EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

“אתה אשם” קמפיין ההכפשה נגד ביבי מופעל ע”י יאיר לפיד ורם בן ברק ע”י גרוטאות קש מצה”ל: עמותת לוחמי כיפור 1973 המופעלת ע”י יאיר לפיד ורם בן ברק

אייל יפה כמה שהמדינה יקרוס יהיה יותר טוב

מי עומד מאחורי קמפיין ההסתה הגועלי נגד ביבי “אתה מימנת את החמאס, אתה הראש, אתה אשם“?  הכירו את הדמויות. הם מאוגדים כעמותה בשם “ביחד עם לוחמי כיפור 1973” ע”ר 580763613.  באנגלית Kippur 73 Veterans.

זו קבוצה של גרוטאות מצה”ל שלחמו ביום כיפור 1973 והם עדיין בקשר.  בבחירות האחרונות הם התפקדו ליאיר לפיד.

ח”כ רם בן ברק אסף אותם ומשמש איש הקשר בינם ליאיר לפיד.  משזכה ביבי בבחירות הצטרפו “בקטנה” להפגנות שקמה ברסלר.  הם הגרוטאות החטיאריות והנשים שלהן.  הם כמעט לא כתבו כלום באינטרנט ובפייסבוק, ורובם אנונימיים.

על פי תעודת הרישום של “ביחד עם לוחמי כיפור 1973” ע”ר 580763613, בעלי התפקידים הם אורית כהן שניר, איל יפה, אלימלך קריסטל, אליעזר בריליאנט, יואב גבעון, עמוס כהן, בועז יחזקאל בנינמין,  דניאל (שמואל) אפיק, ועמית ארז.  חבר אליהם גם אחד בשם יואב רגב אולם הוא עלה למעלה.

יהדות אמריקה תורמת בעין יפה בגלל יהדות התורה וש”ס – ולא בגלל בת גביר וסמוטריצ’

מאיפה הכסף?  שיהיה ברור:  מדובר בעמותת קש של חטיארים שהוקמה כצינור אלטרנטיבי להזרמת כספים למחאה נגד ביבי.  הכסף מגיע מהקרן החדשה לישראל והפדרציות היהודיות.

זוהי נקמתם של יהודי אמריקה בפאנטיזם של חובשי הכיפה בכנסת ישראל, ואנחנו לא מדברים על בת גביר וסמוטריץ’, אלא על הגרעין הקשה של הדתיים: יהדות התורה  וש”ס.

בגלל ששתי המפלגות של הנבלות האלה, יהדות התורה וש”ס תופסים את כל המדינה בביצים, מתנגדים לכל צביון חילוני, להכללה של יהודים רפורמים, לביטול לפיתת החנק של הרבנות של החיים בישראל (הנישואין והגירושים), פתיחת עסקים בשבת….  ליהודים האמריקאים נמאס, והם פותחים את הארנק ומשלמים.

ביהדות אמריקה הבינו שהאויבים שלהם בישראל הם אלו שסוחטים את ביבי בהרכבת הקואליציה, הטבעיים, יהדות התורה וש”ס.  אלו שנואות ע”י יהדות אמריקה, לפחות אלו שתורמים לקרנות ולפדרציות היהודיות.  הם מחוקקים כל חוק אפשרי להדיר את האמריקאים מהיהדות.  ולכן הם תורמים כדי שתוקם פה ממשלה בלי הסחטנים בשמו של אלוהים.

 

 

פרסומות לוחמי כיפור נגד ביבי שהוא אשם בנוחבה כי שחרר את סינוואר
פרסומות לוחמי כיפור נגד ביבי שהוא אשם בנוחבה כי שחרר את סינוואר

 

סיפרו בלוף לרשם העמותות שהם משחקים בפאזלים

מטרות העמותה הוצהרו כך: “לקדם את ערכי היסוד הדמוקרטים הבאים לידי ביטוי במגילת העצמאות, בין היתר: באמצעות ביקורים בכל רחבי הארץ וקיום מפגשים ושיח עם האוכלוסיות השונות המרכיבות את ה”פסיפס הישראלי”.

 

תעודת רישום - ביחד עם לוחמי כיפור 1973 (ע-ר)
תעודת רישום – ביחד עם לוחמי כיפור 1973 (ע-ר)

לפני חרבות ברזל הדובר הראשי שלהם אייל יפה קרא להקריס את המדינה, לפורר אותה עד שביבי יתבייש ויתפטר.

הסיבות היו עילת הסבירות והמלחמה להגנת השופט יצחק עמית מהבג”צ.  הגרוטאות גם נפגשו אצל עו”ד תמי אולמן כדי שתייעץ להם ותסדר להם סידורים משפטיים ומטרייה משפטית הגנתית.  אולי גם התרומות עוברות דרכה.  היא הרי חובבת רק כסף.

משפרצה פלישת חרבות ברזל הם השתתקו.  במקום להפעיל את שקמה ברסלר הוחלט במטה יאיר לפיד – יש עתיד – להפעיל את רונן צור, שהוא יתקוף את ביבי בשם מטה החטופים, וככה המחאה תרכב על הגב של החטופים.

אבל בסוף הבינו שרונן צור עובד על כולם ושהוא מגעיל ומזוהם.  גם שקמה ברסלר פתאום הוכתמה בכתם של קשרים עם סינוואר, ולכן……  יאיר לפיד, רם בן ברק ויועציהם החליטו להעלות באוב את הגרוטאות של צה”ל, ( גימלאי כיפור 1973) ולתת להם לעמוד בפרונט ולעשות את כל הרעש.

 

המכנה המשותף:  שנאה פתולוגית לביבי

 

גם אנחנו בעדנה קרנבל שונאים את ביבי ורוצים שהוא יתפטר.  הסיבה היא שבמשך כל שנות שלטונו הוא הפקיר את הגברים הישראלים לעריצות הנוחבות הפמיניסטיות.  ביבי לא הסכים לשנות אפילו חוק אחד שנותן לנשים עליונות בכל תיק משפחה ובתיקי תלונות השווא.  אפילו את חזקת הגיל הרך הוא לא הסכים לבטל.

ביבי הפך את ישראל לפמיניסטאן.    זוגתו שרה נתניהו יימח שמה אמרה לכל גבר גרוש שפגש אותה “בעניין הזה אנו תמימי דעים עם זהבה גלאון”.

אבל זה עדיין לא אומר שבאמצע מלחמה בדיוק כשאנחנו על הקשקש לתפוס את סינוואר, לגלות את מחבואי החטופים ולכסח את פלוגות הנוחבה סופית, זה הזמן לשפוך כסף על סלוגנים, תשדירים ופרסומות שביבי צריך להתפטר.

על רקע המלחמה ביבי לא צריך להתפטר כל עוד לא נחקרו כל הגנרלים הדפוקים של צה”ל שהלכו לישון ב 4 בבוקר, ושאמרו לביבי שהחמאס מורתע.  אנחנו דווקא סבורים שהחקירה הזאת צריכה להיות פלילית ע”י המשטרה כחקירת הפרת אמונים – ולא רק בוועדת חקירה ממלכתית.

חוץ מזה הקמפיין מגעיל ומעצבן.  אי אפשר לפתוח טלוויזיה בלי הצעקנות המעצבנת הזו.  כל רגע משדרים את זה בערוץ ג’זירה 12.  זה טורדני ובלתי נסבל.    הקמפיין גם שקרי לחלוטין.  האשמה רובצת לפתחם של כל הגנרלים הדפוקים של צה”ל ש 8 שעות הפקירו את המדינה.

וחוץ מזה, לביבי לא היתה ברירה לשחרר את סינוואר ועוד מעל 1,000 מחבלי מוות תמורת גלעד שליט, כי אבא שלו שיגע את המדינה עם קמפיינים מגעילים בדיוק כמו הקמפיין הנוכחי.

כמה כסף גרוטאות כיפור 1973 שופכים?

 

הפרסומות תחת הקמפיין ״אתה הראש אתה אשם״ משודרות בערוצי הטלוויזיה, רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, X ואתרי תוכן ישראלים ובשילוט חוצות.

רק על פייסבוק (מטא) ב 30 יום הוציאו 250,000 ש”ח.

תקציבי פרסום לקמפיין אתה הראש אתה אשם במטא

תקציבי פרסום לקמפיין אתה הראש אתה אשם במטא
קרדיט: meta ads library

בפלטפורמות של גוגל גם כן קיימות כ-200 מודעות ופרסומות תחת הקמפיין. ההערכה היא שמדובר גם כאן בתקציב דומה של כ-250,000 ש״ח ב 30 ימים.

צילום מסך ממרכז השקיפות של גוגל
צילום מסך ממרכז השקיפות של גוגל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ברשת X (טוויטר לשעבר) אין מידע במרכז השקיפות על תקציבים וכמויות מודעות, אבל מבדיקה ידנית של ספיד-דיגיטל גם זה נע סביב ה-100,000 – 250,000 ש״ח ב 30 יום.

לגבי תקציב הפרסום בערוץ 12 על כל שבוע משלמים 200,000 ש”ח.

זה לא כולל שילוט חוצות.  אנו מעריכים את הקמפיין ב 1,300,000 ש”ח בחודש, ונכנסים כבר לחודש השני.

מתי הגרוטאות של כיפור 1973 צצו?

 

הם החלו להתאגד למען הדמוקרטיה כבר בבחירות הקודמות ותמכו ביאיר לפיד.  הם קוראים לעצמם ותיקי מלחמת יום הכיפורים 1973.  הם בני מזל.  ימים ההם חיילי צה”ל שנפגעו במלחמה אכן קיבלו את מלוא הזכויות הכספיות והנפשיות המגיעות להם מקצין התגמולים.

החל ממלחמת לבנון השנייה ב 2006 כבר החלה המהפכה הפמיניסטית בצה”ל, ורק חיילות שמתלוננות על מפקדים מטרידים קיבלו פיצוי של מיליונים מצה”ל, וחייל ממין זכר שראה את החברים שלו עולים באש מפגיעות טנק, קיבל תואר “מתחזה”, וזין בתחת מצה”ל….

כל גרוטאות כיפור 1973 הצביעו יאיר לפיד בבחירות האחרונות, אבל מיד משהבינו לאן נושבת הרוח בממשלת רוטמן – בת גביר וסמוטריצ’, החלו צאת למחאות קפלן כדי שהאליל שלהם, הסטאר, השלאגר, היחיד במינו…. יאיר לפיד יקבל את ראשות הממשלה.

 

לוחמי כיפור 73 באירוע מושקע מי מזרים להם את מילוני הדולרים לבזות את ביבי באמצע מלחמה
לוחמי כיפור 73 באירוע מושקע מי מזרים להם את מילוני הדולרים לבזות את ביבי באמצע מלחמה

ממש עכשיו, 18/2/2024 הם מציפים את הארץ בפרסומות ואת הסלוטים לפרסומת בטלוויזיה.  המסר הוא “אתה הראש.  אתה אשם”.

בפרסומים שלהם הם מסבירים שביבי מימן את החמאס, ביבי דואג לשרידות פוליטית, ביבי לא הקשיב להתראות של ראשי אמ”ן, ביבי הוא אסון… ולכן ביבי צריך להתפטר…. והמדינה צריכה ללכת לבחירות תחת אש טילים ומרגמות….

 

פרסומות אתה אשם ברחבי ישראל פברואר 2024 מטעם לוחמי כיפור 1973
פרסומות אתה אשם ברחבי ישראל פברואר 2024 מטעם לוחמי כיפור 1973

 

התארגנות שמתחילה כבר במרץ 2023 לפני שנה

 

כבר במרץ 2023 הם החלו להדפיס חולצות ולצאת למחאות נגד הדיקטטורה עם טנק מקרטון מקושט בדגלי צה”ל.  הם לא משכו תשומת לב בגלל שהם חאטיירים בסגנון הזקנים הנרגנים מהחבובות.

ממרץ 2023 עד יוני 2023 הם גילו נוכחות בכנסת בדיונים על החקיקה הדיקטטורית, ופרסמו פוסטרים של תמיכה בשקמה ברסלר.  למשל זה:

 

לוחמי כיפור 73 האללת שקמה ברסלר כלוחמת דמוקרטיה כמו ז'אן דארק
לוחמי כיפור 73 האללת שקמה ברסלר כלוחמת דמוקרטיה כמו ז’אן דארק

 

באפריל 2023 שלחו את אייל יפה לשאת נאום פתיחה אצל שקמה ברסלר……

 

אייל יפה באפריל 2023 חצי שנה לפני פלישת הנוחבה
אייל יפה באפריל 2023 חצי שנה לפני פלישת הנוחבה

 

במאי 2023 הם שלחו את אייל יפה ליילל בכנסת נגד הדיקטטורה והשפחות של גלעד 5/3/2023.

 

5-3-2023 אייל יפה בכנסת נאום נגד הדיקטטורה והשפחות של גלעד
5-3-2023 אייל יפה בכנסת נאום נגד הדיקטטורה והשפחות של גלעד

 

ב 19/6/2023 הם התכנסו אצל עו”ד תמי אולמן (שאוהבת לייצג מחבלים ונוחבות) על מנת לסדר את הצדדים הפיננסים של העמותה, ולקבל גושפנקא רשמית לפעול במלוא הקיטור.  כמו שאולמן יודעת….

 

תמי אולמן ממקימות לוחמי כיפור 73 שתוקפים את ביבי שהוא אשם 19-6-2023
תמי אולמן ממקימות לוחמי כיפור 73 שתוקפים את ביבי שהוא אשם 19-6-2023

 

מיוני 2023 עד 6/10/2023 הם קראו באופן גלוי להקריס את המדינה, לא להתנדב לצה”ל ולעשות כל מה שאפשר להפיל את המדינה, כדי שאפשר יהיה להאשים את ביבי בקריסה ולדרוש בחירות חדשות.

בין 7/10/2023 עד 1/2/2024 משפרצה פלישת הנוחבות למדינת ישראל, הם השתתקו ופינו את הבמה לרונן צור שהמשיך את העבודה של תקיפת ביבי והממשלה בכיסוי של “דאגה לחטופות שהנוחבות בועלים אותם ימים ולילה”.  רונן צור הוא זה שבאופן מינורי המשיך את העבודה של שקמה רסלר, רדמן ואהוד ברק.

למה העלו באוב את הגרוטאות לשמש כפרונט?

משהתפוצץ הפרסום על שיחות הטלפון של בעלה של שקמה ברסלר עם סינוואר, היא הפכה דמות דוחה קהל, ולכן הוחלט במטה יאיר לפיד להעלות באוב את החטיארים של צה”ל כפרונט של המלחמה נגד ביבי.

 

3 שבועות לפני חרבות ברזל הרימו הפקה מושקעת להגנה על הבגץ – כלומר על יצחק עמית

15/9/2023

הפקה מושקעת של לוחמי כיפור 3 שבועות לפני חרבות ברזל 15-9-2023
הפקה מושקעת של לוחמי כיפור 3 שבועות לפני חרבות ברזל 15-9-2023

 

אמנון אברמוביץ עם אייל יפה לפני חרבות ברזל
אמנון אברמוביץ עם אייל יפה לפני חרבות ברזל

 

מפגיני לוחמי כיפור 1973 בהפגנות של שקמה ברסלר ורדמן
מפגיני לוחמי כיפור 1973 בהפגנות של שקמה ברסלר ורדמן

 

 

מטרידים את ביבי בקיסריה 4 חודשים אחרי הנוחבה: הפגנות למען שלום הנוחבה

 

הנשים של צוות לוחמות כיפור 1973 שרוצות להחזיר את הנוחבה לנובה
הנשים של צוות לוחמות כיפור 1973 שרוצות להחזיר את הנוחבה לנובה

 

לוחמות כיפור 73 בהפגנה בקיסריה אתה אשם
לוחמות כיפור 73 בהפגנה בקיסריה אתה אשם

 

לוחמת כיפור בהפגנה בקיסריה נגד ביבי אתה אשם
לוחמת כיפור בהפגנה בקיסריה נגד ביבי אתה אשם
הפגנה של לוחמי כיפור 1973 בקיסריה למען שלום הנוחבה 2-2024
הפגנה של לוחמי כיפור 1973 בקיסריה למען שלום הנוחבה 2-2024

 

אלה צוות הנהגה של הפלנגות של הווטרנים של צה”ל 73 לפני חרבות ברזל:

אייל יפה הדומיננטי מכולם (ה”מקריס”): מטרתנו היא להקריס את המדינה

 

אייל יפה זה הוא הכי פעיל והכי ווקאלי. הוא עוסק ב”עיצוב אדריכלי” שלמד במרכז ויצו קנדה חיפה, ועשה BA במכללה האקדמית עמק יזרעאל ותואר שני – MA התמודדות עם מצבי אסון.

אייל יפה התפאר ב 23/5/2023 ש”ביבי הפך את הפוליטיקה הישראלית למערכה רב זירתית, של מלחמת גוג ומגוג, פנימית, במתכוון, בכוח הרוע האישי שלו ומשפחתו הוא מתכנן להרוס …ולצאת ממנה נקי… ???  לכן חייבים לפעול. לא כולם, לא כל הזמן, לפי היכולת של גורם/גוף זה או אחר והשפעתו….  בכמה חזיתות במקביל, ביצירתיות, בעוצמה, בדרכים שונות, מגוונות וחכמות … ולא להרפות בחזית זו או אחרת, כמו החזית התקציבית…שתוביל לקריסת המשק הישראלי כולו ויותר…ופגיעה אנושה בדורות הבאים…כולל קריסה כלפי חוץ”.

כתיבה בבלבלה, אבל מצחיק ומבדר לעילא ולעילא.  חוץ. פנים.  חזיתות.  חזיות.  הכל להקריס. קריס קרוס.  קריסה.  האמת… רצה קריסה וקיבל קריסה.

 

 

אייל יפה כמה שהמדינה יקרוס יהיה יותר טוב
אייל יפה כמה שהמדינה יקרוס יהיה יותר טוב

הנה פה הוא קורא לכל החברה להצביע יאיר לפיד בבחירות האחרונות.

 

הבחירה של אייל יפה מלוחמי כיפור 73 היא יאיר לפיד
הבחירה של אייל יפה מלוחמי כיפור 73 היא יאיר לפיד

וכאן הוא קורא לגוג ומגוג ולהקריס את במדינה במאי 2023. אין מה לדבר… הנוחבה שמעו לבקשתו ואכן הקריסו את המדינה…  איזה בידור.  שימו לב “כולל קריסה כלפי חוץ”.

איזה בידור.  צחוקים.  מקריסים.

 

אייל יפה להקריס את המדינה במאי 2023
אייל יפה להקריס את המדינה במאי 2023

 

הנה כאן ביולי 2023 הוא קורא למאבק על דמות המדינה, והפסקת ההתנדבות לצה”ל כי לא משרתים דיקטטורה “אם תבוטל עילת הסבירות”.

 

אייל יפה קורא להפסקת ההתנדבות לצהל ביולי 2023
אייל יפה קורא להפסקת ההתנדבות לצהל ביולי 2023

 

 

 

אלימלך קריסטל רצה להקריס את המדינה ועכשיו הוא מיילל שזה בגלל ביבי

 

 

אלימלך קריסטל מראשי קבוצת ההסתה נגד ביבי שהוא אשם לוחמי כיפור 73
אלימלך קריסטל מראשי קבוצת ההסתה נגד ביבי שהוא אשם לוחמי כיפור 73
אלימלך קריסטל וזוגתו מפחדים שביבי יעשה להם דיקטטורה
אלימלך קריסטל וזוגתו מפחדים שביבי יעשה להם דיקטטורה

 

אלימלך קריסטל מעריץ שרוף של שקמה ברסלר
אלימלך קריסטל מעריץ שרוף של שקמה ברסלר

 

אלימלך קריסטל ביום כיפור למד שהנוחבות רק רוצים שלום עולמי
אלימלך קריסטל ביום כיפור למד שהנוחבות רק רוצים שלום עולמי

הנה כאן הגיסה של אלימלך קריסטל באה להפגנות של החתן שלה

 

 

גיסתו של אלימלך קריסטל אמא של אורית קריסטל מפגינה בקפלן
גיסתו של אלימלך קריסטל אמא של אורית קריסטל מפגינה בקפלן

 

וזו אורית קריסטל מבנק לאומי, אשתו של אלימלך: הביביזם מפריע לה לעשות ניתוחים פלסטיים

 

אורית קריסטל שונאת ביבי מוצהרת וחובבת נוחבות
אורית קריסטל שונאת ביבי מוצהרת וחובבת נוחבות

דניאל אפיק:  מומחה לחומציות דרכי העיכול מאונ’ וויסקונסין

 

דניאל שמואל אפיק טוען שהוא ביולוג שגר ביובלים בצפון, למד ביולוגיה בוויסקונסין ונשוי לטל אפק.  למד באוניברסיטת ויסקונסין (1994) וחיבר תיזה על חומציות דרכי העיכול.

מתפאר בפייסבוק שלו שהקמפיין שהוציא, הוציא את ביבי מדעתו. לדבריו ביבי נשא “מונולוג בכייני על קמפיין שלטי החוצות היקר (“אתה הראש, אתה אשם”), שכנראה מוציא אותו מדעתו. זה היה טאנטרום משונה. כשהוא נבלע אל תוך מנהרות משרדו”.

 

דניאל אפיק רק יאיר לפיד יעשה שלום עם הנוחבות ויבנה להם מדינה
דניאל אפיק רק יאיר לפיד יעשה שלום עם הנוחבות ויבנה להם מדינה

 

דניאל אפיק חובב נוחבות מושבע בעד שלטון חמאסי על מדינת ישראל
דניאל אפיק חובב נוחבות מושבע בעד שלטון חמאסי על מדינת ישראל

עמית ארז: את כל הדתיים והמתנחלים אפשר ליישב מחדש באוגנדה

 

 

עמית ארז נוחבה אהובתי כמה שאת חסרה לי בזכות הנוחבה נפיל את ביבי
עמית ארז נוחבה אהובתי כמה שאת חסרה לי בזכות הנוחבה נפיל את ביבי

האמת הוא קצת דומה לסינוואר.  אח תאום. איזה בידור.

עמית ארז איזה יופי היתה נוחבה שהיא סיבה לבחירות
עמית ארז איזה יופי היתה נוחבה שהיא סיבה לבחירות

 

אליעזר בריליאנט – למען נוחבה טובה יותר יש עתיד!!!!

 

 

אליעזר בריליאנט קשה לו לנשום כשביבי שולטטטטט
אליעזר בריליאנט קשה לו לנשום כשביבי שולטטטטט

 

וזו הבת של אליעזר משוך בגזר שעוזרת לו בצד הטכני והגרפי, ליאור בריליאנט.

 

ליאור בריליאנט הבת של אליעזר חיה באמסטרדם ומלקקת גלידת חשיש
ליאור בריליאנט הבת של אליעזר חיה באמסטרדם ומלקקת גלידת חשיש

גידי פלד – הנוחבה באה לו טוב כמתנה משמיים – עכשיו אפשר להפיל את ביבי

 

גידי פלד נוחבה אהובתי בזכותך נפיל את ביבי
גידי פלד נוחבה אהובתי בזכותך נפיל את ביבי

 

ינון דרור – ביבי זה פשע ואנחנו מלאכי השרת

 

הפקה מושקעת של לוחמי כיפור 3 שבועות לפני חרבות ברזל 15-9-2023
הפקה מושקעת של לוחמי כיפור 3 שבועות לפני חרבות ברזל 15-9-2023

וזו אשתו בינה דרור האחראית על הפקת ווגינות הווטרנים

 

בינה דרור אחראית על הפקת ווגינות הווטרנים בקמפיין אתה אשם נגד ביבי
בינה דרור אחראית על הפקת ווגינות הווטרנים בקמפיין אתה אשם נגד ביבי

וזה עמוס כהן אחראי על גיוס גרוטאות מצה”ל

עמוס כהן אחראי מחלקת הגרוטאות של לוחמי כיפור 1973 שמכפישים את ביבי
עמוס כהן אחראי מחלקת הגרוטאות של לוחמי כיפור 1973 שמכפישים את ביבי
עמוס כהן החמאס הם ידידים ויזיזים שלו באים עליו טוב
עמוס כהן החמאס הם ידידים ויזיזים שלו באים עליו טוב

הבר מינן יואב רגב השתוקק שביבי ימות ובסוף מת בעצמו

 

היה בחטיבת הראל.  היה צריך לעלות על הר והיה קשה לו כי היה חסר לו חמצן.  מסכן.

 

יואב רגב השתוקק שביבי ימות ובסוף אלוהים המית אותו חחח
יואב רגב השתוקק שביבי ימות ובסוף אלוהים המית אותו חחח

 

חבר כנסת רם בן ברק הוא איש הקשר בין גרוטאות צה”ל 1973 ליאיר לפיד

 

רם בן ברק איש הקשר בין גרוטאות כיפור 1973 ויאיר לפיד להכפשות ביבי
רם בן ברק איש הקשר בין גרוטאות כיפור 1973 ויאיר לפיד להכפשות ביבי

 

בתמונה:  איל יפה דובר המחאה שקרא להקריס את המדינה – איש הצללים של קמפיין “אתה אשם”

 

איל נוה חבלן שטח בשירות גלעד שר ואהוד ברק
איל נוה חבלן שטח בשירות גלעד שר ואהוד ברק

 

בתמונה:  היועצת המשפטית של מחאת “אתה הראש אתה אשם” ענבר יחזקאלי בליליוס

ענבר יחזקאל בליליוס שימשה שרמוטה של ארגוני ציפי לבני במשרד המשפטים
ענבר יחזקאל בליליוס שימשה שרמוטה של ארגוני ציפי לבני במשרד המשפטים
Views: 1,686

7 Comments

  1. תימנים לא היו במפא”י? – כן אה. ד”ש מישראל קיסר ששלט על המנגנון האדום הכי מושחת במדינת ישראל.
    אל תעבדו עלינו תעשו לנו טובה. רוצה עוד תימנים ומזרחיים ששלטו במנגון מפא”י? חלקם לא מפורסמים כי הם היו ראשי ועדים מושחתים.

  2. כפי שטענתי.. אותן ססמאות כמו של כנופיית קפלן רק מהצד השני או הצד השלישי.
    ביבי לא מושלם. ביבי לא יכול לתקן מחדלים של 70 שנה במדינת ישראל.
    לא יפתיע אותי אם ההורים והסבים שלך היו חלק מהמנגנון של מפא”י שיצר את שלטון הפקידים במדינת ישראל. פקידים שמשכפלים את עצמם.
    וגם ההורים שלך נהנו מזה עד שפתאום נזרקת החוצה כמו רבים וטובים או לא טובים – חים רמון אולמרט ועוד ועוד.

    הערת מערכת:
    חמודי.. תימנים לא היו במפאי.

  3. בנימין נתניהו במשך שנות מלכותו פעל עם הכנופיות הפמינאציות וכנופיות השמאל וחיזק את כנופית שלטון החוק שבראשם בתי המשפט והפך את בית המשפט למחוקק העל ושליט על עם ישראל. אם זה נראה לך סביר אז כנראה שאנחנו לא נסכים. בהצלחה עם הדימיונות והחלומות

  4. אני רואה שהאתר הזה תפס פוזיציה עם השמאל. הרי לחלאות קפלן לא אכפת מי מפגין איתם בקפלן.
    מצידם שגם החמאס ימפגין איתם העיקר שיהיו נגד ביבי. אז ברוכה הבאה עדנה.

    לגבי הפעולות של ביבי ואשתו כנגד חקיקה להצלת גברים נשואים אין לי עמדה ודיעה אולי אתם צודקים.
    אבל ראינו מה קרה במשך שנה וחצי של ממשלת הנוכל מרעננה והאדיוט.
    לפיד תוך חצי שנה ויתר לחיזבללה מה שביבי לא עשה במשך 11 שנה. חצי שנה של אמריקאים על הראש.
    וכאן כותבים לי שביבי נכנע לאמריקאים….נו באמת.

    כל אזרח במדינת ישראל זוכר היטב איזה “היסטרי” היה ביבי בתקופת הקורונה. כמה הוא היה חרד
    לגורל המדינה. אז מישהו חושב שאם היו מתקשרים אליו ב-4 בבוקר עם חשש לחדירה ל-2 ישובים
    האם לא היה מורה להקפצת כל הגזרה?
    ברור שכן.
    אבל כל החבר’ה בצבא ובשבכ היו בנופש לכן לא העזו להתקשר אליו
    הרי המדינה שלהם.

  5. אני רואה שהאתר הזה תפס פוזיציה עם השמאל. הרי לחלאות קפלן לא אכפת מי מפגין איתם בקפלן.
    מצידם שגם החמאס ימפגין איתם העיקר שיהיו נגד ביבי. אז ברוכה הבאה עדנה.

    לגבי הפעולות של ביבי ואשתו כנגד חקיקה להצלת גברים נשואים אין לי עמדה ודיעה אולי אתם צודקים.
    אבל ראינו מה קרה במשך שנה וחצי של ממשלת הנוכל מרעננה והאדיוט.
    לפיד תוך חצי שנה ויתר לחיזבללה מה שביבי לא עשה במשך 11 שנה. חצי שנה של אמריקאים על הראש.
    וכאן כותבים לי שביבי נכנע לאמריקאים….נו באמת.

    כל אזרח במדינת ישראל זוכר היטב איזה “היסטרי” היה ביבי בתקופת הקורונה. כמה הוא היה חרד
    לגורל המדינה. אז מישהו חושב שאם היו מתקשרים אליו ב-4 בבוקר עם חשש לחדירה ל-2 ישובים
    האם לא היה מורה להקפצת כל הגזרה?
    ברור שכן.
    אבל כל החבר’ה בצבא ובשבכ היו בנופש לכן לא העזו להתקשר אליו
    הרי המדינה שלהם.

  6. אמת מסכימים בהחלט אבל אחרי 15 שנות מלכות ושת”פ עם האמריקאים כנגד עם ישראל ובניגוד לאינטרס הישראלי תוך הפקרת הביטחון הכלכלי והתזונתי שלנו הייתי אומר שהגיע הזמן להחליף את הראש

  7. למחדל אחראים רבים מקרב מערכת הבטחון.

    להטיל את כל האחריות על ביבי מסיבות פוליטיות זה לא ראוי. בסופו של יום מנהיגים פוליטיים נבחרים בבחירות ואם כשלו לא יבחרו.

    ראשי מערכת הבטחון לא נבחרים ע”י הציבור. לכן מתחייב לתקן את הפגמים במערכת הזו ע”י בדיקה של גורמים מקצועיים ובלתי תלויים ואם קיים חשש לרשלנות להעניש את האחראים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *