EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קרמטוריום רבקה מקייס 6: רצחה את קובי קראוס מדען פיסיקה מבריק שהתאבד אחרי שסירבה שייפגש עם ילדיו 3 שנים ומוטטה אותו במזונות

קובי קראוס מדען פיסיקה מבריק נרצח עי רבקה מקייס

רצח ע”י מקייס:  התאבד אב גרוש קובי קראוס מדען פיסיקה לאחר שהשופטת רבקה מקייס סירבה לקבוע לו הסדרי ראייה עם ילדיו

פורסם   10/11/2016

עוד אב גרוש התאבד: קובי קראוס Kobi Kraus. הטריגר להתאבדות: שופטת המשפחה רבקה מקייס. האבא השאיר מכתב התאבדות בו האשים את גרושתו ואת השופטת רבקה מקייס. “רצחת אותי” הוא כתב על רבקה מקייס בדקותיו האחרונות. השאיר אחריו 4 ילדים יתומים.

האבא קובי קראוס היה מדען מבריק, PhD מלח הארץ, אחד המוחות המבריקים ביותר ב-Holon Institute of Technology, שפרסם 14 מאמרים אקדמיים מוערכים ביותר המצוטטים בהרחבה בקהילה האקדמית של הפיסיקאים. בשנים 2013-2014 הירצה כפוסק דוקטורנט באוניברסיטת בר אילן. בין השנים 2004 עד 2008 עבד ברפאל, ופיתח אלגוריתמים לעיבוד מידע במערכות הגנה. למד במכון וייצמן ובטכניון. על כל תאריו האקדמיים קיבל “סומה קום לאודה”.

המוח המבריק הזה לא יכול היה לסבול את הסבל שהשופטת רבקה מקייס גרמה לו. הוא החליט להתאבד. https://www.researchgate.net/profile/Kobi_Kraus

 לפרופיל בלינקדאין: https://il.linkedin.com/in/kobi-kraus-476ab0b6

 כך כתב בפרופיל על עצמו:

The one thing that I do the best, and love the most is: Taking a real-life problem, modeling it mathematically, and solving it.  The more fundamental the problem is – the better.  The more creative and innovative the solution is – the best.

הנה המדען שאהב לפצח אתגרים בתחום המדע, לא הצליח לפצח את סודות ההתמודדות עם בתי המשפט למשפחה בישראל. לזה אין פיתרון. גבר באשר הוא גבר שנכנס לאולמה של רבקה מקייס הופך מייד למסוכן פטריאכלי בפוטנציה. אין לו סיכוי. מקייס מתייחסת אליו כאילו נתפס והובא בפניה אייכמן בכבודו ובעצמו.

אחד כמו קובי קראוס היה צריך פשוט להציל את חייו, לקום ולברוח מהארץ. רבים עשו זאת ואכן יש חיים טובים בחוץ לארץ. מי שנשאר בארץ אחת דינו: התעללות ביסורים קשים. כך חרצה את דינו רבקה מקייס, והוציאה לפועל את דינה. וזו התוצאה:

מודעת אבל קובי קראוס

להלן כמה ממאמריו של קובי קראוס בתחום הפיסיקה. ככה ישראל מאבדת את מיטב בניה. המתאבד היה מהיהדות הסרוגה של בנט, אילת שקד ושולי מועלם. לילדיו נאמר: היהדות של אביכם לא הגנה עליו מפני המוות. להיפך, היהדות של אביכם היא זו שהובילה אותו היישר לזרועות המוות.

בתמונה: יעקב קראוס יושב משמאל, יחד עם עודד זילברברג, יואב להיני, זוהר רינגל, ומור ורבין.

%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa-%d7%a7%d7%a8%d7%90%d7%95%d7%a1 %d7%a7%d7%95%d7%91%d7%99-%d7%a7%d7%a8%d7%90%d7%95%d7%a1-%d7%95%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%95

הטריגר למוות: רבקה מקייס רצחה אותו בשל שנאת המגדר הגברי

 

בלעדי: פרשת ‘השופטת הנוקמת’מחדל בבתי המשפט לענייני משפחה: השופטת בתיק הגירושין שימשה …השופטת העבירה את הטיפול בלקוחה לבעלה, וזה הורשע בבית הדין …השופטת רבקה מקייס – קצת מידע על קורות החיים “המוסתרים” …הגברים נגד השופטת רבקה מקייס – Nrg

כמה מילים על מקייס משנת 2008.

50 אבות גרושים או בהליכים גירושין יוצאים נגד שופטת בית המשפט לענייני משפחה בכפר סבא, רבקה מקייס. לטענתם השופטת מעכבת  דיונים בנושאי משמורת על הילדים, ונוהגת בקשיחות כלפי גברים במהלך הדיונים.  “כאשר אני מגיע לדיון בפני השופטת מקייס, מצמידים לי מיד שומר אחד שיושב לידי ומסתכל על כל התנועות שלי”, מספר אחד המתלוננים אורי עין צור.  “אני מרגיש מאוים על לא עוול בכפי. שאלתי את עורך הדין שלי מה זה אמור להביע, והוא השיב שהמטרה היא להפחית את הסיכון לגילויי אלימות. להרגשתי, היא רוצה להשפיל את הגברים שמגיעים אליה. במקום לעזור, אני מרגיש שהמערכת כולה מתנכלת לי”. מוסיף עין צור. “היא לוקחת את הזמן ומגבילה במספר העדים” טוען מתלונן נוסף, ניב עמית, “אם יש לי חמישה עדים, היא תתיר לי להביא רק שניים”. מהנהלת בתי המשפט נמסר בתגובה: “התלונות שהוגשו בעניין השופטת מקייס נבדקו על ידי הנהלת בתי המשפט ונציבת תלונות הציבור על שופטים ולא נמצא בהן ממש”. “החלטות שיפוטיות נתונות לביקורת של ערכאת הערעור ויש להצטער על כך שגורמים המעורבים בתיק בוחרים להתנהל בדרך בלתי ראויה כנגד שופטת הממלאת את תפקידה השיפוטי”.

באדיבות

https://shemtov1.com/lor/2016/11/10/%D7%94%D7%AA%D7%90%D7%91%D7%93-%D7%90%D7%91-%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%A9-%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%99-%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%A1-%D7%9E%D7%93%D7%A2%D7%9F-%D7%A4%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%90/

הגרושה מיכל וירצברג (קראוס) צוהלת הגישה תלונה במשטרה:

 

אסף במברג הזדעזע כאשר הדוד שלו קובי קראוס התאבד.  הוא כתב שמיכל וירצברג היתה מכשפה.  ששלוש שנים קודם לרצח היא לקחה את 4 הילדים “ולא נתנה לדוד שלי לראות אותם”.  חצי שנה אחרי זה נתן לה גט אבל היא לא נתנה לו לעבוד.  רק הציקה לו עם משטרה והוצאה לפועל (בגלל המזונות שרבקה מקייס תקעה לו).  הוא תלה את עצמו כי נגמר לו הכוח להילחם.

ראו את הכתבה שפרסם אסף במברג שה”אלמנה” צילמה והביאה למשטרה:

 

אסף במברגר מספר על המוות של דוד שלו קובי קראוס עי רבקה מקייס 1
אסף במברגר מספר על המוות של דוד שלו קובי קראוס עי רבקה מקייס 1
אסף במברגר מספר על המוות של דוד שלו קובי קראוס עי רבקה מקייס 2
אסף במברגר מספר על המוות של דוד שלו קובי קראוס עי רבקה מקייס 2

למיכל וירצברג הרצח מאוד משתלם.  היא מקבלת מאז 4,300 ש”ח גמלה מהביטוח הלאומי כ”אלמנה”.

 

מדובר בבחורה דתיה עם כל התחפושת. היא מקרית-מוצקין במקור וגרה שם ככל הידוע גם כיום אצל הוריה, עם הילדים אותם חטפה כדי שהגרוש לא יוכל לראות אותם יותר לעולם (והצליחה).  אין לה פייסבוק ככל הידוע, אבל תיאור קצר: דתיה, בלונדינית, נאה, בת 45, אינטליגנטית מאד ומסתבר שגם מסוכנת מאד. כי מתחת לחזות הזאת מסתתרת נשמה שחורה ושטנית במיוחד.

אז לכל מי שמחפש היכרות/פרק ב’ – מומלץ בחום: אם אתם נתקלים בה באתר היכרויות או שמישהו רוצה להכיר לכם אותה כ”בחורה יפה, מוצלחת ומקסימה” – לברוח הכי מהר והכי רחוק שאפשר, אלא אם כן אתם רוצים שפרק ב’ שלכם יגרום לכם להתגעגע קשות לגרושה ולפרק א’.

התלונה של מיכל וירצברג במשטרה נגד עדנה קרנבל ואסף במברג במשטרה:

 

4102 מיכל קראוס הגרושה של קובי קראוס

 

גם הנהלת בתי המשפט התגייסה להעלים את הכתבה שהתפרסמה ב 2016 מגוגל. ראו את טופס ההסרה ששלחו לגוגל.  ראו מה הפריע לה.  גם רוצחת וגם לא רוצה שיהיה כתוב עליה בגוגל שהיא רוצחת.

5501 הנהלת בתי המשפט ממלאת טופס הסרה לגוגל

הפגנה נגד רבקה מקייס בלשכת עורכי הדין | הקואליציה למען הילדיםהיהלומן טען: אני מרוויח 9,000 שקל – וחייב 6,500 שקל מזונות

השופטת רבקה מקייס
השופטת רבקה מקייס. סגרה עוד תיק בהצלחה. מוות.

 

Views: 51

One Comment

  1. רבקה אל מקייס עוד שפחה כי תמלוך שממאנת לחזור למחילה שלה במרוקו, ממנה הביאה איתה את התפיסה הפרימיטיבית הערבית שלפיה האזרח צריך להשתחוות למלך ולעובדי הציבור ולתת להם כבוד ושעובד הציבור צריך להתעמר באזרח ולשעבדו בשם המלך. חבל שלא נשארה להרקב במרוקו יחד עם המלך הפדופיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *