EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קמיל עטילה ואילה פיילס שרון הם צוות חיסול הקריירה לשופטת אורית וינשטיין (מח’ חיפה) בגלל שפסקה נגד רשות המיסים במענקי הקורונה

אורית ויינשטיין שופטת פיסקאלית בחיפה תחת קמפיין חיסול קריירה של הפרקליטות

אילה חסון בטלוויזיה אזרה אומץ ופרסמה שיש שופטת מחוזית בחיפה, אורית וינשטיין שמתלוננת כי פרקליטות מחוז חיפה מנהלת נגדה קמפיין לחיסול קריירה ושפרקליטים בחיפה קיבלו הוראות לחסל לה את הקריירה ולאסוף עליה מידע כדי להתלונן עליה שיעיפו אותה.  הסיבה לחיסול החשבונות היא שהשופטת פסקה לרעת הפרקליטות, ומי שפוסק לרעת הפרקליטות עולה על הרשימה השחורה של הפרקליטות ונכנס לרשימת חיסול.

השופטת פסקה נגד עמדת רשות המיסים בענין זכויות למענקי קורונה, וצוות חיסול הקריירות של הפרקליטות החל להפעיל את תהליך החיסול.  בראש הצוות עמדו קמיל עטילה ואילה פיילס שרון.

בתמונה:  הטרגט של הפרקליטות לחיסול קריירה:  אורית וינשטיין

אורית ויינשטיין שופטת פיסקאלית בחיפה תחת קמפיין חיסול קריירה של הפרקליטות
אורית ויינשטיין שופטת פיסקאלית בחיפה תחת קמפיין חיסול קריירה של הפרקליטות

זה אגב בדיוק מה שקרה לשופטת בדימוס אתי כרייף.  היא עצבנה את התביעה המשטרתית בנתניה, ובגלל זה רצו להעיף אותה, כי לא נתנה למשטרה על מגש של כסף את מה שהמשטרה רצתה (מעצרים ללא בדיקת ראיות).

אורית וינשטיין פסקה נגד רשות המיסים במענקי הקורונה

הנה אחת הכתבות על הפסיקות של אורית וינשטיין בעניין מענקי הקורונה נגד עמדתה של רשות המיסים – ועל זה היא חטפה קמפיין חיסול.  כתבה בדה מרקר 6/1/2022 של אפרת נוימן.

לפי הכתבה השופטת נתנה מענה לציבור לאור מחדלי רשות המיסים להגיב לאזרחים בזמן אמת.

“עסקים רבים שנפגעו במגפת הקורונה ולא אושר להם המענק המלא שביקשו עבור “השתתפות בהוצאות קבועות” נתקלים בבעיה חוזרת: לרשות המסים נדרשים חודשים ארוכים להגיב להשגה שלהם על המענק שכן אושר. אמנם חוק הסיוע הכלכלי קובע כי התשובה צריכה להינתן תוך 120 יום, אבל ברשות מתייחסים אל קביעה זו כאל “הנחיה” ולא כהוראה מחייבת, ומבלי שפקידי הרשות אפילו מסבירים ממה נובע האיחור בתשובה. התוצאה היא שבתי עסק רבים מחכים במשך חודשים ויותר להחלטה על מנת שיוכלו לערער עליה לוועדת ערר, ובינתיים נאלצים להסתפק בסכום שאושר”.

וינשטיין קבעה שועדת הערר לקורונה מתעלמת מהחוק ומהפסיקה. הוועדה שברשות המיסים השיבה על השגות באיחור עצום, לא קיימה דיון למרות בקשת העוסק, העלתה נימוקים חסרי היגיון לסירוב להעניק לו סיוע, וחרגה מהוראות הדין בעת הערעור.

על זה היא חטפה חיסול קריירה מהפרקליטות.

אורית וינשטיין פסקה נגד רשות המיסים בענין מענקי הקורונה והפכה מטרה לחיסול עי הפרקליטות
אורית וינשטיין פסקה נגד רשות המיסים בענין מענקי הקורונה והפכה מטרה לחיסול עי הפרקליטות

צוות חיסול קריירה לשוטפטים מטעם הפרקליטות: קמיל עטילה & אילה פיילס שרון

יואב יצחק מדווח שהאחראים לקמפיין החיסול הם קמיל עטילה ואילה פיילס שרון.

השופטת וינשטיין הגישה תלונה לנציב הקבילות שהפרקליטות יזמה מהלכים להכפשת שמה מכיוון שהם לא אהבו את פסקי הדין שלה.  אין ספק שזה מקרה חמור מאין כמותו. או שהשופטת מעלה האשמות שוא ולכן אינה ראויה לתפקיד או שהפרקליטות נוהגת באלימות כוחנית לא רק נגד אזרחים או ראש הממשלה נתניהו אלא גם נגד שופטים בכוונה לקבוע את תוצאות המשפט. פשוט מאפיה סיציליאנית במיטבה.
ומה עשה הנציב רוזן?  במקום להוציא את הפרקליטים המעורבים לדין משמעתי והגשת תלונה במשטרה נגדם על איומים, סחיטה ובילוש, הוא העביר זאת ל”גישור” במכבסת מערכת החוק המושחתת של מדינת ישראל. נו… ויש כאלה שעדיין סוגדים לשמוק הזה דוד רוזן…..
\

May be an image of ‎1 person and ‎text that says '‎אלי ציפורי @elizi... 22 שע' איילה חסון חושפת: שופטת ביהמ"ש המחוזי התלוננה שהפרקליטות אספה עליה חומר מכפיש כדי להלך עליה אימים כיוון שלא אהבו את פפיסוייה. לאחרונה מספר שופרות של הפרקליטות מהלכים אימים על שופטים ושופטות כמו מיכל אגמון גם גונן ותמר בר אשר. אז הפרקליטות עברה לחחסולי חשבונות עם שופטים.‎'‎‎

May be a Twitter screenshot of ‎2 people and ‎text that says '‎מקודם יואב יצחק Yitzhak Yoav 10 שע' ממידע שהובא לew×1 עולה כי עם הנילונים נמנים: קמיל אטילה, מנהל מחלקה פיסקלית בפרקליטות המדינה: ואילה פיילס-שרון, פרקליטת מחוז חיפה אזרחי 12. שע' ואב יצחק Yitz... Yoav השופטת שהגישה תלונה על איומים: אורית וינשטיין, בית המשפט המחוזי חיפה לטענתה, פרקליטים בכירים מהפרקליטות -שלא רווח נחת מפסססוייה, הנחו לאסוף עליה חומרי... 119 25 11‎'‎‎

לדברי חיים סדובסקי:  “זה מטורף לגמרי!  שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, אורית וינשטיין, אשר שירתה בפרקליטות במשך 12 שנים והכירה את הדברים מבפנים, עובדה שגרמה לה כשופטת לפסוק למורת רוחה של הפרקליטות, התלוננה אצל נציב הביקורת על הפרקליטות, שבכיר בפרקליטות המדינה ובכירה מאוד בפרקליטות מחוז חיפה, מהלכים עליה אימים, מאיימים עליה ואוספים עליה מידע מכפיש”. כפי שפורסם בערוץ 13 – סגרו את הפרשה בחדרי חדרים.  זו מדינת ישראל וזו מערכת החוק שלה. עולם שלישי ומטה”.

https://www.facebook.com/1022370800/videos/pcb.10225557033245664/1432683853860911

מי זה הדרוזי קמיל עטילה – ראש צוות חיסול קריירות?

קמיל עטילה הוא בכיר מאוד בפרקליטות.  הוא מנהל המחלקה הפיסקאלית בפרקליטות המדינה.  יש לו תואר שני מברקלי קליפורניה והוא גר בירושלים. במקור הוא דרוזי מבית ג’אן.

קמיל עטילה חיסל קריירה לשופטת אורית וינשטיין בגלל מענקי הקורונה
קמיל עטילה חיסל קריירה לשופטת אורית וינשטיין בגלל מענקי הקורונה
קמיל אטילה הערבוש שעלה לגדולה במחלקה הפיסקלית של פרקליטות המדינה
קמיל עטילה הערבוש שעלה לגדולה במחלקה הפיסקלית של פרקליטות המדינה
קמיל עטילה מימין ראש צוות חיסול בפרקליטות עם יזיזו ינון הימן
קמיל עטילה מימין ראש צוות חיסול בפרקליטות עם יזיזו ינון הימן

הנה כאן סידר לעצמו קמיל עטילה כתבת יחסי ציבור על סיפור חייו במגזין ליקוקים הנקרא “מגזין בית המשפט”.  זו כתבה ממומנת בתשלום.

קמיל עטילה פרקליט זדון מחסל קריירות לשופטים שפוסקים לרעתו
קמיל עטילה פרקליט זדון מחסל קריירות לשופטים שפוסקים לרעתו

מי זו הערפדה הצמאה לדם חפים מפשע אילה פיילס שרון?

משמשת פרקליטת מחוז חיפה – אזרחי וזה כולל את מחלקת המיסים.  עו”ד פיילס-שרון נשואה ואם לשניים. בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במשפט ציבורי ובינלאומי בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת נורת’ווסטרן בשיקגו.

לדבריה:  “פרקליטות מחוז חיפה אזרחי הינה פרקליטות פורצת דרך שהעבודה המקצועית בה מהווה נדבך חשוב ומשמעותי בהתוויית התנהלות משפטית ראויה של הממסד הציבורי בישראל, ובהובלת תהליכים ויישומם והכל תוך חתירה למקצועיות ללא פשרות, מתן שירות יעיל והתנהלות הוגנת בכל תחומי המשפט האזרחי והמינהלי.  פרקליטות מחוז חיפה היא בית שבו האחדות והרעות הקיימים בין כל העובדים מהווה אות ומופת.  השירות והמקצועיות באים לידי ביטוי בכל תחומי המשפט והעבודה ומבטאים היטב את תחושת השליחות והשייכות של הסגל המקצועי והסגל המנהלי בעבודתם המשותפת”.

יש יותר מצחיק מזה????

הפסד צורב אילה פיילס שרון פרקליטה שמטרטרת אזרחים ונהנית להתיק להתעמר ולטרטר
הפסד צורב אילה פיילס שרון פרקליטה שמטרטרת אזרחים ונהנית להציק להתעמר ולטרטר

כתבה של יואב יצחק בניוז ז’ 23/7/2022 

השופטת שהגישה תלונה על איומים: אורית וינשטיין

לטענת השופטת, המכהנת בבית המשפט המחוזי חיפה, פרקליטים בכירים מהפרקליטות – שלא רוו נחת מפסיקותיה, הנחו לאסוף עליה חומרים מביכים כדי להלך עליה אימים ערוץ 13 נמנע מפרסום שמה של השופטת ואת שמות הפרקליטים שסרחו מבירור שערכנו עולה: השופטת אורית וינשטיין היא שהגישה את התלונה עם הנילונים נמנים: קמיל עטילה, מנהל מחלקה פיסקלית בפרקליטות המדינה, ואילה פיילס-שרון, פרקליטת מחוז חיפה אזרחי

שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, אורית וינשטיין, היא השופטת שהגישה תלונה לנציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות, השופט (בדימ.) דוד רוזן, נגד התנהגותם של כמה פרקליטים בכירים בפרקליטות – שיזמו נגדה איסוף חומרים וקמפיין הכפשה.

העיתונאית אילה חסון בחרה לפרסם בערוץ 13 את דבר התלונה, בלא לציין את שמה של השופטת שהגישה את התלונה ותוך טשטוש הצילום. בכך גרמה למסע של ניחושים. בדיקה פשוטה מלמדת כי המדובר, כאמור, בשופטת וינשנטיין. ממידע שהובא לידיעתנו עולה כי עם הנילונים נמנים: קמיל עטילה, מנהל מחלקה פיסקלית בפרקליטות המדינה, ואילה פיילס-שרון, פרקליטת מחוז חיפה אזרחי. זהותם של מעורבים נוספים טרם נודעה.

לטענת השופטת, הניסיון להשיג מידע שיביך אותה נעשה על-מנת להרתיעה ולהביא לשינוי בגישתה כלפי הפרקליטות. על-פי תלונתה, המדובר בניסיון להלך עליה אימים, לכפות עליה לשנות גישתה ובפועל להטות פסקי דין לטובת הפרקליטות.

המדובר בתלונה חמורה. קל וחומר כאשר השופטת הסתמכה על אחד הפרקליטים שמסר לה אישית שהוא קיבל הנחיה לאסוף עליה חומרים מביכים. דא-עקא, הנציב רוזן שהבין היטב את חומרת המעשים המיוחסים לאותם פרקליטים – ואת הנזק העלול להיגרם לאמון הציבור בפרקליטות אם אכן ייאלץ לברר עד תום את התלונה ולקבוע ממצאים, בחר לבצע גישור בין הצדדים.

בסופו של דבר, לאחר שהצדדים הגיעו להבנות, בחר רוזן להימנע ממיצוי הבדיקה, מקביעת ממצאים ומהסקת המסקנות. התלונה נגנזה על-דעתה של השופטת.

בתמונה:  הקוקסינל המטייח דוד רוזן

דוד רוזן נציב הקוקסיניליאדה לטיוח פשעי פרקליטים
דוד רוזן נציב הקוקסיניליאדה לטיוח פשעי פרקליטים

התוצאה: עורכי דין שאיימו לכאורה על שופטת בכירה לא נענשו והם ממשיכים לשמש כפרקליטים בשירות המדינה; לחלופין, שופטת שהגישה לכאורה תלונה מופרכת ממשיכה לשפוט אחרים מדי יום. הטיוח המערכתי שנראה גם הפעם הוא ההורס את אמון הציבור בגופי החקירה האכיפה והמשפט בישראל.

https://m.news1.co.il/Archive/0026-D-155668-00.html

Views: 96

One Comment

  1. ברור שיואב יצחק האמיץ חתום על הנכתבה ולא כתבלב החונטה הקוקסינל איתמר לוין מכחיש השואה, שמפרסם “כתבות” שאינן אלא העתק-הדבק לפס”ד- זבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *