת הקהל והם בכדי לאפשר למשטרה להכין את הקרקע להארכות המעצר ובכך להקל על השופטים את המלאכה. כתב הזבל הזה לא ביקש את עמדת החשודים ופרסם את החרא המשטרתי. הכתב קיבל מכתב התראה ואנו מקווים שהוא ועיתון הזבל שלו יתבעו בתביעת הוצאת דיבה ולשון הרע.

מצב כתבת הזבל של כתב האשפתות שופר כנופית שלטון החוק רענן צור https://www.ynet.co.il/news/article/sjbedj4is

 

רענן צור כתב זבל של עיתון הזבל ליינט Lienet תימני מושחת

 

רענן צור הכלב וגם כתב זבל של עיתון הזבל ליינט Lienet בושה לעדה התימנית

 

רויטל קרקו עם הבן האלים והמסוכן שיגדל וירביץ לאשתו
רויטל קרקו מפקד כנופיית משטרת פתח תקווה עם הבן האלים והמסוכן שיגדל וירביץ לאשתו

 

רויטל קרקו מפקדת כנופיית משטרת פתח תקווה עם הבן האלים והמסוכן שיגדל וירביץ לאשתו בחגיגות 13 שנים לילד האלים – בתמונה גם נמצא האבא שלה שאנו רואים בו כאחראי להבאת הבבונית כחולת המדים לעולם

 

רויטל קרקו מפקדת כנופיית משטרת פתח תקווה עם הבן האלים והמסוכן שחוגג בר מצווה כמנהג היהודים שעה שאמא שלו מפקד על תחנת גסטפו בפתח תקווה.

Views: 201

3 Comments

  1. צודק דרוש פינוי בינוי אבל רפרומה יכולה לצמצם את השחיתות לא רפורמה ” משילות ” שתעביר את השחיתות מצד לצד כך סביר אלא רפורמה שתעסוק בשחיתות

  2. המצב לפיו דה פקטו השופטים מעל החוק ולמשטרה אסור לגעת בהם החל לכל המאוחר ב” משפט ” מלחי הפגיעה בזיגל השוטר מספר אחד שבקש לבער את השחיתות במערכת המשפט ונפגע ומאז טיפל רק בנבחרי ציבור .באותה פרשה התגייס המנגנון של מפאי עם השופטים מערכת המשפט שזה היינו הך להוציא את מלחי מהפרשה לשם כך לא חקרו טענות דומות לטענות שיונה סופר זצ”ל טענה שהשמיעו אחרים הפכו אותה ל” משוגעת” כפי שעשו לעוזי משולם מאוחר יותר וניסו לעשת ללורי שם טוב ללא הצלחה. כל מי שלקח חלק בתביעה והשופטים הגיעו לביהמש העליון זולת עלי בקר נשיא המחוזי דאז כי חייב להיות נשיא מחוזי מאנ”ש כדי לארגן הרכבים להבטחת תוצאת לאנ”ש ולעזאזל האמת . חייבים רפורמה במערכת ה” משפט “

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *