EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פרקליטת שטן אלכסנדרה קרא מתעסקת בפיפי וקקה: הגישה 3 כתבי אישום נגד צייצנים שלכלכו על ניר חפץ והדס קליין: “הטרדת עד וירטואלית ללא הטרדה בפועל”

אלכסנדרה קרא בולדוגית בשירות החונטה הרצחנית של הפרקליטות

להורדה PDF: שלושה כתב אישום לסתימת פיות וזריעת בהלה בציבור שהגישה אלכסנדרה קרא נגד 3 גולשים על ציוצים בטוויטר נגד עדי השקר של הפרקליטות בתיקי ביבי:  ניר חפץ והדס קליין.  האישום הוא “הטרדת עד”.

בפמת”א יש איזו פרקליטה מטומטמת אלכסנדה קרא בת של השופט הערבי ג’ורג’ קרא (מי שתפר תיק אונס לנשיא קצב וקיבל עבור זה קידום לעליון).

האלכנדרה הזו מרצה בלשכה ומתפארת ב”ידענות” הגדולה שלה ב”דיני סייבר”.

האמת היא שהיא לא ממש מבינה בדיני סייבר.  רוב הזמן היא עובדת עם צוות של שוטרות מתחזות שמנסות לפתות גברים ולתפור להם תיק של אונס וירטואלי.  אונס וירטואלי זה אונס בסייבר, כלומר בחורה מתבקשת להראות ציצי או שערות כוס למצלמה ועל זה מגישים כתב אישום כאילו הגבר אנס אותה.  בלי מגע גופני.

 

אלכסדרה קרא פרקליטה צמאה לדם חשודים הבת של גורג' קרא החרא מהעליון
אלכסדרה קרא פרקליטה צמאה לדם חשודים הבת של גורג’ קרא החרא מהעליון. פרקליטה שתופרת תיקים בגיבוי האבא הנוכל והזיבלי שלה ג’ורג’ קרא

 

 

 

 

אלכסנדרה קרא בולדוגית בשירות החונטה הרצחנית של הפרקליטות
אלכסנדרה קרא בולדוגית בשירות החונטה הרצחנית של הפרקליטות

 

וכשנגמר המאגר של גברים שאפשר לתפור להם תיקי אונס וירטואלי, הבוסית שלה אושרה גז מגייסת אותה למאבק של הפרקליטות להפללת ביבי…  אלכסנדרה גישה שלושה כתבי אישום נגד גולשים: שניים כתבו מה דעתם על ניר חפץ ואחד כתב מה דעתו על הדס קליין.

התפוצה של כל אחד מהם היא 1,000 חברים.  אין שום ראיה שזה הגיע לניר חפץ או להדס קליין ואין שום ראיה שהם הוטרדו מזה.  למעשה כמויות אדירות של גולשים כתבו אותו דבר וגם חפץ וגם הדס קליין כבר התרגלו לזה שהציבור לא סובל אותם..

הגשת כתבי אישום אלה נעשתה על מנת להבהיל את הציבור שיפחדו לומר דעתם על הביזיון המתרחש בתיקי נתניהו.  עדי שקר עולים אחד אחרי השני לעדות בניצוחן של ליאת בן ארי ויהודית תירוש, ושלושת השופטים יושבים שם כמו שלושה קופים במנזר השתקנים ונותנים לקרקס הזה להימשך….

 

הנה שלושה כתבי אישום מטומטמים שאלכסדרה קרא הגישה.

על זה משלמים לה משכורת???

 

כתב אישום 1 כתב אישום מדי נ הרצל גולן 61452-11-22

הרצל גולן כתב בטוויטר על עו”ד ניר חפץ שהוא “חלאה וטינופת והלוואי שימות.  לסמוך עליו (על עדותו) זה כמו לסמוך על הנאצים שהשמידו מיליוני יהודים ויצאו לשתות אלכוהול…. שתמות נקבור אותך קבורת חמור”.

האישום:  הטרדת עד.  העדים:  השוטר יניב חסון והשוטר אליהו זרקוב.

כתב אישום מדי נ הרצל גולן 61452-11-22

 

כתב אישום מדי נ שמואל טל 61756-11-22

שמואל טל מטבריה כתב בפייסבוק על ניר חפץ שהוא “פומי מוצי קטן ושמן. עד מדינה מלשן ומגעיל שכל העם שונא אותו…פח אשפה. צריך לזרוק את הזבל אלוהים ישלם לך. חרא נולדת וחרא תישאר, רק אמרתי את מה שאני חושב”.

האישום:  הורדת עד.  העדים:  ניר חפץ, רס”ב אורן ארד, רס”ב יניב חסון, רס”ב אליהו זרקוב, פקד נועם חדד.

להזכירכם:  העד המוטרד תובע את מדינת ישראל על כמה מיליוני שקל כי המשטרה איימה עליו שיגלו לאשתו שיש לו פילגש.  גם הפילגש תובעת את המשטרה.

בתמונה:  העד המוטרד ניר חפץ עם שותפתו למשרד קרן סידקובסקי

נציין עבור קוראינו כי הבחורה הפגומה הזו בעלת מוסר כפול. את התואר שלה מימנה תוך שהיא הפכה עצמה לזונה של ניר חפץ בתמורה הוא מימן את חייה בתקופת הלימודים וכך היא חיה חיי פאר. כעת הזונה הזו מעבירה מסרים הפוכים ב 180 מעלות למה שהיה מאוד טוב עבורה. אנחנו לא מתפלאים כי זו תמציתה של התנועה הציונית המוסר הכפול.

נהניתם מהסרטון שלה אתם יכולים לענג את עצמכם בעת צפיית סרטונים נוספים שלה בטיק טוק בקישור הבא

הערוץ של הזנזונת קרן סידקובסקי

 

קרן סידקובסקי הגיישה היפנית של ניר חפץ עובדת שותפה איתו באותו משרד עורכי דין
קרן סידקובסקי הגיישה היפנית של ניר חפץ עובדת שותפה איתו באותו משרד עורכי דין
כתב אישום מדי נ שמואל טל 61756-11-22

 

כתב אישום מדי נ שמעון אטיאס 61590-11-22

שמעון אטיאס כתב בטוויטר על הדס קליין שהיא “אומרת למקורבים אני לא רוצה להעיד. אני אישה חולה. אין לי כוח להמשיך לשק.  תרחמו עלי”.   אחרי שנפטרה עוזרת אישית של מילצ’ן כתב “בקרוב הדס קליין בעזר השם”.

בטוויטר הוא צייץ שהוא “מקווה שהדס קליין תקבל זעזוע בלב. עדה שקרנית.  קיבלה שלמונים מהפרקליטות כדי למסור עדות שקר נגד נתניהו”. “שמעתי שהדס אישה חולה ממש סופנית”.

 

הדס קליין עדת שקר שכל אותות האמת מראים שהיא עדת שקר
הדס קליין עדת שקר שכל אותות האמת מראים שהיא עדת שקר

 

שרה שוחט מנהלת החשבונות של מילצ'ן העידה שהדס קליין גנבה במזומן 1.4 מיליון שח
שרה שוחט מנהלת החשבונות של מילצ’ן העידה שהדס קליין גנבה במזומן 1.4 מיליון שח

 

 

כתב אישום מדי נ שמעון אטיאס 61590-11-22
Views: 25

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *