EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קומבינות אבי חימי 9: פוליטיקאי קקה סמולני זועק נגד ממשלת הליכוד ומסית “לצאת לרחובות” ודואג לפרנסת המנגלה יצחק עמית אם תשתנה שיטת הסניוריטי

אבי חימי עם סוזי עוזסיני ארניה זאת שפתחה לאפי נוה את התחת

האם אבי חימי יו”ר לשכת עורכי הדין מייצג את עורכי הדין או את עצמו ושאיפותיו הפוליטיות? הנ”ל יצא בהצהרה פומבית (5/12/2022) שממשלת ביבי לא מוצאת חן בעיניו כי יש בה פאנאטיות וקרא לציבור “לצאת לרחובות”.

לדבריו של אבי חימי ממשלת ימין יותר גרושה מהמשטר בהונגריה, ושהשופטים צריכים להתנגד לשינוי שיטת הסניוריטי כדי שיצחק עמית יוכל לקבל את ה 120,000 ש”ח שלו בחודש ללא הפרעה של ביביסטים.

 

אבי חימי חיילת במדי צבא הכיבוש צהל
אבי חימי חיילת במדי צבא הכיבוש צהל

אבי חימי ליקוקי תחת לחונטה המשפטית ולמפלגות הריפוי

השאלה הראשונה היא מי הסמיך את אבי חימי לזיין את המוח עם הצהרות פוליטיות שמשמעותן היא תמיכה בגוש השינוי והריפוי של יאיר לפיד ובני גנץ???

ומה זה “לצאת לרחובות”? האם זו לא הסתה לאנרכיה והמרדה נגד סדרי השלטון?

אבי חימי הוא סנגור פלילי כושל. לפני שנהיה עו”ד הוא היה מביא הצלחות בודדות אבל רק בתיקים שבהם הנאשמים הם ממקצועות שיקירים לחונטה כמו שוטרים גנבים ואלימים, ושאר עובדי מדינה גנבים – שהמדינה סולחת להם ותמיד ממתיקים להם את העונש.

אחרי שנהיה יו”ר לשכה ארצי הצליח להביא כמה ניצחונות פושרים כמו האבא של הזמרת עדי ביטי, אבל גם זה בעירבון מוגבל רק כי השופטים רוצים ללקק לו. מה הוא ייעשה כשעורכי הדין יבעטו אותו בתחת והוא יחזור לאלמוניות ולחייו הדלוחים והפושרים אחרי בחירות הלשכה?????

 

אבי חימי ואסתי חיות מקומטת ברמה בינלאומית
אבי חימי ואסתי חיות מקומטת ברמה בינלאומית. ליקוקי תחת גריאטרים.

 

 

ורד כהן ואבי חימי צ'יפר אותה למעמד בכיר בגלל יופיה
ורד כהן ואבי חימי צ’יפר אותה למעמד בכיר בלשכה בגלל “יופיה” חחח

 

כנראה הנ”ל שואף שאיפות פוליטיות כי בשוק הפרטי אחרי שהיו”ריות שלו תסתיים אף לקוח לא יבוא אליו.

אולי אפי נוה יפתיע יתמודד ויגרוף את כל הקופה. אשרי המאמין/נה.

בכתבה בהארץ הכתב חן מענית ציטט אותו 5/12/2022:

אבי כימי יו”ר לשכת עורכי הדין: ”חייבים לעצור את הטירוף הזה של ממשלת ימין. צריך לצאת לרחובות”  


יו”ר לשכת עורכי הדין: תוכניות הממשלה ישנו את המשטר בישראל, צריך לצאת לרחובות.

אבי חימי הזהיר בשיחה עם “הארץ” כי “רוצים להפוך אותנו להונגריה”, וקרא לשופטים שלא לשתף פעולה עם שינוי שיטת הסניוריטי. לדבריו, המועצה הארצית של הלשכה “תקבל החלטות איך לפעול כדי למנוע פגיעה במערכת המשפט”יו”ר לשכת עורכי הדין, אבי חימי, קרא היום (שני) לשופטים שלא לשתף פעולה עם הניסיון להחליף את האופן שבו נבחר נשיא לבית המשפט העליון, והגדיר את יוזמות החקיקה המתוכננות “שינוי שיטת המשטר בישראל”.

בשיחה עם “הארץ” אמר חימי כי הוא סבור שהדרך להיאבק במהלכים המסתמנים היא מחאה ציבורית נרחבת, ואמר כי הלשכה לא תהסס לנקוט צעדים משפטיים נגדם.

https://www.haaretz.co.il/news/law/2022-12-05/ty-article/.premium/00000184-e1e6-d8e0-afd6-ebffa7b10000

Views: 73

2 Comments

  1. ברגע שהליכוד לא הלך על רפורמת השחיתות הוא הפסיד. היה צפוי שלוין לא ילך על השחיתות כי הוא עצמו היה פעיל בלשכת עורכי הדין . והתוצאה חורבן גדול

  2. חימי הוא לקקן חונטה ידוע, זבל שאפילו לא היו משתינים לכיוונו אלמלא תפקידו . כל מה שחשוב לו זה שימור מעמדו והדרך לכך היא ליקוק לחונטה ולשופטים בפניהם מופיע, כגון רוויטל יפה-כץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *