EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ציון “ציצי קאפח” ואברהם הימן (אייכמן) הם השופטים החרמנים שהטרידו קלדניות לפי הכתבה של דליה גנות ב”הארץ”

דליה גנות הרבה שופטים גברים מתעסקים מינית עם קלדניות ומתמחות

השופטת בדימוס דליה גנות רצתה להתמנות לנשיאת מחוזי תל אביב.  אבל איתן אורנשטיין שצעיר ממנה ועם פחות ותק עקף אותה בסיבוב כי הוא ליקק תחת לאפי נוה, והשקיע בנסיעות לכנסי לשכה באילת ששם אפי נוה סידר לו “פינוקים” – נשים שבאו לחדרו בלילה למצוץ לו, למשל עו”ד סוזי עוזסיני ארניה.

דליה גנות הרבה שופטים גברים מתעסקים מינית עם קלדניות ומתמחות
דליה גנות הרבה שופטים גברים מתעסקים מינית עם קלדניות ומתמחות

דליה גנות פרשה בזעם ורק כעת החליטה לפתוח פה ולספר חוויות מהשפיטה.

בין שלל סיפוריה של דליה גנות היא מספרת על לפחות 2 שופטים חרמנים שלפעמים הטרידו מינית קלדניות, מתמחות ועוזרות משפטיות, אבל לרוב הם קיימו יחסי מין בהסכמה עם הקלדניות, המתמחות, העוזרות המשפטיות וגם עם שוטרות ופרקליטות חמות.

עדנה קרנבל שמחה לבשר כי מדובר בשופט ציון קאפח הידוע בשם ציצי קפאח, בגלל שהוא מתחרמן מציצים, והשופט ממוצא מצרי אברהם הימן (שקודם מראשל”צ למחוזי ת”א), והוא פחות מתחרמן ממראה של ציצים, אבל כן מתחרמן מניחוחות הכוס הנשי.

ציון קפאח השופט שמישש אין ספור ציצים של קלדניות מתמחות ועורכות דין
ציון קפאח השופט שמישש אין ספור ציצים של קלדניות מתמחות ועורכות דין

בתמונה:  המטרידן המיני מראשל”צ אברהם הימן

ראו כתבה ששידר גיא פלג עם ראיון עם דליה גנות ב 21/4/2021

השופטת שהפכה החלטות נגד נכי צה”ל חושפת את מסע הלחצים שהופעל עליה

https://www.facebook.com/watch/?v=129328155819972

דליה גנות שפטה בתיקי פשע חמורים אך הודתה כי מראה סבלם של נכי צה”ל ופגועי הנפש לא מרפים ממנה גם היום • בריאיון מיוחד היא חושפת איך ניסו ראשי הוועדות להשפיע על החלטותיה ולמנוע ממנה לקבל את ערעורם של הנכים • “הם כתבו שאני לא מבינה שיש שיקולים כספיים, שמרבית הפונים רוצים לחיות על חשבון המדינה ולכן הם מגזימים” • מיוחד

“לא הייתה שום אמפתיה”: הפגנות הנכים שהתקיימו השבוע בתל אביב על רקע ניסיון ההתאבדות של איציק סעידיאן, לא נתנו לשופטת המחוזית בדימוס, דליה גנות, מנוח. אמש (רביעי) סיפרה במהדורה המרכזית כיצד ישבה כשופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב כשנכי צה”ל, בהם גם הלומי קרב, ערערו בפניה על החלטות ועדות השיקום של משרד הביטחון; שיתפה כיצד למרות הסיפורים המזעזעים, הכול נותר על כנו.

“ביום כזה הייתי שומעת משהו כמו 40 ערעורים, ואלה היו ימים קשים בצורה בלתי רגילה – לא ברמה המשפטית, אלא ברמה הנפשית”, אמרה השופטת גנות. “אני נחשפתי לסבל מזעזע – לחוסר אונים ולתחושת השפלה של העותרים.

אתה רואה אנשים מבוגרים בוכים, בוכים ומספרים איך התנהגו אליהם בוועדה”

השופטת גנות סיפרה עד כמה מבישות היו השאלות שנשאלו הלוחמים לשעבר ואף תיארה כיצד התעקשה הוועדה לנבור בעבר הרחוק שלהם. “לא הייתה שום אמפתיה מצד חברי הוועדה למצב שלהם”, הבהירה.

השופטת גנות התייחסה בדבריה למורכבות הכרוכה בהתמודדות של פגועי הנפש. “יש דברים שאתה פשוט זוכר. אחד מהם אמר לי: ‘הרגשתי שאונסים אותי שם’. השאלות היו חודרניות ולא לעניין – לרבות יחסי מין שלו עם אשתו והאם יש לו מאהבת”.

גנות, שהייתה שופטת מחוזית מוערכת, ותיקה ומנוסה, העידה כי התנהגותם של נציגי המדינה, אז כמו היום, מקוממת. “כשהתחלתי לשמוע את הנכים עצמם התבררה איזושהי תמונה שבוועדה בכלל לא רצו לראות. לא נתנו להם לדבר ואני אפשרתי להם לדבר. מהר מאוד התחלתי לקבל את הערעורים והייתי מתקנת אחוזי נכות”.

גנות הדגיש שבוועדה כלל לא אהבו את גישתה. “ראשי הוועדות פנו אליי וביקשו להיפגש איתי”, שחזרה. “הם כתבו לי במכתב שאני לא מבינה שיש גם שיקולים כספיים, ושמרבית הפונים רוצים לחיות על חשבון המדינה ולכן הם מגזימים ולכן הם לא אומרים אמת. הם כתבו לי כי ‘מעולם לא היה מצב שהתקבלו כל כך הרבה ערעורים’. אני אפילו לא עניתי על המכתב הזה”.

בסיום דבריה אמרה השופטת בדימוס: “אני הופתעתי שחלפו למעלה מעשר שנים מאז שאני דנתי בתיקים האלה ושום דבר לא השתנה. ועל מי אתם חוסכים פה? על חיילים ששילמו מחיר כבד מאוד על מנת להגן עלינו, ועליהם. מה שקורה זה שכל פעם היו ממנים איזו ועדה, שהיא שם קוד העלמת דברים.

https://www.mako.co.il/news-military/2021_q2/Article-9873ff3a326f871027.htm

להלן כתבה בהארץ שפרסם איתי רום בעקבות החשיפה של גיא פלג:

דליה גנות בהארץ יש הרבה שופטים חרמנים שמתעסקים מינית עם קלדניות ומתמחות
Views: 49

One Comment

  1. מזעזע, חשוב לציין שהאתר מלקט אינפורמציה ציבורית לרבות פסקי דין ותחקירים בתקשורת.

    לדעתי כחושף שחיתויות ראוי שהתחקירן הראשי ידליק משואה ביום העצמאות למרות זילות הטקס עקב בחירה הזויה של אנשים בשנים האחרונות.

    ראוי שהאתר יהיה מוביל, מקושר, מתוקשר ומועצם. לטעמי בתולדות מדינת ישראל לא היה אתר שאומר את האמת גם היא קשה. מציב מראה למערכות השונות בישראל שבעיקר יוצרות אפליה מגדרית.

    אחת הראיות החזקות לעוצמתו, היא הניסיון המתמיד של הנהלת בתי המשפט להוריד את האתר וזאת למרות שכל הנטען גם אם בשפה לא ראויה – נתמך בעובדות ובמסמכים. אני מאחל לאתר לצמוח לשגשג, לבנות מודל עיסקי של פרסומות ותורמים לצורך גיוס כספים. לדוגמא אתר gplant שגם הוא עובד יפה על מודל עיסקי ומייצר אלטרנטיבה ראויה לתקשורת בישראל שמתעלמת מהאפליה המגדרית של גברים מטעמים אידאולוגיים ופסולים.

    עלה והצלח

    זוהי עיתונא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *