EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קרמטוריום רבקה מקייס 10: השופטת הנקרופילית רצחה את עו”ד אלון וולף שהתאבד ביום השואה 2014. גם אילת גולן תבורי תרמה מזדוניותה הפמיניסטית למוות

אלון וולף התאבדות שהיא רצח עי שופטות פמיניסטיות רבקה מקייס ואילת גולן תבורי

שמענו על הרבה שופטי משפחה נקרופיליים שפשוט מתמוגגים מאושר כשעוד אבא גרוש מתאבד שבגללם, עדנה ארבל, יעל וילנר, אספרנצה אלון, השופטת בדימוס סביונה רוטלוי, אבל שופטת נקרופילית כמו רבקה מקייס אין.  היא הטופ של הטופ בתעשיית המוות של גברים על מזבח הפמינאציה הישראלית.

והפעם עוד גבר גרוש עו”ד אלון וולף שהתאבד בגלל רבקה מקייס ביום השואה 2014 אחרי שיצא מאולמה וקפץ למותו ממגדל.  28/4/2014.

אלון וולף בהפגנת א זה אבא נגד ציפי לבני שרת המשפטים 2014
אלון וולף בהפגנת א זה אבא נגד ציפי לבני שרת המשפטים 2014

אין בוקר שבו רבקה מקייס לא פותחת את סל המשימות בנט ומהרהרת לעצמה את מי היא רוצה להמית היום?

בשנת 2014 עו”ד אלון וולף התאבד בגלל רבקה מקייס.  בעצם זו לא הייתה רק רבקה מקייס.  מי שהתחילה הייתה השופטת אילת גולן תבורי, אבל אחרי שאילת גולן תבורי דפקה לאלון וולף תלונת שווא במשטרה “כי הוא הזמין אותה לשתות קפה ולהראות לה את הצד היפה והחיובי שלו כאבא”, תבורי התפטרה מהתיק ורבקה מקייס נכנסה במקומה.

אלון וולף התאבדות שהיא רצח עי שופטות פמיניסטיות רבקה מקייס ואילת גולן תבורי
אלון וולף התאבדות שהיא רצח עי שופטות פמיניסטיות רבקה מקייס ואילת גולן תבורי

תוך חודשים ספורים בטיפול מקייס, אלון וולף הבין שהמשחק מכור, שאין לו ווגינה ולכן אף אחד לא שומע לזעקותיו, ושרבקה מקייס נחושה לגרום לו למות.  אז הוא מת.  הוא פשוט יצא מהאולם שלה בראשל”צ, נסע לבית הוריו ברמת אביב ג’ (הוריו ניצולי שואה), וביום השואה קפץ מקומה 9 למותו.  רבקה מקייס קיבלה את ליטרת הדם היומית שלה.

הבת אביב (“אביבקי”) וולף-מצליח עכשיו יתומה.  האמא שיר מצליח חוגגת ופתחה שמפנייה.

אלון וולף היה עו”ד במקצועו, נותק מבתו בחודש דצמבר 2012.  אלון היה הומו שקשר גורלו עם לסבית בשם שיר מצליח.  הם היו צמד חמד 12 שנים והיא ביקשה ממנו זרע.  אלא שבחודש התשיעי להריון, שבועיים לפני ההמלטה הוציאה נגדו צו מניעה, וכך הוא בגלל לא זכה לראות את הבת שלו נולדת.

כדי לראות את התינוקת הוא נאלץ להגיש תביעה בשמו ובשם 2 הוריו ניצולי שואה והשופטת אילת גולן תבורי קבעה שהמפגשים יהיו רק במרכז קשר.  כאשר האמא של אלון שהייתה בכסא גלגלים לא יכלה לצאת יותר מהבית הוא הגיש בקשה לבטל את מרכז הקשר.  בדיון הוא אמר ש”טין לי חיים בלי הבת שלי”, והשופטת אילת גולן תבורי שלחה אותו להסתכלות במב”ן במשך 3 חודשים לשמירה מפני התאבדות בגלל שאמר “אין לי חיים”.

כשהוא יצא מהמב”ן הוא כתב לשופטת שהוא לא מבין למה היא רואה אותו כאדם מסוכן “והזמין אותה לקפה”.  על זה השופטת גולן תבורי דפקה לו כתב אישום בטענה שהוא מאיים עליה.

אילת גולן תבורי התפטרה, ומקייס קבעה דיון בפניה.  היא היה כל כך אכזרית וניבזית כלפי אלון והוריו, והוא החליט שאין טעם בחייו.

את כל ההליכים האלה ליוותה עו”ס ענת בנאור, מלשכת רווחה גבעתיים, שמנעה מהאבא אלון כל קשר עם בתו אביב וולף (אביבקי).

אלון פנה למקייס לקבוע הסדרי ראיה עם ביתו חרף התסקיר של ענת בנאור, וציין כמעט בכל בקשותיו כי אם הילדה שיר מצליח מגישה בקשות “במעמד צד אחד” למרות שנושא בקשותיה הן דיני נפשות, ומבלי שהיא מנמקת נימוק כלשהו מדוע בקשות כה חשובות צריכות להיות מוגשות במעמד צד אחד. האבא לא ראה תקווה לחידוש הקשר עם בתו, שם קץ לחייו בערב יום השואה 28/4/14 כשהוא מותיר מכתב התאבדות בו הוא מאשים את משרד הרווחה גבעתיים בהתעמרותם הבלתי פוסקת בו ובבתו, ומאשים גם את השופטות.

 בסטטוס האחרון שפרסם האבא בפייסבוק הוא כתב:

האם זה אנושי שאם בתי שלמעשה טיפלה ודאגה לי כל החיים כשהיא יודעת שכל החיים הייתי כל כך תלוי בה, זרקה אותי עם לידת בתי, כשהיא יודעת היטב שלבד לא אסתדר, כי היא מכירה אותי למעשה הכי טוב בעולם, אחרי 14 שנות קשר, מתוכן 12 שנות מגורים משותפים- כשהורי בקושי חיים וצריך שיהיה לי מקסימום כוחות לטפל בהם ובמקום זה עלי להילחם בה כדי לראות את בתי וכדי שהורי הקשישים יראו אותה???
כולם עושים לעצמם כסת”ח במקום לעזור לי אבל למה אם בתי עושה את זה?
למה כולם משקרים פה במדינה ולא אומרים את האמת ולא אכפת להם באמת אחד מהשני???
יש אנשים טובים במדינה אך כולם היו צריכים להגיד לאם בתי שעלינו להיות יחד ובמקום זה הופרדתי ממנה ומבתי בת הארבע כמעט מאז בתי נולדה.
איני חולה פרקינסון כאימי ולא חולה סרטן כאחי ז”ל, אבל הייתי תלוי באם בתי במשך הרבה מאוד שנים (כי ככה היתה מערכת היחסים בבית הורי שהינם ניצולי שואה).
אז למה היא עושה לי את זה ולמה נותנים לה במדינה לעשות את זה?
היא היתה כל עולמי והיא יודעת זאת היטב.
אדם לא יכול לשנות את עצמו לחלוטין כשכל מהלך חייו היה בנוי בצורה מסוימת במיוחד כשאתה אדם תלותי ובמיוחד כשהוריך ניצולי שואה קשישים שבקושי חיים.
המדינה הזאת היא כיום ארץ אוכלת יושביה!!!
לא היתה לי הנחיה נכונה בחיים ואם הייתי יכול לחזור על החיים שלי הייתי כיום סביר להניח עם שלושה ילדים לפחות (כי אני כל כך אוהב ילדים וכל כך אוהב את בתי ומתגעגע אליה ללא הרף) ולא רק עם ילדה אחת ואז אם בתי לא היתה זורקת אותי בצורה כה איומה ונוראה שאין ממנה תקומה!!!
אלון וולף ז”ל סטטוס אחרון בפייסבוק מיום 22/4/14. התאבד ביום 28/4/14. יהי זכרו ברוך!
.

ענת בנאור פקידת הסעד מגבעתיים – השטן מהלך על שתיים

ב 12/5/2013 אלון פרסם בפיייסבוק:

“פקידת הסעד של עיריית גבעתיים, הגב. ענת בנאור, אמורה לאכוף החלטת בי”מ לפיה הורי- שניהם ניצולי שואה והורים שכולים בני 81 ו- 87 שהינם חולים מאוד, אימי עם פרקינסון 26 שנים ואבי בדכאון קשה לאור המצב, יראו את נכדתם יחידתם במרכז הקשר. הטלפון של פקידת הסעד הינו: 03-5722283. מי יכול להתקשר מחר לגב. בנאור ולבקש ממנה לאכוף את החלטת בי”מ ולברר למה היא מתעללת בהורי ולא אוכפת את החלטת בי”מ. אשמח גם שישאלו אותה איך קורה במדינת ישראל שבן לשני ניצולי שואה ואח שכול כמעט לא רואה את בתו מאז לידתה, ולא רואה אותה בכלל מעל לחודשיים. אשמח שיבררו איתה למה היא לא עושה כל שביכולתה לעזור לי ומה היא מתכוונת לעשות כדי שאפסיק לסבול ושאראה כבר את בתי. אשמח שתאמרו לה שעו”ס צריכה לעזור שהורים וסבים יראו את ילדיהם ונכדיהם ושזה לא שפוי למנוע זאת מהם. תודה וערב נפלא”.

ענת בנאור העובדת הסוציאלית שגרמה להתאבדות של אלון וולף וקיבלה צלש
ענת בנאור העובדת הסוציאלית שגרמה להתאבדות של אלון וולף וקיבלה צלש

הנה התסקיר הזוועתי של ענת בנאור

ענת בנאור תסקיר עוס נקרופילית בענין אלון וולף שהתאבד 1
ענת בנאור תסקיר עוס נקרופילית בענין אלון וולף שהתאבד 1
ענת בנאור תסקיר עוס נקרופילית בענין אלון וולף שהתאבד 2
ענת בנאור תסקיר עוס נקרופילית בענין אלון וולף שהתאבד 2
ענת בנאור תסקיר עוס נקרופילית בענין אלון וולף שהתאבד 3
ענת בנאור תסקיר עוס נקרופילית בענין אלון וולף שהתאבד 3

העו”ס ענת בנאור שכרה עו”ד צ’ארלי בוזגלו כדי למחוק את הכתבה באיומים

העיתונאית רחומת הלב לורי שם טוב שליוותה את אלון במאבקו, ספגה איומים מעוה”ד צ’ארלי בוזגלו, מי שייצג את הסתדרות העובדים הסוציאלים בגין פרסום הסיפור.  לטענתו הקישור של עו”ס ענת בנאור להתאבדות של אלון היה “מניפולציה זולה”, שפרסום פרטים אישיים מתיק הגירושין (על אדם שנפטר) הוא פרסום אסור ממסמך שנועד “לעיניו של בית המשפט בלבד”, ושנפגעה פרטיותה של העו”ס ענת בנאור “באופן זדוני”, כך לדבריו.

אלא שקרמה איז א ביצ’, וזמן קצר לאחר מכן בעקבות הרומן ה”אסור” של צ’ארלי בוזגלו עם הזמרת ריטה, אשתו של בוזגלו התאבדה בקפיצה מבית מלון, עו”ד שלי עמרמי בוזגלו ז”ל…….חחח.  איזה קטע????

ועוד קטע:  ענת בנאור חטפה סרטן מעי גס.

מכתב צ'ארלי בוזגלו בענין התאבדות אלון וולף
מכתב צ’ארלי בוזגלו בענין התאבדות אלון וולף
צ'ארלי בוזגלו מכתב דרישה להורדת פוסט על אלון וולף 2
צ’ארלי בוזגלו מכתב דרישה להורדת פוסט על אלון וולף 2

דניאל גוטליב ממכון שינוי תרם את חלקו למוות

כשאבא לא רואה את הילדים שלו בגלל ניכור הורי, במקום לבטל לאישה את המזונות, פתרון שהוא יעל ואפקטיבי או להודיע לאישה שתוך 30 יום המשמורת עוברת לגבר, פתרון שהוא עוד יותר יעיל ואפקטיבי, בישראל ממציאים טיפולים מסוג תיאום הורי ומומחה לחידוש קשר.
על הגל הזה של עלוקות הניזונות מטיפולים בניכור הורי רכב הפסיכיאטר דניאל גוטליב.  אלון וולף תלה תקוותו בדניאל גוטליב, אבל גם הוא אכזב.  הלסבית שיר מצליח הודיעה לדניאל גוטליב שלא מתחשק לה לשלם את מחצית שכרו – ובזה נגמר הטיפול ועברה עוד חצי שנה בלי שהאבא רואה את הבת שלו אביבקי.
דניאל גוטליב מכון שינוי חרטטן שגובה הון תועפות עם אפס אחוזי הצלחה
דניאל גוטליב מכון שינוי חרטטן שגובה הון תועפות עם אפס אחוזי הצלחה
מכון שינוי, מונה על ידי בית המשפט לשמש כמתאם הורי, על מנת לחדש את הקשר בין אלון לבתו, אולם האם סירבה לשתף פעולה לחידוש הקשר. שימת הלב לדיווח המקומם של מכון שינוי ולאנטיגוניזם נגד האב. מדוע כתבו במכון שינוי את האם ואח’ נגד האב. מיהם האחרים? לא צויין. מכון שאמור לבצע גישור ותיאום הורי, היה אמור לשים מקו בין שם האב לשם האב, על מנת להראות הליך גישור.  הדיווח של דר’ דניאל גוטליב לבית המשפט מקומם גם הוא, כשהוא מתאר את תסכולו של האב בצורה חסרת חמלה ותובנה למצבו הקשה.
דניאל גוטליב דוח מכון שינוי על אלון וולף 1
דניאל גוטליב דוח מכון שינוי על אלון וולף 1
דניאל גוטליב דוח מכון שינוי על אלון וולף 2
דניאל גוטליב דוח מכון שינוי על אלון וולף 2

בתמונה:  השופטת הנקרופילית רבקה מקייס

רבקה מקייס הרוצחת עם דם על הידיים 5 גויות גברים כל שנה לפחות
רבקה מקייס הרוצחת עם דם על הידיים 5 גויות גברים כל שנה לפחות

בתמונה:  השופטת הנקרופילית אילת גולן תבורי

 

אילת גולן תבורי היתה שופטת שהגברים אצלה מתים בזה אחר זה
אילת גולן תבורי היתה שופטת שהגברים אצלה מתים בזה אחר זה

 

הנה כתב האישום שאילת גולן תבורי תפרה לאלון וולף. על כתב האישום ההזוי עליו חתום אלכסנדר ישראילוב, שהעבודה במשטרה הפכה אותו למפלצת.

כתב אישום שתפרה השופטת אילת גולן תבורי לעוד אלון וולף שהתאבד בגללה 1
כתב אישום שתפרה השופטת אילת גולן תבורי לעוד אלון וולף שהתאבד בגללה 1
תב אישום שתפרה השופטת אילת גולן תבורי לעוד אלון וולף שהתאבד בגללה 2.jpg
תב אישום שתפרה השופטת אילת גולן תבורי לעוד אלון וולף שהתאבד בגללה 2.jpg
Views: 34

3 Comments

  1. עת התגרשתי , נאלצתי לעבור “הדרכה הורית” אצל שרמוטה מזן פסיכולוגית. הטיפול היה דרך קופ”ח והתקדמות דווחה לפק”ס לס”ד ממשרד “הרווחה”

    רוב “הטיפול” היה הפנמה שהגרושה יצור על ולכן טבעי שאני רק אשלם מזונות ולא אראה את ילדיי.

    הבנתי מהר עם מי יש לי עסק וחיכיתי שתעשה טעות – כאשר הפק”ס לס”ד פנתה אליה וביקשה פרטים על “הטיפול” וגם קיבלה כמובן ללא הסכמתי.

    העו”ד שלי דיווח לבית המשפט, “הטיפול” הופסק מיוזמתי והגשתי קבילה על “הפרת חסיון פסיכולוגי ” למשרד הבריאות. לצערי וכצפוי התלונה נסגרה.

    מערכת של עלוקות, המערכה נגדם אבודה אבל אני אישית לפחות התלוננתי על כל דבר קטן , הקלטתי, עמדתי למערכת על קוצו של יוד בנהלים ותקנות ונתקעתי להם כמו עצם בגרון. על כך אני גאה.

  2. זה לא מקרה שגם רבקה מקייס, גם העו”ס וגם ה”עו”ד” מגיעים מאותה עדה. הרי כולם זבלים ועבדים כי ימלוכו שבאופן מסורתי עבדו בגרדום של המלך או היו המלשינים והדכאנים שלו. בנוסף לכך אנשים כאלה תמיד מעדיפים להרע לאנושות ולא לתרום לה , מבחינתם זה בסדר אפילו לאבד עין כל עוד הזולת יאבד שתי עיניים. לעומת זאת, לורי שם טוב היא צדיקה שפרצה את גבולות האגו ופעלה רבות למען האנושות כך שיש כלל ויש חריג לכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *